Statistiekjesquote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben veel te lui om een programma te downloaden dat eigenlijk geen doel heeft
Nee ik heb pas de nieuwe gedownload, misschien komt het door Vista of zo, op mijn pc staat XP, toch maar even gepulsd nuquote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oude whatpulse client misschien? Bij mij werkte het eerst ook niet.
Deze post is best schattig.quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Hertog-Jan.
het duurde even, maar ik heb me ma eindelijk zover gekregen om HJ te kopen ipv Heineken
Aan de andere kant; Iedereen is klein bij almighty Alberto.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vrtoeg ik me ook al af, is dat een dwerg?
Ze vond het niet zo goed.quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vond je van Wilders docu maraca? Ik was ook kijken hoor
Whatpulse stats bedoelde ikquote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die pagina voor deze reeks is wel geniaal ja, maar daar hoef ik geen moeite voor te doen
Ik vond het grappigquote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vond je van Wilders docu maraca? Ik was ook kijken hoor
Luilak.quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar daar moet ik moeite voor doen (lees iets downloaden)
Ik vond hem wel oké. Niet objectief maar dat hoeft van mij ook nietquote:
Maar het zit toch al in glas?quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef Ronaldsen het volgende:
ik ben er weer klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Grolschquote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef Ronaldsen het volgende:
ik ben er weer klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Hele kleine moeite hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben veel te lui om een programma te downloaden dat eigenlijk geen doel heeft
Ik zou het niet doenquote:
Echt welquote:
Goeie samenvattingquote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef teamlead het volgende:
wilt u stoppen met filmen?
- discussie
- gezeur
- toch stoppen met filmen
strond?quote:
precies ja.. een normaal gesprek zou stukken beter werken gok ikquote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien moet hij minder heftig confronteren
Nederlandse beheerdersquote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom praten deze mensen niet met een zachte g, het is toch in Belgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |