Volgens game kings is reach egt een spel voor de diehard halo fans. Daarom denk ik dat mensen hem kopen, 2x spelen en dan weer mw2 spelen omdat het toch niet zo leuk blijkt tezijnquote:
Just because it can.quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Parvus het volgende:
ff filmpje tussendoor. Niks bijzonders maar tis wel grappig met live chat
Ik vind dat wel meevallen. Ze hebben duidelijk wel flink aangebouwd voor de diehard fans, maar het spel zeker niet minder toegankelijk gemaakt. Dit met een gamesnelheid die gemiddeld iets lager zit dan MW2 maakt het denk ik zelfs een makkelijkere shooter om op te pakken dan MW2. Het echt goed worden zal wel wat lastiger in halo zijn denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Volgens game kings is reach egt een spel voor de diehard halo fans. Daarom denk ik dat mensen hem kopen, 2x spelen en dan weer mw2 spelen omdat het toch niet zo leuk blijkt tezijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3
[ Bericht 33% gewijzigd door Afhaalchinees op 13-09-2010 22:59:07 ]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn er mensen van Fok! online? mn nick is brouwer-n
Kan ik jullie pwnenWelke console?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is het misschien beter om een spelerslijst in de OP te verwerken?
Ja, wel handig om erbij te zettenquote:
Dit is ook wel handig jaquote:En is het misschien beter om een spelerslijst in de OP te verwerken?
Ik kom eraan! Zal je zo even toevoegen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, wel handig om erbij te zetten, PS3 dus.
[..]
Dit is ook wel handig ja
Daar gaan we eens even aan werken ja!quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Welke console?
En is het misschien beter om een spelerslijst in de OP te verwerken?
Mjah... weetje, het liefst wilt iedereen dat je gewoon een 'kaal' wapen hebt, zonder perks. Maar zo werkt het spel nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Darkestrah het volgende:
Ohja trouwens, wat vindt men hier van Heartbeat sensors?
Zit theatre in he.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik bedenk me net dat ik met Black Ops nooit meer op een klein schermpje hoef te spelen als ik wil capturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |