Oncharmant, vast jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee neen, heel oncharmante foto van 3 jaar geleden.
Maar thanks! Hij deed het nou ook al, zonder abbo erop, dus ik denk dat ik op saldo reis? En zometeen dus in de min sta ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je 'm in een plasje water laten vallen toevallig? Of in je binnenzak gehad toen je helemaal doorweekt was van de regen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef neen het volgende:
Doet hij dat "deze accessoire is niet geschikt bla bla" nog bij jou Nachtwacht? Ik krijg het nu ook al een paar keer
En ik krijg dat ding op de een of andere manier ook niet naar 4.1 geupdate
Ja zoiets ja, maar eigenlijk is het ieder jaar hetzelfde en niet zoveel aan. Hopelijk kan ik nog wat gratis dingen regelen want anders heb ik eigenlijk geen zin meer. Toen ik er zelf nog moest werken was het wel okequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:08 schreef Swietje het volgende:
Dankje XM en Neen![]()
Geniet van de BBQ XM![]()
Wat is dat precies voor iets Neen? Hier heb je elkaar jaar een soort culinair festival, is dat bij jou ook?
Even in de koelkast zetten ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmpf.. bonensalade gemaakt.. maarrr de sperzieboontjes zijn nog niet gaar genoeg en de ui zit er nu al doorheen en die mag niet zacht wordenhalp
De sperziebonen zijn nog niet gaar en het is echt 4 kilo dus er uit vissen gaat ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef neen het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, maar eigenlijk is het ieder jaar hetzelfde en niet zoveel aan. Hopelijk kan ik nog wat gratis dingen regelen want anders heb ik eigenlijk geen zin meer. Toen ik er zelf nog moest werken was het wel oke
[..]
Even in de koelkast zetten ofzowtf kom ik met kooktips
ik weet niet eens of dat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, wat tof. Wanneer kun je erin, en wanneer zijn er foto's?
Lijstje:
T: mueslireep
S: 40 minuten hardlopen
O: bak yoghurt met muesli, bramen en frambozen
L: 1 volkorenbroodje met gerookte makreel, 1 met hagelslag
T: paar stukjes pure chocola
D: overnfrietjes, biefstukje en appelmoes
T: biertje of 2Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Had gekund tussen 9 en 9:30 en tussen 13:30 en 14:30quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
mijn vorige huisje wat ook bij elkaar geraapt, en dat werd langzaam aan minder toen ik wat grijs en wit ging aanschaffen dus de helft had ik inmiddels al
Wat ben je al vroeg voor op zaterdag zeg! Veel plezier in Utrecht, ikmoet nog wel het centrum in,kan ik jullie tegenkomen?
Hahahaha, het leuke is dat ik vorige week ook bijna dagelijks in die tram zat, dus ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tram zit vol met kinderwagens + inhoud, op weg naar Madurodam of strand.
McSex krijgt haar nieuwe adres niet eens te horen, toch Merel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:33 schreef neen het volgende:
Nice merel! Straks komt die McSex langs in je huidige crib en dan doet er zo'n hele grote sterke boze man open die niet blij is om hem te zien ofzo.
Maar dat bedoel ik ook niet, ik bedoel waar ze nu nog woont. Daar gaat dan toch iemand anders wonen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
McSex krijgt haar nieuwe adres niet eens te horen, toch Merel?.
Badhuisstraat is toch in Scheveningen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Vik: ik ben erg tevreden over Quist in de Badhuisstraat! Prijsopgaaf was 120 euro voor fietsrevisie, maar hoefde uiteindelijk 'maar' 83 te betalen. Aardige lui.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Badhuisstraat is toch in op Scheveningen?
Waarom is het óp Scheveningen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Kleine 10 minuten lopen vanaf halte Stevinstraat.
Gewoon omdat het zo isquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is het óp Scheveningen?. Tis toch geen eiland?
.
Yes ma'am, dan ga ik volgende week even naar Quist óp Scheveningenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:33 schreef neen het volgende:
Nice merel! Straks komt die McSex langs in je huidige crib en dan doet er zo'n hele grote sterke boze man open die niet blij is om hem te zien ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
agendaatje [/taalnazi]quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
O Hai!
Merel wat leukleukleuk!
Weer lekker geconsumeerd: na jaren van neppers heb ik nu echte all stars (van leer, gezien het slechte weer van de laatste tijd maar geen stoffen) in de hoop dat deze toch wel langer meegaan. Ze lopen nu al fijn.
Verder een agendatje en een mooi notitieboekje waar ik mn rommelige co-boekjes in ga corrigeren.
Oh en wie had er nou zo'n Bialetti waar je kopjes op moest zetten? Hij is geniaal!
Oh, ik zat nog in de richting van schrijfwaren te denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:13 schreef neen het volgende:
Dat koffieding wat ladyblack had gekocht.
Het is de goedkoopste manier voor goede espresso, ook gewoon van de hemaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik zat nog in de richting van schrijfwaren te denkenEn dacht aan iets waar je gezichtjes op moest zetten
.
lamaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
neenmans: deels! ik weet in theorie vaak heel goed wat normaal gedrag is maar soms doe ik toch raarWat betreft boos zijn - dat doe ik eigenlijk zelden, mede omdat ik weet dat ik mezelf er waarschijnlijk drukker om maak dan de persoon op wie ik dan boos ben
Tis me de energie dan niet waard.
[ Bericht 21% gewijzigd door neen op 11-09-2010 18:44:51 ]het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef neen het volgende:
[..]
lamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:33 schreef neen het volgende:
Ik was net even in de stad, maar dat is ook niks aan alleen. Wel 2 cd's gekochten geen jas en ducktape voor m'n koptelefoon.
Op Scheveningen is idd de enige juiste uitdrukking.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is het óp Scheveningen?. Tis toch geen eiland?
.
QFTquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:53 schreef Merel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Neen en PF een setje moeten worden omdat ze allebei zo leuk warrig schrijven
QFTquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:53 schreef Merel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Neen en PF een setje moeten worden omdat ze allebei zo leuk warrig schrijven
+ 1 biertje op terrasquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap Swietje!
Lijstje so far:
O: bak magere kwark met muesli
B: 20 minuten fietsen in Scheveningen
L: ham/kaas-croissant
T: paar dropjes
En nu gaan we even een terrasje pakken in de stad. Zal wel een van de laatste keren zijn deze 'zomer'. Vanavond BBQ op het balkon.
Voel je je verder wel goed? En beetje wandelen / fietsen is altijd goed om de conditie op peil te houdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
+ 1 biertje op terras
+ BBQ: 1 shashlik-stokje, 6 grillgehaktballetjes en 2 kleine worstjes, paar stokbroodjes.
Heb nu bijna een week niet gesport en voel me al 10 kg zwaarder![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vandaag wel even gefietst, maar ik mis de RPM echt wel
. Verder voel ik me vooral heel erg moe.
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koesje. Er komt ook wel een boel op je af he! Veel door Duvel laten knuffelen en thee drinken
![]()
Wat betreft bol voelen - I feel yaDonderdag ging Zumba dus ruk en gisteraaf en vanochtend voelde ik me niet lekker dus weer niet geweest. Tevens zijn de Russen binnengevallen / is ome Jan van de trap gevallen / is het Die Tijd, dus ik ben megafleurig
![]()
On the bright side: in Leeds mag ik onbeperkt lesjes volgen en ik heb weinig les, dus waarschijnlijk een boel tijd om te sporten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt Maria! Wel fijn dat je zo'n relaxed rooster hebt in Leeds.
Niet sporten is toch niet voor altijd? Wacht de CT angio eerst toch af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag over een week ja... En ik wacht die scan ook heus wel af, maar ik ben het gewoon ff zat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stimmt, het slaat ook allemaal als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dinsdag over een week ja... En ik wacht die scan ook heus wel af, maar ik ben het gewoon ff zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oe wat is de gelegenheid?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan me voorstellen dat je baalt dat je niet kan sporten XM, weet ook niks opbeurens te zeggen
* uniekhoorn die in de make-up zit met een strak paarse jurk en laarsen met hakken, groet u...
Oh, ja, nieuwe huisarts - moet ik ook eens gaan regelen. Maar na mijn laatste kan 't niet slechter denk ik (famous last words).quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet een nieuwe tandarts en een nieuwe huisarts zoeken hier.
Jammer dat daar geen kieskeurigsite voor is![]()
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Shiny, jij kunt gewoon op de foto staan terwijl je ondersteboven uit een plastic bekertje probeert te drinken, en dan sta je er nóg fantastisch op.
Tientje?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb mijn flanellen dekbedovertrek. TientjeEn 't wasrek, en een leuk kussen met vlinders!
Nee, eenpersoons. I sleepz alone onder mijn dekbedquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tientje?!. Voor tweepersoons!?
. Waar?!
.
Jammer dat iedereen luistert naar 'niet quoten', nu heb ik ze gemist.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Niet quoten svp:
Die eerste is echt erg maar hij wil hem niet weghalen
wat jij zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen luistert naar 'niet quoten', nu heb ik ze gemist.
Even Mo lief aankijken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen luistert naar 'niet quoten', nu heb ik ze gemist.
en wat jij zegt.quote:
Ik ook. Dat eerste iig!quote:Op zondag 12 september 2010 09:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja, vanaf deze week ga ik weer lijstjes posten!
En sporten!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Merel het volgende:WIEHOEI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
Spannend Merel.
Gaat het een beetje Swietje?
Even verder lezen of de bonensalade alsnog is gelukt.
Oh en de Lombok! Daar heb ik vlakbij gewoond. Ooit.
Heerlijk die winkeltjes.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
PMquote:Op zondag 12 september 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje Merel!
Ik ben erg benieuwd, heb je geen Fundalinkje?
Hahahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej Merel!![]()
Iemand heeft de introfoto's op internet gezet. Man, wat een hoofd. Ik ben ook de enige die altijd rare koppen trekt, andere mensen staan er altijd leuk op![]()
Nu moet ik weer zeuren dat hij ze eraf moet halen.
Chinees op de hoekquote:
Je kunt ook de overschrijving alvast inplannen? Dan heb je het in ieder geval geregeld maar heeft hij het inderdaad pas later.quote:Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Leuk, probeer ik geld over te schrijven van mn spaarrekening naar mn normale rekening, wat normaal 10 min duurt, doet ie nou niets. En ik moet toch echt mn broertje terugbetalen en wilde dat doen voor hij weer thuis was. Nouja, afwachten maar.
Mja dat doe ik nu maar.quote:Op zondag 12 september 2010 11:03 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt ook de overschrijving alvast inplannen? Dan heb je het in ieder geval geregeld maar heeft hij het inderdaad pas later.
Mag ik ook?quote:
Aaah wat balen.quote:Op zondag 12 september 2010 11:09 schreef j.t het volgende:
Hoi all!!
Gefeliciteerd Merel!!! Supercool!!! Dat ding wat je aan het testen bent, ziet er wel ongelooflijk duur uit. Of heb ik het mis?
Anyways, gisteren een heel ongezond dagje gehad. Verjaardag en bezoekje aan vriendin. Dus dat schoot weinig op. Nah goed...
Net even paar slokken drinkyoghurt gehad, straks maar even echt yoghurt met wat jam.
Krijgen nu allemaal eindafrekeningen binnen enzo. Twee betalen en 1 terug, helaas heft het zich niet op![]()
Was gisteren trouwens op de radio te horen om half 4 op Qmusic, ik mocht het geluid raden. Het was 10 min ervoor opgenomen, maar man oh man wat bleef Wim lang weg toen hij de jury ging vragen. Dus ik zat al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... maar nee, er kwam weer 100 euro bij
/edit: mn antwoord hebben ze alleen niet op de website gezet ... hmm
Ik heb thuis een prullenbak waarvan je als je op het deksel duwt hij dan opengaat en dan weer terug kan klikken.quote:Op zondag 12 september 2010 11:28 schreef nienja het volgende:
[..]
Aaah wat balen.![]()
Wat dacht je dat het was dan?
Dju.quote:Op zondag 12 september 2010 11:30 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb thuis een prullenbak waarvan je als je op het deksel duwt hij dan opengaat en dan weer terug kan klikken.
Het geluid klinkt ook gewoon als: klik *openklap met kleine terugslag* klik. Dus ik dacht dat dat het was. Maar helaas.
Nou, mocht je het een keer willen raden. Als het geluid afspeelt, meteen smsen. Werd ook binnen 5 sec terug gebeld. Dus dat doen ze erg rap! Ondertussen smsen heel veel lui nog even door denk ik zoquote:Op zondag 12 september 2010 11:36 schreef nienja het volgende:
[..]
Dju.
Heb het zelf nog nooit geraden trouwens.
Wel vaak gedacht dat ik het wist![]()
Ben je iig op de radio geweest. Ok moi.
Kun je het niet in deelonderwerpen hakken en dan één onderwerp tot onderwerp van je scriptie maken en je scriptie vervolgens uitbouwen tot een proefschrift? (of is het onderwerp daar weer niet groot genoeg voor?).quote:Op zondag 12 september 2010 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Oh mên, ik zit hier met een scriptieidee wat waarschijnlijk te ambitieus is, maar wat ik zo graag uit wil voerenDamn.
De Lumea is 500 euro jaquote:Op zondag 12 september 2010 11:09 schreef j.t het volgende:
Gefeliciteerd Merel!!! Supercool!!! Dat ding wat je aan het testen bent, ziet er wel ongelooflijk duur uit. Of heb ik het mis?
Ik zou ´m houden als ik jou was! Heb dat topic ook gelezen, gaat het al beter met de accu of blijft dat een probleem?quote:Op zondag 12 september 2010 11:44 schreef Merel het volgende:
[..]
De Lumea is 500 euro jaMaar ik mocht 'm testen via www.theinsiders.eu en als je aan het eind van de testperiode besluit om 'm te houden kost dat je 250 euro. En dat vind ik nog steeds heeeeeeel duur, maar misschien doe ik het toch, ik twijfel nog. Ik heb een erg lichte huid met donkere haartjes, en als ik vandaag m'n oksels scheer durf ik eigenlijk morgen al geen hemdje meer aan omdat je dan donkere stoppeltjes ziet. Nu met de Lumea zijn nog niet 100% van de haartjes weg, maar het schiet wel op, en ik durf makkelijk na een week nog een hemdje aan of blote benen te showen. En dat is me eigenlik wel wat waard!
Ik wil er niet meer aan denken eigenlijk, en vervolgens bouw ik het in mijn hoofd al om naar een zeer complete onderzoeksvraag. Niet aan denken werkt precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 12 september 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je het niet in deelonderwerpen hakken en dan één onderwerp tot onderwerp van je scriptie maken en je scriptie vervolgens uitbouwen tot een proefschrift? (of is het onderwerp daar weer niet groot genoeg voor?).
[ Bericht 18% gewijzigd door Ewelina op 13-09-2010 20:16:05 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja die accu is wel een punt... Misschien dat ze dat in een volgende versie verhelpen, maar die volgende versie krijg ik niet voor 250 euro en deze wel. En als ik bedenk hoeveel geld ik in m'n leven al heb uitgegeven aan scheermesjes en epileerapparaten enzo... Nou kom je daar niet helemaal vanaf, want er zijn plekjes die je niet met de Lumea mag doen, maar het zou wel zooooooveel schelen! Ik denk er nog even overquote:Op zondag 12 september 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ´m houden als ik jou was! Heb dat topic ook gelezen, gaat het al beter met de accu of blijft dat een probleem?
Ik weet vrij zeker dat het wel uit te voeren is, alleen niet binnen een half jaarquote:Op zondag 12 september 2010 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Interessant Ewelina, maar jammer dat je dat dus niet kan gaan uitvoeren!
Ik zou het ook doen! Jammer dat die dingen zo duur zijn. Want wat een uitkomst! Misschien zijn er wel goedkopere versies te vinden, want dit is natuurlijk wel dé Philips!quote:Op zondag 12 september 2010 11:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja die accu is wel een punt... Misschien dat ze dat in een volgende versie verhelpen, maar die volgende versie krijg ik niet voor 250 euro en deze wel. En als ik bedenk hoeveel geld ik in m'n leven al heb uitgegeven aan scheermesjes en epileerapparaten enzo... Nou kom je daar niet helemaal vanaf, want er zijn plekjes die je niet met de Lumea mag doen, maar het zou wel zooooooveel schelen! Ik denk er nog even over
Ik zeg dan ook "dat je niet kán gaan uitvoeren"quote:Op zondag 12 september 2010 11:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat het wel uit te voeren is, alleen niet binnen een half jaar
Durf het bijna niet te vragen, maar mag ik ook een PM?quote:Op zondag 12 september 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
Wat een ontzettend gaaf huis, Merel! Ik ben verliefd op de keuken!
Geen idee, ik zou eigenlijk feedback willen van een docent. en laten we eerlijk zijn, zo'n onderwerp is natuurlijk een uitstekend excuus voor een tripje naar Berlijn.quote:Op zondag 12 september 2010 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook "dat je niet kán gaan uitvoeren"Ik neem aan dat je toch een ander onderwerp moet gaan zoeken voor je scriptie?
Nou, ik ben geen expert op het gebied van Duitslandstudie, maar ik vind het een erg interessant idee. Maar ik heb sowieso wel een fascinatie voor dat tijdperk. Moet zeggen dat ik inderdaad nog nooit iets heb gehoord over het onderwerp dat je wilt aansnijden.quote:Op zondag 12 september 2010 11:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou eigenlijk feedback willen van een docent. en laten we eerlijk zijn, zo'n onderwerp is natuurlijk een uitstekend excuus voor een tripje naar Berlijn.
Alleen zit de expert op het gebied van Duitslandstudies bij ons al erg vol. Er is verteld dat je een verdomd goed idee moet hebben om die dan nog als begeleider te krijgen omdat hij erg populair is. en ik vraag me af of dit idee goed genoeg is daarvoor.
Morgen gaat niet lukken, want dan werk ik de hele dag. Maar ik kan er wel een mailtje aan wagen.quote:Op zondag 12 september 2010 11:58 schreef nienja het volgende:
Ik zie nu je signatuur, HAHAHAHA.
Berlijn daar ga ik volgend jaar naar toe.
Kun je morgen iemand erover spreken?
Samen kijken of het haalbare kaart is?
Getver, hopelijk slaat de AB snel aan (ik meende dat ik dat had gelezen)?quote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef Swietje het volgende:
Irritant he GB![]()
[klaag]
Ik voel me nog beroerder dan alle dagen hiervoor. De hele nacht liggen spoken, niet slapen, benauwd, misselijk.. Is lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld...[/klaag]
Klopt inderdaad..quote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver, hopelijk slaat de AB snel aan (ik meende dat ik dat had gelezen)?
Dat.quote:
Het is hier echt pleurisweerquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef Goodbye het volgende:
Doe je het wel héél rustig aan, XM?Als je gewend bent in een goed tempo te fietsen, krijg je dat er haast niet uit.
Kan je niet even een stukje gaan wandelen met Duvel en dan ergens theedrinken ofzo?
Dit heerst heel erg.quote:Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef Goodbye het volgende:
M'n lichaam snapt het niet helemaal meer door dat ziek zijn, volgens mij. Ik probeerde vanochtend een gezond ontbijtje naar binnen te werken en werd gelijk weer misselijk, kreeg buikpijn en werd licht in m'n hoofd. Werk ik net uit wanhoop maar zo'n snelle jelle naar binnen, voel ik me ineens beter![]()
Wel drie kilo kwijt. Al zullen er straks wel vier aanzitten zodra ik weer beter ben
Ohquote:
Ja zoiets. Mag 'm van Duvel niet zwaarder zetten dan weerstand 2. Zal dat dan ook niet doenquote:Op zondag 12 september 2010 12:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OhNouja, dan maar even fietsen. Half uurtje kan toch ook wel? Op standje windkracht tien in de rug?
Dit doet me enigszins goed, omdat verder iedereen tegen me zegt "Ben je zwanger?"quote:Op zondag 12 september 2010 12:25 schreef nienja het volgende:
[..]
Dit heerst heel erg.
Heb twee weken geleden week hetzelfde gehad en in mijn omgeving vallen ze bij bosjes neer.
Beterschap!
Geen aantekeningen gemaakt?quote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil huiswerk maken maar de hoorcollege's staan niet online![]()
!!!!!
Weet je het zeker? Gelijk de docent mailen, dan. Of degene die bij moet houden of je je werk wel bijhoudtquote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil huiswerk maken maar de hoorcollege's staan niet online![]()
!!!!!
Hier ook. Terwijl er allemaal leuke dingen te doen zijn in de buurt, waaronder een mini festivalletje.quote:
Ik heb eigenlijk geen last van dat bovenstaande, stoelgang is gewoon normaal. Maar misselijk, echt niet normaal. Maar ik hoefde dus niet over te geven uit mezelf. Maar omdat ik zo misselijk was heb ik het zelf maar even opgewektquote:Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef j.t het volgende:
Had gisteren verjaardag, waren ook 2 herstellende van hetzelfde. Tenminste, veel overgegeven en met name hele dag op wc moeten zitten. Niet willen eten etc. Op andere scholen heerst het ook al best. Bij ons op school gelukkig nog niet!
Hopelijk houden we dat zo.
Ik zat trouwens tussen de 2 van ziekte herstellende inhopelijk heb ik een sterk immuunsysteem (werken met kindertjes enzo) dat ik het oversla
Ik neem zo ook nog maar even wat bouillon. Maar verder vind ik het maar knap lastig wat ik nou kan eten en wat niet.quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me ook brakjes. En dat van die snelle jelle is niet gek GB, je lichaam heeft ook zout en suiker nodig.
Die staat er ook in iddquote:Op zondag 12 september 2010 12:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb Nederlands gehad van een leraar van de oude stempel. Nou, met spelling heeft dat zo zijn voordelen wel gehad![]()
Ik maak trouwens nog altijd gebruik van het ezelsbruggetje om het werkwoord "lopen" te gebruiken als je het even niet zeker weet.
Hij (redden) mij > Hij loopt mij > Hij redt mij. Zoiets
HIer heerst buikpijn, miffelijk, draaierig zijn en licht in het hoofd.quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen last van dat bovenstaande, stoelgang is gewoon normaal. Maar misselijk, echt niet normaal. Maar ik hoefde dus niet over te geven uit mezelf. Maar omdat ik zo misselijk was heb ik het zelf maar even opgewekt![]()
Sorry, vast TMI
Je snapt natuurlijk wel dat je vanaf nu ongenadig hard afgemaakt gaat worden als je een d/t-fout maaktquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef j.t het volgende:
Ik vind werkwoordspelling op zich niet zo heel moeilijk als ik erbij nadenk. Maar wie denkt er nou na bij wat je schrijft? Ik eigenlijk nooit, alleen bij belangrijke dingen.
Ik snapte het overigens pas echt toen ik het moest leren aan groep 7-8. Werkte echt. Sta nu alleen voor mn 2e jaar nu in 5-6, dus wie weet zakt het ook weer af.![]()
Ik moet nog eten, ik ga NU maken
Ja, dat is 'm precies. Ik ben al toe aan de vijfde dag, inmiddelsquote:Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef nienja het volgende:
[..]
HIer heerst buikpijn, miffelijk, draaierig zijn en licht in het hoofd.
Leuk is anders. Bij mij heeft het drie dagen geduurd, daarna ging het wel weer.
Geen drie kilo afgevallen...dat dan weer niet.
Maar dat is niet erg, want zoals ik al zei. Ik let er alleen op bij belangrijke dingen. In de klas, of bij zakelijke mails en brieven. En voor de rest maakt het me echt niet uitquote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je vanaf nu ongenadig hard afgemaakt gaat worden als je een d/t-fout maakt(en volgens mij heb ik je daar ook wel eens op betrapt
).
Ik mailde vaak als ik iets echt graag wilde hebben, maar noemde dan wel een bod in die mail, en contact gegevens. omdat ik dan liever niet wilde dat er nog 3x overheen geboden werdquote:Op zondag 12 september 2010 12:34 schreef j.t het volgende:
Een nadeel aan marktplaats:
Heel veel mensen mailen gewoon en bieden niet. Die mails kunnen best agressief zijn. Had er één die noemde me achterlijk, omdat ik niet binnen 24 uur een mail teruggestuurd had en niet mn telefoonnummer in de advertentie had gezet. Nou![]()
Mensen blijven maar mailen. Bah, ik neem gewoon alleen contact op met daadwerkelijke bieders
Ik kon niet, had een medische afspraak die dagquote:
Heb net wat mensen gemaild, hoorcollege komt niet online. Nou, fijnquote:Op zondag 12 september 2010 12:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Gelijk de docent mailen, dan. Of degene die bij moet houden of je je werk wel bijhoudt![]()
Hoe was je feestje gister?
Dat ja!quote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef _Calimero_ het volgende:
beterschap aan alle zieken/nog steeds zieken!
Ik mail ook altijdquote:Op zondag 12 september 2010 12:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik mailde vaak als ik iets echt graag wilde hebben, maar noemde dan wel een bod in die mail, en contact gegevens. omdat ik dan liever niet wilde dat er nog 3x overheen geboden werd
Sinaasappelsap met een scheppie zout en suiker?quote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik neem zo ook nog maar even wat bouillon. Maar verder vind ik het maar knap lastig wat ik nou kan eten en wat niet.
Dat is wel zo handig ja. Maar die mensen niet. Soms staat er gewoon niets, alleen een telefoonnummer. Nou ja goed, al 2 mensen gehad waarbij het niet is gelukt.quote:Op zondag 12 september 2010 12:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik mailde vaak als ik iets echt graag wilde hebben, maar noemde dan wel een bod in die mail, en contact gegevens. omdat ik dan liever niet wilde dat er nog 3x overheen geboden werd
Vanwege dronkenschap bedoel je?quote:Op zondag 12 september 2010 12:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat leuk j.t.
SDB ook gemist...
Gister bedrijfsfeestje, was erg leuk, gedanst met veel collega's... altijd grappig dat ze aan het eind van de avond zo aan je gaan hangen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Merel het volgende:
ik ben die ook aan het testen en bij mij werkt het tot nog toe voor geen meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gefeli met je huis!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Dat klinkt echt goor!quote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sinaasappelsap met een scheppie zout en suiker?
frustrerend dan he, als je graag iets kwijt wil!quote:Op zondag 12 september 2010 12:49 schreef Perruche het volgende:
Merel ik ben ook wel heel benieuwd nu naar je huisjemaar eventueel wacht ik wel op de foto's
Ik weet dat ik veel typefouten maak, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet kan typenals ik schrijf doe ik het een stuk beter! D/t heb ik ook wel eens moeite mee, maar ja, niemand is 100% perfect he
Bij sollicitaties e.d. let ik er ook wel meer op
ja heel frustrerendquote:Op zondag 12 september 2010 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
frustrerend dan he, als je graag iets kwijt wil!
Ik moet mijn koelkast en tv kast ook nog kwijt, maar dan moeten ze eerst verplaatst om er goede foto's van te maken en dat is zoveel werk (en kan ik ook niet in mijn eentje tillen...)
Ja ik dacht dat dat wel goed voor je was, zout proef je geloof ik niet door de extra suiker..quote:Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goor!Heb nog wel iets van een sapje staan, though.
Ik vind het feit dat schrijven op een forum niet belangrijk is geen excuus om er niet op te hoeven letten. Sterker nog: als je de regels écht door en door kent, hoef je er niet eens meer op te letten; dan gaat het vanzelf.quote:Op zondag 12 september 2010 12:38 schreef j.t het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg, want zoals ik al zei. Ik let er alleen op bij belangrijke dingen. In de klas, of bij zakelijke mails en brieven. En voor de rest maakt het me echt niet uit![]()
Ha, had laatst bij de Engelse les 2 spelfouten gemaakt. Maar juf, dat moet toch zo? Hahaja, jij let goed op zeg!
Ik zou die deur witschilderen, dan komt het glas-in-lood beter uit. En even die tegeltjes vervangen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef Perruche het volgende:
Merel wat Leuk (met een hoofletter!!). Laat je de prachtige kitscherige tegeltjes in de badkamer (of is het de toilet?) zitten? Ik vind ze prachtig! En die deur. Je hoeft er niet veel meer aan te doen he?
Oeh. Echt leuk.
Iddquote:Op zondag 12 september 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat schrijven op een forum niet belangrijk is geen excuus om er niet op te hoeven letten. Sterker nog: als je de regels écht door en door kent, hoef je er niet eens meer op te letten; dan gaat het vanzelf.
Maar goed, deze discussie is hier al eens eerder geweest.
Het gekke aan het huis is dat er geen apart toilet beneden is. Dus op de bovenverdieping heb je toilet, douche en bad in één ruimte. En daar zitten dus die tegeltjes ja, net als in de hal. Ik vond ze eerst afschuwelijk, maar ze passen eiegnlijk wel bij het huis, lekker kneuterig. Zonde om eruit te halen!quote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef Perruche het volgende:
Merel wat Leuk (met een hoofletter!!). Laat je de prachtige kitscherige tegeltjes in de badkamer (of is het de toilet?) zitten? Ik vind ze prachtig! En die deur. Je hoeft er niet veel meer aan te doen he?
Oeh. Echt leuk.
Nogal ja!quote:Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk ben je best wel een eikel als je een heel leuk vriendinnetje hebt, besluit een half jaar weg te gaan en haar vervolgens te dumpen en 1x per week contact te hebben al wel veel vindt.
Inderdaad een eikel.quote:Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk ben je best wel een eikel als je een heel leuk vriendinnetje hebt, besluit een half jaar weg te gaan en haar vervolgens te dumpen en 1x per week contact te hebben al wel veel vindt.
I'm so over him
Als ze die tegeltjes eruit haalt (wat ik begrijp, ik heb een beetje rare smaak somsquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou die deur witschilderen, dan komt het glas-in-lood beter uit. En even die tegeltjes vervangen.
Ja dat gaat dus wel gebeuren. En de ruitjes boven die deur worden wit glas in plaats van dit gelige. Maar de tegeltjes blijven dus, die horen bij het huisquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou die deur witschilderen, dan komt het glas-in-lood beter uit.
Het is al een oude column:quote:Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik mail ook altijdbieden echt nooit eigenlijk.
Mooi crème/gebroken wit... Dan de muren in van die prachtige natuurkleuren (leem, lei, hahahahaha van de Histor)quote:Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus wel gebeuren. En de ruitjes boven die deur worden wit glas in plaats van dit gelige. Maar de tegeltjes blijven dus, die horen bij het huis
Nee het moet echt licht worden! De woonkamer is namelijk vrij donker van zichzelf. Dus wit wit wit!quote:Op zondag 12 september 2010 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mooi crème/gebroken wit... Dan de muren in van die prachtige natuurkleuren (leem, lei, hahahahaha van de Histor)
Awesome!
Whieeequote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik mag toch wel even delen dat ik nu het inzicht heb dat ie een eikel is
Ja maar dat zijn ook lichte kleurenquote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee het moet echt licht worden! De woonkamer is namelijk vrij donker van zichzelf. Dus wit wit wit!
Je zit toch aan de AB? Dan wordt het eerst slechter voor het beter. Is een grote factory reset voor je lichaamquote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef Swietje het volgende:
Irritant he GB![]()
[klaag]
Ik voel me nog beroerder dan alle dagen hiervoor. De hele nacht liggen spoken, niet slapen, benauwd, misselijk.. Is lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld...[/klaag]
Ik ben ook een witterdanwitfan.quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee het moet echt licht worden! De woonkamer is namelijk vrij donker van zichzelf. Dus wit wit wit!
Is hij diegene waarop je aan het wachten was op je verjaardag?quote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik mail idd ook altijd. Al die onzin met het bieden.quote:Op zondag 12 september 2010 12:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
good for youquote:Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
I'm so over him
Ja, mag toch wel hopen dat het een beetje opschietquote:Op zondag 12 september 2010 13:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je zit toch aan de AB? Dan wordt het eerst slechter voor het beter. Is een grote factory reset voor je lichaam
Ja ik had ook wel cadeau's gehad..quote:Op zondag 12 september 2010 13:10 schreef nienja het volgende:
[..]
Is hij diegene waarop je aan het wachten was op je verjaardag?
Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op zondag 12 september 2010 13:13 schreef _aurum_ het volgende:
Merel mag ik ook een linkje van je huisje
Ja ik geloof dat jij het dan niet snaptquote:Op zondag 12 september 2010 13:11 schreef Viking84 het volgende:
En eerder deze week had je nog leuke cadeautjes van hem gehad?.
Ik snap het niet meer.
quote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
I'm so over him
ik ga straks koekjes bakken denk ik. want ik voel me wat zielig, alleen in zweden, koud, en ik heb hoofdpijn...quote:Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef Syrena het volgende:
Ik verveel mij. Het regent de pleuris en ik wilde graag mijn nieuwe automobiel eens uitzuigen en wassen, maar om dat nu in de stromende regen te gaan doen.... Verder kan ik nergens afleveringen van seizoen 6 van de Hills vindenen wil ik kwarktaart maken maar daar is niks voor in huis.
Mijn moeder gaat wel zo mijn haar weer knippen, we hopen allebei dat het even goed lukt als 6 weken geleden
oeh, weet je wat lekker zou zijn door die salade voor je lunch? Gesuikerde amandelen (wat suiker met wat water oplossen in een koekepan, amandelschaafsel er door en goed roeren, af laten koelen..)quote:Op zondag 12 september 2010 13:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb zin om te kokkerellen vandaag. Ben nu de vinaigrette (met sjalot,aardbeien en balsamicoazijn) aan het maken voor de salade die ik voor de (late) lunch ga eten met gemengde sla, geglaceerde peer en geitenkaas en vanavond krijgen we biefstuk van Limousin koeien die hier in de omgeving lopen te grazen, aardappel-venkelgratin en sperzieboontjes.
Ik heb geen idee wanneer ze sneeuw verwachten. Oktober en November zijn de vreselijkste maanden, het is koud/guur/donker/nat, maar nog geen sneeuw. Als er sneeuw ligt valt de donkerigheid weer mee...Ik denk zo rond eind november dat de eerste sneeuw komt. Vorig jaar sneeuwde het op mijn verjaardag (18 november)..quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Lekker KOEKJES! Ik ga ook altijd bakken als ik me een beetje zielig voel Nynke. Wanneer verwachten ze in Zweden sneeuw?? (Ik ben dol op sneeuwondanks de 5 uur vertraging vorig jaar op 17 dec).
Ik ga sokken zoeken, mijn voeten worden koud in alleen teenslippers
Mmmm... mag ik bij jou komen eten?quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en een toetje! Ik denk een trifle met in grand marnier gemarineerde bosvruchtjes en ricotta met een gebrand suikerlaagje erop.
Niet bepaald slank allemaal geloof ik maar wel lekkah.
FOTOOOOOO... oh, da's misschien wat lastigquote:Op zondag 12 september 2010 13:37 schreef _Calimero_ het volgende:Floris ligt op mijn schoot te slapen
Kan dat ook met hele amandelen? Die heb ik zeker in huis maar voor geschaafde moet ik even de voorraadkast op de kop zetten.quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, weet je wat lekker zou zijn door die salade voor je lunch? Gesuikerde amandelen (wat suiker met wat water oplossen in een koekepan, amandelschaafsel er door en goed roeren, af laten koelen..)
Van mij wel.quote:Op zondag 12 september 2010 13:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mmmm... mag ik bij jou komen eten?klinkt lekker allemaal!
*watertand*quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, weet je wat lekker zou zijn door die salade voor je lunch? Gesuikerde amandelen (wat suiker met wat water oplossen in een koekepan, amandelschaafsel er door en goed roeren, af laten koelen..)
ik denk dat geschaafde lekker zijn, maar met hele moet het vast ook lukken!quote:Op zondag 12 september 2010 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan dat ook met hele amandelen? Die heb ik zeker in huis maar voor geschaafde moet ik even de voorraadkast op de kop zetten.
Klinkt ERG lekker!
Anders crush je ze een beetje.quote:Op zondag 12 september 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat geschaafde lekker zijn, maar met hele moet het vast ook lukken!
quote:Op zondag 12 september 2010 13:47 schreef nienja het volgende:
[..]
*watertand*
Hmmm dat klinkt heerlijk!
Goed idee.
Van dit snertweer krijg ik snaaizin.
Net popcorn gebakken, bij gebrek aan iets anders.
Denk dat ik zo even lekker in bad ga liggen.
Ik hou heel erg van sneeuw.
Heerlijk. Vooral als het valt in de avond.
Het wordt dan stil en de hemel is dan licht.
Als je op verse sneeuw loopt knispert het zo prachtig.
En dan de pret die het oplevert!
Alleen de zooi als het begint te dooien.
Bleeeh. En vorig jaar duurde het té lang.
De lente kwam maar niet.
quote:Op zondag 12 september 2010 11:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja die accu is wel een punt... Misschien dat ze dat in een volgende versie verhelpen, maar die volgende versie krijg ik niet voor 250 euro en deze wel. En als ik bedenk hoeveel geld ik in m'n leven al heb uitgegeven aan scheermesjes en epileerapparaten enzo... Nou kom je daar niet helemaal vanaf, want er zijn plekjes die je niet met de Lumea mag doen, maar het zou wel zooooooveel schelen! Ik denk er nog even over
Geh.quote:
Awww!quote:Op zondag 12 september 2010 13:37 schreef _Calimero_ het volgende:Floris ligt op mijn schoot te slapen
(Ik moet echt wat doen, maar kom tot niks)quote:Op zondag 12 september 2010 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww!.
Pippa heeft de nacht in eenzaamheid op Nachtwachts kamer doorgebracht nadat het vrolijke bonken weer begon om half 1.
Ik denk dat ze iets meer aandacht moet krijgen overdag / 's avonds.
Om eerlijk te zijn is zijn je teksten nauwelijks leesbaar op deze manier. Het succes huist in de beperking. Andersgezegd: probeer het eens met een harde enter om de 3 - 5 zinnen ofzo.quote:Op zondag 12 september 2010 13:55 schreef nienja het volgende:
[..]
Geh.![]()
Heb een hekel aan lappen tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |