Zeg dat dan.quote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Iemand die op het knopje van de koffie machine drukt en je een koffie geeft
Ja, gewoon uit de ouderwetse koffiezetapparaat. En dan het liefst zwartquote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet je wat pas lekker echt lekkere koffie is?
Gewoon koffie met koffie-smaak!![]()
TS is zon modetrientrein!
quote:Een barista is een vakman of -vrouw die zich toelegt op het bereiden van espresso en aanverwante dranken als cappuccino. De barista is als de kok in de keuken; hij/zij weet daarnaast vrijwel alles van de techniek van de espressomachine en de processen bij het bereiden van de espresso. Veelal worden ook Latte arttechnieken beheerst.
Als je een koffie met veel melk besteld en een beetje schuim dan kijken ze je zo aan van: dude? Wat is dat??quote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet je wat pas lekker echt lekkere koffie is?
Gewoon koffie met koffie-smaak!![]()
TS is zon modetrientrein!
Zeg dat het niet waar isquote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Is koffiezetten nou ook al een vak
Voor sommige VMBO-ers is de goede knop indrukken toch nog aardig moeilijk.quote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon koffie, met een wolkje melk!quote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je een koffie met veel melk besteld en een beetje schuim dan kijken ze je zo aan van: dude? Wat is dat??
Dus vandaar..
Alleen latente homo's zijn niet tevreden met een gewoon bakje koffie.quote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ken er wel een goede tent maar ben ff de naam kwijt (in de buurt van de Herengracht zit een goede toko)quote:
Het probleem zit hem hier niet in de latte art; het zit in hem in de manier hoe TS behandeld is. Jij wilt niet als een minder waardig persoon behandeld worden.quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef Farenji het volgende:
Zeiken omdat je geen "latte art" krijgt. Dat is zeiken omdat er geen paraplutje op je ijsje zit. Klein kind!
Latte macchiato is "koffie" in laagjes: een laagje melk (bodem), een laagje koffie (espresso, in het midden) en een laagje schuim (bovenop). De nadruk bij een latte macchiato ligt op melk en niet op koffie/espresso.quote:Op zondag 12 september 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dan bedoel ik niet van de coffee company/starbucks.. Maar in van die echte espresso-bars. Geen service op het terras, oké.. Vreemd...
Dan bestel ik een latte macchiato..(=een koffie verkeerd, maar dat kennen ze tegenwoordig niet meer) Prima, moet ik weten.. Vervolgens maak ik haar er op attent dat ik mijn koffie graag uit een glas drink en niet uit eenpapieren
bekertje.. Krijg ik toch vuile blikken mijn kant op
Ik kreeg geen eens latte art en de persoon voor mij wel
Sorry, je zet gewoon koffie. Als ik thuis was geweest had ik het zelf gedaan en nee, het is niet moeilijk.
jaquote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |