En dat zonder hulp van Sociosquote:
Die weg linksboven (101) gaat direct over in de Golden Gate Bridge.quote:
quote:is een bordspel voor 3 tot 6 spelers, bedacht door Klaus Teuber en uitgebracht in 1995. Het origineel is uitgegeven in Duitsland door Franckh-Kosmos Verlags-GmbH & Co. onder de naam [...]. Het spel heeft diverse prijzen gewonnen, waaronder die van Spiel des Jahres 1995, Deutscher Spiele Preis 1995 en de Origins Award 1996.
Genauquote:
Geen al te moeilijke zo te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:X: Goddamn they don't make em' like they used to.
Y: Fuckin' 80's man, best shit ever !
X: Bet'chr ass man, Guns N' Roses! Rules.
Y: Crue!
X: Yeah!
Y: Def Lep!
X: Then that Cobain pussy had to come around & ruin it all.
Y: Like theres something wrong with just wanting to have a good time?
X: I'll tell you somethin', I hate the fuckin' 90's.
Y: Fuckin' 90's sucked.
X: Fuckin' 90's sucked.
Yepquote:
Stand # 2038:quote:
We zijn erquote:
quote:
uiteraardquote:
Hirado was inderdaad net voor die tijd. Dat was een kolonie op Japans grondgebied, maar uiteindelijk was deze handelspost toch te veel een inbreuk op de Japanse leefregels van die tijd, waardoor de post naar het speciaal daarvoor aangelegde eiland werd verplaatst. Dat eiland telde immers niet als 'Japans grondgebied'. En van dat eiland zoek ik de naamquote:Op maandag 13 september 2010 15:39 schreef vollebollegijs het volgende:
Ik ben na lange tijd afwezigheid weer terug!
Was dit niet het eiland Hirado?? Of was dat voor die tijd?
Je schrijft het als Dejima, maar qua uitspraak scheelt dat niet zo bijster veelquote:
ik kijk vroeger uit op de decimastraat, vandaar mijn misspelling denk ik. Ik heb laatst een boek erover gelezen en daar werd consequent deshima geschrevenquote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je schrijft het als Dejima, maar qua uitspraak scheelt dat niet zo bijster veel
Translitteratie van Japanse karakters is ook geen exacte wetenschap natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 15:51 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik kijk vroeger uit op de decimastraat, vandaar mijn misspelling denk ik. Ik heb laatst een boek erover gelezen en daar werd consequent deshima geschreven
goed!quote:
nederlands eiland toch? zou toch niet niet zo moeilijk moeten zijn voor Nederlandersquote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Translitteratie van Japanse karakters is ook geen exacte wetenschap natuurlijk
Dejima (出島)("Eiland dat uitsteekt")quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nederlands eiland toch? zou toch niet niet zo moeilijk moeten zijn voor Nederlanders
Kusjequote:
Sammy Davis jr ?quote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
Can't act. Can't sing. Can dance a little.
Over wie zou dit gezegd zijn?
Nee, ouder. Anderen waren positiever: The history of dance on film begins withquote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sammy Davis jr ?
Of recenter. Dan heb ik een tweede optie.
Nee.quote:Op maandag 13 september 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Nog voor Gene Kelly
Dat is voor mij de eerste dansende acteur.
Gokje op Rudolf Valentino ?
Juistquote:
Er Ginger een lampje brandenquote:Op maandag 13 september 2010 17:07 schreef De_Hertog het volgende:
Bekende naam, speelde 10 films met zijn 'vaste partner'..
jaws is geen musical en gaat over een haaiquote:
die wel!quote:
Ik zou niet durven!quote:Op maandag 13 september 2010 17:42 schreef Corkscrew het volgende:
Vergeet je niet een nieuwe vraag te stellen?
- Edit: Daar is-ie al-
En dat maakt 15quote:Op maandag 13 september 2010 18:29 schreef Bart het volgende:
En als reserve heb ik nog Stop! Or My Mom Will Shoot en Demolition man.
goed ideequote:Op maandag 13 september 2010 18:47 schreef Burnett het volgende:
[..]
iets te makkelijk inderdaad..., de volgende keer 30...
Die start de zeventiende weer in het rood, maar tijdens de zestiende etappe droeg hij deze trui nietquote:
Die ligt in het ziekenhuis, je bedoelt Rodriguesquote:Op maandag 13 september 2010 19:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die start de zeventiende weer in het rood, maar tijdens de zestiende etappe droeg hij deze trui niet
euhh jaquote:Op maandag 13 september 2010 19:43 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Die ligt in het ziekenhuis, je bedoelt Rodrigues.
Te onvolledig. Losstaande wedstrijden tellen ook mee, als je maar duidelijk omschrijft welke wedstrijd je bedoelt.quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
wk ?
ek ?
olympische spelen niet volledig, min. 6 uur per dag
atletiek ?
quote:
Jep, die moeten volledig worden uitgezonden, dus alle wedstrijden.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef banaantjeEE het volgende:
paardenrennen?
en met die windhonden
Juistquote:Op maandag 13 september 2010 20:01 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Champions League Finale en uefa cup finale
Niet altijd...quote:
Yankee +1quote:
Anno 2005 hebben 154 landen het opgestelde verdrag ondertekend of geratificeerd, maar 's werelds grootste landmijnproducenten (China, Rusland en de Verenigde Staten) bevinden zich onder de 40 landen die het nog niet ondertekend hebben. Na de veertigste ondertekening door Burkina Faso op 16 september 1998 werd het verdrag een bindende internationale wet.quote:
Bijna...quote:
IJburg inderdaad, onderdeel van het voormalige stadsdeel Zeeburg.quote:
Flitspaal +1quote:
Augustus 2004.quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
uit welk jaar is die foto? vorige week zag het er heel anders uit
Van mij welquote:Op maandag 13 september 2010 20:44 schreef Flitspaal het volgende:
Mag ik de 3 voorgangers van Job Cohen als burgemeester van Amsterdam in 1 post.
quote:
Ik was serieus maar 1 seconde laterquote:
Ik dacht 2quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was serieus maar 1 seconde later.
daar doel ik niet opquote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat de vraag tot morgen bleef staanquote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, éénquote:
Ohquote:
Mickey Meus?quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe wordt Mickey Mouse in het Duits genoemd?
Och ja, jij hebt die nieuwe layout alquote:
quote:
Onlangs weer een nieuw deel van uitgekomen, ouderwets 2Dquote:
het is egt het geniaalste spel. Ik weet nog wel toenk het net had ik me eigen dood schoot omdat ik niet wist hoe je de trigger langer moes houden om verder teschieten xD wat hebk toen gevloekt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Onlangs weer een nieuw deel van uitgekomen, ouderwets 2D![]()
Dat was wat nu Sint-Petersburg is. Het is inderdaad in de Russische exclave aan de Oostzee... Vroeger deel van het Pruissische rijk.quote:
quote:
Laatste gok is soms het bestequote:Op dinsdag 14 september 2010 01:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Daar heb ik niet zoveel kennis van... Dan is mijn laatste gok op Dortmund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Koningsbergenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:24 schreef Aap_2 het volgende:
Onder welke (nederlandse) naam kennen wij de stad Kaliningrad beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |