Ja, ik ben ook heel serieusquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon een serieuze vraag hoor ivm met je poezeoog
Een duif in een miljard stukken verspreid over de voorgeve; van een Koploperquote:
Zonde van de borsten van die vrouw die op kop liep.quote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een duif in een miljard stukken verspreid over de voorgeve; van een Koploper
quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens ik ga bankhangen, fijne avond nog
En ik zie morgen wel de nieuwe paints
![]()
Nu moet ik denken aan Neonletters gisteren met Jeroen van Koningsbruggequote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een duif in een miljard stukken verspreid over de voorgeve; van een Koploper
Ikkenie. Ik doe nie mee ook trouwesquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Heuj!
Jullie maken bekend welke paint van wie is!
Da's wel een beetje zonde voor het blind stemmen principe.
Hmm nou eigenlijk waren we hier aan het oefenen en we hebben ze daarna pas ingezondenquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Heuj!
Nee hoor, ze weten van mij niet welke het isquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Heuj!
O ja ik haal ze wegquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Heuj!
We wilden nou net voorkomen dat er volop bekenden op elkaar gaan stemmen en om het een beetje eerlijk te houden door alle paints zonder naam te plaatsenquote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nou eigenlijk waren we hier aan het oefenen en we hebben ze daarna pas ingezonden![]()
Maar je hebt wel gelijk
Weggehaaldquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
We wilden nou net voorkomen dat er volop bekenden op elkaar gaan stemmen en om het een beetje eerlijk te houden door alle paints zonder naam te plaatsen
O maar ik stem gewoon op de mooiste en de gekste enzo hoor niet op vriendjesquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
We wilden nou net voorkomen dat er volop bekenden op elkaar gaan stemmen en om het een beetje eerlijk te houden door alle paints zonder naam te plaatsen
quote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
poging tot associaties verandering:
Wanneer de vulva geurend opbolt
zij de gezwollen clitoris naar buiten perst
is hij, de man onmachtig
geil verliest hij zich zelve
en laaft zich aan haar nectar
Topquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar ik stem gewoon op de mooiste en de gekste enzo hoor niet op vriendjes
Van mij weten ze het niet hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Oke dank
En ik wil echt geen partypooper zijn hoor, maar jullie weten nu allemaal al welke van wie is en dat is gewoon een pietsie jammer. Het zal ook wel onhaalbaar zijn om het allemaal geheim te houden, maar ik wil het toch graag proberen
En als jullie straks gaan stemmen, stem dan alsjeblieft ook op welke paints je echt het leukst/mooist/grappigst vindt en niet puur omdat het bekenden zijn. Alsjeblieft
Gaan we doenquote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Oke dank
En ik wil echt geen partypooper zijn hoor, maar jullie weten nu allemaal al welke van wie is en dat is gewoon een pietsie jammer. Het zal ook wel onhaalbaar zijn om het allemaal geheim te houden, maar ik wil het toch graag proberen
En als jullie straks gaan stemmen, stem dan alsjeblieft ook op welke paints je echt het leukst/mooist/grappigst vindt en niet puur omdat het bekenden zijn. Alsjeblieft
Wat!?quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar ik stem gewoon op de mooiste en de gekste enzo hoor niet op vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |