abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 09:56:13 #251
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86452086
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:59 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon onderschatten wat voor afkeer Wilder's aanhangers hebben van andere politici.
Welnee. Wilders' aanhangers hebben eena fkeer van moslims en zwarte en bruine mensen en iedere politicus die niet roept dat ze morgen moeten worden doodgemaakt uitgezet is dan slecht. Als Pechtold de retoriek van Wilders overneemt wordt hij ook populair onder die groep.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86452317
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:56 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Welnee. Wilders' aanhangers hebben eena fkeer van moslims en zwarte en bruine mensen en iedere politicus die niet roept dat ze morgen moeten worden doodgemaakt uitgezet is dan slecht. Als Pechtold de retoriek van Wilders overneemt wordt hij ook populair onder die groep.
Want iedereen weet dat uitzetten gelijk staat aan dood maken. Hulde voor je discussieretoriek ^O^
Wel zielig voor al die Roma`s die in Frankrijk nu dood worden gemaakt.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:12:02 #253
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86452407
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Want iedereen weet dat uitzetten gelijk staat aan dood maken. Hulde voor je discussieretoriek ^O^
Wel zielig voor al die Roma`s die in Frankrijk nu dood worden gemaakt.
Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan? Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86452467
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:12 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan?
Ja, dat denk ik wel. Dat jij de PVV-stemmers als beesten inschat is niet de waarheid, hoe hard je het ook roept. En zolang je geen bewijs hebt blijft het een holle opmerking die niet serieus genomen *kan* worden.

quote:
Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.
Natuurlijk, de PVV wil een genocide door mensen uit te zetten, nu snap ik het helemaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 10:15:57 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 10:30:31 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86452842
Nee, je snapt het niet helemaal, Scorpie. Maar zover waren we hier al
Laffe huichelaar
pi_86452920
quote:

[..]

Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan? Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.
Goh, dat zijn dan wel toevallig steeds mensen die zich blijven identificeren met het land waar ze gedumpt zouden worden en niet met de Nederlandse maatschappij. Je doet ze dus een plezier. :)
pi_86453084
quote:

[..]

Het verbaast mij ook altijd weer hoe makkelijk sommige mensen roepen "opgeruimd staat netjes" als er ergens een boot met vluchtelingen zinkt.
pi_86453824
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nederland telt 1374 mensen die met minimaal twee mannen of twee vrouwen zijn getrouwd.
Mormonen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86454326
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het verbaast mij ook altijd weer hoe makkelijk sommige mensen roepen "opgeruimd staat netjes" als er ergens een boot met vluchtelingen zinkt.
Nou weet je wat? Dan ga jij in je eigen tijd en met je eigen geld de hele wereld redden. Dan hoeven mensen die dat niet willen zich niet meer druk te maken over jouw hobbies.
pi_86454523
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nou weet je wat? Dan ga jij in je eigen tijd en met je eigen geld de hele wereld redden. Dan hoeven mensen die dat niet willen zich niet meer druk te maken over jouw hobbies.
Een vreemde reactie op de opmerking van Kingstown. Hij stelt dat het nogal onnodig is om 'opgeruimd staat netjes' in de mond te nemen wanneer bootje met vluchtelingen zinkt. Nergens zegt hij dat de complete wereld gered moet worden. Je hoeft echter niet zo laconiek en onverschillig te reageren op de dood van anderen.
pi_86454765
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een vreemde reactie op de opmerking van Kingstown. Hij stelt dat het nogal onnodig is om 'opgeruimd staat netjes' in de mond te nemen wanneer bootje met vluchtelingen zinkt. Nergens zegt hij dat de complete wereld gered moet worden. Je hoeft echter niet zo laconiek en onverschillig te reageren op de dood van anderen.
Stel je niet aan.

Hoeveel mensen menen dat werkelijk, heb je daar cijfers van of is het weer je onderbuik die weer eens opspeelt?
pi_86454804
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ken ik ze ? Ik duf te wedden dat er elke dag tienduizenden mensen doodgaan over deze wereld. Daar maak ik me ook niet druk over. Ik zie niet waarom ik me plotseling druk moet maken over een groepje om geen andere reden dan dat het Journaal (als ik daar al naar zou kijken) het als item 3 in het 8 uur bulletin meldt :)
pi_86454878
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Stel je niet aan.

Hoeveel mensen menen dat werkelijk, heb je daar cijfers van of is het weer je onderbuik die weer eens opspeelt?
Het punt is dat die 'redders van de wereld' een soort god-complex hebben. Onverschilligheid tonen tegenover het lijden van mensen heel ver weg doet afbreuk aan hun eigen mensbeeld. En doet waarschijnlijk extra pijn omdat ze ergens ook wel moeten weten dat ze niet echt een God zijn en dus niet iedereen kunnen redden.
pi_86455036
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ken ik ze ? Ik duf te wedden dat er elke dag tienduizenden mensen doodgaan over deze wereld. Daar maak ik me ook niet druk over. Ik zie niet waarom ik me plotseling druk moet maken over een groepje om geen andere reden dan dat het Journaal (als ik daar al naar zou kijken) het als item 3 in het 8 uur bulletin meldt :)
Van mij hoef je je niet druk te maken. Sterker, ik maak me er ook niet druk om. Ik zal er geen oog minder om dichtdoen. Echter, het gaat mij wat ver om blij te zijn wanneer er honderd vluchtelingen verdrinken.
pi_86455154
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Van mij hoef je je niet druk te maken. Sterker, ik maak me er ook niet druk om. Ik zal er geen oog minder om dichtdoen. Echter, het gaat mij wat ver om blij te zijn wanneer er honderd vluchtelingen verdrinken.
Ik kan me goed voorstellen dat je het zegt omdat je het 'oh wat erg, we moeten die mensen redden' gewauwel zat bent.
pi_86455325
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat het niet waar is. En daar kan jij ons vast van alles over vertellen?
Jij stelt dat het merendeel van de Nederlanders de Joden iets teveel heeft meegeholpen aan de genocide zonder een enkele onderbouwing waar ik op reageer.
Dus, onderbouw je idiote bewering eens.

Verraders waren overal en in elke tijd, zelfs in deze tijd zijn de zogenaamde NSB-ers om in jouw retoriek te blijven. De vele gesneuvelde vrijheidsstrijders destijds zouden zich in hun graf omdraaien als ze de huidige jeugdigen zouden horen orakelen dat de Nederlander niet bestaat, het weg met ons mentaliteit.

Moet je eens in de meeste landen dergelijke dingen roepen, je wordt direct het land uitgeflikkerd.

Vooral Turkije en Frankrijk zijn nogal trotse nationalisten.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:16:57 #267
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86456089
Wat een opwinding hier weer.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:31:02 #268
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86465238
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

prima, maar dan moeten we ook niet doen alsof we zo verlicht zijn, en moet Wilders niet zeiken als Iran een vrouw wilt stenigen, of als moslims meerdere vrouwen willen hebben, of als moslimas een hoofddoek dragen. Want dát is de hypocrisie. Wilders zijn hele act is gebaseerd op het veroordelen van moslims omdat hun normen en waarden "minderwaardig" zijn en die van ons objectief beter. Dat moet dan ook consequent worden volgehouden, anders zijn we slechts selectief verontwaardigd wanneer het ons uitkomt, en in geen enkel geval beter dan die zogenaamd minderwaardige moslims.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:37:16 #269
3542 Gia
User under construction
pi_86465485
Het stenigen tot de dood is ook echt te vergelijken met veelwijverij.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:39:07 #270
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86465557
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Gia het volgende:
Het stenigen tot de dood is ook echt te vergelijken met veelwijverij.
Maar waarom zouden wij steniging in een ander land moeten veroordelen? We geven geen fuck om andere mensen in andere landen, maar als het een steniging is hebben we opeens de mond vol over normen en waarden. Simpelweg omdat het politici electoraal goed uitkomt. Prima, maar het zou mensen sieren dat toe te geven.

Je ziet het vooral bij VVD'ers en PVV'ers, die niet kunnen wachten om elke vorm van hulp aan arme landen te schrappen. Dan hoor je ze niet over normen en waarden en dat we een plicht hebben om voor andere mensen die het minder getroffen hebben te zorgen. Zelfde met de armen in Nederland, die kunnen van de VVD ook verrekken. Maar oh jee als 1 willekeurige vrouw in Iran gestenigd wordt, dan opeens staan politici vooraan om te roepen dat elk leven waardevol is en beschermt moet worden. Om te kotsen echt, die houding.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:53:41 #271
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86466175
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Maar waarom zouden wij steniging in een ander land moeten veroordelen? We geven geen fuck om andere mensen in andere landen, maar als het een steniging is hebben we opeens de mond vol over normen en waarden. Simpelweg omdat het politici electoraal goed uitkomt. Prima, maar het zou mensen sieren dat toe te geven.

Je ziet het vooral bij VVD'ers en PVV'ers, die niet kunnen wachten om elke vorm van hulp aan arme landen te schrappen. Dan hoor je ze niet over normen en waarden en dat we een plicht hebben om voor andere mensen die het minder getroffen hebben te zorgen. Zelfde met de armen in Nederland, die kunnen van de VVD ook verrekken. Maar oh jee als 1 willekeurige vrouw in Iran gestenigd wordt, dan opeens staan politici vooraan om te roepen dat elk leven waardevol is en beschermt moet worden. Om te kotsen echt, die houding.
We kennen bepaalde ethische normen, en daar hoort 'dood door steniging' niet bij. En als je aan landen geld gaat geven, terwijl ze nog wel dit soort dingen achterlijke dingen doen, dan is er iets niet goed. Je moet Sharia landen niet belonen voor achterlijk beleid wat ze maken.

Overigens is het zo dat ontwikkelingshulp niet goed terecht komt. De ENIGE oplossing om derde wereld landen te helpen, is om de handelsgrenzen te openen, en het EU Landbouwbeleid te schrappen (gaat ons nog een hoop geld opleveren ook, van elke Euro die de EU binnenkomt, gaat 45 Ct. (!) naar het landbouwbeleid),als je bereid bent die offers te nemen, help je die landen echt. Helaas willen de partijen die zeggen op te komen voor de derde wereld landen daar niet aan (denk aan GL/PvdA/D'66/CDA).
  woensdag 15 september 2010 @ 16:55:17 #272
3542 Gia
User under construction
pi_86466247
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Gaat ook om de reden waarom. Als men in Iran een (kinder)moordenaar wil stenigen, hebben ze mijn zegen. Maar iemand vanwege sex als ongehuwde (weduwe) gaan stenigen is niet menselijk.
quote:
PVV is tegen het geld werpen in een bodemloze put. Zij zijn voorstander van structurele hulp, i.p.v. geld wat aan wapens besteed wordt. In veel afrikaanse landen hebben de boeren geen huis, maar wel een geweer.
Armen in Nederland? Hier bestaat de bijstand, dat is genoeg om van te leven.
Op TV een vrouw in de bijstand tonen die gekort wordt vanwege bijverdienste van volwassene inwonende kinderen, die bovendien de zorgpremie voor die volwassenen betaalt en niets vraagt voor kost of inwoning, doet het toch echt zichzelf aan. Daarbij had die vrouw ook nog een gehandicapt kind waarvoor ze extra inkomsten kreeg.

Mijn ouders hebben niet meer dan hun AOW en kunnen daarvan rondkomen. Ze roken beide en hebben een auto. 't Is geen vetpot, maar dat hoeft toch ook niet.
Ouders met alleen bijstand en schoolgaande kinderen kunnen een beroep doen op allerhande voorzieningen, zodat hun kinderen niet lijden onder het lage inkomen van hun ouders.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:46:16 #273
132191 -jos-
Money=Power
pi_86474405
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-Mark-Rutte.dhtml

28-23 miljard = 5 miljard minder tekort dan verwacht

http://www.nu.nl/politiek(...)eens-13-miljard.html

18-13 miljard = 5 miljard nodig voor paars plus

conclusie:

Paars plus kan gaan regeren...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_86474732
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:46 schreef -jos- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-Mark-Rutte.dhtml

28-23 miljard = 5 miljard minder tekort dan verwacht

http://www.nu.nl/politiek(...)eens-13-miljard.html

18-13 miljard = 5 miljard nodig voor paars plus

conclusie:

Paars plus kan gaan regeren...
Paars+ ligt in de prullenbak waar die thuis hoort :W
  woensdag 15 september 2010 @ 21:26:39 #275
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86476504
quote:

[..]

Ach wat een onzin. Het lot ligt volledig in je eigen handen, niet bij Allah. Wil je stelen (wat tijdens de Ramadam overigens verboden is)? Ga je gang. Je hebt 15% kans om veroordeeld te worden. Word je gepakt? Dan ontnemen we -wanneer het mogelijk is- je nationaliteit af. Ik zie niet in waarom mensen per se criminele allochtonen in Nederland willen houden. Dan zijn de mensen van goede wil niet de dupe van mensen die hier de beest uithangen.

Verdragen kunnen worden aangepast, Frankrijk -een grootmacht binnen de EU- wilt deze graag aanpassen, en er zullen vast meer landen zijn die dat willen.

Ik voorzie een rooskleurige toekomst zonder criminele allochtonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')