Hij zal toch niet 2x falen?quote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef koekii het volgende:
[..]
Nee, jij wel danBen een hindoestaan
![]()
Ja ze zijn wel in suriname geboren..quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
JaMaar dan zijn je ouders wel in Suriname geboren neem ik aan? Of zijn ze straight from India?
Zie de OP daar staat het fenomeen "Luctortje" in uitgelegdquote:
Suri's ftw!quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel in suriname geboren..
Nu moet ik die container uit de Filipijnen weer afzeggen.. Ze zijn net op de boot gezetquote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En laat dat nou net zijn, wat je van plan was.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel in suriname geboren..
Ze zijn zo schattig man.quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef DjRex89 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand er nog meer wil zien, die staan op mn hyves
quote:
Dan pas je hier toch tussenquote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wordt 26 deze november. Meh.
Ik hate niet jongequote:
Wij kunnen alleen oordelen als we een foto zien.................quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik werd op m'n vakantie (door toch best wel bekenden van me) op 23 geschat![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen oordelen als we een foto zien.................
Kan je me de link van je hyves even PM'en? Ik heb die van mij verwijderd en weet die van jou niet meer.quote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op mn Hyves staan nog meer foto's
Ja he, ik denk dat ik maar vast een rollator moet bestellen.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen oordelen als we een foto zien.................
Is dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Herkenbaar man, alleen zit ik nog in mijn midlifecrisis.quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja he, ik denk dat ik maar vast een rollator moet bestellen.
Ohja, die heb ik al gehad.quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Herkenbaar man, alleen zit ik nog in mijn midlifecrisis.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Is denou omdat jullie het tegen beter weten in proberen? Want aangezien ik tegenwoordig met m'n hoofd op een webcam te zien ben tijdens bepaalde weekenden, moet ik zeggen dat het me eigenlijk geen hol meer boeit
Wordt er reclame gemaakt op tv voor die webcam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |