Je zoekt het wel steeds op hequote:
quote:
Ik begreep dat het een stuk later wordt, eerder 02.10 uur. Er komt eerst nog iets van een ceremonie.quote:Op zondag 12 september 2010 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om 01.00u, we kunnen straks gelijk door.
Sporza meldt 2:20quote:Op zondag 12 september 2010 00:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begreep dat het een stuk later wordt, eerder 02.10 uur. Er komt eerst nog iets van een ceremonie.
En het rare is dat wanneer Federer vandaag verliest, dat zijn GOAT status minder wordt 'aangetast' dan dat wanneer hij van Nadal zou verliezen.quote:Op zondag 12 september 2010 00:18 schreef wimderon het volgende:
Als Federer em nog pakt treft hij weer eens een Nadal die top aan het spelen is voor zijn doen, terwijl hij zelf zijn topniveau niet echt haalt. Zo wordt die H2H alleen maar meer vertekend. Als Nadal zelf niet top is haalt hij geen finales op HC, terwijl Federer dat doorgaans wel doet en ook op gravel.
Interessante gedachte zeg.quote:Op zondag 12 september 2010 00:18 schreef wimderon het volgende:
Als Federer em nog pakt treft hij weer eens een Nadal die top aan het spelen is voor zijn doen, terwijl hij zelf zijn topniveau niet echt haalt. Zo wordt die H2H alleen maar meer vertekend. Als Nadal zelf niet top is haalt hij geen finales op HC, terwijl Federer dat doorgaans wel doet en ook op gravel.
En Wozniacki ligt eruit.quote:Op zondag 12 september 2010 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
geweldige wedstrijdga bewust geen finale van de vrouwen meer kijken, dat kan nooit zo goed worden als dit.
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wat mist Federer veel 'simpele' ballen.
Sorry?quote:
iedereen leunt toch meer op zijn service op hard court? of is dat raar dat ik dat zeg?quote:Op zondag 12 september 2010 00:25 schreef Szura het volgende:
Die service is zo belangrijk, zien we nu maar weer
Ligt het trouwens aan mij of leunt Fed veel meer op die service dan voorheen?
Nou het is vooral iets van het laatste jaar in mijn ogen, niet alleen op HCquote:Op zondag 12 september 2010 00:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
iedereen leunt toch meer op zijn service op hard court? of is dat raar dat ik dat zeg?
Jawel, maar normaal kan Federer veel meer uitrichten in de rally en in de returngames, daar ben ik het wel mee eens. Ook wel door Djokovic die erg sterk speelt.quote:Op zondag 12 september 2010 00:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
iedereen leunt toch meer op zijn service op hard court? of is dat raar dat ik dat zeg?
Het lijkt er wel opquote:Op zondag 12 september 2010 00:31 schreef Szura het volgende:
Gaat 1 zwakke game Djoko nou weer opbreken
Geluk?quote:
Sinds wanneer win je als je op MP staat?quote:Op zondag 12 september 2010 00:34 schreef MyIllusion het volgende:
federer heeft gewonnen, eindelijk zeg wat een match :p
maar tegen nadal gaat hij toch een pak beter moeten spelen en minder ongedwongen fouten maken
Sorry? Laat dit soort verwarrende posts voortaan achterwege.quote:Op zondag 12 september 2010 00:34 schreef MyIllusion het volgende:
federer heeft gewonnen, eindelijk zeg wat een match :p
maar tegen nadal gaat hij toch een pak beter moeten spelen en minder ongedwongen fouten maken
Oh?quote:Op zondag 12 september 2010 00:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geluk?Djokovic kan de druk blijkbaar niet aan.
Oh, ik dacht alleen aan die ballen die hij een meter uit sloeg.quote:Op zondag 12 september 2010 00:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Oh?
1e punt met die smash en 4e punt lucky met netband
Goed vooral van Djokovic.quote:Op zondag 12 september 2010 00:39 schreef DeeBee het volgende:
Pff, wat een slechte rally's allemaal van Federer na 15-40...
Ga het nou niet jinxenquote:Op zondag 12 september 2010 00:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Hij heette niet voor niets Chokovic!
Z'n vader.quote:Op zondag 12 september 2010 00:43 schreef senswal het volgende:
Nou nou, iemand uit de box van Fed heeft gewoon de handtekening van Federer himself op z'n petje.
quote:
Ja, niet slecht qua spanning en alles, maar 3 forehand UE's, dan speel je gewoon een klote service game als Federer zijnde natuurlijk.quote:
DAT WETEN WIJ OOK NIET.quote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vreselijke beslissing van Federer. Waarom geeft hij hem aan?
Sorry.quote:
Stel ze dan niet.quote:Op zondag 12 september 2010 00:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag. Vandaar geen vraagteken.
Heb jij gezopen ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 00:52 schreef MyIllusion het volgende:
fuck is dat nu matchpunt opeens voor djokovich
Oh ja, da's morgen nog Dacht dat het de finale was.quote:
Alle GS'en ten minste 1 keer winnen in je carrière.quote:
Nou ja, Nadal kan de US Open nu ook wel op z'n lijstje bijschrijven neem ik aan en dan heeft hij alle 4 de slams minstens een keer gewonnen.quote:
Had Nadal ook gehaald als Federer in de finale gestaan had hoor.quote:
Wantquote:Op zondag 12 september 2010 00:55 schreef truedestiny het volgende:
hoef ik de finale morgen ook niet te kijken dat scheelt weer.
Nadal wint dat gewoon hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Dat kan ook weer een geweldige match worden, maar blijf maar weg.
kon ik raden...quote:Op zondag 12 september 2010 00:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, Nadal kan de US Open nu ook wel op z'n lijstje bijschrijven neem ik aan en dan heeft hij alle 4 de slams minstens een keer gewonnen.
omdat cross makkelijker is dan recht voor uit: hoogste punt van het net is datquote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vreselijke beslissing van Federer. Waarom geeft hij hem aan?
Kans dat het net zo'n wedstrijd of beter gaat worden is niet heel reëel denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeg me even dat je dit niet meent, anders kan ik vannacht weer niet slapen.quote:
nee is goed zit ik weer lekker fris en fruitig in de schoolbanken.quote:Op zondag 12 september 2010 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, ook niet kijken dan hè.
De usa open? Wat is dat dan?quote:
Ik denk dat het echt het einde van een tijdperk is...quote:Op zondag 12 september 2010 00:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg me even dat je dit niet meent, anders kan ik vannacht weer niet slapen.
Dat was het al. Maar dat betekend niet dat Federer geen GS meer kan winnen.quote:Op zondag 12 september 2010 01:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt het einde van een tijdperk is...![]()
hij wint nog wel 1 of 2 grand slams maar niet veel meer dan dat denk ik.quote:Op zondag 12 september 2010 01:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt het einde van een tijdperk is...![]()
Nee, twintig zal hij er niet meer winnen.quote:Op zondag 12 september 2010 01:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hij wint nog wel 1 of 2 grand slams maar niet veel meer dan dat denk ik.
Omdat Nole gewoon veel terug heeft. Dan ga je toch wat minder makkelijk spelen.quote:Op zondag 12 september 2010 00:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp niet dat Federer vandaag opeens zoveel fouten maakte. Hij had toch een goed toernooi gespeeld. Waar komt dat opeens vandaan?
Allemaal zo opportunistisch, Fed heeft MP's gehad. Djoko speelde denk ik zn beste wedstrijd dit jaar en een van z'n beste ooit. Djoko heeft altijd al deze potentie gehad, maar hijs mentaal niet sterk genoeg.quote:Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef Outlined het volgende:
Volgens mij komen Fed en Djoko nu heel close in de ranking te staan, zou zomaar kunnen dat Fed maandag #3 staat en Djoko #2.
Verder lijkt mij dit het definitieve einde van het tijdperk van de klassieke tennisser (klein blad, aanvallend, enkelhandige backhand).
Ik ben zo fit als een hoentje, vanmiddag geslapenquote:Op zondag 12 september 2010 01:01 schreef Ambrosius het volgende:
Nu nog anderhalf uur wachten op de vrouwenfinale, dat gaat me wat ver denk ik.
ik zat meer aan 5 te denken ofso maar jij hebt ook gelijk hoorquote:Op zondag 12 september 2010 01:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, twintig zal hij er niet meer winnen.
Ik vrees dat hij nog blij mag zijn met 1x een AO of Wimbledon, maar dan is het toch echt voorbij vrees ik.quote:Op zondag 12 september 2010 01:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik zat meer aan 5 te denken ofso maar jij hebt ook gelijk hoor
maar dan hebben we wel een heel mooi tennis tijdperk mee gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 01:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij nog blij mag zijn met 1x een AO of Wimbledon, maar dan is het toch echt voorbij vrees ik.
Best wel vaak eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Federer heeft nog niet vaak verloren als hij 2MP heeft gehad.
Wie gaat er dan ook walvissen kijken zaterdagmiddagquote:Op zondag 12 september 2010 02:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kijk ik een keertje Djoko-Fed niet, blijk ik een klassieker gemist te hebben. Wie geeft dan ook een feestje op zaterdag avond?
Vrouwentennisquote:Op zondag 12 september 2010 02:54 schreef Norrage het volgende:
Verahup! ze begon zo goed...maar Clijsters is gewoon foutloos..zo goed heb ik haar dit toernooi nog niet gezien...
Pff, voor ze dan echt beginnen is het 22.45, dat wordt een korte nacht vrees ik.quote:Op zondag 12 september 2010 03:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Finale morgen is redelijk laat voor ons.
Om 22:30 Nadal - Djoko.
Als hij vanavond wint, is hij wel de jongste die dat presteert denk ik?quote:Op zondag 12 september 2010 11:09 schreef senswal het volgende:
Speciaal voor de mensen die records zo geweldig vinden:
[ afbeelding ]
Djoko gaat er keihard overheen zelfs. Fed stond maar 90 punten voor in de projected rankings.quote:Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef Outlined het volgende:
Volgens mij komen Fed en Djoko nu heel close in de ranking te staan, zou zomaar kunnen dat Fed maandag #3 staat en Djoko #2.
Verder lijkt mij dit het definitieve einde van het tijdperk van de klassieke tennisser (klein blad, aanvallend, enkelhandige backhand).
Hahaha.quote:
Hij kwam in set 1 en 3 gewoon twee keer goed weg op het einde, anders was het al eerder voorbij geweest.quote:Op zondag 12 september 2010 03:19 schreef Outlined het volgende:
Fed heeft het duidelijk in de 2e en 4e set laten liggen, wilde hij tanken of zo? Dat kan je doen tegen een speler buiten de top 20, niet tegen de #3 van de wereld.
duh, want Courier heeft geen niet alle GS's gewonnenquote:Op zondag 12 september 2010 11:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij vanavond wint, is hij wel de jongste die dat presteert denk ik?
+1. Hoewel, ik ga toch niet kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 00:53 schreef Szura het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in m'n leven voor Djokovic supporteren
Ja, maar er zit 2 jaar tussen, dus er kan iemand zijn van 23 die wel alles gewonnen heeft.quote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
duh, want Courier heeft geen niet alle GS's gewonnen
http://t3nnis.tvquote:Op zondag 12 september 2010 01:53 schreef Norrage het volgende:
Waarom heb ik bijna alles gezien, maar net deze wedstrijd niet![]()
heeft iemand uitgebreide highlights??
euhm dat gaat dus niet Ambro, aangezien Nadal dus pas de tweede is die het op die leeftijd heeft bereiktquote:Op zondag 12 september 2010 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar er zit 2 jaar tussen, dus er kan iemand zijn van 23 die wel alles gewonnen heeft.
Aiquote:Op zondag 12 september 2010 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
Weersvoorspellingen voor NY zijn trouwens erg slecht vandaag: regen.
Scroll omhoog?quote:Op zondag 12 september 2010 16:24 schreef jojomen4 het volgende:
Beste tennisvrienden. Ik zit nu even moeilijk met Internet; kan iemand mij vertellen hoe laat de Heren finale ongeveer is? Dank.
Wat een onzin. Hij heeft veel beter gespresteerd op de GS'en dan Djokovic en Murray. Waar haal je het vandaan echt.quote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef iPat het volgende:
Federer toch, ik denk dat het toch echt zijn tijd is om zijn stokje over te dragen aan Nadal, Djoko, Murray en cohorten. [.]
Volgens mij vindt hij andere dingen belangrijker momenteel, en terecht.quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef iPat het volgende:
Geloof me, niemand (misschien Nadal) zal Federer overtreffen qua prestaties, maar zijn beste momenten zijn voorbij.
En dat. Het enige waar hij nog echt voor zal gaan zijn de OS 2012 in Londen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij andere dingen belangrijker momenteel, en terecht.
Wat? Kinderen?!?!?! Maken lawaai, poepen hun luier vol en morsen tijdens het eten. Mag hopen dat hij zijn fans en Grand Slams belangrijker vindt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:11 schreef iPat het volgende:
[..]
En dat. Het enige waar hij nog echt voor zal gaan zijn de OS 2012 in Londen.
OOHHHquote:Op zondag 12 september 2010 11:09 schreef senswal het volgende:
![]()
dit soort dingen zeg je toch niet als modquote:Op zondag 12 september 2010 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij is de 2e, dan is het toch geen recordquote:Op zondag 12 september 2010 11:09 schreef senswal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, Roland Garros en Wimbledon zullen hem niet meer boeien.quote:Op zondag 12 september 2010 18:11 schreef iPat het volgende:
[..]
En dat. Het enige waar hij nog echt voor zal gaan zijn de OS 2012 in Londen.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar hij is de 2e, dan is het toch geen record![]()
Hij wint toch wel vanavond, dan heeft hij wel het recordquote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar hij is de 2e, dan is het toch geen record![]()
Nee hoor, dat record zal hij niet krijgen. Wel een andere wanneer hij wint.quote:Op zondag 12 september 2010 18:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij wint toch wel vanavond, dan heeft hij wel het record.
Lekker kortzichtig en simpel. Als je niet weet waar je over praat zeg dan niksquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Outlined het volgende:
[..]
Wat? Kinderen?!?!?! Maken lawaai, poepen hun luier vol en morsen tijdens het eten. Mag hopen dat hij zijn fans en Grand Slams belangrijker vindt.
Ook een moderator mag een mening hebben of niet?quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef Outlined het volgende:
[..]
dit soort dingen zeg je toch niet als mod
Als het dan om 7 begint, heb ik er niks op tegen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Norrage het volgende:
Wel wat regen voorspeld voor vanmiddag.... zucht, het zal toch niet? het 3e jaar op rij een maandag finale?
Wat is dat nou? Ik hoef niet een hele wedstrijd te downloaden en allemaal moeite te doenquote:
Vorig jaar begon het gewoon zelfde tijd als zondagquote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef senswal het volgende:
[..]
Als het dan om 7 begint, heb ik er niks op tegen.
Als je nou net zoveel moeite doet als ik in het opzoeken van de site kun je zien dat er highlights zijn van Djokovic - Federer.quote:Op zondag 12 september 2010 19:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ik hoef niet een hele wedstrijd te downloaden en allemaal moeite te doenduurt weer uren voordat het gedownload is
En met een dubbele bagel pakt ze de titelquote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef luckass het volgende:
Esther Vergeer 6-0, 4-0 voor in de finale.
Is het echt zo erg? Ze kunnen ook om 2.30 NL tijd nog starten imo.quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef Norrage het volgende:
Was even droog maar het regent weer..dat wordt hem denk ik niet vandaag....maar het regent niet hard gelukkig.
Mjah ben beetje pessimistisch, maar er is natuurlijk nog een kans..hier op de VS tv is er alle hoopquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Ze kunnen ook om 2.30 NL tijd nog starten imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |