Zoals Zwabber al zei sterke drankquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
crv, wat missen wij absoluut in de Nederlandse supermarkten?
quote:
Morgen komt er weer een heel zwikkiequote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen, wel jammer though.
Bedankt voor al het werk vast greys
Kijk boven jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kaas, horlogesquote:
Mede door zulke postsquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
quote:
We hebben geen haast hoorquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Greys het volgende:TT!
[..]
Morgen komt er weer een heel zwikkie
En dank je, Senesta doet ook superveel, maar het is de moeite absoluut waard, we hadden eigenlijk nooit durven denken aan zoveel inzendingen alEcht superleuk.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, je blijft vervelend voor crv antwoorden.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het geeft niet drolleke, het is de leeftijdquote:
ik hoor dat vakerquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waren die strips een tijdje terug van jou?
Maximaal 3 inzendingen per persoon inderdaad! En je kunt maar in 1 categorie winnen, maar dat wordt bij het stemmen straks nogmaals uitgelegd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben geen haast hoor
Enne, maximaal 3 he?
ik heb zelf ook geantwoordquote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, je blijft vervelend voor crv antwoorden.
eejjjjjjjjquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef D. het volgende:
Ik kon niet meer reageren want het topic zat dicht, bleek dat ik zelf de schuldige was
quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Het geeft niet drolleke, het is de leeftijd![]()
Ik hou gewoon niet zo van dierenquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maximaal 3 inzendingen per persoon inderdaad! En je kunt maar in 1 categorie winnen, maar dat wordt bij het stemmen straks nogmaals uitgelegd.
Ja sterke drankquote:
Wat flauw weerquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor dat vaker![]()
maar nee, www.explosm.net
[ afbeelding ]
iedere dan een nieuwe, geschreven door drie amerikanen en een ier
Klopt. Maar ik was best tevreden met mijn eerste paint, alleen nu ik al die andere kunstwerken zie zou ik het liefst voor iedere categorie (he, daar heb je dat woord weerquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maximaal 3 per persoon inderdaad! En je kunt maar in 1 categorie winnen, maar dat wordt bij het stemmen straks nogmaals uitgelegd.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kan komen zuigen
![]()
kut Oh nee, mijn sjef komt woensdag weer![]()
Waarom noem je dr eigenlijk sjef?quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kan komen zuigen
![]()
kut Oh nee, mijn sjef komt woensdag weer![]()
Ik vind ze zo leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor dat vaker![]()
maar nee, www.explosm.net
[ afbeelding ]
iedere dan een nieuwe, geschreven door drie amerikanen en een ier
O hihi, ik word er verlegen vanquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, zo zie ik je graag. Ik durfde zelfs alweer met deegrollers te meppen.
maar nou ben ik benieuw waar vaduz op doeldequote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik was best tevreden met mijn eerste paint, alleen nu ik al die andere kunstwerken zie zou ik het liefst voor iedere categorie (he, daar heb je dat woord weer) een paint maken
Zijn schoonouders dachten eerst dat het een jongetje was. Belgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom noem je dr eigenlijk sjef?
Heb jij wel wat te vertellen danquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom noem je dr eigenlijk sjef?
Hij vroeg gewoon wat denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
maar nou ben ik benieuw waar vaduz op doelde
quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn schoonouders dachten eerst dat het een jongetje was. Belgen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben tennis kijken![]()
Djokovic tegen Nadal Finale US Open.
Tot morgen
Vaduz vraagt nooit zomaar watquote:
Het zou me eigenlijk niet eens iets verbazenquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn schoonouders dachten eerst dat het een jongetje was. Belgen waarschijnlijk.
eh?quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Heb jij wel wat te vertellen dan
Oh wacht je woont noch thuis
quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Een van mijn favorieten![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk een speciale delicatesse. Zoals wij drop hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
maar nou ben ik benieuw waar vaduz op doelde
Jawel, wat jullie wel hebben in de supermarkt en wat wij missen, zo'n rare vraag is het nietquote:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
ga jij ff lekker de NS site bestuderen
niet ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk niet eens iets verbazen
[..]
eh?
Godfatherquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Als ik een paint zou maken kom ik niet veel verder als zoiets:
[ afbeelding ]
Ehm die ene maffiafilmquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
In CH vanzelfsprekend veel chocolaquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk een speciale delicatesse. Zoals wij drop hebben.
Zie je wel Kallyquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, wat jullie wel hebben in de supermarkt en wat wij missen, zo'n rare vraag is het niet
Ik probeer je te redden dudequote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
ga jij ff lekker de NS site bestuderen
Ik zeg toch hetzelfdequote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
In CH vanzelfsprekend veel chocola
in Duitsland dus de sterke drank
In Frankrijk ook sterke drank
Voor de rest is het min of meer gelijk
[..]
Zie je wel Kally
Ja ik mis het punt daarvan altijd. Wat een troep. Donder die zooi in de container en ga slapen. What's the issue?quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel ff de lakens verschonenquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis het punt daarvan altijd. Wat een troep. Donder die zooi in de container en ga slapen. What's the issue?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis
Maar ik snapte de uitleg niet
Nja goed, maar dan nogquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou wel ff de lakens verschonen
is het weer zoverquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou wel ff de lakens verschonen
ow jaquote:
Dat is een scene uit een filmquote:
waarvanquote:
Ignorance is blissquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een scene uit een film![]()
Een hele grote klassieker
quote:
Het gaat niet om het plaatje inhoudelijk, maar om de beroerde paintskillsquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis het punt daarvan altijd. Wat een troep. Donder die zooi in de container en ga slapen. What's the issue?
O spannendquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even opruimen nog. Morgen komt mijn nieuwe bank en dan moet alles spic en span zijn![]()
Ben zo benieuwd of ie nou in de woonkamer past
Oh dat is ook een beetje mijn level hoorquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat niet om het plaatje inhoudelijk, maar om de beroerde paintskills
quote:
tofquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even opruimen nog. Morgen komt mijn nieuwe bank en dan moet alles spic en span zijn![]()
Ben zo benieuwd of ie nou in de woonkamer past
Yesquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
O spannend![]()
Tot morgen poes![]()
![]()
Slaap lekker straks
quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesen anders maar een stukje schuin tegen de muur op
![]()
Jij ook slaap lekker voor straks![]()