Daar ga jij.quote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar ga je dus gewoon door rood heen
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulsequote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweakers verslaan natuurlijk met Whatpulse
klinkt nerdig... morgen eens naar kijken dusquote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweakers verslaan natuurlijk met Whatpulse
Topic is hier:quote:Op zondag 12 september 2010 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
klinkt nerdig... morgen eens naar kijken dus
niet perse hoorquote:Op zondag 12 september 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Als hij 63 rijdt is die brommer toch ook opgevoerd? Dat ze daar niets van zeggen.
En al helemaal niet op de stoepquote:Op zondag 12 september 2010 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij moet toch op de weg rijden en niet op het fietspad?
Hij is z'n rijbewijs toch al kwijtquote:Op zondag 12 september 2010 20:57 schreef Battlefan het volgende:
[..]
En al helemaal niet op de stoep
Dat sowieso niet neequote:Op zondag 12 september 2010 20:57 schreef Battlefan het volgende:
[..]
En al helemaal niet op de stoep
Zelfde soort pasje hequote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Krijgt ie dan ook een punt op z'n autorijbewijs
Dat is hetzelfde rijbewijs, ja dus.quote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonde, zonde.quote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Doler12 het volgende:
Arme jongen krijgt gelijk een straf punt!
Oh ik dacht dat Tweakers veel hoger stond? Maar die powercows is volgens mij ook iets van Tweakers.quote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse
Is toch 1 rijbewijs tegenwoordig?quote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Tweakers veel hoger stond? Maar die powercows is volgens mij ook iets van Tweakers.
Op mijn werk werkt het helaas niet, anders zou ik echt nog VEEL meer hebben.
Nja, zal allemaal ook wel, ik rij toch nooit brommerquote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Is toch 1 rijbewijs tegenwoordig?
Dat was al duidelijkquote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef teamlead het volgende:
een punt op het rijbewijs voor een snel rijdend scootertje... dit land is gestoord..
En dan nog herkenbaar blijven ook, toch wel een held, want de meeste willen dat nietquote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef Albertoooo het volgende:
op TV zeggen dat je bang bent![]()
zullen ze maten hem goed mee kunnen zieken
quote:Op zondag 12 september 2010 20:54 schreef TheKC het volgende:
Koos komt hierna over helmen of maximumsnelheid van brommers oid
Oh moet ik even kijken, die zet je zeker op een usb stick? Misschien wordt die niet tegengehoudenquote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt.
En kan je niet de portable client gebruiken?
Staat er bij mij wel opquote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef teamlead het volgende:
mag je eigenlijk met een rijbewijs B wel op een brommerGeen idee hoe dat werkt tegenwoordig
AM krijg je bij B. Ik in iedre geval wel, weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef teamlead het volgende:
mag je eigenlijk met een rijbewijs B wel op een brommerGeen idee hoe dat werkt tegenwoordig
Ja dat mag als je examen voor B doet krijg je van zelf AM er bijquote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef teamlead het volgende:
Dacht het wel ja. Gewoon even vragen in dat topic, meer mensen doen hetquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh moet ik even kijken, die zet je zeker op een usb stick? Misschien wordt die niet tegengehouden
Ja, kijk maar op je rijbewijs (als je een redelijk nieuwe hebt), dan staat het erbij, brommerbewijs, of hoe het ook heet. Bij mij staat het erbij in ieder geval.quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef teamlead het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |