Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat dus.quote:
quote:
waarom verwachte ik nou zo'n antwoord van jou ...quote:Op maandag 13 september 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kennismaken doen ze maar bij het ontbijt
slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 00:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarom verwachte ik nou zo'n antwoord van jou ...
whehehehe
trusten flesquote:
quote:
Ik vind dat iedereen zijn relatie moet invullen zoals ze dat samen willen en waar ze zich goed bij voelen. Of dat nou monogaam, polyamoreus of whatever is...quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik denk ook dat heel veel mensen niet die behoefte hebben, niet eens zozeer vanuit de norm of vanuit plichtsbesef. Het gras bij de buren ziet er dan misschien wel groener uit, maar soms is het beter om te blijven bij wat je hebtIkzelf heb nooit die behoefte gevoeld en als ik die wel zou hebben dan zou ik onderzoeken of mijn huidige relatie wel is wat ik wil. Maar ja, zo zit ik erin, dat wil niet zeggen dat iedereen dat heeft
Nee, ik had voor mezelf al de beslissing genomen er een punt achter te zetten alleen was hij 6 weken op vakantie en had ik 'm dat dus nog niet kunnen zeggenquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan gebeurenEn het zou mij ook vast kunnen overkomen, ik kijk eigenlijk nergens meer van op
Is je relatie ook daar op stuk gelopen? Of wil je het daar liever niet over hebben?
word bedtijd voor mij ik begin te faalen..quote:
slaap ze fubarquote:Op maandag 13 september 2010 00:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
word bedtijd voor mij ik begin te faalen..![]()
dus slaap lekker allemaal
quote:
trusten esquote:
wegens ontrekeningsvatbaar en slechte jeugd 16 maanden waarvan 1 derde zo en zo weg valt en aftrek voorarrest en goe gedrag, 2 weken voorarrest. langleve hollandquote:Op maandag 13 september 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
Hoeveel jaar krijg je als je je collega in elkaar beukt?
helft van de helft!quote:Op maandag 13 september 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
niks hoog uit ontslagquote:Op maandag 13 september 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh! ik denk twee keer de helft panda
fubarquote:
damartquote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Als de wekker afloopt meteen de snoozefunctie uitzetten, was toch niet zo handig.
Gelukkig werk ik thuis vandaag en is de schade slechts een kwartier, maar het was toch niet handigquote:
true truequote:Op maandag 13 september 2010 08:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ligt eraan of je baas die collega mag of niet
mogguhquote:
zo druk zonder koffie?quote:Op maandag 13 september 2010 08:24 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie iemand?![]()
ik heb nog niks op
mijne ging niet eens afquote:Op maandag 13 september 2010 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik thuis vandaag en is de schade slechts een kwartier, maar het was toch niet handig.
erg hequote:Op maandag 13 september 2010 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogguh![]()
[..]
zo druk zonder koffie?
heb een vrouw die als wekker fungeerdquote:Op maandag 13 september 2010 08:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijne ging niet eens afmaarja was ook eerder wakker dan het alarm
mmmmm ik dacht dat het korter was jammerquote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wegens ontrekeningsvatbaar en slechte jeugd 16 maanden waarvan 1 derde zo en zo weg valt en aftrek voorarrest en goe gedrag, 2 weken voorarrest. langleve holland
ja, die heb ik ook.quote:Op maandag 13 september 2010 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een vrouw die als wekker fungeerd
kijk daar zit een probleempje , ik wil wel een vrouw als wekker.quote:Op maandag 13 september 2010 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een vrouw die als wekker fungeert
Moet je ook je bed uitkomen!quote:Op maandag 13 september 2010 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook.![]()
geeft wel eens blauwe plekken
Ik heb liever dat zij ontslagen word.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmmm ik dacht dat het korter was jammer. *niet dat ik natuurlijk collega echt in elkaar wil beuken natuurlijk hoewel ze wel irritant is*
quote:Op maandag 13 september 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon zonder getuigen de trap af douwen
Wel gemeend schouderklopje noemen we datquote:Op maandag 13 september 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon zonder getuigen de trap af douwen
quote:Op maandag 13 september 2010 08:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wel gemeend schouderklopje noemen we dat
alleen op de verkeerde plek.
de trap bv
ga ook maar opzoek naar een koffie automaat die het wel doetquote:Op maandag 13 september 2010 08:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ok maar eens gaan koffie drinken*staat op loopt keuken in en gaat ontbijten*
marijkequote:Op maandag 13 september 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Panda, jij hebt echt de raarste collega's van heel Nederland, of niet?Hebben jullie trouwens nog aangifte gedaan tegen die geschifte?
soliquote:
En weer doe ik hier goede ideeën opquote:Op maandag 13 september 2010 08:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wel gemeend schouderklopje noemen we dat
alleen op de verkeerde plek.
de trap bv
Ze gaat gillen als jij je nest uit moet?quote:Op maandag 13 september 2010 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een vrouw die als wekker fungeerd
Goeie morgenquote:Op maandag 13 september 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Panda, jij hebt echt de raarste collega's van heel Nederland, of niet?Hebben jullie trouwens nog aangifte gedaan tegen die geschifte?
nee krijg heel lief altijd een kusjequote:Op maandag 13 september 2010 08:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze gaat gillen als jij je nest uit moet?
Ja vorige week donderdag aangifte gedaan. De meeste van mijn collega zijn wel normaal hoor. Er zijn er alleen een stuk of 3 die een tik van de molen hebben gehadquote:Op maandag 13 september 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wokquote:
Toffe foon welquote:Op maandag 13 september 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo juist mijn nieuwe toekomstige telefoon gezien.
[ afbeelding ]
Daar kan je mee bellen.
quote:Op maandag 13 september 2010 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goeie morgen![]()
iets drinken ?? koffie thee ?
Goedemorgenquote:Op maandag 13 september 2010 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goeie morgen![]()
iets drinken ?? koffie thee ?
hij is voor bellen en gebeld worden.quote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok
[..]
Toffe foon welAlleen heeft ie geen display en dat lijkt me toch wat onhandig
janiesquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik even geen koffie, heb slijm in mn keel, neem wel water
Fijn weekend gehad allemaal?
Wat is t een heerlijk weerHoop dat t zo blijft
alstuquote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok
[..]
Toffe foon welAlleen heeft ie geen display en dat lijkt me toch wat onhandig
[..]
[..]
Goedemorgen![]()
Lekker!Doe maar koffie
Das ook handig, als je inderdaad alleen wil bellen.quote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is voor bellen en gebeld worden.
3 weken standby![]()
geen sms mms ssm msm ping twitter of weet ik veel wat voor functie.
alleen bellen10 geheugen plaatsen voor snel kiezen en een boekje voor meer nummers.
Bellen kan ie
Wattan?quote:
daar is een telefoon toch voorquote:Op maandag 13 september 2010 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das ook handig, als je inderdaad alleen wil bellen.
[..]
Wattan?
mijn speeltjequote:Op maandag 13 september 2010 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foon heb ik btw, wordt het meest gebruikt om spelletjes op te doen
(Desire is zn grote broer, die vond ik te breed en niet lekker in de hand liggen)
Nee hoor, tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 13 september 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is een telefoon toch voor![]()
kinderfeestje op zaterdag, "gewone" verjaardag op zondag
Hee, bekendquote:Op maandag 13 september 2010 09:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mijn speeltje [ afbeelding ]
gaat btw vandaag vervangen worden
ik mag vandaag verlengen dus waarom nietquote:Op maandag 13 september 2010 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, bekend
Door wat, Ado is heel blij met zn desire, geloof niet dat ie m voorlopig wil vervangen
Goedemorgenquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik even geen koffie, heb slijm in mn keel, neem wel water
Fijn weekend gehad allemaal?
Wat is t een heerlijk weerHoop dat t zo blijft
Da's wel ideaalquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is voor bellen en gebeld worden.
3 weken standby![]()
geen sms mms ssm msm ping twitter of weet ik veel wat voor functie.
alleen bellen10 geheugen plaatsen voor snel kiezen en een boekje voor meer nummers.
Bellen kan ie
Zelfs mijn eerste koelkast kon smsenquote:Op maandag 13 september 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is een telefoon toch voor![]()
kinderfeestje op zaterdag, "gewone" verjaardag op zondag
Is het weer terug?quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Ik heb gisteren niet veel gedaan (Lees: niets) en zaterdag koekjes gebakken en naar de speeltuin geweest, verder niets.quote:Op maandag 13 september 2010 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Jawel, lekker rustig en toch wat leuke dingen gedaanJij dan?
[..]
Da's wel ideaalMaar zelfs mijn thuistelefoon heeft zelfs een display en dat vind ik toch wel handig
Net als sms. Heb nu zo'n simpele Nokia, geen camera geen bluetooth etc
Bellen en smsen dat kan ie
En dat vind ik ook voldoende
Mogguquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Liebchenquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mijn eerste koelkast kon smsen
Hoe was je kinderfeestje trouwens?
quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 13 september 2010 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet veel gedaan (Lees: niets) en zaterdag koekjes gebakken en naar de speeltuin geweest, verder niets.
Ik vind spelletjes op mn foon wel fijn hoor, voor wachttijden bij de dokter, of voor in de trein oid
[..]
MogguBeterschap
goeie morgenquote:
stquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Liebchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb ik ook, bij mij verschilt t, ben de laatst dagen steeds aan het patiencenquote:Op maandag 13 september 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kan ik iets voor je doen?
[..]
Klinkt goed
Ja, ik heb er ook 3 ofzo opzitten, sudoku is m'n favoriet
quote:Op maandag 13 september 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenDuf, lig nu nog lekker op bed met de laptop!
![]()
Met jou?
Ik heb geduld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Mario spelletjesquote:Op maandag 13 september 2010 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik ook, bij mij verschilt t, ben de laatst dagen steeds aan het patiencen
Maar heb ook spelletjes die de kindjes leuk vinden en allerlei MArio spelletjes (Alleen is de besturing k*t)
quote:
Ik kan vanmiddag wel even langskomen met warme handenquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Thee, mamasappelsap (hihihiiiiiiiiii, Thijs heeft weer een nieuw woord) en lieve mensen![]()
Marijke: als je de hele dag warme handen op mijn schouders wil leggen dan zie ik je zo wel![]()
Verder kom ik zo weer uit mijn zelfmedelijden en ga ik maar gewoon even toegeven aan ziek.
Het is maar goed dat mijn wederhelft daar niet op wacht, dan zou 'ie nooit op tijd op z'n werk zijnquote:Op maandag 13 september 2010 08:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee krijg heel lief altijd een kusje
Das nog best lastig als je moeder bent, succesquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Thee, mamasappelsap (hihihiiiiiiiiii, Thijs heeft weer een nieuw woord) en lieve mensen![]()
Marijke: als je de hele dag warme handen op mijn schouders wil leggen dan zie ik je zo wel![]()
Verder kom ik zo weer uit mijn zelfmedelijden en ga ik maar gewoon even toegeven aan ziek.
8 en 9quote:Op maandag 13 september 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mario spelletjes
Hoe oud zijn jouw kindjes eigenlijk?
[..]
Jamaar jamaar, straks krijg jij het ookquote:Op maandag 13 september 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan vanmiddag wel even langskomen met warme handen
Dat zijn volgens mij leuke leeftijden of niet? Nog net geen puberquote:Op maandag 13 september 2010 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das nog best lastig als je moeder bent, succes![]()
[..]
8 en 9
[..]
![]()
Met jou?
Awwww. Lekker hoor, wou dat ik er ook nog in lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook nog niet echt wakker, en dat duurt denk ik nog wel ff. Zo maar eens een bak uberkoffie halen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik vond tot nu toe alle leeftijden heel erg leuk eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij leuke leeftijden of niet? Nog net geen puber
[..]
![]()
Met jou?
wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |