Had hij het niet gewoon over het Gemeentelijk Vervoersbedrijf van Diemen?quote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef Stirner het volgende:
[..]
Waar is dit gevloek nou weer goed voor?
FOK! gok ik.quote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Hun bron zal vast FOK!/twitter zijn.
zit er dik in...quote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
En zometeen linkt FOK! weer naar de Telegraaf, en zo worden bronnen gecreëerd.quote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Net stond ie er nog, nu niet meer?quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Rewimo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Dat zou een pak van mijn hart zijn...quote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef karton het volgende:
bah.
hopelijk komt ie er helemaal bovenop
quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Pablo88 het volgende:
@livestrongnl sno is bij
Laten we het hopen.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Pablo88 het volgende:
@livestrongnl sno is bij
Laten we het hopen.
Waarom?quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm ja. Bij een hartstilstand wordt er altijd een 2e gestuurd.
Dat zou nog ietwat goed nieuws zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Pablo88 het volgende:
@livestrongnl sno is bij
Laten we het hopen.
...bovenop een wolkje...quote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef karton het volgende:
bah.
hopelijk komt ie er helemaal bovenop
Laten we hopen dat hij ook bij blijft.quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Pablo88 het volgende:
@livestrongnl sno is bij
Laten we het hopen.
Omdat 8 handen meer kunnen dan 4.quote:
Omdat er altijd handen tekort zijn bij een reanimatie: beademen, reanimeren, medicatie toedienen en dan nog afwisselen vanwege vermoeidheid...quote:
Spoedambu's hebben allemaal dezelfde uitrustingquote:
denk dat dat zijn minste zorg is..quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar zal nooit meer op hoog niveau kunnen spelen
Voor het geval dat de apparatuur van ambulance 1 weigert, of dat er iets met de ambulance broeders gebeurt. Men neemt geen enkel risico in dit soort gevallen, en terecht.quote:
Dacht ik net ook al aan, kan zo zijn dat ie binnen 10minuten weer buiten bewust zijn is.quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef karton het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij ook bij blijft.
Aantal jaar terug en speler van Sevilla die tijdens de wedstrijd in elkaar zakte, weer bijkwam en onderweg naar het ziekenhuis weer een hartaanval kreeg met fatale afloop.
goed om te lezenquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Reddiablo het volgende:
Ruudsuper:
#vitesse speler is bij.niet dood dus.ambu.gaat nu weg
dat gebeurt geloof ik vaker ja, mijn vader heeft ook eens iemand gereanimeerd in een pretpark, die was ook weer bij maar alsnog overleden in de ambulance...quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef karton het volgende:
[..]
Aantal jaar terug en speler van Sevilla die tijdens de wedstrijd in elkaar zakte, weer bijkwam en onderweg naar het ziekenhuis weer een hartaanval kreeg met fatale afloop.
Leefde die niet nog een paar uur/dag?quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef karton het volgende:
[..]
De kracht van Twitter. Ieder random persoon is van alles op de hoogtequote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef afcajos het volgende:
Dit soort twitterreacties:
Badeend_002_normal tamarageense OMG ik ben niet voor #ajax maar lees dat Sno Hartaanval heeft tijdens Jong Ajax Jong Vitesse.
zoveel handen tekort heb je niet bij hart aanval hoor, 2 is genoegquote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat er altijd handen tekort zijn bij een reanimatie: beademen, reanimeren, medicatie toedienen en dan nog afwisselen vanwege vermoeidheid...
[..]
Spoedambu's hebben allemaal dezelfde uitrusting
Die had echt 6 hartaanvallen in een paar uurquote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Leefde die niet nog een paar uur/dag?
Antonio Puerta, zeer triest was dat.quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik ga er geen discussie over voerenquote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zoveel handen tekort heb je niet bij hart aanval hoor, 2 is genoeg
1 hart massage geven/beademen, ander aed aanbrengen daarna af en toe wisselen ivm vermoeidheid
Klopt, maar was wel in coma.quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Dream on.quote:
Is protocol mongooltjequote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
1 hart massage geven/beademen, ander aed aanbrengen daarna af en toe wisselen ivm vermoeidheid
Doen ze soms ook als iemand al overleden is.quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef Habork het volgende:
Als hij afgevoerd wordt naar het ziekenhuis is het waarschijnlijk al wel stabiel. Nu is het alleen wachten op officiele berichten.
di tommasoquote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Apart, zo jong een hartaanval. Dat kan toch bijna niet zonder dat je al iets mankeert aan je hart? En daar wordt volgens mij vrij goed naar gekeken bij de medische testen mag ik hopen.
Dit is een hartstilstand. Hartaanval is volgens mij iets anders.quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hoeft dus niet he, zie bericht hierboven over die speler in Portugal. Die ging later alsnog doodquote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef Habork het volgende:
Als hij afgevoerd wordt naar het ziekenhuis is het waarschijnlijk al wel stabiel. Nu is het alleen wachten op officiele berichten.
Je bedoelt VI?quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef karton het volgende:
wachten wat ze later vanavond op studio sport erover te zeggen hebben.
Derksen zal zo wel de nodige info hebben in VIquote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef karton het volgende:
wachten wat ze later vanavond op studio sport erover te zeggen hebben.
Ik dacht altijd dat overleden personen niet in een ambulance vervoerd mochten worden.quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Doen ze soms ook als iemand al overleden is.
Stabiel genoeg om te vervoeren, maar daar houd het ook mee op.quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef Habork het volgende:
Geen idee hoe het in Nederland is, maar in België mag een ambulance officiëel geen doden vervoeren.quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Doen ze soms ook als iemand al overleden is.
En toch zijn er elk jaar een paar. Of denk aan Nwankwo Kanu die ineens een grote hartafwijking bleek te hebben. Toen speelde hij al jaren als prof.quote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Apart, zo jong een hartaanval. Dat kan toch bijna niet zonder dat je al iets mankeert aan je hart? En daar wordt volgens mij vrij goed naar gekeken bij de medische testen mag ik hopen.
Weg daar. Ben geen ramptoerist. Heb genoeg gezien. Ik wens hem het beste. Heb wel een foto maar die plaats ik als ik thuis ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |