Ja dat moestquote:
Jajajaja, stramme Fries ben je ookquote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Nee, maar al dat gedoe om mijn verjaardag
Blij dat het zometeen over is!
Jij ook gastquote:Op maandag 13 september 2010 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben weg, fijne middag/avond iedereen
quote:"de verwarmkan kuis ik altijd uit met sodabrokken, die zijn perfect proper met sodabrokken!"
Dorine Snoeck (Pittem)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Luctor!quote:
plaats vinden...quote:bedrijfsmatige erotische activiteiten
Hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
Gefeliciteerd!
Jeetje. Jullie zijn oud.
En laat dat nou net zijn, wat je van plan was.quote:Op maandag 13 september 2010 19:10 schreef PieterBas het volgende:
LOL..
Net nog even mijn koopcontract doorgelezen.. Ik mag er geen
[..]
plaats vinden...
Welke film?quote:
Ik noemde geen jaartalquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 19:56 schreef koekii het volgende:
Hoii allemaal
Eindelijk rust na een vervelende stagedag
Zelfgemaakt?quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef DjRex89 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand er nog meer wil zien, die staan op mn hyves
Ik had fotograaf moeten wordenquote:
quote:
Haha, je hebt niks gemist hoor, ik zal mezelf wel even netjes voorstellen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je dan? Of heb ik een post met uitleg gemist?
quote:
Dan ben je hier wel op het goede adresquote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef koekii het volgende:
[..]
Haha, je hebt niks gemist hoor, ik zal mezelf wel even netjes voorstellen.
Hallo allemaal, ik ben Jennifer (Koekii op Fok!) en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer administrateur, laatste jaar, MBO en wil hierna door naar de HBO Bedrijfseconomie. Momenteel loop ik stage bij een IT-bedrijf. Daar doe ik de administratie en de finianciele boekhouding voor de medewerkers ( mijn collega's) van de opleiding ICT. Ik kom hier als volgt, omdat er geen goede taken wordt verdeelt in het bedrijf zelf. Ik doe dus letterlijk niks, heb al een paar keren aangekaart bij mentor+baas. Ze gaan er nog aan werken. Had ondertussen ook een aantal baggertopics gemaakt in KLB, verveelde me heel erg totdat mod Ludo mij doorverwees naar deze topic. Ik beschrijf mezelf als een slachtoffer die op stage niks te doen heeft.
Nog iemand van 19!quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef koekii het volgende:
[..]
Haha, je hebt niks gemist hoor, ik zal mezelf wel even netjes voorstellen.
Hallo allemaal, ik ben Jennifer (Koekii op Fok!) en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer administrateur, laatste jaar, MBO en wil hierna door naar de HBO Bedrijfseconomie. Momenteel loop ik stage bij een IT-bedrijf. Daar doe ik de administratie en de finianciele boekhouding voor de medewerkers ( mijn collega's) van de opleiding ICT. Ik kom hier als volgt, omdat er geen goede taken wordt verdeelt in het bedrijf zelf. Ik doe dus letterlijk niks, heb al een paar keren aangekaart bij mentor+baas. Ze gaan er nog aan werken. Had ondertussen ook een aantal baggertopics gemaakt in KLB, verveelde me heel erg totdat mod Ludo mij doorverwees naar deze topic. Ik beschrijf mezelf als een slachtoffer die op stage niks te doen heeft.
Oh jammerquote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Neuh die heb ik gewoon zo gekocht hoor
Nee, jij wel danquote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
En nog 1 die Jennifer heet! Ben je ook half Suri?
Volgens mij is het een trap!quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zie ik mogelijkheden voor Luctorquote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Of juist nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zie ik mogelijkheden voor Luctor
Hij zal toch niet 2x falen?quote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef koekii het volgende:
[..]
Nee, jij wel danBen een hindoestaan
![]()
Ja ze zijn wel in suriname geboren..quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
JaMaar dan zijn je ouders wel in Suriname geboren neem ik aan? Of zijn ze straight from India?
Zie de OP daar staat het fenomeen "Luctortje" in uitgelegdquote:
Suri's ftw!quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel in suriname geboren..
Nu moet ik die container uit de Filipijnen weer afzeggen.. Ze zijn net op de boot gezetquote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En laat dat nou net zijn, wat je van plan was.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel in suriname geboren..
Ze zijn zo schattig man.quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef DjRex89 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand er nog meer wil zien, die staan op mn hyves
quote:
Dan pas je hier toch tussenquote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wordt 26 deze november. Meh.
Ik hate niet jongequote:
Wij kunnen alleen oordelen als we een foto zien.................quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik werd op m'n vakantie (door toch best wel bekenden van me) op 23 geschat![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen oordelen als we een foto zien.................
Kan je me de link van je hyves even PM'en? Ik heb die van mij verwijderd en weet die van jou niet meer.quote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op mn Hyves staan nog meer foto's
Ja he, ik denk dat ik maar vast een rollator moet bestellen.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen oordelen als we een foto zien.................
Is dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Herkenbaar man, alleen zit ik nog in mijn midlifecrisis.quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja he, ik denk dat ik maar vast een rollator moet bestellen.
Ohja, die heb ik al gehad.quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Herkenbaar man, alleen zit ik nog in mijn midlifecrisis.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Is denou omdat jullie het tegen beter weten in proberen? Want aangezien ik tegenwoordig met m'n hoofd op een webcam te zien ben tijdens bepaalde weekenden, moet ik zeggen dat het me eigenlijk geen hol meer boeit
Wordt er reclame gemaakt op tv voor die webcam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
[..]
[..]
Is denou omdat jullie het tegen beter weten in proberen? Want aangezien ik tegenwoordig met m'n hoofd op een webcam te zien ben tijdens bepaalde weekenden, moet ik zeggen dat het me eigenlijk geen hol meer boeit
MijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was omdat sommige mensen het nog steeds proberen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hell no.quote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wordt er reclame gemaakt op tv voor die webcam?
And they finally SUCCEEDED!@!!ONEONE!!!EINZquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijnwas omdat sommige mensen het nog steeds proberen
[..]
[..]
MijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was omdat ik van te voren wist dat het kansloos was maar niets is minder waar
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Komt eraanquote:Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je me de link van je hyves even PM'en? Ik heb die van mij verwijderd en weet die van jou niet meer.
Bedankt!quote:
Weltrusten, beterschapquote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Bedankt!
Het was gezellig vandaag, Dean is blij met zijn cadeautjes en gaat nu werken en ik ga slapen.. voel me weer ziek.![]()
bye.
Succes vandaag popquote:
hier is het ook baggerweerquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:02 schreef koekii het volgende:
Tis zoon slecht weer buiten ik wil naar huis
Appelquote:
Kunnen ze ook bellen?quote:
Jij blijquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
oh hier valt het kei mee!
ik bedoel het is geen zonnige lente dag in mei maar ook geen regen of zo
Hier ook idd.. Je kan bijna zwemmen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij blijHier sproeit het al de hele morgen en net ook echt regen-regen
Oh hier niet bijnaquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hier ook idd.. Je kan bijna zwemmen...
Gewoon binnen blijvenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
Van die fietspaden die blank staan zodat je hele broek tot je knieën zeikens nat is
Ik woon dan ook boven een slootquote:
Jaaaaaa, maar ik moest even naar de stadquote:
Jaaa, heerlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
binnen blijven en als je naar buiten moet daarna meteen je kleren uit en in de douche en onder je dekbed kriupen met een kop thee en een stukje chocolade!
dat soort dagen zijn juist briljant!
Mja, om dat nou overdag te doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
binnen blijven en als je naar buiten moet daarna meteen je kleren uit en in de douche en onder je dekbed kriupen met een kop thee en een stukje chocolade!
dat soort dagen zijn juist briljant!
Lui typequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard moet je dat overdag doen! dat is juist het punt
Ik heb mezelf voor 25 euro aan tijdschriften kado gedaan(jeetje wat zijn die dingen duur geworden! nou ben ik ook wel een beetje los gegaan maar oke) en hang nu heerlijk op de bank te genieten van mijn vrije dag
Hallo!quote:
niks lui!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lui type
Ik ga zo maar eens het huis wat schoner makenEcht weer daarvoor
Klinkt heerlijk allemaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks lui!
gisteren was opruim dag en zaterdag en zondag zaten vol met familiebezoekjes en verjaardagen en zo
vandaag is mijn vriend de hele dag weg en slaapt ook niet thuis dus ik neem het er van!
ik doe de hele dag alleen waar ik zelf zin in heb en eet wat ik lekker vind en hij vreselijk vind en vanavond ga ik met een vriendin een proefles doen bij een cursus waar ik heel graag aan wil beginnen
een heerlijke dag dus
morgen ruim ik wel weer op en zo. Ik ben toch rond 4 uur thuis en mijn lief pas op zijn vroegst om half 7... Tijd genoeg om alle sporen uit te wissen
owja en ik heb milka met daim
Ik zat je maar wat te plagen hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks lui!
gisteren was opruim dag en zaterdag en zondag zaten vol met familiebezoekjes en verjaardagen en zo
vandaag is mijn vriend de hele dag weg en slaapt ook niet thuis dus ik neem het er van!
ik doe de hele dag alleen waar ik zelf zin in heb en eet wat ik lekker vind en hij vreselijk vind en vanavond ga ik met een vriendin een proefles doen bij een cursus waar ik heel graag aan wil beginnen
een heerlijke dag dus
morgen ruim ik wel weer op en zo. Ik ben toch rond 4 uur thuis en mijn lief pas op zijn vroegst om half 7... Tijd genoeg om alle sporen uit te wissen
owja en ik heb milka met daim
oh die ken ik niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk allemaal
Vooral de chocola.. Die is echt goddelijk gewoon.. Hoewel die koeienvlekkenchocola ook erg lekker is..
niet zo goed voor mijn bips wel dit soort dagenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat je maar wat te plagen hoor
Ja ik ga vandaag ook maar eens eten wat mijn huisgenoot niet lustGoeie dagen zijn dat altijd
Haha, nee ook heel slecht.. Is gewoon wit + met chocolade in een reep.. Jummie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die ken ik niet?
kan ik ook maar beter niet aan beginnen dan
Weet je welke ook heerlijk is? van de AH excelent
vooral de witte met verschillende noten er in
Je kan toch ook gezond en lekker eten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet zo goed voor mijn bips wel dit soort dagen
mijn vriend zorgt toch altijd voor het gezonde element zeg maar
en weet je al wat het word?
ik moet al elke dag gezond eten van mijn lief bleeeeeeeeghquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan toch ook gezond en lekker eten?
Joah, farfalle met broccoli, pepertjes, ansjovis, knoflook en geroosterde pijnboompittenNu al zin in
Is toch niet per se ongezond?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet al elke dag gezond eten van mijn lief bleeeeeeeegh
dus vanavond eet ik prutje dat mijn oma altijd maakte
kaas, tomatenpuree en ui over de pasta
Oh jummiequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet al elke dag gezond eten van mijn lief bleeeeeeeegh
dus vanavond eet ik prutje dat mijn oma altijd maakte
kaas, tomatenpuree en ui over de pasta
Patat is ook gemaakt van aardappels bedoel je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Gezond eten
Zelfs ik doe het wel eens.
nou volgens de schijf van 5 mist het nogal wat geloof ikquote:
Wat zijn wokblokjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh jummie. Bij mij wordt het roerbakgroentemix, wokblokjes en noodles.. (en een woksausje)
Ohquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens de schijf van 5 mist het nogal wat geloof ik
ik eet geen vlees dus ik probeer er wel een beetje op te letten of alles in balans isquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhDat ding heb ik nog nooit bekeken
Ik eet gewoon wat ik lekker vind en wat enigszins gezond is en zolang ik niet ziek word, ga ik er vanuit dat ik van alles genoeg binnen krijg
Mja, ik merk het ook welquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen vlees dus ik probeer er wel een beetje op te letten of alles in balans is
(niet elke dag hoor, en soms vul ik de volgende dag aan wat ik eerder miste... maar ik probeer zo 70/80% van de tijd redelijk gebalanceerd te eten)
anders voel ik dat ook wel.... dan word ik duizelig en zo
(niet na 3 keer slecht eten hoor maar wel bijv. na een vakantie waar er niet zo veel te krijgen was of zo)
Zoietsquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Patat is ook gemaakt van aardappels bedoel je?
Menno.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoiets
Als we Menno eten [eigenaar van de snackbar vlakbij werk, geniaal zo lekker, maar als je zegt: We gaan Menno eten, dan klinkt dat best fout] redeneren we ook zo.
Patat: aardappels
Mayo: zuivel
Pindasaus: Pinda, peper, een of andere vruchtenjam
Bamiblok: Bami+groentes
Broodje hamburger speciaal: vlees, brood, augurk, ui, ei
Allemaal gezond
Zo is hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoiets
Als we Menno eten [eigenaar van de snackbar vlakbij werk, geniaal zo lekker, maar als je zegt: We gaan Menno eten, dan klinkt dat best fout] redeneren we ook zo.
Patat: aardappels
Mayo: zuivel
Pindasaus: Pinda, peper, een of andere vruchtenjam
Bamiblok: Bami+groentes
Broodje hamburger speciaal: vlees, brood, augurk, ui, ei
Allemaal gezond
Niet, patat is lekkerder!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
kak nu heb ik zin in friet
dat is echt het lekkerste op aarde
maar ja pas nog gehad
Nou en, gewoon halen/bakkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
kak nu heb ik zin in friet
dat is echt het lekkerste op aarde
maar ja pas nog gehad
Juist!quote:
Daarom. En frikandellen. Als wij dat slachtafval niet eten, waar gaat het dan heen? Fabrieken nodig om alles te verwerken enzo. Erg mileuonvriendelijk. Dan offeren wij ons wel op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo is hetAl dat overtrokken gezeur over dat zulke dingen ongezond zijn
rhubarbje heeft altijd geljk, dus jouw mening is niet geldig.quote:
Eigenlijk moet de wereld blij zijn met snackende mensen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom. En frikandellen. Als wij dat slachtafval niet eten, waar gaat het dan heen? Fabrieken nodig om alles te verwerken enzo. Erg mileuonvriendelijk. Dan offeren wij ons wel op.
Sinds wanneer is dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef L.no het volgende:
[..]
rhubarbje heeft altijd geljk, dus jouw mening is niet geldig.![]()
Friet
joh dan haal ik de 40 niet als ik zo vaak friet eetquote:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de wereld blij zijn met snackende mensen!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef L.no het volgende:
[..]
rhubarbje heeft altijd geljk, dus jouw mening is niet geldig.![]()
Friet
Dan had ik allang dood moeten zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dan haal ik de 40 niet als ik zo vaak friet eet
Haha, uh, vegetarische blokjes.. Ipv van kip ofzo gooi ik t altijd door groente in de wok.. Geen tofu, dat vind ik niet te eten.. Maar waar het van gemaakt is weet ik eigenlijk niet. Ik zal straks eens kijken. Lekker is het welquote:
Ooooh, dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, uh, vegetarische blokjes.. Ipv van kip ofzo gooi ik t altijd door groente in de wok.. Geen tofu, dat vind ik niet te eten.. Maar waar het van gemaakt is weet ik eigenlijk niet. Ik zal straks eens kijken. Lekker is het welMijn ouders zijn allebei vegetariër, dus die waarderen het niet zo als ik ze dan kip voorschotel
.
quote:
van quorn? die zijn lekker!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, uh, vegetarische blokjes.. Ipv van kip ofzo gooi ik t altijd door groente in de wok.. Geen tofu, dat vind ik niet te eten.. Maar waar het van gemaakt is weet ik eigenlijk niet. Ik zal straks eens kijken. Lekker is het welMijn ouders zijn allebei vegetariër, dus die waarderen het niet zo als ik ze dan kip voorschotel
.
Mijn vader bouwde vroeger wel eens tofu gemarineerd in sojasaus met nog wat zooi, maar ik vond het altijd maar niksquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van quorn? die zijn lekker!
en gemaakt van plantaardig eiwit
en tofu zuigt idd bleeegh
elke dag vlees is echt op zoveel vlakken verwerpelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Vleesvervangers
Gewoon vlees eten man, jankerds
Idd, vis of kaasquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef L.no het volgende:
Waarom elke dag vlees eten als je ook bijvoorbeeld vis kan eten of iets anders? Varieren ftw
Ja diequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van quorn? die zijn lekker!
en gemaakt van plantaardig eiwit
en tofu zuigt idd bleeegh
Voel je je daarna niet ontzettend smerig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef gers het volgende:
dadeliijk een xxl frikandel eten250grams frikandel
juist niet , weet je hoe lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voel je je daarna niet ontzettend smerig?
ik heb echt het liefst quorn van alle vlees vervangersquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dievind ze ook echt superlekker
Geeeen idee!quote:
Ja ik ook, maar valess vind ik ook erg lekker.. Vooral die met smurrie er in. De sate heb ik nog nooit op volgens mij...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb echt het liefst quorn van alle vlees vervangers
vooral de sate is lekker
en de naturelstukjes en gehakt zijn ideaal om in dingen te verwerken zoals een wrap of een sausje
gewoon proberenquote:
Welk dorp dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon proberen![]()
de xxl frikandel is het enige goede aan dit dorp/stad waar ik stage loop
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef gers het volgende:
dadeliijk een xxl frikandel eten250grams frikandel
zeg ik liever niet dadelijk fokt mijn stagebegeleider ookquote:
inderdaad daar kun je friet van makenquote:
ja idd maar ze zijn heerlijk makkelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap vleesvervangers nietJe kan toch prima zonder die zooi?
oh valess met smurrie er in ken ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar valess vind ik ook erg lekker.. Vooral die met smurrie er in. De sate heb ik nog nooit op volgens mij...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh valess met smurrie er in ken ik niet
maar ik zal hem eens proberen
Ik force vleeseters gewoon te eten wat ik ook eetquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd maar ze zijn heerlijk makkelijk
bijv als ik voor vleeseters moet koken dan eet ik het zelfde maar vervang bv de kip in het gerecht voor mezelf met stukjes en klaar
of als ik gewoon iets uit een zakje (bijv, wereldgerecht van knor, zo'n doos) dan staat daar voeg gehakt toe
hup pakje vega gehakt er in
Jumquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef The_Dean het volgende:
Zo, pastaslade aan het bouwen met elleboogjes, hamblokjes, mais, doperwten, ei, augurk en twee lepels mayo
dat kreeg ik ook eens op vakantiequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef The_Dean het volgende:
Zo, pastaslade aan het bouwen met elleboogjes, hamblokjes, mais, doperwten, ei, augurk en twee lepels mayo
mijn schoonvader en stiefvader weigeren dan gewoon te eten ben ik bangquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik force vleeseters gewoon te eten wat ik ook eetOp vis na dan, want dat lusten sommige mensen echt niet, maar als ik een vleesloze dag heb eten ze maar gewoon mee
Nooit klachten gehad
Echt ja?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn schoonvader en stiefvader weigeren dan gewoon te eten ben ik bang
hoewel ik mijn schoonvader ooit gefopt heb met een vega lasagne met quorn er inhihi
maar toen ik er ook van nam viel er op een gegeven moment wel een kwartje...
maar toch in het begin had hij het totaal niet door
Ze doen het eromquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Waarom zijn er altijd kookprogramma's op tv als ik honger heb
Wanneer kom je hier eens koken??quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt ja?Een van mijn favoriete recepten blijft een recept met een enorme kaasplak ipv vlees
We hebben nog nooit iemand gehad die dat niet super lekker vond
echtquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt ja?Een van mijn favoriete recepten blijft een recept met een enorme kaasplak ipv vlees
We hebben nog nooit iemand gehad die dat niet super lekker vond
Nja, gewoon kale macaroni is gewoon een basis. Even koken en je kan er mee doen wat je wilquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook eens op vakantie
baaaaah
pasta met mayo? echt? ik snapte er niks van
maar smakelijk haha
Dat is wel Royal sadness hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt
mijn stiefvader is wel eens gewoon van tafel gegaan om een boterham te maken voor hij ook maar geproeft had omdat er geen vlees in zat
Ik eet graag vlees, en niet al het vegetarisch is lekker, maar dat is wel wat overdreven, je kan het op zijn minst proberenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt
mijn stiefvader is wel eens gewoon van tafel gegaan om een boterham te maken voor hij ook maar geproeft had omdat er geen vlees in zat
Als je niet meer zo ver woontquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier eens koken??
Wat een bekrompen type zegquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt
vertel mij watquote:
Rozemarijn erdoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog tips voor nog meer ingredieënten?
schoonvader is idd boer hahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een bekrompen type zegIk zou dat echt niet trekken
Is het een boer ofzo?
Mijn opa en oma aten dat ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef jna het volgende:
Net zoals m'n oma. Die at geen knoflook. Dan vroeg ze: "zit er knoflook in?" Dan zeiden we maar nee terwijl er 738 teentjes knoflook in zat
Dat verklaartquote:
Wtf zijn dingans?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:11 schreef gers het volgende:
Godsamme ik loop echt stage in een gristendorp , de plaatselijke c1000 heeft geen dingans of hoe die krengen ook heten wat het is verafgoding
Kookmeetquote:
Ik vind het een planquote:
soort flipposquote:
Ohquote:
Planquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een planAllemaal wat meenemen en de kooknoobs zorgen dan voor de drank/aankleding
die jaquote:
Hmmm... soort kruiden toch? Eens halenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rozemarijn erdoorGaat echt bruut goed samen met je ei en hamblokjes
Of bieslook, als je niet van rozemarijn houdt
Niks mis met boerenquote:
Ok, nog nooit van gehoordquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hmmm... soort kruiden toch? Eens halen
True, als ze maar willen proeven en niet de wat-ik-niet-ken-vreet-ik-niet mentaliteit hebbenquote:
nee ik dachtquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, als ze maar willen proeven en niet de wat-ik-niet-ken-vreet-ik-niet mentaliteit hebben
Piripiri is ook scherp, en dat vreet ik soms met halve potjes tegelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Rozemarijn is wel scherp en je (lees: mijn vader) gooit er snel te veel van in en dan proeft alles naar rozemarijn
Prachtig toch zulke mensen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik dachtvanwege de mededeling dat het afgoderij was
Jaaaa, rozemarijn is ook niet echt scherp als in pittig, maar meer overheersendquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Piripiri is ook scherp, en dat vreet ik soms met halve potjes tegelijk
jij bent wel een kooknoob geloof ik dan hequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Piripiri is ook scherp, en dat vreet ik soms met halve potjes tegelijk
opzich wel maar het stikt er echt van de zwarte kousenquote:
Ah ok, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, rozemarijn is ook niet echt scherp als in pittig, maar meer overheersendNet als dat ui overheersend kan zijn als je er te veel van ingooit of niet goed doorbakt
Beetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent wel een kooknoob geloof ik dan he
Reksquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:25 schreef DjRex89 het volgende:
Net een nieuwe telefoon gekochtWordt morgen bezorgd
Ik zou een "Iquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:25 schreef gers het volgende:
[..]
opzich wel maar het stikt er echt van de zwarte kousen
Zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:26 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
Foto's van mn nieuwe T1's al gezien?
Bah Jan, bahquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou een "IDarwin" shirt maken. Of "Darwin in my homeboy"
Kruidenpoeder kan ook jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt voor de tip
Kruidenpoeder toch? Ideaal. Eens halen.
Nee jongen, of rozemarijn in kruidenpoeder vorm is, of zijn dat verse blaadjes ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kruidenpoeder kan ook jaPotje Provençaalse/Italiaanse kruiden is altijd handig
geniaal ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou een "IDarwin" shirt maken. Of "Darwin in my homeboy"
Ohquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee jongen, of rozemarijn in kruidenpoeder vorm is, of zijn dat verse blaadjes ofzo?
Ja ik ookquote:
of vers natuurlijkquote:
vreselijk nooit meer gewekt worden op zondag ochtend door een oud veenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik ookDie kwamen normaal vanuit hun briefing point in Overschiet, maar ik zie ze nooit meer
ik had ze vanmorgen nog aan de deur!!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef jna het volgende:
Ik had 1 keer zo'n folder aangepakt, gewoon om er vanaf te zijn. Vervolgens kwamen die lui elk weekend langs om te vragen of ik het al had gelezen.
Joah, maar dat kost wel onderhoudquote:
Daar hebben ze totaal geen probleem mee hoor, als jij totaal onbevlekt in je Eva kostuum voor ze staatquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had ze vanmorgen nog aan de deur!!
maar ik was naakt dus ik dacht hmmm laat maar
anders wil ik best met ze babbelen hoor, lijkt me wel leuk
je kunt het ook vers kopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat kost wel onderhoud
ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zeg dan gewoon gelijk dat je ongeletterd bent! En dan een jankverhaal dat ze toch kunnen zien dat je Suri bent en hoe je onderdrukt wordt enzo. Dan zie je ze nooit meer terug
Geniaal plan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zeg dan gewoon gelijk dat je ongeletterd bent! En dan een jankverhaal dat ze toch kunnen zien dat je Suri bent en hoe je onderdrukt wordt enzo. Dan zie je ze nooit meer terug
True, maar dat is duur :p Ik had een geniaal plan om een kruidentuintje te beginnen, op m'n balkonquote:
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar hebben ze totaal geen probleem mee hoor, als jij totaal onbevlekt in je Eva kostuum voor ze staat
kan ook goed op je vensterbank hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dat is duur :p Ik had een geniaal plan om een kruidentuintje te beginnen, op m'n balkonMaar dat bedacht ik me een paar weken terug, toen de herfst al was ingetreden
Idd, ze vonden mij al te naakt toen ik geen sokken aan had in m'n slippers, een heel verhaal over dat Jezus ook heus geen sokken in z'n sandalen aan had van mij te spijtquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt gelijk
dan kunnen ze nog denken naakt is iedereen het zelfde en god heeft ons zo gemaakt blabla
als ze zien wat ik draag zouden ze vast niet verder komen dan vuile sloerie! bedenk jezelf jij jezebel!!
kas bouwen op je balkonquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dat is duur :p Ik had een geniaal plan om een kruidentuintje te beginnen, op m'n balkonMaar dat bedacht ik me een paar weken terug, toen de herfst al was ingetreden
Ik heb amper een vensterbankquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan ook goed op je vensterbank hoor
ik heb meestal wel wat staan (maar nu is alles dood)
Whehequote:
je bedoeld gehaald o+quote:
Wij gaan een stukje tuin ombouwen tot moestuintjequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heul nietquote:
Veeeetquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij gaan een stukje tuin ombouwen tot moestuintje
En kippen, voor de kipshoarma!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Zoiets
Paar schapen erbij voor de shoarma
Jepsquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef L.no het volgende:
Tuinieren.
alleen is het weer zo bagger de laatste tijd.. moet ik weer wachten tot de lente voordat de tuintje gezet kan worden?
Boerenkoolquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsNaja, sommige groenten kan je nu nog wel inzetten, maar het gros overleeft de vorst dan niet
En de eierenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En kippen, voor de kipshoarma!
Dat kan prima jaquote:
Koeien!quote:
En vlees!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Koeien!Automatische grasmaaier en gratis melk.
Mergpijpkoeienquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
koeien
Ik wil heel graag een lakenvelder
cute hequote:
Ooit gehoord van bio-industriequote:
maar die kun je volgens mij helemaal niet zo goed knuffelen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil een paar Schotse Hooglanders
Mergpijpjesquote:
Idd, eerst uitmaken en dan lekker koei'n nemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die kun je volgens mij helemaal niet zo goed knuffelen...
Ik wil eerst gewoon een hondje en dat gaat mijn lief al te ver dus de koeien moeten maar even wachten
Juist wel man, groot en zacht!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil eerst gewoon een hondje en dat gaat mijn lief al te ver dus de koeien moeten maar even wachten
Die kapsels zijn zo cool.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist wel man, groot en zacht!!
[ afbeelding ]
Ze hebben in de automaat op mijn werk van die enorme. Per stuk verpakt, van De Lekkerstequote:
Ja, dat hoor ik van meer mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben in de automaat op mijn werk van die enorme. Per stuk verpakt, van De Lekkerste
Omdat Delft.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik van meer mensenWaarom hebben mijn uni's dat nog niet?
Idd, UvA heeft het, UU heeft het, maar Leiden en Delft weer nietquote:
Waarom denk je dat ik naar de UvA ben gegaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, UvA heeft het, UU heeft het, maar Leiden en Delft weer niet
Goed puntquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de UvA ben gegaan
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel een beetje groot voor in je tuinquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist wel man, groot en zacht!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |