Ik vond het geniaalquote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef borisz het volgende:
Die tekenfilm vond ik altijd al vreselijk.
Van die meettopics wordt ik alleen maar nieuwsgieriger/krijg ik meer zin in de TAL meetquote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zie nu ook die gelijkenissen van sommige southpark poppetjes van de OP
Ik geloof wel dat het goed geweest is dat ik niet naar Wierden gegaan benquote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die meettopics wordt ik alleen maar nieuwsgieriger/krijg ik meer zin in de TAL meet
Nog 4 weken en 6 dagen
Heb er zo'n zin in.quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die meettopics wordt ik alleen maar nieuwsgieriger/krijg ik meer zin in de TAL meet
Nog 4 weken en 6 dagen
Hee Bennyquote:
Snel gelezen dacht ik dat Djeez te spotten wasquote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Djeez, lekker kontje ook, die Engel
Hoezo?!quote:Op zondag 12 september 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het goed geweest is dat ik niet naar Wierden gegaan ben
Wieso?quote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Slank is wel een heerlijk breed begrip hè?
Nou inderdaad. Het 'trol' gedeelte was ook wel het andere uiterste, maar die mensen die roepen dat ze slank is zien ook een andere foto volgens mijquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Slank is wel een heerlijk breed begrip hè?
Als dit slank is dan heb ik anorexiaquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het 'trol' gedeelte was ook wel het andere uiterste, maar die mensen die roepen dat ze slank is zien ook een andere foto volgens mij
Nee nog niet eens, slank!quote:Op zondag 12 september 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dat mens. Ja laten we het volslank noemen.
Benny, is dat meisje in je UI nou je freundin?quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds 'iets' weg hebben van Polly
Oh ik heb gewoon een aantal posts gelezen, maar die van jou waren weer hilarischquote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die lotusss ook helemaal flippen. Hilarisch
Gelukkig uiterlijk niet.quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds 'iets' weg hebben van Polly
Tekenfilm-seriequote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik lijk dus op die onderste.
Anders was het met mij vast net zo afgelopen als met JJHquote:
Ach, moet kunnen tochquote:Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders was het met mij vast net zo afgelopen als met JJH
Tisser?quote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef crv het volgende:HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL Scheldwoorden
Hoezo?quote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef crv het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL Scheldwoorden
Mijn zwager belt net die heeft een kaartje over voor U2 in Zurichquote:
Kut zeg.quote:Op zondag 12 september 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn zwager belt net die heeft een kaartje over voor U2 in Zurich![]()
Maar ik kan niet
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
Maar ik kan niet
Zwaar jaquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
Maar ik kan niet
Nee ik moet morgen een aanbieding voor een klant opleveren en daar ben ik dus vandaag en morgen wel mee zoet. En gezien de situatie op mijn werk ende relatie die ik heb met die klant wil ik dit heel erg goed doen. anders had het me geen donder kunnen schelenquote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de reden waarom je niet kunt, verzetten is geen optie? Zonde zeg
had gebeld, maar dat leverde problemen op met een paar duizend anderenquote:Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je niet tegen U2 zeggen dat ze het een paar dagen opzchuiven dan?
Nou enquote:Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef crv het volgende:
[..]
had gebeld, maar dat leverde problemen op met een paar duizend anderen
quote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet vrolijk. Dus ik zeg hoi, en nu ga ik gewoon boos voor me uit staren.
Is er wat of zo?quote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet vrolijk. Dus ik zeg hoi, en nu ga ik gewoon boos voor me uit staren.
*Geeft kus aan Myrquote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Gets, kapotte laptops zijn irritantquote:Op zondag 12 september 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon moe en mijn laptop is kapot.
Hehe, ik zal er eens voor gaan zitten laterquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon moe en mijn laptop is kapot.
Mja, ga ik wel doen ofzo, maar dan gaat mijn ritme straks weer fout.quote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duik dan nog ff lekker je bed in ofzo
Hmm, en gewoon ff een halfuurtje liggen en dan vanavond vroeg naar bed?quote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ga ik wel doen ofzo, maar dan gaat mijn ritme straks weer fout.
ja, vooral ook door het heerlijke weer! Was vooral opluchting toen de punten, dik verdiend, binnen waren. We kunnen nu omhoog blijven kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
K'nijntje, ik zie dat je clubbie weer heeft gewonnen
Ze hebben de smaak te pakken... was het leuk gister?
Ik had zoiets gelezen... hamsterwang ofzo?quote:Op zondag 12 september 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
O en ik heb de dokter gebeld![]()
Het is normaal dat je klier opzet als je een ontsteking hebt, maar aangezien ik die nergens heb (nou ja geen pijn) denken ze aan een virus, dus paracetamol![]()
Maar het irriteert krijg mijn kaak niet op elkaar en met eten is het pijnlijk
Jaquote:Op zondag 12 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had zoiets gelezen... hamsterwang ofzo?
Vervelend
Had em al gespot. Slimme zet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
Voor de twitteraars onder ons
Talentenjachten op Twitter
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
Ik had me ooit eens aangemeld voor een goed doel maandelijks van mijn rekening ofzo, maar ik zou daarover nog gebeld worden waarin ik zou moeten bevestigen en een brief krijgen waarin ik zou moeten bevestigen. Ik kon geen nee zeggen tegen die knappe jongen op straat, dus ik dacht ik doe het wel telefonisch en over de post.
Ik ben nooit gebeld of heb geen brief gehad, maar er word nu wel geld van mijn rekening geschreven.
dus voor 1 persoon is er live golf op TVquote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk juist dat ze bij de NOS live golf uitzenden.
Ik ben ook bezig geweest met de kledingkast hier, maar halverwege kon ik niet meer, puddingmomentje.quote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
Ik ben verrot, moest en zou de kasten van de jongens uitzoeken en winterkleding erin doen enzo pfffff, ze hebben echt teveel
Ja heb ik nu zeg maarquote:Op zondag 12 september 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig geweest met de kledingkast hier, maar halverwege kon ik niet meer, puddingmomentje.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
ja, vooral ook door het heerlijke weer! Was vooral opluchting toen de punten, dik verdiend, binnen waren. We kunnen nu omhoog blijven kijken.
Ik heb geen idee hoe of waar. Vind dit maar een beetje naaiend. Ik was zelfs nog 17. Hoe kan ik nou nee zeggen tegen zo'n veel te knappe jongen. Maar sorry ik heb gewoon geen maandelijks bedrag, er staat 10 euro op mijn rekening. En dat is nog veel, ik dacht dat het 3 was.quote:Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zou het van mij part al niet eens meer hoeven
Je kan het toch stop zetten?
quote:Op zondag 12 september 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
O en ik heb de dokter gebeld![]()
Het is normaal dat je klier opzet als je een ontsteking hebt, maar aangezien ik die nergens heb (nou ja geen pijn) denken ze aan een virus, dus paracetamol![]()
Maar het irriteert krijg mijn kaak niet op elkaar en met eten is het pijnlijk
Yes, daardoor. Gericht wat spammen en nieuwe users trekken maar!quote:Op zondag 12 september 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door die RT zeker?
Thanks, vond ik ook wel... uiteindelijk moeten we toch ook meer buiten de SC doen
quote:
Dus? Ben ik ookquote:
Nu kun je mensen volgen...quote:
Het leverde ook al snel een DM op welke wel interresant is voor de PR-afdeling hierquote:Op zondag 12 september 2010 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, daardoor. Gericht wat spammen en nieuwe users trekken maar!
Haha, cool!quote:Op zondag 12 september 2010 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het leverde ook al snel een DM op welke wel interresant is voor de PR-afdeling hier
Toivonen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest lachen om je voetbalbelevenissen Bel.Toivonen, die blonde, is een held he.
Ja dat snap ik maar ik zit nog te kieken hoe foto's en zo neer te zettenquote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu kun je mensen volgen...
Als je bijvoorbeeld deze(http://twitter.com/TAL_FOK) neemt, kun je op 'follow' klikken. Dit kun je bij meerderen profielen doen.
In het veld kunnen wat lullen en dan zullen mensen die je volgen die berichten kunnen zien.
Dat benne gij?quote:
aha... settings(bovenaan)>Account of Profilequote:Op zondag 12 september 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik zit nog te kieken hoe foto's en zo neer te zetten
Beschrijf je hele leven tot detail in maar 140 letters.quote:
Hmm, straks eens kiekenquote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
Voor de twitteraars onder ons
Talentenjachten op Twitter
hij is het type speler dat ik altijd nagestreefd heb toen ik nog clubvoetbal speelde. En z'n haar is gaaf. Al is het nu wat kort...quote:
Ik ga je zo zoeken ben nu een foto aan het plaatsenquote:
Das zooooo 2009quote:Op zondag 12 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beschrijf je hele leven tot detail in maar 140 letters.
Als je tal fok followt kun je gelijk mensen van hier gaan followenquote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je zo zoeken ben nu een foto aan het plaatsen
quote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hij is het type speler dat ik altijd nagestreefd heb toen ik nog clubvoetbal speelde. En z'n haar is gaaf. Al is het nu wat kort...
Dat goa ik heul nie doen heurquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das zooooo 2009
tegenwoordig hemel je meneer Bieber op alsof het een god is
Als je die gene interresant vind tweeten kun je dat doenquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
Blonde vraag, als ik dus iemand vind moet iik die volgen?
Jij mag niks meer zeggen over Finnen, na het scheldgezeik van afgelopen week, Bellabipserdquote:
Je moet wel lekker veel intellectuele mensen retweeten dat staat zo qeq op je wall.quote:
Dat ging over Zwitsers?quote:Op zondag 12 september 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag niks meer zeggen over Finnen, na het scheldgezeik van afgelopen week, Bellabipserd
Toen ik net m'n Twitter account had zag ik overal Bieber met die # en ben ik gaan zoeken wát het in hemelsnaam wasquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das zooooo 2009
tegenwoordig hemel je meneer Bieber op alsof het een god is
Miauw.quote:
Trutjequote:Op zondag 12 september 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ging over Zwitsers?Finnen.
Hey joggerd, hoe issie?quote:
Nee ik bedoel net als jou en Vaduzquote:Op zondag 12 september 2010 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je die gene interresant vind tweeten kun je dat doen
Niks moet
quote:
Joah, morgen ben ik weer 2 weken of langer weg. Of korter, ligt eraan.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ging over Zwitsers?Finnen.
Ik heb alleen maar gewandeld hoor, joggen zou ik niet overlevenquote:
quote:
Ga je op vakantie?quote:Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joah, morgen ben ik weer 2 weken of langer weg. Of korter, ligt eraan.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gewandeld hoor, joggen zou ik niet overleven![]()
Ging wel goed, uiteindelijkBij 12 km begon ik gele veertjes te zien en bij 13 waren het zwaaiende kuikens met pompoms
Nou, wat is je twitter dan?quote:Op zondag 12 september 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Kally ook op de Twittert en de rest hier
Nein, Frankrijk, druiven plukken.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das vaak als je net een nieuw account hebt... gewoon verwijderen
quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Voor diegene die mij gisteren geen boterhammen hebben zien eten tijdens de barbecue. Een boterhamzakje is natuurlijk voor Boterhamzakje.
Een foto van de broodtrommel in kwestie kan natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Klaar met lopen? Mooi, dan nu maar eens aan de studie
oftewel je bent verminderd toerekenngsvatbaarquote:Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joah, morgen ben ik weer 2 weken of langer weg. Of korter, ligt eraan.
Heb het alquote:
Hey wat leuk, een gezicht bij een icoontje, even onthoudenquote:
Oh wat leuk! Waar?quote:Op zondag 12 september 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nein, Frankrijk, druiven plukken.
Ik hou zo van Smeetsquote:Op zondag 12 september 2010 16:45 schreef crv het volgende:
Die Smeets en Ducrot zijn net Stadler en Waldorf
Ja maar ik ben der zo moe vanquote:
Belleville.quote:
ik vind hem steeds minder worden en arroganter. Heb hem meegemaakt met de ronde van Zwitserland, wat een kwallebakquote:
Ik netquote:
Heb je nu al vervoer ?quote:
Hahaha dat j emorgen je bed niet meer uitkomt van de spierpijn en thui smoet werken?quote:Op zondag 12 september 2010 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar ik ben der zo moe van![]()
Heb ook naderhand op kantoor nog ff wat spullen opgeruimd en vast meegenomen, Je weet nooit
Yep Bus.quote:
Die maniertjes daar moet je tegen kunnen, ik hou d'r wel van, dat maakt het ook weer écht Martquote:Op zondag 12 september 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind hem steeds minder worden en arroganter. Heb hem meegemaakt met de ronde van Zwitserland, wat een kwallebak![]()
Zijn boeken zijn wel leuk
Jaquote:
Kan jij ook kopen op een groot station horquote:
haha.quote:Op zondag 12 september 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
Gisteren dacht ik trouwens Vaduz te zien. Ik weet dat hij geen PSV of NEC fan is maar hij leek er echt als twee druppels water op niet normaal.
Ik kan je nog niet vinden Kally, ff kieken.quote:
Spierpijn heb ik nagenoeg nooit.quote:Op zondag 12 september 2010 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat j emorgen je bed niet meer uitkomt van de spierpijn en thui smoet werken?
Ik heb nu wel energie maar ik heb ook twee blaren
Is goed hoorquote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
haha.Ik heb laatst wel goedkoop een psv shirt gekocht. En kally, ik voeg je thuis even toe. Lukt me mobiel niet goed.
Nee heeft er nog 1 last van en sta ik niet bij benny?quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan je nog niet vinden Kally, ff kieken.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan jij ook kopen op een groot station hor
PM anders ff de jouwequote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan je nog niet vinden Kally, ff kieken.
Neee hij wordt me te arrogant en maakt ook steeds meer fouten. Terwijl die zelf vindt dat ie het zo geweldig weet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maniertjes daar moet je tegen kunnen, ik hou d'r wel van, dat maakt het ook weer écht Mart![]()
Ok, nou wel rustig aan doen hè! De laatste twee km kreeg ik kramp in mijn voet en ik voelde ineens blaren dus toen ben ik maar rustiger gaan lopen. Overbelasten is ook nietsquote:Op zondag 12 september 2010 16:53 schreef crv het volgende:
[..]
Spierpijn heb ik nagenoeg nooit.
Mijn probleem ¨met sporten is dat ik me niet in kan houden![]()
Dus dat wat ik doe doe ik volle kracht. Bij het fietsen zat ik de laatste 10 minuten boven de 150/160 hartslag![]()
En banen Zwemmen in een bad van 32 graden is ook niet niks.
Maar morgen voel ik me dan meestal helemaal top. Mijn lichaam is nu gewoon aan het herstellen
Ik zie je er bij staanquote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee heeft er nog 1 last van en sta ik niet bij benny?
Hele stuk of vanaf Verdunquote:
Die persiflage bij de Tv Kantinequote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
Neee hij wordt me te arrogant en maakt ook steeds meer fouten. Terwijl die zelf vindt dat ie het zo geweldig weet.
Vroeger was ik best een fan van hem maar de laatste 2 jaar is het echt minder
Nee dan gaat er een trein.quote:
JAck vindt ik op dit moment beter dan smeetsquote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Mart Smeets. Maar nog meer voor Jack.
Ja ik heb jou ook gevraagd je moet nog accepterenquote:
Donequote:Op zondag 12 september 2010 16:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb jou ook gevraagd je moet nog accepteren
Ja ik zag al een hoop namen voorbij komenquote:Op zondag 12 september 2010 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel mensen van FOK! op twitter
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nu bij alle verkleinwoorden aan het Eindje van Bella denken
Lijstje?quote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is die Hagenees bij Bella in het lijstje, iemand van hier
quote:Op zondag 12 september 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nu bij alle verkleinwoorden aan het Eindje van Bella denken
quote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is die Hagenees bij Bella Kally in het lijstje, iemand van hier
Ik vroeg je wel andersquote:
quote:
Ja iemand van Fok jaquote:
5 uurquote:
Verwijderd niet, maar ik gebruik m niet meerquote:Op zondag 12 september 2010 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt je twitter verwijderd?
Nee, laat maar
Yupquote:Op zondag 12 september 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je je Twitter echt verwijderen ja?
Zo das een beste ANTI-Reclamequote:Op zondag 12 september 2010 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
hahacool
http://www.nu.nl/opmerkel(...)mt-live-ontslag.html
Cool, dank jequote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Settings>Deactivate my account(helemaal onderin)
Kee ff kiekenquote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
Kally ik heb je ook toegevoegt op Twitter.
Kijk dan, al gedaanquote:
quote:
Ik heb jou ook toegevoegdquote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
Kally ik heb je ook toegevoegt op Twitter.
Net als op FOK dusquote:
quote:
Ik heb eens 3 weken niet kunnen lopen omdat mn knie verrot wasquote:Op zondag 12 september 2010 17:31 schreef crv het volgende:
[..]
en teveel trappen gelopen.
En dat breekt me op altijd
Wordt wel een flinke pijnstiller nemen vanavond ander doe ik geen oog dicht dat weet ik nu al
In iets specifieks? Of gewoon algemene vraatzucht?quote:
Friet.quote:Op zondag 12 september 2010 17:09 schreef crv het volgende:
[..]
5 uur
Nou ja Eet ze![]()
Wat schaft de pot ?
Vraatzucht?quote:Op zondag 12 september 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In iets specifieks? Of gewoon algemene vraatzucht?
Arcade Fire.quote:
Nou, eten danquote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vraatzucht?ik heb sinds half 12 niets meer gegeten
Sushi.quote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je raakt eraan gewend, mijn knie is al 25 jaar verrotquote:Op zondag 12 september 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens 3 weken niet kunnen lopen omdat mn knie verrot was
Ik kende ze niet... zag dit (http://www.thewildernessdowntown.com) en vond het wel een tof nummer.quote:
Ik ga zo beginnen met koken, Goed ?quote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daphne Deckers. Ik heb er geen woorden voor. Ja, kots.quote:Op zondag 12 september 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Daphne Deckers is bij Carlo en Irene, heeft ze al iets over die sassy beha verteld?
Het Frietjequote:
Ohw ja... John de Mol komt straks om over VoH te pratenquote:Op zondag 12 september 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Daphne Deckers is bij Carlo en Irene, heeft ze al iets over die sassy beha verteld?
quote:
Dat was toch een lekker wijf vroeger?quote:Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daphne Deckers. Ik heb er geen woorden voor. Ja, kots.
Heb je die reclame van haar gezien?quote:Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daphne Deckers. Ik heb er geen woorden voor. Ja, kots.
Aveyquote:
Irritant mens vind ik datquote:Op zondag 12 september 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegah wel denk ik. Maar ze irriteert me gewoon.quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch een lekker wijf vroeger?
Nee wel veel over gehoord.quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die reclame van haar gezien?L-shape, nou ben benieuwd
Ik heb niks tegen d'r, maar die grijns in die reclamequote:
Ik hou wel van wat variatiequote:
Oh DUH! Je hebt de halve middag zitten rennen wandelen, attack Miauw!quote:
Oh ff blijven kieken danquote:Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... John de Mol komt straks om over VoH te praten
Kerrie-Aardappeltjes in de oven, Broccoli, champions en Reuzengarnalenquote:
Ze lacht in slowmotion.quote:
Prrroawwwwquote:Op zondag 12 september 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh DUH! Je hebt de halve middag zitten rennen wandelen, attack Miauw!![]()
FOPJEquote:
Ik had ooit een site gevonden met honderden van die maffe gifjesquote:Op zondag 12 september 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze lacht in slowmotion.Maar wel leuk .
Ik ook, ben echt benieuwd.quote:
Jij bent een beetje een weeaboo? :3quote:Op zondag 12 september 2010 17:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik had ooit een site gevonden met honderden van die maffe gifjes
Maar ik ben die kwijt
Nee hoorquote:Op zondag 12 september 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een weeaboo? :3
Mooi.quote:Op zondag 12 september 2010 17:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee hoorIk vind Japan heel gaaf enzo maar er is vrij weinig aan anime dat ik leuk vind
Wel als avatar hebben danquote:Op zondag 12 september 2010 17:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee hoorIk vind Japan heel gaaf enzo maar er is vrij weinig aan anime dat ik leuk vind
quote:Op zondag 12 september 2010 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey hallon! Eindelijk de echte mary gezien!! :d nu weeer in de trein!!
Ja nou die anime vind ik nog wel geinigquote:
Is dat Bleach?quote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja nou die anime vind ik nog wel geinig
Je bedoelt dat je Hentai niks vin?quote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja nou die anime vind ik nog wel geinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is dan weer iets heel andersquote:Op zondag 12 september 2010 17:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je Hentai niks vin?
quote:Op zondag 12 september 2010 17:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je Hentai niks vin?Hentai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______!
Je hebt trouwens ook Simpsons pron.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Bleach, hentai, weaboo, ik ben de kluts kwijtquote:Op zondag 12 september 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een weeaboo? :3
quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hentai.______!
Flanders met Marge is soo geilquote:
Simpsons pr0nquote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hentai.______!
Dora pron.quote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Simpsons pr0n
Das nog niks vergeleken met Pokemon en/of Dora pr0n
quote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik ga even naar de winkel, jullie vermaken je wel he?
:33333333333333333333quote:
Dat niet alleen... Je moet eens zien wat ze met een aapje kan doenquote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dora pron.Dat is toch gewoon kinderporno.
OMG!!1!!!!!!!!!!1111quote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Flanders met Marge is soo geil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een poesje :3quote:
quote:
Eet smakelijkquote:
ohquote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad een poesje![]()
3 staat voor een paar billen
Niet weer diepvries hequote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik ga even naar de winkel, jullie vermaken je wel he?
quote:Op zondag 12 september 2010 17:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat niet alleen... Je moet eens zien wat ze met een aapje kan doen![]()
Kattebak nu al weer leegquote:
Preciesquote:
Ik vind Dora echt leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Dan kun je gewoon niet meer normaal naar Dora kijkenEn hoe je dat uberhaupt allemaal verzint
sickquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Dan kun je gewoon niet meer normaal naar Dora kijkenEn hoe je dat uberhaupt allemaal verzint
is ook best grappigquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Dora echt leuk om naar te kijken.
Bootsquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Dora echt leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |