Volgens game kings is reach egt een spel voor de diehard halo fans. Daarom denk ik dat mensen hem kopen, 2x spelen en dan weer mw2 spelen omdat het toch niet zo leuk blijkt tezijnquote:
Just because it can.quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Parvus het volgende:
ff filmpje tussendoor. Niks bijzonders maar tis wel grappig met live chat
Ik vind dat wel meevallen. Ze hebben duidelijk wel flink aangebouwd voor de diehard fans, maar het spel zeker niet minder toegankelijk gemaakt. Dit met een gamesnelheid die gemiddeld iets lager zit dan MW2 maakt het denk ik zelfs een makkelijkere shooter om op te pakken dan MW2. Het echt goed worden zal wel wat lastiger in halo zijn denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Volgens game kings is reach egt een spel voor de diehard halo fans. Daarom denk ik dat mensen hem kopen, 2x spelen en dan weer mw2 spelen omdat het toch niet zo leuk blijkt tezijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3
[ Bericht 33% gewijzigd door Afhaalchinees op 13-09-2010 22:59:07 ]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn er mensen van Fok! online? mn nick is brouwer-n
Kan ik jullie pwnenWelke console?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is het misschien beter om een spelerslijst in de OP te verwerken?
Ja, wel handig om erbij te zettenquote:
Dit is ook wel handig jaquote:En is het misschien beter om een spelerslijst in de OP te verwerken?
Ik kom eraan! Zal je zo even toevoegen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, wel handig om erbij te zetten, PS3 dus.
[..]
Dit is ook wel handig ja
Daar gaan we eens even aan werken ja!quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Welke console?
En is het misschien beter om een spelerslijst in de OP te verwerken?
Mjah... weetje, het liefst wilt iedereen dat je gewoon een 'kaal' wapen hebt, zonder perks. Maar zo werkt het spel nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Darkestrah het volgende:
Ohja trouwens, wat vindt men hier van Heartbeat sensors?
Zit theatre in he.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik bedenk me net dat ik met Black Ops nooit meer op een klein schermpje hoef te spelen als ik wil capturen
Wat zal het rustig zijn!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:06 schreef Michhas het volgende:
Laat ik vanavond maar weer eens gaan knallen, is alweer 2 of 3 dagen geleden
Maar dat is ook een liedje, alleen was ik de melodie kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
I work at the aardappelmeelfabriek
Gaylo Reachquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whuuuut?![]()
Explain yourself woman!
Hoihoi Michiequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hooooi Idovon![]()
Halo krijg ik eind deze week pas, had het over mw2
Ooooh ik snap hemquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoihoi Michie,
Ja maar kneusteun zei "wat zal het rustig zijn", en daarmee bedoelde hij dat MW2 rustig zou zijn omdat iedereen zogenaamd Halo zou spelen. Valt overigens wel mee.
Het gaat mij er niet om hoe het eruitziet, liever een kleurijke goede shooter dan een mooie waardeloos gebalanceerde shooter...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Halonooit begrepen wat er zo leuk aan is om met lichtgevende kogels te schieten
ben ik met je eens. Wat ik me wel afvraag: waarom loopt iedereen zo te zeiken over MW2? Ik vermaak me er wel mee(goed, ik heb hem pas 3 weken ofzo, maar ik heb me sinds gta:sa niet meer zo vermaakt met een game)quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om hoe het eruitziet, liever een kleurijke goede shooter dan een mooie waardeloos gebalanceerde shooter...
Niet representatiefquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Parvus het volgende:
ff filmpje tussendoor. Niks bijzonders maar tis wel grappig met live chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt mijn stem trouwens altijd zo ontzettend zacht?Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet representatiefJa jij bent echt amper te verstaan altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt mijn stem trouwens altijd zo ontzettend zacht?![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet representatiefJep. Zeker als iedereen loopt te ragen, dan kom je er amper bovenuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt mijn stem trouwens altijd zo ontzettend zacht?
I am the Milkman! My milk is delicious!
Of zingenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jep. Zeker als iedereen loopt te ragen, dan kom je er amper bovenuit
En we zingen nog wel zo mooiquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vaag... misschien dat de instellingen van mijn mic vaag staan ofzo. Jullie tetteren altijd loeihard door mijn oortje dus ik moet het volume altijd wat lager draaien wanneer jullie gaan zingen
Nope, maar ik ben als ik er ben wel nadrukkelijk aanwezigquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij was er gisteravond niet bij toch, ofwel?
mist90 ging weg omdat ik zong.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben als ik er ben wel nadrukkelijk aanwezig
Waaauwie, waaauwie
Draadloos ding?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vaag... misschien dat de instellingen van mijn mic vaag staan ofzo. Jullie tetteren altijd loeihard door mijn oortje dus ik moet het volume altijd wat lager draaien wanneer jullie gaan zingen
Ik heb ook een draadloze, en volgens mij horen jullie mij loeihardquote:
Heb er facking vrienden aan overgehouden. Kreeg van een of andere engelsman een friend invite, omdat ik zo mooi zongquote:
Ik krijg het gevoel dat jij nog nooit zo'n mooie voice message van mij hebt gehad, dán weet je pas wat mooi zingen isquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb er facking vrienden aan overgehouden. Kreeg van een of andere engelsman een friend invite, omdat ik zo mooi zong
heb ik wel gekregen, maar jij hebt er geen andere vrienden aan overgehoudenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij nog nooit zo'n mooie voice message van mij hebt gehad, dán weet je pas wat mooi zingen is
De overige Fok!kers weten waar ik het over heb
?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is er kut aan mw2? Zie vorige pagina
Dat wil ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
heb ik wel gekregen, maar jij hebt er geen andere vrienden aan overgehouden
Het is iig beter dan 'inv'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij nog nooit zo'n mooie voice message van mij hebt gehad, dán weet je pas wat mooi zingen is
De overige Fok!kers weten waar ik het over heb
Iedereen speelt toch halo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er overigens vanavond niet bij, want het is weer Tuesday Boozeday!
Ik ook niet!quote:
Zelfde geld voor mijquote:
Nee, ik ging niet weg omdat jij zong.. alhoewel het wel fckn irritant was.quote:
Ragequitquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, ik ging niet weg omdat jij zong.. alhoewel het wel fckn irritant was.![]()
Had gewoon geen zin meer.
Even kijken bij je settings of je mic wel op 10 staatquote:
Oh?! Dan moet ik hem eerst aansluitenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Michhas het volgende:
Ben er ook niet bij, internet ligt er al sinds gisteravond uit
Speel maar lekker in je eentje Mw2quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mensen zoals Soldmayor en Kneusteun.
Sold, Kneus![]()
Waarom speel je met een turret als killstreak?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef Parvus het volgende:
Jawel jawel het is zover. M'n eerste subsciber niggazzz!
Nu niet meer, moest ff ff sentry's halen voor dat embleempje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom speel je met een turret als killstreak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |