quote:
Ja ontzettend zwaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een zware dag achter de rug natuurlijk
Hoi Marcquote:
Oh, wij eten ook altijd soep/brood op zaterdag heur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk aan het brood... kreeg vanmiddag koppijn en niet zo zuinig ook, dus ik dacht: stiktermaarin ik kook wel een andere keer
Iweekenden
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:20 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga een film kijken zometeen.
Fijne avond allen
Niet dan? vent te laat, kind wakker houden, jezelf opvreten over voornoemde twee punten, schelden op vent, stad in, van winkel naar winkel, homotrainer ophalen....quote:
Ja dat klopt, maar de verhaaltjes staan dan niet hier hoor, meestalquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:19 schreef ScarFace- het volgende:
Hehe tja.
Ik lees de trip verhaaltjes van Flash anders met plezier, als ie met de trein weg is geweest, dat is Flash toch?
Nah heb me alleen zitten ergeren, heb verder niet gescholden ofzo... Wij maken nooit ruziequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dan? vent te laat, kind wakker houden, jezelf opvreten over voornoemde twee punten, schelden op vent, stad in, van winkel naar winkel, homotrainer ophalen....
Nou hier, drukke dag, ik zeg het jequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah heb me alleen zitten ergeren, heb verder niet gescholden ofzo... Wij maken nooit ruzie
Ik ben alleen ff naar de hema geweest.
En daarna hebben we de hometrainer opgehaald
Badder zequote:
Maar het kan veel drukkerderquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, drukke dag, ik zeg het je
Dat zou je nog kunnen halen ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
Badder ze
* MPG is onderweg om je in te zepen
lovelyquote:
kijk zo moet hetquote:
1,5 uur. En dan respecteer ik alle snelheidslimieten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou je nog kunnen halen ook
Doe je wel zachtjes als je naar boven loopt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
1,5 uur. En dan respecteer ik alle snelheidslimieten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat mooie boxershet oog wil ook wat. Je moet het zien als een kadootje.... Voorpret voor wat er in zit
Wait, whut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb m'n moeder vanmiddag nog even nieuwe boxers laten halen. goddank zijn ze leuk!
Maar Patrique89 is niet jouw zeun dus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moeder boxershorts laten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |