Goedemorgenquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik even geen koffie, heb slijm in mn keel, neem wel water
Fijn weekend gehad allemaal?
Wat is t een heerlijk weerHoop dat t zo blijft
Da's wel ideaalquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is voor bellen en gebeld worden.
3 weken standby![]()
geen sms mms ssm msm ping twitter of weet ik veel wat voor functie.
alleen bellen10 geheugen plaatsen voor snel kiezen en een boekje voor meer nummers.
Bellen kan ie
Zelfs mijn eerste koelkast kon smsenquote:Op maandag 13 september 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is een telefoon toch voor![]()
kinderfeestje op zaterdag, "gewone" verjaardag op zondag
Is het weer terug?quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Ik heb gisteren niet veel gedaan (Lees: niets) en zaterdag koekjes gebakken en naar de speeltuin geweest, verder niets.quote:Op maandag 13 september 2010 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Jawel, lekker rustig en toch wat leuke dingen gedaanJij dan?
[..]
Da's wel ideaalMaar zelfs mijn thuistelefoon heeft zelfs een display en dat vind ik toch wel handig
Net als sms. Heb nu zo'n simpele Nokia, geen camera geen bluetooth etc
Bellen en smsen dat kan ie
En dat vind ik ook voldoende
Mogguquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Liebchenquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mijn eerste koelkast kon smsen
Hoe was je kinderfeestje trouwens?
quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 13 september 2010 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet veel gedaan (Lees: niets) en zaterdag koekjes gebakken en naar de speeltuin geweest, verder niets.
Ik vind spelletjes op mn foon wel fijn hoor, voor wachttijden bij de dokter, of voor in de trein oid
[..]
MogguBeterschap
goeie morgenquote:
stquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
Liebchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb ik ook, bij mij verschilt t, ben de laatst dagen steeds aan het patiencenquote:Op maandag 13 september 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kan ik iets voor je doen?
[..]
Klinkt goed
Ja, ik heb er ook 3 ofzo opzitten, sudoku is m'n favoriet
quote:Op maandag 13 september 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenDuf, lig nu nog lekker op bed met de laptop!
![]()
Met jou?
Ik heb geduld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Mario spelletjesquote:Op maandag 13 september 2010 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik ook, bij mij verschilt t, ben de laatst dagen steeds aan het patiencen
Maar heb ook spelletjes die de kindjes leuk vinden en allerlei MArio spelletjes (Alleen is de besturing k*t)
quote:
Ik kan vanmiddag wel even langskomen met warme handenquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Thee, mamasappelsap (hihihiiiiiiiiii, Thijs heeft weer een nieuw woord) en lieve mensen![]()
Marijke: als je de hele dag warme handen op mijn schouders wil leggen dan zie ik je zo wel![]()
Verder kom ik zo weer uit mijn zelfmedelijden en ga ik maar gewoon even toegeven aan ziek.
Het is maar goed dat mijn wederhelft daar niet op wacht, dan zou 'ie nooit op tijd op z'n werk zijnquote:Op maandag 13 september 2010 08:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee krijg heel lief altijd een kusje
Das nog best lastig als je moeder bent, succesquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Thee, mamasappelsap (hihihiiiiiiiiii, Thijs heeft weer een nieuw woord) en lieve mensen![]()
Marijke: als je de hele dag warme handen op mijn schouders wil leggen dan zie ik je zo wel![]()
Verder kom ik zo weer uit mijn zelfmedelijden en ga ik maar gewoon even toegeven aan ziek.
8 en 9quote:Op maandag 13 september 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mario spelletjes
Hoe oud zijn jouw kindjes eigenlijk?
[..]
Jamaar jamaar, straks krijg jij het ookquote:Op maandag 13 september 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan vanmiddag wel even langskomen met warme handen
Dat zijn volgens mij leuke leeftijden of niet? Nog net geen puberquote:Op maandag 13 september 2010 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das nog best lastig als je moeder bent, succes![]()
[..]
8 en 9
[..]
![]()
Met jou?
Awwww. Lekker hoor, wou dat ik er ook nog in lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook nog niet echt wakker, en dat duurt denk ik nog wel ff. Zo maar eens een bak uberkoffie halen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik vond tot nu toe alle leeftijden heel erg leuk eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij leuke leeftijden of niet? Nog net geen puber
[..]
![]()
Met jou?
wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |