Wat zal het rustig zijn!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:06 schreef Michhas het volgende:
Laat ik vanavond maar weer eens gaan knallen, is alweer 2 of 3 dagen geleden
Maar dat is ook een liedje, alleen was ik de melodie kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
I work at the aardappelmeelfabriek
Gaylo Reachquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whuuuut?![]()
Explain yourself woman!
Hoihoi Michiequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hooooi Idovon![]()
Halo krijg ik eind deze week pas, had het over mw2
Ooooh ik snap hemquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoihoi Michie,
Ja maar kneusteun zei "wat zal het rustig zijn", en daarmee bedoelde hij dat MW2 rustig zou zijn omdat iedereen zogenaamd Halo zou spelen. Valt overigens wel mee.
Het gaat mij er niet om hoe het eruitziet, liever een kleurijke goede shooter dan een mooie waardeloos gebalanceerde shooter...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Halonooit begrepen wat er zo leuk aan is om met lichtgevende kogels te schieten
ben ik met je eens. Wat ik me wel afvraag: waarom loopt iedereen zo te zeiken over MW2? Ik vermaak me er wel mee(goed, ik heb hem pas 3 weken ofzo, maar ik heb me sinds gta:sa niet meer zo vermaakt met een game)quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om hoe het eruitziet, liever een kleurijke goede shooter dan een mooie waardeloos gebalanceerde shooter...
Niet representatiefquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Parvus het volgende:
ff filmpje tussendoor. Niks bijzonders maar tis wel grappig met live chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt mijn stem trouwens altijd zo ontzettend zacht?Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet representatiefJa jij bent echt amper te verstaan altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt mijn stem trouwens altijd zo ontzettend zacht?![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet representatiefJep. Zeker als iedereen loopt te ragen, dan kom je er amper bovenuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt mijn stem trouwens altijd zo ontzettend zacht?
I am the Milkman! My milk is delicious!
Of zingenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jep. Zeker als iedereen loopt te ragen, dan kom je er amper bovenuit
En we zingen nog wel zo mooiquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vaag... misschien dat de instellingen van mijn mic vaag staan ofzo. Jullie tetteren altijd loeihard door mijn oortje dus ik moet het volume altijd wat lager draaien wanneer jullie gaan zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |