Wel gemeend schouderklopje noemen we datquote:Op maandag 13 september 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon zonder getuigen de trap af douwen
quote:Op maandag 13 september 2010 08:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wel gemeend schouderklopje noemen we dat
alleen op de verkeerde plek.
de trap bv
ga ook maar opzoek naar een koffie automaat die het wel doetquote:Op maandag 13 september 2010 08:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ok maar eens gaan koffie drinken*staat op loopt keuken in en gaat ontbijten*
marijkequote:Op maandag 13 september 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Panda, jij hebt echt de raarste collega's van heel Nederland, of niet?Hebben jullie trouwens nog aangifte gedaan tegen die geschifte?
soliquote:
En weer doe ik hier goede ideeën opquote:Op maandag 13 september 2010 08:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wel gemeend schouderklopje noemen we dat
alleen op de verkeerde plek.
de trap bv
Ze gaat gillen als jij je nest uit moet?quote:Op maandag 13 september 2010 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een vrouw die als wekker fungeerd
Goeie morgenquote:Op maandag 13 september 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Panda, jij hebt echt de raarste collega's van heel Nederland, of niet?Hebben jullie trouwens nog aangifte gedaan tegen die geschifte?
nee krijg heel lief altijd een kusjequote:Op maandag 13 september 2010 08:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze gaat gillen als jij je nest uit moet?
Ja vorige week donderdag aangifte gedaan. De meeste van mijn collega zijn wel normaal hoor. Er zijn er alleen een stuk of 3 die een tik van de molen hebben gehadquote:Op maandag 13 september 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wokquote:
Toffe foon welquote:Op maandag 13 september 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo juist mijn nieuwe toekomstige telefoon gezien.
[ afbeelding ]
Daar kan je mee bellen.
quote:Op maandag 13 september 2010 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goeie morgen![]()
iets drinken ?? koffie thee ?
Goedemorgenquote:Op maandag 13 september 2010 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goeie morgen![]()
iets drinken ?? koffie thee ?
hij is voor bellen en gebeld worden.quote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok
[..]
Toffe foon welAlleen heeft ie geen display en dat lijkt me toch wat onhandig
janiesquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik even geen koffie, heb slijm in mn keel, neem wel water
Fijn weekend gehad allemaal?
Wat is t een heerlijk weerHoop dat t zo blijft
alstuquote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok
[..]
Toffe foon welAlleen heeft ie geen display en dat lijkt me toch wat onhandig
[..]
[..]
Goedemorgen![]()
Lekker!Doe maar koffie
Das ook handig, als je inderdaad alleen wil bellen.quote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is voor bellen en gebeld worden.
3 weken standby![]()
geen sms mms ssm msm ping twitter of weet ik veel wat voor functie.
alleen bellen10 geheugen plaatsen voor snel kiezen en een boekje voor meer nummers.
Bellen kan ie
Wattan?quote:
daar is een telefoon toch voorquote:Op maandag 13 september 2010 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das ook handig, als je inderdaad alleen wil bellen.
[..]
Wattan?
mijn speeltjequote:Op maandag 13 september 2010 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foon heb ik btw, wordt het meest gebruikt om spelletjes op te doen
(Desire is zn grote broer, die vond ik te breed en niet lekker in de hand liggen)
Nee hoor, tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 13 september 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is een telefoon toch voor![]()
kinderfeestje op zaterdag, "gewone" verjaardag op zondag
Hee, bekendquote:Op maandag 13 september 2010 09:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mijn speeltje [ afbeelding ]
gaat btw vandaag vervangen worden
ik mag vandaag verlengen dus waarom nietquote:Op maandag 13 september 2010 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, bekend
Door wat, Ado is heel blij met zn desire, geloof niet dat ie m voorlopig wil vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |