quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
Nou dit is dus jochie stiloquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
die van mij vanmorgen binnen 10 minutenquote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
mijn vorige stond er binnen een minuut
Tranenquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleurt prima bij de groene poep
Ja dat zeg ikquote:
[..]
[..]
Ik heb vanavond zo ongeveer na het werk non-stop afbeeldingen zitten uploaden op de FOK!server en de administratie achter de schermen (wat is van wie) bijgehouden. Nu nog heel even lekker nietsen en morgen plaatsen we weer verderquote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
duurt ff voordat de nieuwe zending gepost wordt
verraaierquote:
uhuh, ik denk het welquote:
sterke drankquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
crv, wat missen wij absoluut in de Nederlandse supermarkten?
kan me voorstellen, wel jammer though.quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zo ongeveer na het werk non-stop afbeeldingen zitten uploaden op de FOK!server en de administratie achter de schermen (wat is van wie) bijgehouden. Nu nog heel even lekker nietsen en morgen plaatsen we weer verder
Houtsplijtertjesquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
crv, wat missen wij absoluut in de Nederlandse supermarkten?
dat dusquote:
Onze dank is zeer groot voor jullie, wat een werk maar het is wel een geweldige actiequote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zo ongeveer na het werk non-stop afbeeldingen zitten uploaden op de FOK!server en de administratie achter de schermen (wat is van wie) bijgehouden. Nu nog heel even lekker nietsen en morgen plaatsen we weer verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |