Glijmiddel paraat?quote:
Oh youquote:
Geil.quote:Op zondag 12 september 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat tentje op de achtergrond hebben ze met 4 geslapen. Seriously.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
Benny, ik krijg het plaatje niet goed
En jij was daar 1 vanquote:Op zondag 12 september 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat tentje op de achtergrond hebben ze met 4 geslapen. Seriously.
Nee, ik sliep binnen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En jij was daar 1 van
Welke van die 2 is Patjen?
Links.quote:Op zondag 12 september 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En jij was daar 1 van
Welke van die 2 is Patjen?
Nu voel ik me wel oudquote:
Op de TAL meet is dat wat meer in balans, juist meer oudere mensen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel oud![]()
Wat een broekkies
O zo bedoel ik het niet had hem ouder geschat om te zienquote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de TAL meet is dat wat meer in balans, juist meer oudere mensen.
Nee johquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel oud![]()
Wat een broekkies
O haha dat is nog vaak inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O zo bedoel ik het niet had hem ouder geschat om te zien
O jaquote:
Ik ken iemand die 'moesliereep' zegtquote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mueslirepen zijn ook wel lekker. En gezond zeggen ze
Zeker een moeslimquote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 'moesliereep' zegt
Aaah jááá dat is hetquote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, in de war met appelmoes dan?
hoezo?quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb honger maar durf haast niet te eten, kut hamsters
Ich.quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wie reist er vanuit het zuiden naar de TAL meet in Utrecht?
Nee mijn wang doet pijn als ik eetquote:
Iiiiiiiiiiiiii - Hiiiich warte hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Smoothies een idee? Voedzaam ook.quote:
Eindhovuh.quote:
Ja maar die heb ik nu nietquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Smoothies een idee? Voedzaam ook.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiii - Hiiiich warte hier!Rammstein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Je gaat dan niet via Den Bosch of wel?quote:
Oh balen, geen soep o.i.d. in huis? Of het eten zo klein mogelijk maken? Denk aardappelpureequote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nu niet
En weinig boodschappen gedaan dus kan het ook niet zelf doen nu![]()
Ik weet het niet?quote:Op zondag 12 september 2010 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je gaat dan niet via Den Bosch of wel?
Ik kijk wel ff, kwak er wel een paar paracetamolletjes achteraanquote:Op zondag 12 september 2010 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh balen, geen soep o.i.d. in huis? Of het eten zo klein mogelijk maken? Denk aardappelpuree
Mijn trein gaat van EHV naar DB en dan Utrecht. Breda zal andere trein zijn, ook via DB.quote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
Is het niet dezelfde trein, d8 Breda -> Eindhoven?
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 12 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
Koken met crv [ afbeelding ]
De ingredienten [ afbeelding ]
De aardappeltjes [ afbeelding ]
Waarom denk ik dat deze foto op zijn kop staat?quote:Op zondag 12 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
Oke ik ga nu de keuken in en kijken wat ik ga etenquote:Op zondag 12 september 2010 18:29 schreef crv het volgende:
De aardappeltjes [ afbeelding ]
Nee, vanuit Breda moet je overstappen in Den Bosch. Vanuit Eindhoven heb je een rechtstreekse ICquote:
Okquote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, vanuit Breda moet je overstappen in Den Bosch. Vanuit Eindhoven heb je een rechtstreekse IC
Volgens mij zijn wij de enige twee zuiderlingen.quote:
Ja, samen reizen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige twee zuiderlingen.
geen idee gedronken ?quote:Op zondag 12 september 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat deze foto op zijn kop staat?
Heb je die garnalen speciaal gemarineerd?quote:Op zondag 12 september 2010 18:37 schreef crv het volgende:
Het resultaat, met een lekker grieks wijntje erbij![]()
[ afbeelding ]
Allebei andere trein zo lijkt het.quote:
Melk is voor een kalfquote:
En volgens goed anti-integratiemodel elk ingrediënt in zijn eigen ghettoquote:Op zondag 12 september 2010 18:37 schreef crv het volgende:
Het resultaat, met een lekker grieks wijntje erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je die garnalen speciaal gemarineerd?
Wat voor marinade?quote:
Ik kan toch eerst naar Eindhoven reizen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Allebei andere trein zo lijkt het.
Eet jij wel eens buiten de deurquote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En volgens goed anti-integratiemodel elk ingrediënt in zijn eigen ghettoRacist
Doen dan.quote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan toch eerst naar Eindhoven reizen dan?
Heb toch weekend Ov
quote:Op zondag 12 september 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doen dan.Ik draag een witte anjer als herkenning
quote:Op zondag 12 september 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doen dan.Ik draag een witte anjer als herkenning
ow sorryquote:
Dan zie je dus ook wel vaker racisme in de restaurantsquote:
Daar ben ik al lang niet meer geweest eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef crv het volgende:
En dan bedoel ik niet snackbar, Mac, of Febo
Nee maar we kijken van te voren wel hoe we het doen qua tijd enzo, ik weet nog eens niet hoe laat de meet begint.quote:
Lekker.quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
ow sorry
Deze keer Olie, beetje teriyakisaus, peper/zout, kerry en een beetje honing
Oh zo vaakquote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook wel vaker racisme in de restaurants
Ok, daar PM'en we tegen die tijd dan over?quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar we kijken van te voren wel hoe we het doen qua tijd enzo, ik weet nog eens niet hoe laat de meet begint.
Is goedquote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, daar PM'en we tegen die tijd dan over?
Joah.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Miauw jurkjes van Lipsy op die site te winnen
Zerokutje gefeliciteerd nogquote:
Dankjewelquote:
ipov kerry gebruik ik ook wel eens paprikapoeder. of geen van beide is ook lekker en ipv teriyaki kun je ook gewoon soyasaus nemenquote:
Mooi, dan ga ik me er over een maand pas druk om makenquote:
Ja precies.quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik me er over een maand pas druk om maken
Heeeee Pietquote:
Jaquote:
Ik heb zonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |