Welnee. Wilders' aanhangers hebben eena fkeer van moslims en zwarte en bruine mensen en iedere politicus die niet roept dat ze morgen moeten worden doodgemaakt uitgezet is dan slecht. Als Pechtold de retoriek van Wilders overneemt wordt hij ook populair onder die groep.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon onderschatten wat voor afkeer Wilder's aanhangers hebben van andere politici.
Want iedereen weet dat uitzetten gelijk staat aan dood maken. Hulde voor je discussieretoriekquote:Op woensdag 15 september 2010 09:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee. Wilders' aanhangers hebben eena fkeer van moslims en zwarte en bruine mensen en iedere politicus die niet roept dat ze morgen moeten worden doodgemaakt uitgezet is dan slecht. Als Pechtold de retoriek van Wilders overneemt wordt hij ook populair onder die groep.
Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan? Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want iedereen weet dat uitzetten gelijk staat aan dood maken. Hulde voor je discussieretoriek
Wel zielig voor al die Roma`s die in Frankrijk nu dood worden gemaakt.
Ja, dat denk ik wel. Dat jij de PVV-stemmers als beesten inschat is niet de waarheid, hoe hard je het ook roept. En zolang je geen bewijs hebt blijft het een holle opmerking die niet serieus genomen *kan* worden.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan?
Natuurlijk, de PVV wil een genocide door mensen uit te zetten, nu snap ik het helemaal.quote:Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.
Goh, dat zijn dan wel toevallig steeds mensen die zich blijven identificeren met het land waar ze gedumpt zouden worden en niet met de Nederlandse maatschappij. Je doet ze dus een plezier.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan? Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.
Het verbaast mij ook altijd weer hoe makkelijk sommige mensen roepen "opgeruimd staat netjes" als er ergens een boot met vluchtelingen zinkt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is dat we mensenrechtenverdragen hebben ja, incidenteel precies de verdragen die Wilders wilt opzeggen, die zulke dingen ons verbiedt. Maar denk je nou echt dat het de gemiddelde Wilders-aanhanger wat uitmaakt of die mensen worden uitgezet of dat ze dood gaan? Niet dat het echt een verschil is, aangezien Wilders mensen die hun hele leven hier hebben gewoond in een compleet vreemd land, zonder enige financiele ondersteuning om een nieuw leven op te bouwen, wilt dumpen. Dan kan je ze net zo goed doodmaken ja.
Mormonen?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nederland telt 1374 mensen die met minimaal twee mannen of twee vrouwen zijn getrouwd.
Nou weet je wat? Dan ga jij in je eigen tijd en met je eigen geld de hele wereld redden. Dan hoeven mensen die dat niet willen zich niet meer druk te maken over jouw hobbies.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook altijd weer hoe makkelijk sommige mensen roepen "opgeruimd staat netjes" als er ergens een boot met vluchtelingen zinkt.
Een vreemde reactie op de opmerking van Kingstown. Hij stelt dat het nogal onnodig is om 'opgeruimd staat netjes' in de mond te nemen wanneer bootje met vluchtelingen zinkt. Nergens zegt hij dat de complete wereld gered moet worden. Je hoeft echter niet zo laconiek en onverschillig te reageren op de dood van anderen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou weet je wat? Dan ga jij in je eigen tijd en met je eigen geld de hele wereld redden. Dan hoeven mensen die dat niet willen zich niet meer druk te maken over jouw hobbies.
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een vreemde reactie op de opmerking van Kingstown. Hij stelt dat het nogal onnodig is om 'opgeruimd staat netjes' in de mond te nemen wanneer bootje met vluchtelingen zinkt. Nergens zegt hij dat de complete wereld gered moet worden. Je hoeft echter niet zo laconiek en onverschillig te reageren op de dood van anderen.
Ken ik ze ? Ik duf te wedden dat er elke dag tienduizenden mensen doodgaan over deze wereld. Daar maak ik me ook niet druk over. Ik zie niet waarom ik me plotseling druk moet maken over een groepje om geen andere reden dan dat het Journaal (als ik daar al naar zou kijken) het als item 3 in het 8 uur bulletin meldtquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een vreemde reactie op de opmerking van Kingstown. Hij stelt dat het nogal onnodig is om 'opgeruimd staat netjes' in de mond te nemen wanneer bootje met vluchtelingen zinkt. Nergens zegt hij dat de complete wereld gered moet worden. Je hoeft echter niet zo laconiek en onverschillig te reageren op de dood van anderen.
Het punt is dat die 'redders van de wereld' een soort god-complex hebben. Onverschilligheid tonen tegenover het lijden van mensen heel ver weg doet afbreuk aan hun eigen mensbeeld. En doet waarschijnlijk extra pijn omdat ze ergens ook wel moeten weten dat ze niet echt een God zijn en dus niet iedereen kunnen redden.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Hoeveel mensen menen dat werkelijk, heb je daar cijfers van of is het weer je onderbuik die weer eens opspeelt?
Van mij hoef je je niet druk te maken. Sterker, ik maak me er ook niet druk om. Ik zal er geen oog minder om dichtdoen. Echter, het gaat mij wat ver om blij te zijn wanneer er honderd vluchtelingen verdrinken.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ken ik ze ? Ik duf te wedden dat er elke dag tienduizenden mensen doodgaan over deze wereld. Daar maak ik me ook niet druk over. Ik zie niet waarom ik me plotseling druk moet maken over een groepje om geen andere reden dan dat het Journaal (als ik daar al naar zou kijken) het als item 3 in het 8 uur bulletin meldt
Ik kan me goed voorstellen dat je het zegt omdat je het 'oh wat erg, we moeten die mensen redden' gewauwel zat bent.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij hoef je je niet druk te maken. Sterker, ik maak me er ook niet druk om. Ik zal er geen oog minder om dichtdoen. Echter, het gaat mij wat ver om blij te zijn wanneer er honderd vluchtelingen verdrinken.
Jij stelt dat het merendeel van de Nederlanders de Joden iets teveel heeft meegeholpen aan de genocide zonder een enkele onderbouwing waar ik op reageer.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het niet waar is. En daar kan jij ons vast van alles over vertellen?
prima, maar dan moeten we ook niet doen alsof we zo verlicht zijn, en moet Wilders niet zeiken als Iran een vrouw wilt stenigen, of als moslims meerdere vrouwen willen hebben, of als moslimas een hoofddoek dragen. Want dát is de hypocrisie. Wilders zijn hele act is gebaseerd op het veroordelen van moslims omdat hun normen en waarden "minderwaardig" zijn en die van ons objectief beter. Dat moet dan ook consequent worden volgehouden, anders zijn we slechts selectief verontwaardigd wanneer het ons uitkomt, en in geen enkel geval beter dan die zogenaamd minderwaardige moslims.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou weet je wat? Dan ga jij in je eigen tijd en met je eigen geld de hele wereld redden. Dan hoeven mensen die dat niet willen zich niet meer druk te maken over jouw hobbies.
Maar waarom zouden wij steniging in een ander land moeten veroordelen? We geven geen fuck om andere mensen in andere landen, maar als het een steniging is hebben we opeens de mond vol over normen en waarden. Simpelweg omdat het politici electoraal goed uitkomt. Prima, maar het zou mensen sieren dat toe te geven.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Gia het volgende:
Het stenigen tot de dood is ook echt te vergelijken met veelwijverij.
We kennen bepaalde ethische normen, en daar hoort 'dood door steniging' niet bij. En als je aan landen geld gaat geven, terwijl ze nog wel dit soort dingen achterlijke dingen doen, dan is er iets niet goed. Je moet Sharia landen niet belonen voor achterlijk beleid wat ze maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar waarom zouden wij steniging in een ander land moeten veroordelen? We geven geen fuck om andere mensen in andere landen, maar als het een steniging is hebben we opeens de mond vol over normen en waarden. Simpelweg omdat het politici electoraal goed uitkomt. Prima, maar het zou mensen sieren dat toe te geven.
Je ziet het vooral bij VVD'ers en PVV'ers, die niet kunnen wachten om elke vorm van hulp aan arme landen te schrappen. Dan hoor je ze niet over normen en waarden en dat we een plicht hebben om voor andere mensen die het minder getroffen hebben te zorgen. Zelfde met de armen in Nederland, die kunnen van de VVD ook verrekken. Maar oh jee als 1 willekeurige vrouw in Iran gestenigd wordt, dan opeens staan politici vooraan om te roepen dat elk leven waardevol is en beschermt moet worden. Om te kotsen echt, die houding.
Gaat ook om de reden waarom. Als men in Iran een (kinder)moordenaar wil stenigen, hebben ze mijn zegen. Maar iemand vanwege sex als ongehuwde (weduwe) gaan stenigen is niet menselijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar waarom zouden wij steniging in een ander land moeten veroordelen? We geven geen fuck om andere mensen in andere landen, maar als het een steniging is hebben we opeens de mond vol over normen en waarden. Simpelweg omdat het politici electoraal goed uitkomt. Prima, maar het zou mensen sieren dat toe te geven.
PVV is tegen het geld werpen in een bodemloze put. Zij zijn voorstander van structurele hulp, i.p.v. geld wat aan wapens besteed wordt. In veel afrikaanse landen hebben de boeren geen huis, maar wel een geweer.quote:Je ziet het vooral bij VVD'ers en PVV'ers, die niet kunnen wachten om elke vorm van hulp aan arme landen te schrappen. Dan hoor je ze niet over normen en waarden en dat we een plicht hebben om voor andere mensen die het minder getroffen hebben te zorgen. Zelfde met de armen in Nederland, die kunnen van de VVD ook verrekken. Maar oh jee als 1 willekeurige vrouw in Iran gestenigd wordt, dan opeens staan politici vooraan om te roepen dat elk leven waardevol is en beschermt moet worden. Om te kotsen echt, die houding.
Paars+ ligt in de prullenbak waar die thuis hoortquote:Op woensdag 15 september 2010 20:46 schreef -jos- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-Mark-Rutte.dhtml
28-23 miljard = 5 miljard minder tekort dan verwacht
http://www.nu.nl/politiek(...)eens-13-miljard.html
18-13 miljard = 5 miljard nodig voor paars plus
conclusie:
Paars plus kan gaan regeren...
Ach wat een onzin. Het lot ligt volledig in je eigen handen, niet bij Allah. Wil je stelen (wat tijdens de Ramadam overigens verboden is)? Ga je gang. Je hebt 15% kans om veroordeeld te worden. Word je gepakt? Dan ontnemen we -wanneer het mogelijk is- je nationaliteit af. Ik zie niet in waarom mensen per se criminele allochtonen in Nederland willen houden. Dan zijn de mensen van goede wil niet de dupe van mensen die hier de beest uithangen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |