Nope, maar ik ben als ik er ben wel nadrukkelijk aanwezigquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij was er gisteravond niet bij toch, ofwel?
mist90 ging weg omdat ik zong.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben als ik er ben wel nadrukkelijk aanwezig
Waaauwie, waaauwie
Draadloos ding?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vaag... misschien dat de instellingen van mijn mic vaag staan ofzo. Jullie tetteren altijd loeihard door mijn oortje dus ik moet het volume altijd wat lager draaien wanneer jullie gaan zingen
Ik heb ook een draadloze, en volgens mij horen jullie mij loeihardquote:
Heb er facking vrienden aan overgehouden. Kreeg van een of andere engelsman een friend invite, omdat ik zo mooi zongquote:
Ik krijg het gevoel dat jij nog nooit zo'n mooie voice message van mij hebt gehad, dán weet je pas wat mooi zingen isquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb er facking vrienden aan overgehouden. Kreeg van een of andere engelsman een friend invite, omdat ik zo mooi zong
heb ik wel gekregen, maar jij hebt er geen andere vrienden aan overgehoudenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij nog nooit zo'n mooie voice message van mij hebt gehad, dán weet je pas wat mooi zingen is
De overige Fok!kers weten waar ik het over heb
?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is er kut aan mw2? Zie vorige pagina
Dat wil ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
heb ik wel gekregen, maar jij hebt er geen andere vrienden aan overgehouden
Het is iig beter dan 'inv'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij nog nooit zo'n mooie voice message van mij hebt gehad, dán weet je pas wat mooi zingen is
De overige Fok!kers weten waar ik het over heb
Iedereen speelt toch halo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er overigens vanavond niet bij, want het is weer Tuesday Boozeday!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |