Die 15% die op Wilders heeft gestemd zijn over het algemeen zwaar beneden gemiddeld hoor. Dezelfde tokkies die zich aan vandalisme schuldig maakten toen ze jong waren en daarom sowieso al niets van justitie moeten hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi dat je hier over simpele zielen begint. Weet je namelijk dat deze rechtzaak tegen Wilders er is omdat er in Nederland te veel "simpele zielen" zijn? De aanklacht tegen Wilders kan je namelijk ook lezen als: er zijn in Nederland te veel domme mensen die de woorden van meneer Wilders niet zelf op waarde kunnen schatten en daarom proberen we via een veroordeling te voorkomen dat deze domme mensen dit soort woorden van Wilders te horen krijgen.
Zoals ik al eerder zei: een veroordeling in deze zaak tegen Wilders kan je zien als een minachting van justitie jegens het "gemiddelde" Nederlandse volk.
Maar links Nederland heeft bepaald dat deze mensen ook gelijk zijn, dus je zult die 15% niet kunnen negeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die 15% die op Wilders heeft gestemd zijn over het algemeen zwaar beneden gemiddeld hoor. Dezelfde tokkies die zich aan vandalisme schuldig maakten toen ze jong waren en daarom sowieso al niets van justitie moeten hebben
Bron? bij de verkiezingen kwam de NOS met hele andere cijfers namelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die 15% die op Wilders heeft gestemd zijn over het algemeen zwaar beneden gemiddeld hoor. Dezelfde tokkies die zich aan vandalisme schuldig maakten toen ze jong waren en daarom sowieso al niets van justitie moeten hebben
kan maar los van het feit dat ik Wilders een gek vind zou dit ook gevolgen kunnen hebben voor ons,de anderen als wij iets zeggen dat bepaalde mensen niet aanstaat. Krijgen we van die Amerikaanse toestanden waar je voor elk wissewasje kan worden aangeklaagd omdat het iemand niet aanstaat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:39 schreef MouzurX het volgende:
Zou het dan niet raar zijn als hij dan wel in het kabinet zou komen?
Dan heb je dus een veroordeelde haatzaaier die wel op een democratische manier in het kabinet komt.
1 van de 2 dingen klopt er dan niet denk ik zo.
Ik wil dit even nuanceren, want in de meeste gevallen gaat het niet zozeer om artikel 1 volledig af te schaffen, maar concentreert de kritiek zich vooral op het tweede gedeelte; het discriminatieverbod.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Goh, wanneer was ook alweer de laatste keer dat een westers Europees land de grondwet wijzigde en discriminatie openlijk toeliet onder de wet?
Juist, dat was bij onze gewaardeerde oosterburen, en wel in 1935.
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand echt artikel 1 zou willen schrappen.
vraag me af waarom het ineens zo belangrijk is om te zien hoe goed opgeleid een stemmer van een bepaalde partij is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:32 schreef Nachtrog het volgende:
[..]
Bron? bij de verkiezingen kwam de NOS met hele andere cijfers namelijk.
Je kletst de laatste tijd vaker uit je onderbroek. Hoe komt dat? Griepje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die 15% die op Wilders heeft gestemd zijn over het algemeen zwaar beneden gemiddeld hoor.
Hij vindt zichzelf zo geweldig intelligent terwijl hij ook niet meer is dan een meeloper c.q. schreeuwer die zich verbeeldt dat als de PvdA aan de touwtjes trekt dat hij in goud kan zwemmen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je kletst de laatste tijd vaker uit je onderbroek. Hoe komt dat? Griepje?
Beide zijn heel duidelijk, je mag bijna alles zeggen wat je wilt. Maar er zijn grenzen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
Uiteindelijk gaat deze rechtszaak gewoon over wat zwaarder weegt: Artikel 1 (anti-discriminatie) of Artikel 7 (vrijheid van meningsuiting) van de Grondwet.
Wilders heeft het over de islam niet over de moslimsquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alle moslims over één kam scheren net zo goed enorm beledigend bezig.
Ik denk dat er ook wel strenggereformeerde dominees in Nederland zijn die hele erge dingen zeggen over homo's. Extremisten heb je in praktisch elke religie, maar gelukkig zijn de meesten gematigd, dat geldt ook voor de islam, ook al zegt Wilders van niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Wilders heeft het over de islam niet over de moslims
En zo lang dat de imams en sommige islam volgelingen hier in nederland de homo's mogen uitmaken voor honden (of wat dan ook ) , en of denken dat familie eer meer is dan vredelievend zijn naar elkaar en iets met respect......
Zo als in de gebedsboeken staat : heb iedereen lief (en het maakt niet uit in welke taal het er toch geschreven is?)
Dat is idd zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel strenggereformeerde dominees in Nederland zijn die hele erge dingen zeggen over homo's. Extremisten heb je in praktisch elke religie, maar gelukkig zijn de meesten gematigd, dat geldt ook voor de islam, ook al zegt Wilders van niet.
Je wil niet weten hoeveel doden het katholicisme op zijn geweten heeft. De inquisitie, de kolonisatie van Afrika en Zuid-Amerika door Spanje en Portugal...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is idd zo
Waar ik nu aan denk is : De islam is het grootste geloof in de wereld (zeg me als het niet zo is) en er zijn in dat geloof ook velen die geweld gebruiken om hun doel te bereiken.
Kijk de katholieke kerk bv in nederland : ja die gaan met 100 man op de dam staan en daar loopt iedereen langs af..... boeie wat die denken lekker puh....
snap je wat ik bedoel (denk)
Nu is het toch ook zo dat er zoveel jongens zijn misbruikt in de kerk (katholiek? ) en wat willen hun : excuses van de paus.... en hun misbruikers...
Ook dit vind ik bizar dat het gebeurt is natuurlijk... want je (met mijn leeftijd) verwacht je niet dat dat ooit gebeurt is...
Maar ze doen geen gekke dingen ..ze bombarderen geen kerken of het vaticaan.
begrijp je een beetje wat ik bedoel?
Nee weet ik idd niet , maar vertel het mijquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel doden het katholicisme op zijn geweten heeft. De inquisitie, de kolonisatie van Afrika en Zuid-Amerika door Spanje en Portugal...
Als de imam vrijgesproken wordt omdat hij zich beroept op zijn godsdienst, kan Wilders hetzelfde doen verwijzend naar zijn politieke gezindheid. Het zou discriminatie zijn als de Imam zich wel mag beroepen en Wilders niet.quote:'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
dat was een week gelee TrufflePig....quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:21 schreef Truffelvarken het volgende:
De rechter was zeer partijdig en onprofessioneel. Net als de meeste media.
De rechter Moors zei woordelijk:
"Anderen zeggen dat u goed bent in het poneren van stellingen en dan de discussie uit de weg gaat."
"Het lijkt erop dat u dat nu vandaag "OOK" weer doet."
Het zeer belangrijke woordje "OOK" was met een kwartier al in de meeste media verdwenen.
Hoezo partijdig?
En de volgende dag ging hij vrolijk verder.
Check bijvoorbeeld:quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Nee weet ik idd niet , maar vertel het mij
Ik heb me nooit geinteresseerd voor geschiedenis , want sorry ik leef nu en kan me eventueel druk maken over wat er komen gaat .
Maar nu maak je mij nieuwsgierig...
wiki geloof ik niet altijdquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Check bijvoorbeeld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inquisitie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstening
Ja maar iedereen kan elkaar aanvullen en er is een redactie, dus meestal klopt het wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
wiki geloof ik niet altijd
Iedereen kan iets op wiki schrijven
ik kan over Remlof een wiki page maken ....quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar iedereen kan elkaar aanvullen en er is een redactie, dus meestal klopt het wel.
Die links die ik je net gaf gaan over dingen die in elk HAVO geschiedenisboek staan, dus vertrouw die nu maarquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:07 schreef prupke het volgende:
[..]
ik kan over Remlof een wiki page maken ....
zou die dan kloppen?
HAVO is voor mij : Jippus et Jannicaquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die links die ik je net gaf gaan over dingen die in elk HAVO geschiedenisboek staan, dus vertrouw die nu maar
Dus hebben we ereschuld. Verantwoord jij je ook even voor de grote pedofiele warlord die door meer dan 1.5 miljard volgelingen vaak zelfs met geweld verdedigd wordt? En ook de miljoenen mensen die in een grijs verleden afgemaakt zijn door zijn aanhangers?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Check bijvoorbeeld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inquisitie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstening
Je bent duidelijk niet op de hoogte van hoe veroordelingen wegens haat zaaien liggen in de wereld.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Truffelvarken het volgende:
Het is het beste voor Nederland, voor Wilders en voor de PVV, als hij door die partijdige rechter veroordeeld wordt. Dan kan hij in hoger beroep gaan en gaat het de hele wereld over wat een eng land Nederland aan het worden is.
Het is natuurlijk wel jammer dat we dan de eerste 10 jaar geen commentaar op bv Mugabe, dat kleine griezelige Iraanse mannetje, of hun consorten kunnen hebben.
Maar ja. Om voor lul te staan, daar moet je wat voor over hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |