quote:Op zondag 12 september 2010 02:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die voor de prachtige nieuwe OP. Inclusief kuikentje en autootje
Oh het is een prachtige OP!quote:Op zondag 12 september 2010 02:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankudankuquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 02:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het is een prachtige OP!![]()
Goed gedaan Benny
Ik dacht ook dat ze blond wasquote:Op zondag 12 september 2010 02:27 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha ik dacht dat Pisces blond was,. Maar dat komt denk ik door de veren van haar kuikentje
Ja maar je hebt ;m wel aangepastquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 02:27 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha ik dacht dat Pisces blond was,. Maar dat komt denk ik door de veren van haar kuikentje
ik dacht ook dat de aarde plat was, viel ook tegenquote:
ik ken ze allemaalquote:Op zondag 12 september 2010 02:29 schreef Fir3fly het volgende:
Toch wel jammer dat ik driekwart van de namen in de OP niet herken.
Zoals?quote:Op zondag 12 september 2010 02:29 schreef Fir3fly het volgende:
Toch wel jammer dat ik driekwart van de namen in de OP niet herken.
Busted! Dat en 17 kilometer wandelen morgenquote:Op zondag 12 september 2010 02:30 schreef iBenny het volgende:
Miauw, hoezo ben jij eigenlijk nog op?
Moet je niet fris en fruitig morgenochtend aan je dingetje voor je studie werken?
uik heb nog wel een brommertje voor je staan hierquote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Busted! Dat en 17 kilometer wandelen morgen
Ik zie jou hier dan ook altijd rondhangen, dan mag het.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Busted! Dat en 17 kilometer wandelen morgen
Het was eigenlijk geen vraag hè, meer een opdrachtquote:Op zondag 12 september 2010 02:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar das geen antwoord op mijn inspector gadget vraag
Nee hoor... elke zin werd afgesloten met een vraagtekenquote:Op zondag 12 september 2010 02:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen vraag hè, meer een opdracht
dankjequote:Op zondag 12 september 2010 02:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie jou hier dan ook altijd rondhangen, dan mag het.
Truste mieauw, kusjes aan de katerquote:Op zondag 12 september 2010 02:36 schreef -Miauw- het volgende:
En ik ga nu naar bed ja![]()
![]()
![]()
Zeroku, fijne verjaardag straks. Succes met de visite die over 7,5 uur aanbelt![]()
Benny, heel veel sterkte, hoop dat je een beetje goed kunt slapen![]()
Tot morgen![]()
dan heb je natuurlijk overwichtquote:Op zondag 12 september 2010 02:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... elke zin werd afgesloten met een vraagteken
'k zal het proberenquote:Op zondag 12 september 2010 02:36 schreef -Miauw- het volgende:
En ik ga nu naar bed ja![]()
![]()
![]()
Zeroku, fijne verjaardag straks. Succes met de visite die over 7,5 uur aanbelt![]()
Benny, heel veel sterkte, hoop dat je een beetje goed kunt slapen![]()
Tot morgen![]()
Komt goedquote:
mooi!quote:Op zondag 12 september 2010 07:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof wel druk. Maar heel gezellig.
ohwquote:Op zondag 12 september 2010 07:53 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Het is er beter op gewordenkeelpijn erbij !
Ooooooww en ik moet nog zoveel doenlaatste vakantie kleding wassen
Echt? Stuur mij eens een test pm danquote:Op zondag 12 september 2010 07:54 schreef iBenny het volgende:
Wat tof.... je kunt nu vanuit de mobiele versie van FOK! Zien dat je PMs hebt
Ik baal er ook wel vanquote:Op zondag 12 september 2010 07:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Das Klote
Je moet wel fris en fruitig op vakantie hoor
quote:
Hee Patquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 07:53 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Het is er beter op gewordenkeelpijn erbij !
Ooooooww en ik moet nog zoveel doenlaatste vakantie kleding wassen
Nee, wij gaan zo de trein in richting Mary Poppins!quote:Op zondag 12 september 2010 08:02 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Pat![]()
wat doe je hier zo vroeg ?
Je date al weg ?
quote:Op zondag 12 september 2010 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wij gaan zo de trein in richting Mary Poppins!
En we zijn verliefd
OK,quote:Op zondag 12 september 2010 07:54 schreef iBenny het volgende:
Wat tof.... je kunt nu vanuit de mobiele versie van FOK! Zien dat je PMs hebt
quote:Op zondag 12 september 2010 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En we zijn verliefd
doe wat punch in je glas heet water citroentje en honingquote:Op zondag 12 september 2010 08:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar eerst even uit bed
Even wat eten en koppie thee drinken
Oh ik weet niet. Meer mijn mensen iig. En meer alcohol. In utrecht was ik ookal vroeg weer weg.quote:
zo "nu al" , als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Mooiquote:Op zondag 12 september 2010 07:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof wel druk. Maar heel gezellig.
Dat was in WIerden niet echt een optie geloof ikquote:Op zondag 12 september 2010 08:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik weet niet. Meer mijn mensen iig. En meer alcohol. In utrecht was ik ookal vroeg weer weg.
Tofquote:Op zondag 12 september 2010 08:26 schreef crv het volgende:
toen ik net terugreed van de Bakker liep er een koppeltje reeen door het veld
ja. Maar ik heb ze nog niet.quote:Op zondag 12 september 2010 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiNog schandalige foto's ergens?
nah. in wierden zaten vooral veel vliegen. Maar hier in de kamer zat er wel 1 en ik ben helemaal lekgestoken.quote:Op zondag 12 september 2010 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waren er in Wierden ook zoveel muggen?
Ik had mijn camera bij me (oude coolpix) maar met 70/uur is het moment snel voorbijquote:Op zondag 12 september 2010 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TofFoto? Oh nee je hebt noggeen camera
ja je moet ze niet tegen je auto krijgen iddquote:
het licht is ook nog niet optimaal, zo vroeg. Volgende keer beterquote:Op zondag 12 september 2010 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had mijn camera bij me (oude coolpix) maar met 70/uur is het moment snel voorbij
Die muggen bedoelde ikquote:Op zondag 12 september 2010 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
ja je moet ze niet tegen je auto krijgen idd
Oh, ja dat zei je er niet bij. Ook die zijn irritant op je autoquote:
quote:'Terreurdreiging Frankrijk groter dan ooit'
Nou bij mij moet zo'n beetje het hele huis nog gedaan worden (kuch, hint, kuch)quote:Op zondag 12 september 2010 08:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb veel te veel energie om in bed te liggen en raar genoeg totaal geen kater.
Nee begrijp je niet.quote:Op zondag 12 september 2010 08:25 schreef crv het volgende:
[..]
zo "nu al" , als je begrijpt wat ik bedoel
on 5 uur was ik ff klaar wakker. Maar ben gelukkig toch nog in slaap gevallenquote:
volgens mij hebben we hier een maand geleden al over deze film gehad en die zou je downloaden en kijken en mij een feedback gevenquote:Op zondag 12 september 2010 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee begrijp je niet.
Als ik ziek ben wil ik alleen maar films kijken op de bank
Ow jaquote:Op zondag 12 september 2010 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij hebben we hier een maand geleden al over deze film gehad en die zou je downloaden en kijken en mij een feedback geven
Ligt er een half aangevreten muis op zolder?quote:
zou best kunnen, daar kom ik niet.quote:Op zondag 12 september 2010 09:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er een half aangevreten muis op zolder?
Naar je zin Pat?quote:
Aiquote:Op zondag 12 september 2010 09:22 schreef crv het volgende:
[..]
zou best kunnen, daar kom ik niet.
Nee ik wilde beneden gaan zuigen en liep de trap af en ga met mijn blote poten op een grote zwarte "betonspin" staan![]()
was echt een kneiterquote:
heb je toch lekker veel tijd samenquote:Op zondag 12 september 2010 09:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa!! Mijn schatje is liefffff
Alleen treinreis duurt altijd zo lang..
Heb je een vent aan de haak geslagen?quote:Op zondag 12 september 2010 09:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa!! Mijn schatje is liefffff
Alleen treinreis duurt altijd zo lang..
hij is wezen vissenquote:Op zondag 12 september 2010 09:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je een vent aan de haak geslagen?![]()
jepquote:Op zondag 12 september 2010 09:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je een vent aan de haak geslagen?![]()
Wat leuk ik sta erbijquote:Op zondag 12 september 2010 02:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2010 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu zijn alle schaapjes onder mijn raam elkaar aan het wakkermekkeren
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 september 2010 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En we zijn verliefd
Nietquote:Op zondag 12 september 2010 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda hoe hou jij al dat sex vol? :p
2 strafkilometers erbij?quote:Op zondag 12 september 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
omg, waarom ben ik zo laat gaan slapen?![]()
Ik moet straks 17 kilometer wandelen
Haha nee, zaterdag is die loop waar ik me voor heb ingeschreven met een vriendin. Die is 17 km, dus we hebben de laatste weken opgebouwd en vandaag is het 17 km-dagquote:
haha! Ok!! Dat word m siewosie niet ivm afstand!quote:Op zondag 12 september 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niethaha gewoon om de dag ofsow
quote:Op zondag 12 september 2010 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee, zaterdag is die loop waar ik me voor heb ingeschreven met een vriendin. Die is 17 km, dus we hebben de laatste weken opgebouwd en vandaag is het 17 km-dag
Dank dank dank, als ik niet meer kan, zal ik me voorstellen dat er een klein geel, zwaaiend kuikentje langs de weg staat met roze pomponsquote:
Goedquote:
Oh, dus ze zijn er nog niet?quote:Op zondag 12 september 2010 10:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed. Gelukkig kwamen ze niet zo heel vroeg
Neequote:
Jaaaa goedzoquote:Op zondag 12 september 2010 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dank dank dank, als ik niet meer kan, zal ik me voorstellen dat er een klein geel, zwaaiend kuikentje langs de weg staat met roze pompons
Liefquote:
Hmhm, heb nog mooi kunnen douchenquote:
Heb je een regenjas of poncho? Ik duim dat het droog blijft daar!quote:Op zondag 12 september 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik ga om 12 uur weg, dus de regen heeft nog anderhalf uur om weg te wezen![]()
Hoe gaat het met jou eigenlijk Pisces?
Jeetje wat naarquote:Op zondag 12 september 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een regenjas of poncho? Ik duim dat het droog blijft daar!![]()
Ik ben nog steeds hondsberoerd, dag 8 van de griep, golven pijn blegh
Ja zal wel 2 weken wordenquote:Op zondag 12 september 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat naardat is waar ook, griep kan erg lang duren. Lijkt me ook lastig als je een kleintje hebt rondlopen. Beterschap
<----groentensoep
Hehe ja maar de hele dag in bed liggen, drama is datquote:Op zondag 12 september 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zal wel 2 weken wordenMaar ja logisch als je niet de hele dag in bed ligt. Thanks
Beter wel, mijn klier nu alleen nog dik in mijn keel gezicht gaat weer, geen hoofdpijn meer, maar nog wel aan de paracetamolquote:
Kon ik maar de hele dag in bed liggen, dan had ik niks te klagenquote:Op zondag 12 september 2010 10:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ja maar de hele dag in bed liggen, drama is dat
quote:Op zondag 12 september 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter wel, mijn klier nu alleen nog dik in mijn keel gezicht gaat weer, geen hoofdpijn meer, maar nog wel aan de paracetamol
Ja het helpt wel, het vele slapen gisteren, alhoewel dat op de bank moest ivm jongensquote:Op zondag 12 september 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kon ik maar de hele dag in bed liggen, dan had ik niks te klagenEn dan ben je na een paar dagen wel beter
Oh dat is fijnquote:Op zondag 12 september 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter wel, mijn klier nu alleen nog dik in mijn keel gezicht gaat weer, geen hoofdpijn meer, maar nog wel aan de paracetamol
Ik de hele dag zweten, zweten, zwetenquote:Op zondag 12 september 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
De temperatuur is nu wel lekker, ik kreeg gister bijna een rolberoerte toen ik met de hond buiten was, met die warmte en zon, en de koorts in de nek
Ja ik ook, heb nu dan ook maar iets minder kleren aangetrokkenquote:Op zondag 12 september 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik de hele dag zweten, zweten, zweten
Jaquote:Op zondag 12 september 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb nu dan ook maar iets minder kleren aangetrokken
Hey jijquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 02:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2010 10:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar het is wel goed dan komt het eruit
Je moet toch juist zwetenquote:Op zondag 12 september 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb nu dan ook maar iets minder kleren aangetrokken
Pheno staat tussen ons inquote:
quote:
Die trapt alleen maar op spinnen las ikquote:Op zondag 12 september 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zo stofzuigen, kan ik crv bellen voor een beurtje?
En jij met je 17 km.quote:
Woah, dat is vaagquote:Op zondag 12 september 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pisces, ik had gisteren weer een kaartje ontvangen.
Uit Taiwan, nu heb ik er 2 teveel ontvangen
quote:Op zondag 12 september 2010 11:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heel heel heel leuk!!! Hijs is zooooooo lief en leuk!!
Afgelopen donderdag heb ik er 1 verstuurt jaquote:Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah, dat is vaag![]()
Maar je hebt er eergister(?) wel al weer eentje gestuurd toch?
Grappigquote:Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heb ik er 1 verstuurt ja![]()
Maar die kaart uit Taiwan was al op 3 september verstuurt en gisteren ontvangen.
Dus momenteel sta ik op 7 kaarten ontvange,n 5 verstuurt, en nog 1 travelling.
Eigenlijk 2 teveel ontvangen dus, want voor die kaart die nog travelt krijg ik er nog 1 terug
Wat is jou account op postcrossing?quote:Op zondag 12 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GrappigBen benieuwd hoeveel mensen dat nog meer hebben
Ik pm je er nog over, want er staan al m'n prive gegevens opquote:Op zondag 12 september 2010 11:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is jou account op postcrossing?
quote:Op zondag 12 september 2010 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om mijn onderbuurman...Het is echt een oude motorclubrijder, zwaargebouwd, ruig, pokdalig gezicht, zware stem, Amsterdams accent, tatoo's en ex-bajesklant. Maar bang voor spinnen en gek op katten en tegenwoordig rijdt hij op een scootmobiel.
quote:Op zondag 12 september 2010 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om mijn onderbuurman...Het is echt een oude motorclubrijder, zwaargebouwd, ruig, pokdalig gezicht, zware stem, Amsterdams accent, tatoo's en ex-bajesklant. Maar bang voor spinnen en gek op katten en tegenwoordig rijdt hij op een scootmobiel.
Ciao Kallyquote:
Niet zo ongeduldigquote:
Welke gegevens? je adres staat er in igg niet bij hoorquote:Op zondag 12 september 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldigIk denk er nog even over na, zoals gezegd staan al m'n gegevens erop en ik strooi niet alles rond op internet.
Hoest verder Benny?quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 12 september 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd hoe de meeters het hebben
En Gefeliciteerd Zeroquote:Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Monopoly het volgende:
Samenvatting:
Veel bier
Myraela kreeg mijn piemel in haar gezicht
JJH was zo lam als een tientje
Huppel moest naast een wippend koppel slapen.
Antiklacht: Monomuts.rar
Oh ik lees het nu pasquote:Op zondag 12 september 2010 02:27 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
En Gefeliciteerd Zero
quote:Op zondag 12 september 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
En Gefeliciteerd Zero
Dikke knuffel vanuit hierquote:Op zondag 12 september 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat... maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Je moet hoe dan ook gewoon verder he
quote:Op zondag 12 september 2010 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke knuffel vanuit hier![]()
Je bent een sterke lieve broer Benny.
quote:Op zondag 12 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
We hebben een VoH filter
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/76
Succes!quote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wandelroute is aangepast. Mijn Sjaak-afhaak-vriendin had duimkramp en die kan niet lopendus heb de route maar aangepast van verlaten landweggetjes naar 'midden in de stad'.
Regenbestendige jas - Check![]()
iPod -Check![]()
Mobiel-check![]()
Uitgeschreven route (bij gebrek aan werkende printer) -check![]()
Als ik over 4 uur niet terug ben moet iemand me maar komen zoeken![]()
Tot later![]()
![]()
En een extra knuffel voor Benny![]()
Loop zequote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wandelroute is aangepast. Mijn Sjaak-afhaak-vriendin had duimkramp en die kan niet lopendus heb de route maar aangepast van verlaten landweggetjes naar 'midden in de stad'.
iPod -Check![]()
Mobiel-check![]()
Tot later![]()
![]()
Oh ik dacht dat je "studeren" zeiquote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wandelroute is aangepast.
quote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
iPod -Check![]()
Mobiel-check![]()
Tot later![]()
![]()
Daar is een zondag toch voorquote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
en werd ik dus nu net pas weer wakker
quote:Op zondag 12 september 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, lekker geslapen.![]()
Straks richting oma in Emmen.
Hoe was het?quote:
Wat zegt dat topic dan?quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit topic zegt al genoeg![]()
@Myraela
quote:Op zondag 12 september 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zegt dat topic dan?we sliepen gewoon met een groepje bij iemand.
[TAL SC #399] Bijna middernachtquote:Op zondag 12 september 2010 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe gaat het met Benny en zijn broertje?
O fuck wat kut.quote:
quote:
Een baguette en knuffel, waar kan ik me aanmelden?quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
We hebben een VoH filter
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/76
Go Miauw, goquote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
iPod -Check![]()
Mobiel-check![]()
Tot later![]()
![]()
Dat doen we ook mooi .quote:Op zondag 12 september 2010 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny gaf met klem aan dat hij hier voor de afleiding kwam en we gewoon door moesten gaan zoals het altijd gaat.
Bij mijquote:Op zondag 12 september 2010 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een baguette en knuffel, waar kan ik me aanmelden?![]()
HallotjesTijd voor een bakkie pluâh
quote:Op zondag 12 september 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doen we ook mooi .Over afleiding gesproken, gisteren dus naar PSV-NEC geweest en ik stond daar tussen de harde kern. Had bijna niets gegeten die dag en meteen 3 grote bekers bier naar binnen geflikkerd. Resultaat, drie keer moeten kotsen.
De laatste keer ben ik ook nog opgesloten, moest ik om iemand gaan roepen. Maar we hebben gewonnen.
Lekker hoorquote:
leuk he voetbalquote:Op zondag 12 september 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doen we ook mooi .Over afleiding gesproken, gisteren dus naar PSV-NEC geweest en ik stond daar tussen de harde kern. Had bijna niets gegeten die dag en meteen 3 grote bekers bier naar binnen geflikkerd. Resultaat, drie keer moeten kotsen.
De laatste keer ben ik ook nog opgesloten, moest ik om iemand gaan roepen. Maar we hebben gewonnen.
Dat wel.quote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het was een leuke dag begrijp ik
Jeetje Bella, en ik dacht nog gister aan je of je naar Het Eindje was.quote:Op zondag 12 september 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kom der ff tegenop fietsenquote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Al valt het reliëf daar me toch een beetje tegen
quote:Op zondag 12 september 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wel.En ik kende geen van de liedjes maar het repertoire van de PSV aanhang is niet zo uitgebreid, gewoon EINDHOVUH en BOERUH roepen en dan kom je al ver.
moet gelijk weer aan YOUP denken met die oranjesupporters (2008)quote:Op zondag 12 september 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wel.En ik kende geen van de liedjes maar het repertoire van de PSV aanhang is niet zo uitgebreid, gewoon EINDHOVUH en BOERUH roepen en dan kom je al ver.
Klinkt als een nummer 1 hitquote:Op zondag 12 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wel dat er ook iets moet zijn met "vooruit nu, rood-witten, vooruit PSV" erin
Ja dat kan ook best, ben de helft vergeten, heb 2 van de 3 doelpunten niet eens gezienquote:Op zondag 12 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wel dat er ook iets moet zijn met "vooruit nu, rood-witten, vooruit PSV" erin
Da's raar. Alle 4 de doelpunten vielen in hetzelfde net namelijkquote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat kan ook best, ben de helft vergeten, heb 2 van de 3 doelpunten niet eens gezien![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's raar. Alle 4 de doelpunten vielen in hetzelfde net namelijk
Nee had niks rood wit aan. Stond tussen allemaal gespierde mannen met PSV op hun armen geattooeerd en voelde me een beetje verloren maar ze waren wel allemaal lief.quote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
Had je nog een sjôaltje om Bellabips?
quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's raar. Alle 4 de doelpunten vielen in hetzelfde net namelijk
Geen pics gemaakt met mobieltje? Oh je stond net te kotsenquote:Op zondag 12 september 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
Stond tussen allemaal gespierde mannen
Ja.quote:Op zondag 12 september 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen pics gemaakt met mobieltje? Oh je stond net te kotsen
die is haar dus verlorenquote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was toch wel MET iemand of zo?
Jawel met een groepje.quote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was toch wel MET iemand of zo?
Was ist?quote:
met een duim omhoogquote:
Die heb ik als standaard pi staan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef crv het volgende:
[..]
met een duim omhoog
Dus je wilt aandacht![]()
Haha, lang leve de PI ingesteldquote:
quote:
quote:
Mooi zoquote:
Dat eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Maar eigenlijk klopt het toch wel een beetje
Je hebt een gezellige avond gehad. alleen de naweeen zijn minder prettig
Dat scheelde geeneens zo heel veel. Vrij verschrikkelijk.quote:
Succesquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ging me dus even met nuttigere dingen bezighouden
quote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat eigenlijk.
[..]
Dat scheelde geeneens zo heel veel. Vrij verschrikkelijk.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Monopoly het volgende:
Samenvatting:
Veel bier
Myraela kreeg mijn piemel in haar gezicht
JJH was zo lam als een tientje
Huppel moest naast een wippend koppel slapen.
Antiklacht: Monomuts.rar
Nou, we zijn weer helemaal bijgepraatquote:
Socios en Myr denk ik.quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
Leuk! Gisteren een paar tal sc'ers ontmoet
Symphonic, Huppel, JJH, iemand nog vergeten?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Socios en Myr denk ik.
En wie nog meer?
Hoi ballanquote:
Oh wij zijn dus ineens niet nuttigquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ging me dus even met nuttigere dingen bezighouden
Sjef zit in NLquote:
Tenzij je meerdere duizenden euro's op gaat leveren op eoa manier, neequote:
Goed topic!quote:Op zondag 12 september 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey Heatweave... was aardig onderweg hoor ik net
Wie is de FOKster?quote:Op zondag 12 september 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
-engel-quote:
En ? nounounounounouquote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
Leuk! Gisteren een paar tal sc'ers ontmoet
-Engel- schijnbaar. Uit Singlesquote:
*vraagt zich af waar de vervolgfoto's zijnquote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Djeez, lekker kontje ook, die Engel
quote:Op zondag 12 september 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Symph is nog niet gesignaleerd vandaag toch?
Nee helemaal niet...quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wou je zeggen dat ie nog lag te batsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |