Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil ook weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had ik wel toen ik veel was afgevallen..ooit![]()
[..]
Dikke kont?Sander of Koen?
Mannenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
Neuh, hele saaie, waarom zou je in ondergoed willen investeren, je ziet het toch niet, denk ik altijd maar.
ik ook, het zit er bijna allemaal weer aan hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook weerik ben echt vadsig
Hah, dus hij groeit gewoon lekker?quote:Sander heeft een dikke kont, paste 3 maanden terug nog onderbroeken 104/110 nu 116/122
Normale maat hoor
Omdat ik nou eenmaal vrolijk wordt van roze en bloemetjes aan mijn kontquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
ST, waarom wil je investeren in ondergoed?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:04 schreef ScarFace- het volgende:
Tijd voor koffie.
Hoi lieve mensen
Aan jouw kont ja, niemand die het ziet, ik kijk nooit naar andere mensen hun onderbroeken, laat staan naar die van mijzelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nou eenmaal vrolijk wordt van roze en bloemetjes aan mijn kont
Hoi.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:04 schreef ScarFace- het volgende:
Tijd voor koffie.
Hoi lieve mensen
Ik kijk het liefst heel vaak naar andermans onderbroekenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Aan jouw kont ja, niemand die het ziet, ik kijk nooit naar andere mensen hun onderbroeken, laat staan naar die van mijzelf
Maar die van mij niet, want dan ben je pedo, als je dat wel doetquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk het liefst heel vaak naar andermans onderbroeken
Nee, jij bent net iets te jongquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar die van mij niet, want dan ben je pedo, als je dat wel doet
Ja meneerquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:09 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ben hier al vanaf het 10e deel ongeveer.
Een beetje respect he
Agh, that's lifequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:17 schreef MPG het volgende:
Stelletje spammers.
Ik hou jullie niet bij zo
Achja, ik ben iig wel buiten geweestquote:
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, ik ben iig wel buiten geweest.
Inderdaad. Even wat hamburgers ontdooienquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:09 schreef ScarFace- het volgende:
Een beetje respect he
Dat is fuck'dquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerende hoerigheid![]()
Kom je terug van het boodschappen doen, blijk je een lek pak melk te hebbenHeel de tas onder
Omdat mooie boxersquote:
Ik zie jou anders nooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:09 schreef ScarFace- het volgende:
Een beetje respect he
Nee precies, beetje onzin ook, dat gewauwel over respectquote:
Ja lekker makkelijk aan het brood... kreeg vanmiddag koppijn en niet zo zuinig ook, dus ik dacht: stiktermaarin ik kook wel een andere keerquote:
Je hebt ook wel een zware dag achter de rug natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk aan het brood... kreeg vanmiddag koppijn en niet zo zuinig ook, dus ik dacht: stiktermaarin ik kook wel een andere keer
Iweekenden
quote:
Ja ontzettend zwaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een zware dag achter de rug natuurlijk
Hoi Marcquote:
Oh, wij eten ook altijd soep/brood op zaterdag heur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk aan het brood... kreeg vanmiddag koppijn en niet zo zuinig ook, dus ik dacht: stiktermaarin ik kook wel een andere keer
Iweekenden
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:20 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga een film kijken zometeen.
Fijne avond allen
Niet dan? vent te laat, kind wakker houden, jezelf opvreten over voornoemde twee punten, schelden op vent, stad in, van winkel naar winkel, homotrainer ophalen....quote:
Ja dat klopt, maar de verhaaltjes staan dan niet hier hoor, meestalquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:19 schreef ScarFace- het volgende:
Hehe tja.
Ik lees de trip verhaaltjes van Flash anders met plezier, als ie met de trein weg is geweest, dat is Flash toch?
Nah heb me alleen zitten ergeren, heb verder niet gescholden ofzo... Wij maken nooit ruziequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dan? vent te laat, kind wakker houden, jezelf opvreten over voornoemde twee punten, schelden op vent, stad in, van winkel naar winkel, homotrainer ophalen....
Nou hier, drukke dag, ik zeg het jequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah heb me alleen zitten ergeren, heb verder niet gescholden ofzo... Wij maken nooit ruzie
Ik ben alleen ff naar de hema geweest.
En daarna hebben we de hometrainer opgehaald
Badder zequote:
Maar het kan veel drukkerderquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, drukke dag, ik zeg het je
Dat zou je nog kunnen halen ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
Badder ze
* MPG is onderweg om je in te zepen
lovelyquote:
kijk zo moet hetquote:
1,5 uur. En dan respecteer ik alle snelheidslimieten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou je nog kunnen halen ook
Doe je wel zachtjes als je naar boven loopt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
1,5 uur. En dan respecteer ik alle snelheidslimieten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat mooie boxershet oog wil ook wat. Je moet het zien als een kadootje.... Voorpret voor wat er in zit
Wait, whut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb m'n moeder vanmiddag nog even nieuwe boxers laten halen. goddank zijn ze leuk!
Maar Patrique89 is niet jouw zeun dus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moeder boxershorts laten halen
Komt hier ook veel voor hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijn zeun mag (nog) niet op fok.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Patrique89 is niet jouw zeun dus?![]()
iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedere minuut ik er over nadenk wordt het hilarischer iddquote:
ik koop me boxershorts zelf of nicole moet er een paar mooie tegenkomenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere minuut ik er over nadenk wordt het hilarischer idd![]()
Ik haal boxershorts voor mijn zoon tot hij oud genoeg is en kleedgeld krijgtquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere minuut ik er over nadenk wordt het hilarischer idd![]()
Kleedgeld heb ik nooit gehad. Ik ging wel op mn 14e tuinbonen plukkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haal boxershorts voor mijn zoon tot hij oud genoeg is en kleedgeld krijgt
Geen idee hoe oud je tegenwoordig dan bent
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe je wel zachtjes als je naar boven loopt?
Thijs slaapt...
iddquote:
Het schiet al aardig opquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet er nog een kleine 800 en dan ben ik op de 50000
ik bekenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets van 29000 in KSCquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schiet al aardig op![]()
en 95 % daarvan in KSC? Of nog meer?
quote:
ik niet maar flesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |