abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86420040
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef Sorbootje het volgende:
*knip*

Laat maar
Wazzup? :?

Rienk zn billen zijn weer zo goed als dicht! De creme van de dokter is echt goud waard. De nacht is wel terror. Tot half 2 werd hij elk half uur bijna wakker. Daarna sliep hij wel eindleijk door, om vervolgens om 08:00 huilend wakker te worden. Maar hij werd gelijk vrolijk toen hij ons zag. Vanavond weer zwemmen. Hoop dat hij vannacht beter slaapt :Z
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86420404
Ja sorry :D Waren groeicurves...maar 't lukte niet helemaal en ik moet eigenlijk ook werken dus ik dacht ik doe dat vanavond wel even :)
pi_86421284
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ja sorry :D Waren groeicurves...maar 't lukte niet helemaal en ik moet eigenlijk ook werken dus ik dacht ik doe dat vanavond wel even :)
Mens, dacht ff dat er van alles aan de hand was o|O Ons niet meer zo laten schrikken hoor! :o :P
pi_86421839
Grappig die baby's die op de wc poepen :D Hier vaak wel een paar poepluiers op een dag en er zit echt geen structuur in, zou dus niet weten wanneer ik hm dna op de wc moet zetten ;)

Free wat een korte vakantie, jammer zeg. Waar waren jullie en waarom ging het niet?

Rienk gelukkig weer hele billetjes! Nu nog betere nachten he.

Hier al 2 weken rommelige nachten. Eerst door de vakantie, maar daarna heeft hij dus nog niet zn oude ritme terug. Hoop dat het snel weer terug gaat naar 1x per nacht. Helemaal doorgeslapen heeft hij nog nooit, dus dat verwacht ik ook niet eens meer voor zn eerste verjaardag ;)
pi_86421980
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig maar!

Esmee heeft ook ineens rode billen en net nu ik sinds gisteren pampers gebruik (aanbieding). Maar dik creme gesmeerd en hopen dat het snel weg gaat.
pi_86422848
Even ego posten hoor ;)
Wij zijn afgelopen weekend met mijn ouders en broer en schoonzus naar Zeeland geweest.
Vrijdag gegaan en gisteren terug gekomen. Mart heeft enorm genoten! Echt zo leuk.
Zondag hadden we familiedag. Werd alleen een beetje gek van de vragen wat ik hem wel allemaal niet te eten gaf. Want pfff wat is hij zwaar en groot. Nu weet ik het wel :( Maar verder echt een super weekend gehad. Mart heeft besloten dat hij wilt kruipen. Gaat hij op elleboog en knieen zitten en dan heen en weer wiebelen. Maar vooruit komen dat kan hij nog niet.

Het slapen ging net zoals thuis. Goed dus :) Alleen in de nachten wel een keertje wakker worden, maar naar een speentje ging hij gewoon weer verder slapen. Wel heeft hij minder geslapen omdat we niet elke middag in het huisje waren. Dus heeft hij in de kinderwagen af en toe een dutje gedaan.

Foto's volgen één dezer dagen in het fototopic.
:) Kortom. We genieten vollop.
pi_86423012
Klinkt geslaagd jullie weekendje weg Ymme :)
Hier ook een familieweekend gehad, alleen zaten we in Markelo ;)
pi_86423727
Was zeker geslaagd Meimeltje :)

Alleen is het vanacht wel drama geweest. Om 02u00 werd meneer kreisend wakker. En wilde toen ook niet meer slapen. Alleen maar huilen en huilen. Bij ons in bed gelegd en om 03u30 hebben we met z'n allen nog tot 05u00 geslapen. Toen meneer weer in zijn eigen bed en vanochtend om 08u00 werd hij weer wakker. Hij is sowiezo heel erg huilerig op het moment. En ook een beetje verkouden. Dus zal daar wel mee te maken hebben. Hij heeft vanochtend en vanmiddag in ieder geval lekker liggen slapen. :)
pi_86432802
Gekke Isabeau! Wijst naar de tandenborstel en zegt: poets poets daaaah. Ik dacht eerst dat het toeval was, maar net deed ze het weer. Haalde de borstel uit haar mond en zei poets poets daah

O+
pi_86432839
En als ik baby zeg zegt ze biebie O+

/opschepperitis
pi_86433217
Dat is vlot :o Vet leuk! *O*
Wel handig als je baby tandenpoetsen leuk vindt ;)

Vakantie werkte niet omdat het één grote ruimte was, woonkamer, keuken, hal en bovenverdieping. Allemaal 1 ruimte.... Dus slapen was er absoluut niet bij. Ze hielden elkaar en ons wakker. Drama ;)

En aangezien ik de enige ben met een rijbewijs en ik nog terug moest rijden leek het ons na het derde mislukte slaapje van leander (2x middag, 1x nacht) een goed plan om terug te rijden.

Nu dus nog steeds twee kinderen volledig van de leg :X FLorian heeft geen ritme meer en piept wat en is vooral erg bleek met walletjes.
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:57:59 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86435301
freecell, jammer van de vakantie. Maar goed, alles in een ruimte lijkt me idd pittig. Je pakt het lekker nuchter op. Althans, zo kom je over. Ik zou koken :D Maar dat ben ik, hihihih wat dat betreft ben ik net mijn dochter.

ymme, fijn dat jullie zo hebben genoten!!!

En die Isabeau :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:06:52 #115
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86435729
Free :* .

Ik snap die 'luchtigheid' juist heel goed. Als het goed voelt is het goed, ik was zelf ook blij toen ik had besloten de tent maar op te ruimen. :Y

En verder ben ik weer lekker aan het werk en aan de studie en weet ik meteen niks meer te vertellen hier :') .

Anyways, hoi :W , mijn ventje doet het goed en verder geen bijzonderheden. Alles gaat zijn gangetje en het leven is goed. :)
pi_86435885
o vervelend zeg Freecell; wij waren ook een week lang in een huisje in een woon/slaapkamer; en Evie sliep daar ook, wat wel even flink aanpassen... zou ik de volgende keer ook niet weer voor kiezen.

Sorboo; wat een snellerd zeg!! leuk hoor :Y

Ymme klinkt als een geslaagd weekendje weg, heerlijk!

Evie ligt inmiddels lekker in bed, moe maar voldaan. O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86436632
Och, met één ind was het wrs wel gelukt, maar twee die elkaar wakker houden is niet heel handig ;)

EN de beslissing om terug te gaan is niet zo moeilijk als je met je kinderen mee staat te janken. Voelt niet als vakantie ;)
pi_86437120
Free, dat is balen! Geen andere vakantie optie meer?
Isabeau, gek kind! Wel handig ja als ze poetsen leuk vindt.

Ik liet Driekus bij het kdv bijna vallen, schrok me dood. Is me gewoon nog nooit gebeurd en dan gebeurt het natuurlijk als er net twee andere moeders bij staan. Die zullen ook wel gedacht hebben....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86437345
Geen geld :+

Maar laten vallen heeft volgens mij iedereen wel eens in meer of minder serieuze mate. Dus die moeders hebben wrs gedacht: Ai, dat ging net goed! Blij dat ik het niet was :X
pi_86438126
buh Freecell, balen dat je vakantie niet echt door is gegaan -O- Nouja, weet je in ieder geval voor de toekomst dat je minstens een aparte kamer nodig hebt.

Ymme, fijn dat Mart zich vermaakt heeft het weekend.

Sorbootje, wat tof dat Isabeau echt praat :D *O* Ze heeft dus duidelijk beauty EN brains O+

Zondag hebben we een dagje meegezeild op de boot van mijn ouders. We waren nog niet de haven uit en Hannah lag al te pitten :Z Het was lekker even uitwaaien, maar miepie was het wel zat na een aantal uur.

pi_86440908
Wat een lieve foto's van Hannah! Mooi meisje is het.

Ik weet niet precies waar het aan lag, maar Ivan viel vanavond probleemloos in slaap. Zijn tandje is door en ik heb hem in een dikkere slaapzak gestopt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86441818
Zijn jullie baby's trouwens ook zo weg van boekjes? Het is hier verreweg het populairste speelgoed.
pi_86442256
:Y Boekjes zijn favoriet!

Fijn voor je dat Ivan goed ging slapen. Ook fijn voor Ivan trouwens :)
pi_86442467
neuhh Evie is meer van de tijdschriften en folders... lekker scheuren ;)
tnt niet echt interesse in dr boekjes.. geen geduld voor denk ik. :@
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:31:58 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86443272
Hier zijn boekjes, oude tijdschriften en de oud-papierbak ook erg populair.

Ook zo'n doos met blokjes met verschillende vormen van gaatjes vindt ze helemaal interessant.

claudia, fijn voor Ivan en voor jou dat hij lekker rustig in slaap is kunnen vallen.

Vwb slaapzakjes, jij hebt alweer een dikkere? Ikzelf zat daar ook al aan te denken, heb je ook met mouwen?
Alexa en Seth zijn lief
pi_86443609
Jep, we zijn vandaag overgestapt op zijn herfstslaapzak die dikker is en lange mouwen heeft.
pi_86444264
Free, wat jammer dat de vakantie niet zo gelopen is als vantevoren gehoopt. Nu thuis nog maar genieten van de vrije tijd toch?

Ymme, welkom terug! Fijn dat het weekendje erg geslaagd was en Mart ook lekker genoten heeft!

Isabeau al echt aan het praten :o en dan ook 'poets poets' :D maar erg knap hoor!

Vlindur, wat super dat die crème zo goed werkt en de billetjes al weer dicht zijn! Nu hopen dat hij ook weer wat beter gaat slapen. :Z

Groosfken, dat zijn de betere posts, het leven is vurrukuluk :W O+

mefke, kan me voorstellen dat je schrikt en een moment van schaamte hebt, maar dat overkomt echt al die moeder ook echt wel een keer hoor. En bijna is niet helemaal toch ;)

Octopussy, wat een prachtige foto's van Hannah! O+

Ivan, wat goed dat je weer lekker ging slapen, dat vinden mama en papa ook erg fijn :Y Claudia, hopen dat het geen eenmalige actie is. Daan trouwens toevallig ook vandaag heerlijk meteen slapen zonder een kick te geven.

Daan is nog wat te jong voor echte boekjes, knisperboekjes zijn wel in trek maar verder heeft meneer liever gewoon een krant ofzo :P

We hebben Daan overigens sinds gisteren ook in een herfst/winterslaapzak gelegd. Wel zonder mouwen, maar met rompertje met lange mouwen, pyama met voetjes en dus dikkere slaapzak. Scheelt echt een hoop als hij lekker comfortabel warm is.
pi_86445133
Boekjes zijn hier ook helemaal hot bij Esmee. Mijn tijdschriften helaas ook }:|

Esmee zegt "oewa" als je hoera zegt. En dan strekt ze die armpjes helemaal ver tot boven haar hoofd. Dusseh wij zijn er klaar voor! Nog maar 3 nachtjes slapen!
  woensdag 15 september 2010 @ 07:40:58 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86450031
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:11 schreef Stiemie het volgende:
Boekjes zijn hier ook helemaal hot bij Esmee. Mijn tijdschriften helaas ook }:|

Esmee zegt "oewa" als je hoera zegt. En dan strekt ze die armpjes helemaal ver tot boven haar hoofd. Dusseh wij zijn er klaar voor! Nog maar 3 nachtjes slapen!
Wat leuk!

Ow en boekjes zijn hier ook favoriet. Alleen moeten die dan wel volgekwijld worden :Y)
pi_86450309
Stiemie, nog heel even een grote baby... dan heb je gewoon een dreumes erbij. O+ Fijn dat ze er wel helemaal klaar voor is en in Hoera-stemming! *O*

Hier zijn boekjes niet heel erg favoriet, nou ja om af te sabbelen, maar verder niet. Tijdschriften worden ritueel aan stukken gescheurd maar wel met veel plezier maar de knuffeltjes en de baby-gym (vooral met muziek aan) zijn wel geliefd. Maar het aller-aller-allerliefst speelt ze met de afstandsbediening, telefoons of de controller van de xbox. Maar dat mag dan weer niet van ons.

@slaapzak, wij zijn ook al over op de dikkere variant, maar nog exclusief mouwen. Dat gaat prima nog geloof ik. Als eht straks kouder wordt rits ik die mouwen er wel aan denk ik, maar ik viind ze zo lang... :@
pi_86450361
Esmee wat goed! Nog 3 nachtjes slapen en dan ben je jarig! Oewa!! *O*

Isabeau! Knapperd! O+

Mefke, Is hij hard gevallen? Kan gebeuren joh :* :*

Ivan slaapt ook beter! Fijn!! *O* *O*

Boekjes vind Rienk niet boeiend, kabels daarentegen wel! En de laptops en toetsenborden! En o, afstandsbedieningen natuurlijk! *O* *O*

Vanacht weer drama met Rienk en slapen. Dan slaapt ie eindelijk en dan is hij na een half uur weer krijsend wakker. Ik heb er eens goe naar staan kijken en zag dat zn slaapzak helemaal om zijn lijf gedraaid zat! :{ Ja, dat ligt ook helemaal niet lekker! Dus ik heb de slaapzak uitgedaan, pyjamabroek aan én een extra deken en we hebben hem niet meer gehoord! *O* *O* Als het vanavond nou weer werkt dan was dat het dus :Y ^O^
Zwemmen was gister weer fijn, alleen was Rienk op het laatst moe en vond hij het niet zo gaaf meer allemaal :N

En dan nog een egopostje O+

J. en ik gaan trouwen ^) 18 november zal de dag zijn. We houden het klein met alleen familie, maar ik vind het zo gaaf! Eindelijk! *O*
Op die dag zijn we 10 jaar samen *;
pi_86450495
Ik vind het zo leuk dat jullie gaan trouwen Vlindur! Wel stom dat er alleen familie bij is. Daar gáát weer een aanleiding om Isabeau in een feestjurk te hijsen :P

Ik hoop voor je dat die slaapzak inderdaad het euvel was. Ik heb trouwens een slaapzakje van badstof van de hema die een heel mooie pasvorm heeft en dat gewoon niet doet. Misschien het proberen waard? Mag je hem wel even van me lenen!

Esmee gewoon alweer bijna jarig! Spannend hoor! En goed dat ze al hoewa kan zeggen. Je kan maar beter voorbereid zijn :Y)

Ik vind het wel wat vreemd dat Isabeau poets poets zegt. Dat heeft ze zéker niet van mij :P
pi_86450542
Isabeau heeft trouwens een boekje met foto's van babydieren waarbij je het vachtje kunt voelen. Dat is echt een hit! Dan zit ze heel geconcentreerd met een vingertje over die vacht te aaien. Beetje jammer dat alle dieren poes heten :')
pi_86450600
Vlindur gefeliciteerd met het voornemen dan maar *O*
Hopen dat het zonder slaapzak nu wel gaat werken :)

Hier ging vannacht wel weer redelijk. Ze zijn nog steeds wat uit ritme, maar het wordt beter :)

En boekjes zijn hier geen avoriet. Rammelaars wel (die van Mcaura) en knufels en dingen met labels.
Ow en dozen en bakken, dat is eigenlijk het mooiste. Het liefst met vanalles er in, duplo oid... En dan lekker schudden en rammelen en er head first induiken. Helemaal blij :D
pi_86450781
Ik las het gisteravond laat, Vlindur! Heel gaaf! Gefeliciteerd! Soms denk ik wel eens: moeten wij niet ook trouwen? Dan ga ik meelezen in het trouwtopic en ben ik snel genezen. :Y)

Ik vind het vooral grappig dat Ivan zo gefascineerd is door enerzijds boeken zelf (hij pakt onze boeken altijd uit de kast om door te bladeren maar verscheurt ze nooit) en anderzijds door plaatjes in zijn kinderboeken. We hebben een boekje dat vroeger van mij is geweest met daarin vrij rijke illustraties van boerderijdieren en hij wijst dingen met zijn vinger aan, met name de gezichten van dieren. Ook heeft hij duidelijk favoriete plaatjes. Hij bladert er al heel gericht doorheen.
pi_86451235
ahh arme Rienk; en arme vlindur en manlief; want jullie zullen dan wel amper geslapen hebben :*

maar ik mag dus ook voor jullie jompelen!!! ^) wat leuk!!!

en @Claudia; ook wij zijn niet getrouwd, misschien dat het er ooit nog van komt, en misschien ook wel niet..

ik ga Evie zo maar eens uit bed halen; hoor dr wat brabbelen; maar huilen is dr nog niet bij.
en volgens mij is het droog, dus misschien kunnen we vandaag de deur eens ff uit.

allemaal een fijne dag!! :*
pi_86451616
Wat leuk Vlindur, gefeliciteerd!!

Hier een ziek meisje! :{ Ik werd gisteren gebeld door het kdv dat ze koorts had en hard moest huilen als ze haar neer wilden leggen. Daarnaast heeft ze volgens mij diarree! Ze heeft sinds gisteren al 5 rompers aan gehad, ze zitten steeds onder! Ze had vanmorgen nog 39,7. Toen een zetpil gegeven en net had ze 37,8 en was ze ineens wat levendiger. Ik zou eigenlijk naar het cb moeten straks, maar dat gaat denk ik niet. Of ze moet straks nog dezelfde temp hebben en vrolijk zijn. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe ze gegroeid is.
pi_86452083
Och, NU wat sneu voor Isa... hopelijk knapt ze snel een beetje op... tandje(s)?
Vlindur, gefeliciteerd met jullie voornemen! *O*
pi_86452183
Vlindur wat leuk :) Gefeliciteerd.

Isa :* beterschap meisje.
pi_86452217
24 september om 10:30 gaan we in ondertrouw *;

Claudia, we wilden het eerst ook groots en met iedereen en allemaal en alles er op en dr an enzo, maar dat is ook een onwijs geregel! Dat willen we ook helemaal niet. En een ceremoniemeester had gekund, maar ik hou zelf graag de regie in handen :Y Dus daarom doen we het lekker klein, alleen trouwen en daarna lekker uit eten met de club. We zitten met alleen onze familie al op 27 personen, dus dat is toch wel veel :P
Ik ben ook benieuwd of en wat voor jurk ik scoren zal, want als ik een jurk koop wil ik hem wel vaker aan kunnen. Dus ik denk dat ik een galajurk koop ofzo O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isa arm meisje, helemaal ziekjes -O- :* :*
  woensdag 15 september 2010 @ 10:04:35 #141
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86452243
Vlindur gefeliciteerd!! ^)

En arme, Isa, hoop dat je je gauw weer beter voelt! :*

Tirza heeft vanmorgen eens lekker uitgeslapen! :Z
Ze krijgt altijd rond 6 uur een fles pap, van papa, en daarna slaapt ze weer verder. Normaal tot half 9 ongeveer en net ben ik om kwart voor 10 maar eens gaan kijken of ze het nog deed en toen hoorde ik 'r al brabbelen tegen Dikkie Dik!
Boekjes vallen hier trouwens ook erg in de smaak! Zelf lezen vindt ze cool, maar ook tijdschriften doorbladeren en reclamefolders uitpluizen, op zoek naar koopjes :Y (lees scheuren en ze door de hele kamer verspreiden) Voorlezen vindt ze normaal gesproken ook erg leuk, maar de laatste tijd valt ze meestal bij de laatste fles in slaap en dan gaan we haar maar niet meer wakker maken met een of ander verhaaltje!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86452455
Achossie, arme Isa. Diarree hebben we hier nog niet meegemaakt, lijkt me ook zo zielig.

quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:03 schreef Vlindur het volgende:
24 september om 10:30 gaan we in ondertrouw *;

Claudia, we wilden het eerst ook groots en met iedereen en allemaal en alles er op en dr an enzo, maar dat is ook een onwijs geregel! Dat willen we ook helemaal niet. En een ceremoniemeester had gekund, maar ik hou zelf graag de regie in handen :Y Dus daarom doen we het lekker klein, alleen trouwen en daarna lekker uit eten met de club. We zitten met alleen onze familie al op 27 personen, dus dat is toch wel veel :P
Ik ben ook benieuwd of en wat voor jurk ik scoren zal, want als ik een jurk koop wil ik hem wel vaker aan kunnen. Dus ik denk dat ik een galajurk koop ofzo O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, precies. Wat een geregel! En ik word er gewoon een beetje naar van als iemand zegt 15.000 euro uitgegeven te hebben aan een bruiloft. Dat is 15.000 euro voor één dag! Je zou het ook in je hypotheek kunnen stoppen en je maandlasten er structureel mee kunnen verlagen. :P Ik ben echt niet gierig, maar ik vind dat gewoon een te hoog bedrag.

Je plannen klinken in ieder geval in mijn oren geweldig. Als ik ooit ga trouwen dan is het zonder poespas en met een leuk feestje achteraf in ons tuintje of zo. Het is wel heel bijzonder dat je Rienk er nu bij hebt! O+
pi_86452592
Vlindur wat leuk! *O* Wat leuk dat jullie dan exact 10 jaar samen zijn!

Claudia, hier net zo hoor. Om die reden zijn wij nog steeds geregistreerde partners. Zo'n dag is me gewoon geen 15000 waard. Wat je voor dat bedrag wel niet kan doen...en om dat dan binnen 1 dag 'kwijt' te zijn.
pi_86452973
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Achossie, arme Isa. Diarree hebben we hier nog niet meegemaakt, lijkt me ook zo zielig.
[..]

Nou, precies. Wat een geregel! En ik word er gewoon een beetje naar van als iemand zegt 15.000 euro uitgegeven te hebben aan een bruiloft. Dat is 15.000 euro voor één dag! Je zou het ook in je hypotheek kunnen stoppen en je maandlasten er structureel mee kunnen verlagen. :P Ik ben echt niet gierig, maar ik vind dat gewoon een te hoog bedrag.

Je plannen klinken in ieder geval in mijn oren geweldig. Als ik ooit ga trouwen dan is het zonder poespas en met een leuk feestje achteraf in ons tuintje of zo. Het is wel heel bijzonder dat je Rienk er nu bij hebt! O+
Eten is gemiddeld 30 euro pp, dat is dan x 30, want zoveel mensen komen er maximaal en dat is dus al 900 euro. Trouwen is hier (maar) 180 euro dus dan zitten we al over 1000 euro. Dat is dus nog exclusief drinken :X. Dan moet er nog een jurk, pak en pak voor Rienk komen en een boeket, ringen en de kaarten. Nou, we mogen blij zijn als we met 2000 klaar zijn :o En ook wij zijn echt niet gierig, maar meer hebben we ook echt niet te besteden. Ik werk namelijk niet. Maar ik denk dat ik nu toch wel hard op zoek ga. Dan kunnen we tenminste weer wat sparen :Y

Rienk wordt de ringendrager O+
pi_86453346
ow, Isa...beterschap. Hier nog geen diaree of overgeven gehad (moet ik natuurlijk niet zeggen heh :') )

Wat leuk, Vlindur :)

Wij hebben het toen we trouwde ook klein gehouden. 'S middags alleen met ouders en getuigen in het gemeentehuis. De rest (familie en rest vrienden) 's avonds in onze eigen achtertuin (gardenparty O+ )
Trouwjurk van Fooks voor 60 gulden. Ringen voor 200 gulden en de foto's zijn gemaakt door een vriend.

De 10.000 gulden hebben we daarna uitgegeven tijdens onze rondreis door de USA :P
pi_86453406
Onze bruiloft heeft lááááng geen 15000 euro gekost, maar was wel een een groot feest mét prinsessenjurk O+

Maar ik kan me de keuze om het niet zo te doen ook goed voorstellen. En kinderen erbij is zó leuk! De kinderen van B. waren er ook bij en de jongste kwam de ring (wij hebben maar één ring, weer een besparing :P) brengen. O+
pi_86453629
Onze bruiloft heeft wel behoorlijk wat gekost maar heeft ook wel weer een boel opgeleverd (aan envelopjes zeg maar) maar lang niet genoeg om quite te spelen natuurlijk. Wel groot feest (bijna 200 man) en alles erop en eraan. Trouwen op speciale locatie, dus ook weer duurder, eten met 70 man... nou ja, we hadden het er voor over zeg maar... ik snap nog steeds niet hoe we het allemaal betaald hebben gekregen, maar het is gelukt en het was een topfeest! Nu ruim een jaar geleden, maar we kijken nog regelmatig even de dvd die vrienden van ons hebben gemaakt, geweldig gevoel krijg ik er steeds vna.
pi_86454014
Vlindur, wat leuk, gefeliciteerd! *O*
onze bruiloft heeft ook echt geen 15.000 euro gekost hoor :o Eerder 5 a 6000!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86455272
Wat fijn dat de billen van Rienk aan de beterende hand zijn *O*

en dat Ivans tand door is en hij goed gaan slapen is *O*

Klinkt als een leuk weekendje weg en leuke familie dag Ymme. En wb ''groot en zwaar'' kind zou ik zeggen:ene oor in...
Het is gewoon een hartstikke leuk kereltje!

Wat leuk Vlindur, gefeliciteerd!
Wij zijn tijdens vakantie in Las Vegas getrouwd in zo'n chapel.Compleet met hele foute nepbloemen en plastic pilaren

Hier nog geen dikkere slaapzak, we hebben 2 witte handdoekstof van de Hema 68/80, echt wat fijn die dingen _O_ hij is er nu wel bijna uitgegroeid trouwens.
Binnenkort zal het wel de winterslaapzak van Bambino worden, das gewoon een dikkere slaapzak maar niet met mouwen, die hebben we nooit gehad.
Wolf is niet zo snel koud, die zal zich denk ik kapot zweten in een slaapzak met mouwen.

Hier ook een jongetje wat boekjes heel leuk vindt, ik vind het zo grappig dat hij ook al echt bladzijdes kan omslaan en echt naar de plaatjes kijkt. Hij ''snapt'' wat je met een boek moet doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 15 september 2010 @ 12:23:22 #150
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86456266
Haai! :D Hoe is het hier? Sorry, totáál niet bijgelezen nog, zijn net terug van de helmpjesdokter (alles a-ok en helmpje zit weer minder strak enzo) en heb ff een onwijze internet-pauze genomen deze week, want ik was zo moe en had veel aan mijn hoofd en druk enzo ;) Dikke :* voor iedereen, ik heb jullie gemist hoor!

Ik zag vooral ook trouw-perikelen langskomen, zó leuk dat jullie ervoor gaan, Vlindur! Een klein tipje: de Peek & Cloppenburg heeft hele mooie avondjurken en daar ben je echt niet veel geld voor kwijt. Van mijn jurk dacht iedereen dat 'ie uit een bruidswinkel kwam, maar ik was er minder voor kwijt als aan de kapper ;) Het eten maakt het inderdaad duur, wij zijn met 10 mensen gaan eten en hebben de rest van de gasten alleen overdag gehad. kopje koffie, taart, paar broodjes en huur voor een zwembad waren we kwijt. De totale bruiloft heeft, incl. een bruidssuite, taart, auto, ringen, uitnodigingen en alles iets van ¤ 5500,= gekost. Wij hadden een stuk of 100 gasten. Wel heel O+ dat jullie zoon de bruiloft mee zal maken trouwens :)

Euhm, nouja, hiero gaat het ook goed, dus :) Stef staat steeds vaker los, volgens de leidsters van het KDV zal het niet lang duren eer hij dan echt zal gaan lopen :o Aan de ene kant ben ik vreselijk trots op mijn kleine vent, hij doet het zo goed, leert zo veel en ontdekt de wereld met veel plezier, maar mán, wat gaat het hard zo.. Ik mis het wel eens een beetje om gewoon even met hem te zitten en te knuffelen ofzo, dat is echt schier onmogelijk. Hij is HEEL beweeglijk en druk, zit of ligt geen moment stil, vind alles mooi en interessant. Soms vraag ik me zelfs wel eens af of hij de AD(H)D van mijn lief heeft geërfd, zelfs op het KDV en bij de orthopeed hebben ze er moeite mee, en je zou toch zeggen dat die wel weten hoe ze een kind een schone luier geven danwel een helmpje opzetten :) Ah well, dat is allemaal iets van de verre toekomst hoor, maar het zou me ergens niet verbazen als we over een paar jaar een bepaald traject in zullen gaan, als hij zo zou blijven ;)

En verders.. Hebben we gisteren gehoord dat dat ene huis waarmee we bezig waren daadwerkelijk ons nieuwe huis zal worden! *O* Zo gaaf, zo spannend, zo enorm WHAAAAA!! Nu dus maar eens een beetje rondlezen over verhuizen met een kleine baby kind, want ik wil de overgang graag zo soepel mogelijk laten verlopen. En voor de katten ook, want katlief heeft weer eens een blaasontsteking :')
3!
pi_86456773
Mailen onze katten nu ook al met elkaar Triks? Hier ook een kat met blaasontsteking... wéér..

Enneh WHAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaH voor je huis! *O*
pi_86456776
Trix daar ben je!!! *O* ik miste je al :D
Wat super van t huis!! :o wat spannend!! En goed dat t lekker gaat met Stef O+ Je beweegbeestje :D <3

Die tip van P&C is een goeie hoor vlindur!! Echt het overwegen waard, zeker als je zelf ook al een type galajurk overweegt. Ik heb er ooit deze jurk gepast, terwijl een vriendin op zoek was naar haar galajurk haha. Ik vond hem voor galajurk duur, hij was iets van 190 ofzo, maar voor bruidsjurk is dat spotgoedkoop natuurlijk! En verder van harte proficiat! En ik ben jaloers ;) ik zou ook wel willen maar met de hoeveelheid gasten enzo wordt het gewoon echt een beetje boven budget allemaal, zelfs als we t heel erg budget doen. En alleen woensdagochtend gratis trouwen en verder niks doen willen we ook weer niet dus tsja. Dan maar niet trouwen :Y)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86456973
Wij zijn ook niet getrouwd, maar stel je voor dat dat er nog van zou komen zouden wij het ook klein houden. En dan lekker uitgebreid eten! :Y)

Wat leuk Inca, gefeliciteerd!!! Een nieuw huis, wat spannend! Wanneer ga je verhuizen?

Ben vanochtend wel even met Isa naar het cb geweest en daar hebben ze gezien dat ze een oorontsteking heeft! :{ Ze heeft ook ineens weer 39,6! Advies gekregen om haar vandaag een aantal zetpillen te geven, zo'n 4, om te kijken of ze er zonder antibiotica vanaf kan komen... Mjin meissie is nu zo zielig....! En ze moest HEEL hard huilen toen ze op de weegschaal ging bij het cb, dat heeft ze nog nooit gedaan!
pi_86457124
Arme Isa! :'( :*
  woensdag 15 september 2010 @ 12:49:44 #155
95408 Incantrix
pi_86457141
Sorbo :o Jeumig, ben jij mij in een parallel universum ofzo? ;) Dikke bluh voor katten met blaasontstekingen hoor! Heeft die van jou ook stress van Isabeau? Max trekt het gewoon heel slecht dat er nu zo'n klein mormel zijn territorium over heeft genomen en dat maakt het heel lastig. Ook voor hem is verhuizen denk ik een supergoed plan, ik hoop echt dat het helpt want anders blijven er weinig alternatieven over.. :'( Het arme beest is ook ontzettend afgevallen de afgelopen tijd, als je hem aait voel je zijn ribben zitten :'(

Huup O+ :* Ik was ff niet zo internetterig, haha! Maar jeumig, die jurk staat je móói!! O+

NU, oorontsteking, wat zielig :{ Beterschap voor je meisje, hopelijk gaat het snel beter! De verhuizing zal waarschijnlijk ergens in november zijn, da's natuurlijk weer lekker qua planning, haha! Waar we Stef's verjaardag vieren weten we dus ook niet, maargoed. We zien wel.. Heb eigenlijk geen zin om daarover te gaan stressen, stress krijgen we nog genoeg enzo ;)
3!
pi_86457376
Nou, de stress valt bij Sisqo wel mee. hij heeft nu een blaasonsteking, maar dat heeft hij deze tijd van het jaar bijna altijd. Vorig jaar met de geboorte van Isabeau nog. Moest ik de kattenhatende kraam uitleggen dat onze onzindelijke kat nu nog onzindelijker was en overal bloederige plasjes neerlegde... :{ Volgende keer wil ik een kattenliefhebster! De andere katten gaan allemaal op hun eigen manier met Isabeau om. Herman laat zich álles welgevallen. Isabeau mag aan zijn staart/vacht/oren trekken en hij geeft geen krimp. Moet ik eens proberen, dan kan ik mijn huid met bolognesesaus opdienen. Lodewijk lijkt onbewogen, maar maakt zich uit de voeten als het allemaal iets té dichtbij komt. Fleur vindt Isabeau reuze boeiend, maar rent heel hard weg als de interesse wederzijds blijkt.
twee van onze katten zullen helaas weg moeten, maar dat heeft helemaal niks met Isabeau te maken. Pisqo blijft overigens wel, da's zo'n kneus, die mag bij ons zijn kneuzige leven slijten
  woensdag 15 september 2010 @ 13:09:20 #157
95408 Incantrix
pi_86457798
Oh, echt/ Wat apart! Max heeft nu iets van 6 of 7 blaasontstekingen gehad sinds Stef er is. En het ligt niet per sé aan Stef hoor, de kattengedragsdeskundige vertelde dat hij waarschijnlijk altijd al wel stress had, maar dan was het altijd nog 'verstop-baar', zeg maar. Stef is de druppel die de emmer doet overlopen, Max voelt zich nergens in huis meer écht veilig en hij is zijn eigen plekje/territorium kwijt. Dat hopen we dus weer te herstellen zodra we verhuisd zijn. het is zo sneu zo.. :'(

En waarom moeten jullie katjes weg dan? (Als ik vragen mag :* ) En wel fijn om te lezen hoe jouw katten op Isabeau reageren, bij ons is het ongeveer ook zoiets (maar wij hebben er maar 3, dus de kat waarmee alles mag missen wij ;)). Vind Isabeau de katten ook zo ENORM leuk? Stef gaat echt kraaien van plezier als hij er één in het vizier krijgt en kan de hele dag bezig zijn er bij ééntje in de buurt te komen. Voorheen lukte dat nog wel eens bij Loki, maar sinds hij die heeft geprobeerd af te likken/op te eten is die ook bang voor hem :')
3!
pi_86459669
Ik vind het ook echt heel erg :'( dat er twee weg moeten, maar ik zie geen andere oplossing. B. heeft een hekel aan katten en we hebben er vier. Korte versie is dat hij er nul wil en ik vier. Twee is de gulden middenweg. Ik merk dat B. er gewoon écht onder lijdt dat ze er zijn. Dat heb ik lange tijd niet willen zien en als onzin afgedaan (get over it), maar het is écht zo. Ik merk gewoon dat hij een ander mens is als de katten bv buiten zijn. Vier is gewoon way too much voor hem. Wij hebben nooit ruzie, tot het over de katten gaat. dit compromis was gewoon niet meer te vermijden. We houden de kneus en de beste vriend van de kneus. En de deal is ook dat de andere twee pas weggaan als we een super- supergoed thuis voor ze vinden. Moet wel lukken voor twee superlieve en mooie perzen.

Man wat kan ik er verdrietig van worden. Maar mijn huwelijk gaat gewoon voor.

Isabeau is helemaal weg van de katten. Reageert precies zoals Stef. Geen wonder dat poes één van haar eerste woordjes was :)
pi_86460977
NU, zielig! Ik hoop dat het met zetpillen alleen goed gaat komen.
Vlindur, gefeliciteerd! Tis voor jou een eindje rijden, maar in Arnhem zit ook een leuk zaakje met gala en bruidskleding, ook budgetversie: Assepoester .En anders een model van vorig jaar, wil ook wel helpen. Wij hebben het op onze manier beperkt gehouden, wel feest met 100 man, maar eten met 12 ofzo en geen receptie. Dat kostte ons echt geen 15.000 en we hebben inderdaad nog heel wat terug gekregen. Zou het zo weer doen. En als ik nu opnieuw een jurk zou moeten kiezen wordt het deze:

Ik hoop maar dat mijn zussie nog gaat trouwen, ik heb mezelf dan van het zelfde merk als mijn jurk was, feestkleding beloofd.

Driekus is ook echt helemaal dol op onze nijnen. De nijnen niet op hem, dat terzijde. Meestal vinden ze em wel aardig, maar vooral onze meest konijnige konijn moet eigenlijk niet veel van em hebben. We hebben Driekus geleerd dat ie voorzichtig moet aaien, dat gaat redelijk en dat ie niet op de kooi mag slaan (dat is nog een uitdaging). En verder laten we de nijnen besluiten of ze bij em in de buurt willen komen of niet.

Ik heb vanochtend extra gewerkt, dus driekus is naar het kdv geweest. Hij was ook helemaal verbaasd dat ik em al kwam halen, leuk om te zien. En nu ligt ie op bed en ga ik maar eens was uitzoeken en zomerkleding opruimen, ik vrees dat de zomer echt over is nu. Kunnen de korte broeken weer de kast in.
pi_86461911
<offtopic> Sorbo wat sneu voor je katten ;( Een Pers! oh! Hebben? O+ </offtopic>

Leuk he, kinderen en dieren! Niet voor de meeste dieren, maar tis zo leuk hoe die babytjes allemaal kraaien van plezier als ze een beest spotten :D O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 15 september 2010 @ 15:05:24 #161
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86462030
Wat lief dat al die kindjes zo into dieren zijn. Wij hebben helaas (nog) geen huisdieren, omdat mijn man uberallergisch is (m.n. voor katten).

En de meesten alweer aan de dikke slaapzak lees ik... Zullen we die hier ook maar eens aanschaffen. Laatst wel daarvoor bij de H&M geweest, maar kwam met wat andere spullen terug (3 broeken, 2 jurken, 3 shirts, je kent het wel :'))

Onze bruiloft was verder ook niet bijzonder duur, wel een zeer mooie jurk al zeg ik het zelf, geen nieuwe ringen, eigen fotograaf, eten met 20 man, feest 100 man en wel een receptie. Kostte ons, inclusief 10 dagen Rome in een appartement, nog geen 10000 euri.
Alexa en Seth zijn lief
pi_86462070
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef Sorbootje het volgende:
Man wat kan ik er verdrietig van worden. Maar mijn huwelijk gaat gewoon voor.
wat kut zeg.. maar zeker gaat je huwelijk voor ja

Ik herken het wel een beetje. Wij hebben ook twee katten (altijd gehad) en mijn echtgenoot is ook niet zo'n fan.
Hij tolereert ze (meestal :P ) maar bij vier zou ik ook echt problemen krijgen.

Nu begint onze oudste kat kuren te vertonen (in de schuur onder zijn traintoestellen te pissen :X ) dus dat heeft weer wat voeten in de aarde (begrijpelijk ook daar niet van).
pi_86462356
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:01 schreef innepin het volgende:
<offtopic> Sorbo wat sneu voor je katten ;( Een Pers! oh! Hebben? O+ </offtopic>
Ja ik vind het ook sneu. Niet zozeer voor Herman, want die kan niet met de rest opschieten, maar ik zal hem vreselijk missen. Voor Fleurtje vind ik het echt heel erg, want da's zo'n lieverd en ze is dol op mij. Bah mijn maag draait zich nu alweer om, maar ik móet gewoon wel.

Als je serieus een pers zou willen en je zou er héééél goed voor zorgen dan mag je me een pm sturen ;) Maar ik denk zomaar dat dit geen serieuze toespeling was :P

Lily, pissende katten. da's ook een drama. Die van ons pist én poept op de vloer. Maar goed, hij blijft dus juist wel.

Maar zoals altijd ga ik weer vreselijk off topic.

Ehm... hoe brei ik dit recht.... Oh ja, straks lekker Isabeau ophalen! (zie je, ik kan wel ontopic ;) )
pi_86462443
Oh nee :( Ik begin ook ziek te worden.
Mart is al snot verkouden. En ik begin nu ook. Maar voel me er algemeen beroerd bij.
Bah...
pi_86462892
Wat lief allemaal en bedankt!
De jurk gaat zeker geen dure worden. 200 euro is goed genoeg. We gaan hier kijken. Een vreselijk slechte site (En normaal kap ik af op slechte sites) Maar ze schijnen goeie, mooie en 'goedkope' jurken te hebben :Y
Assepoester kende ik inderdaad al. Mocht Catwalk niks worden gaan we daar kijken. Maar de winkel Peek en Cloppenburg is wel echt te ver weg -O-

Sorbo; ik had Fleur en Lodewijk (Of was het nou Herman?) zo van je overgenomen, maar J. vind 2 ook meer dan zat. :*

Mefke, ik ben benieuwd naar je trouwfoto! Naar die van jullie allemaal trouwens! O+ Mag ook via PM! O-)
pi_86462912
Icantrix, geweldig nieuws van jullie huis!

Sorbo, erg herkenbaar wat je schrijft over de katten. Het is gewoon heel rot voor je, maar zo te horen maak je de beslissing die het beste is voor je gezin. :*
pi_86462933
Die was helemaal offtopic!

Rienk slaapt nu en hij dronk zonet uit een 1+ rietjesbeker! Helemaal leeg! *O*
pi_86463165
Vanaf wanneer gaan ze ongeveer uit een rietjesbeker drinken?
Mart wilt echt alleen nog maar fles met speen.
pi_86463482
Thanks all.. ik weet dat het inderdaad de enige oplossing voor ons is, maar dat maakt het nog niet gemakkelijk. Gelukkig heeft het geen haast. B. is het er wel mee eens dat ze niet zomaar naar de eerste de beste gaan. Maar ik doe het liever wel voor Isabeau zich echt heel bewust gaat hechten.

Sterkte Ymme!

Isabeau en ik zijn vanavond en vannacht met z'n tweetjes. Ladiesnight! *O*
pi_86463537
Isabeau drinkt sinds de verjaardag van Thijs (12 juli) uit een rietjesbeker Ymme. Ik had het nog nooit geprobeerd, maar ze snapte het meteen! (da's weer eens wat anders dan die 7 maanden die ze nodig had om uit de fles te gaan drinken)
pi_86464288
Ymme gewoon een kwestie van proberen of het lukt. Esmee kreeg laatst het flesje appelsap van Linde te pakken toen we ergens wat aten en het was zo leeg :D

Vlindur gefeliciteerd met jullie op komst zijnde trouwpartij!

En incantrix het is dus gelukt met het huis *O*

Oei en over katten... We hadden er 2. En de ene was heel leuk met kinderen. En die is dus laatst onverwachts heel ziek geworden en die moesten we in laten slapen. En nu hebben we alleen nog de kat-die-er-niet-is -O- Die zit de hele dag onder de bank tot de kinderen op bed liggen. Maar ja wegdoen krijg ik ook niet over mijn hart want het beest is gewoon niet sociaal: niet op te pakken, amper te aaien etc. Alleen bij mij is ze nog een beetje op haar gemak O+

Zo vandaag alvast heel veel roze ballonnen gekocht met een grote 1 erop!

En ik weet niet meer wie schreef over zo'n voelboekje, maar dat is hier ook helemaal geweldig. Inderdaad met dat ene kleine O+ garnalenvingertje O+ over de vachtjes aaien
  woensdag 15 september 2010 @ 16:10:57 #172
95408 Incantrix
pi_86464502
Och lieve Sorbo, dat lijkt me zó vreselijk heftig.. Mijn keel knijpt al dicht bij het idee :'( Wij hebben bij Max al wel in ons achterhoofd dat als de verhuizing niet de oplossing is zoals wij nu denken, we hem misschien ook niet meer bij ons kunnen houden. Ik heb altijd gedacht dat ik mijn katten bij me zou houden tot ze oud en versleten en op zijn, maar als Max écht niet meer gelukkig kan worden bij ons, zelfs zoveel stress heeft dat hij er fysiek doodziek van wordt, dan kan ik hem onmogelijk bij me houden. Hoe vreselijk ik het ook vind. Ik hoop dan alleen dat we nog een goed huis voor hem kunnen vinden, want dat is niet zo makkelijk met een zieke kat. Het alternatief wil ik al helemáál niet aan denken :'( Ik ken me goed voorstellen dat je deze keuze maakt hoor, zij het met een knoop in je maag.. Je lief dwingen tot dingen waar hij ongelukkig van wordt doe je ook niet he?

Dank je wel Claudia :* Alles ok daro?

Mefke, succes met opruimen! Die jurk is inderdaad móói! O+ En Driekus en de nijnen, haha! O+

Beterschap voor jou en Mart, Ymme!

Vlindur, zit er niet toevallig een P&C in de buurt van een zekere Ballorig? O-) (Ennuhm.. Foto's hiero ;))

Stiemie! :o Ook al bijna een verjaardag te vieren?? Hoe kán dat nou? Mijn hemel, ik ga maar vast inschrijfformulieren voor het bejaardentehuis downloaden :X ;)
3!
pi_86465079
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Vanaf wanneer gaan ze ongeveer uit een rietjesbeker drinken?
Mart wilt echt alleen nog maar fles met speen.
Rienk drinkt ook alleen nog maar uit de fles hoor, ik heb wel tuitbekers en Rietjes dingen, maar nu had hij ENORME dorst (Vroeg me al af waarom hij zo mopperde :@ )
Dus waar hij normaal nooit uit zo'n ding wil drinken wilde hij dat nu mooi wel :+ Hij heeft deze van de hema en die drinkt hij wel goed :Y

En hij dronk dus nu uit deze

en dit is een rietje die je op bijna alle flessen kunt zetten! Echt super!
  woensdag 15 september 2010 @ 16:42:46 #174
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86465706
Ow Sorboo ik heb heel onbeleefd over je verhaal heen gelezen. Iig een dikke :* . Het is de keuze die je moet maken, dat denk ik ook, maar nondeju ik zou niet graag in je schoenen staan.

ymme, Alexa drinkt hier soms uit een rietbeker, maar het merendeel al gewoon uit glazen of flesjes (met hulp). Dat gaat goed sinds een maand of 10, daarvoor ging dat nog flink met morsen. OP het KDV hebben ze daar geen tijd voor, dus krijgt ze daar gewoon haar fles.

Stiemie al in de voorbereidingen van een groot feest hihihihihh
Alexa en Seth zijn lief
pi_86466062
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, zit er niet toevallig een P&C in de buurt van een zekere Ballorig? O-) (Ennuhm.. Foto's hiero ;))
Nee, er zit wel een P&C in Amsterdam. Maar ik doe het gewoon niet. Mocht ik nou nergens slagen hier dan trouw ik wel in een jurk van de C&A ofzo hoor :Y Het gaat me niet zo zeer om de jurk, maar dat ie nu eindelijk *echt* van mij is :Y ~O>

En ohw waauw, Een zwarte jurk O+

Ik ga in het alles behalve zwart. Kan ik naar mn ouders toe niet maken
SPOILER
Ik vind nachtblauw heel mooi O+ Ik ga gewoon es kijken wat bij mn haar past *)

[ Bericht 20% gewijzigd door Vlinder op 15-09-2010 17:13:06 ]
pi_86466306
Ymme, gewoon proberen inderdaad, hebben wij met Minke ook gedaan en na een paar keer water via haar mond over haar kleren laten lopen heeft ze het nu helemaal door.
Wij hebben deze:

van de hema, werkt hier prima.... En die gaat sinds deze week ook mee naar het kdv.
pi_86466635
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Och lieve Sorbo, dat lijkt me zó vreselijk heftig.. Mijn keel knijpt al dicht bij het idee :'( Wij hebben bij Max al wel in ons achterhoofd dat als de verhuizing niet de oplossing is zoals wij nu denken, we hem misschien ook niet meer bij ons kunnen houden. Ik heb altijd gedacht dat ik mijn katten bij me zou houden tot ze oud en versleten en op zijn, maar als Max écht niet meer gelukkig kan worden bij ons, zelfs zoveel stress heeft dat hij er fysiek doodziek van wordt, dan kan ik hem onmogelijk bij me houden. Hoe vreselijk ik het ook vind. Ik hoop dan alleen dat we nog een goed huis voor hem kunnen vinden, want dat is niet zo makkelijk met een zieke kat. Het alternatief wil ik al helemáál niet aan denken :'( Ik ken me goed voorstellen dat je deze keuze maakt hoor, zij het met een knoop in je maag.. Je lief dwingen tot dingen waar hij ongelukkig van wordt doe je ook niet he?
Even zonder bijgelezen te hebben, heb je Telizen al geprobeerd? Een van mijn katten had ook erg veel stress door de komst van Xeentje en likte haar buikje helemaal kaal. Door twee keer een half pilletje per dag is het nu helemaal over. En ze vindt de pilletjes heerlijk. :*
pi_86469338
Gefelicteerd m et je voorgenomen huwelijk Vlindur, wat een bijzondere datum om te trouwen. En wat lief dat je ouders er geen problemen mee hebben . Blijft toch een beetje beladen.
Ik wist trouwens niet dat de P&C nog bestond :)
Hier in Eindhoven zitten 2 winkels waar je goedkope trouwkleren kan kopen. Een outlet van eenbruidszaak en een soort stoffenzaak die ook trouwjurken en avondkleding doet. Verder zit er in Geldrop ook een outlet.
Maar dat is allemaal te ver.

Fabian, drinkt nog helemaal nergens. Soms melk uit een fles maar verder krijgt hij nog geen andere vloeistoffen
pi_86469883
Hier gaan we voor de 'gewone' bekers ipv tuit en rietjes. So far so good :)

Ik vroeg net aan TARA (serieus bedoeld) of we er een pers bj konden gebruiken. TARA: voor sinaasappels? :?
Whehe :')
Maar onze toffe huisloederpoes is iets te territoriaal aangelegd vrezen wij :X
pi_86470409
Nouja, ik zou die vraag ook 123 niet zomaar begrijpen hoor Free. Ik snap tara wel.
Lekker letterlijk net zoals ik.
pi_86470658
Ik snapte hem ook prima! Ik vond het alleen lollig ;)
pi_86471738
Onze kat had eerst stress van de hond, en nu van Ivan. Hij laat haar geen moment met rust en zij is te dom om gewoon een hoger plekje te zoeken. Als mijn moeder klaar is met de verbouwing van haar huis gaat de kat naar haar toe verhuizen. Dat was een tijdje geleden al afgesproken en ik vind het een steeds prettiger idee.

Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar Huup, wat zie je er prachtig uit in die jurk. :o O+
pi_86471879
Vind ik ook Huup ^O^

Isabeau en ik hebben ladiesnight! B. is een nachtje weg voor z'n werk. We hebben samen pannenkoeken gegeten (Isabeau gebunkerd :o ) en as the world turns gekeken. Nu ligt Isabeau te pitten...afhaakster!
pi_86472333
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar Huup, wat zie je er prachtig uit in die jurk. :o O+
Ja dat! Ik wilde het ook nog zeggen.
pi_86473789
Ja huup, die jurk is echt gaaf! Staat je inderdaad heel mooi! :Y O+

Rienk ligt er in. Hoop dat ie nu een keer doorslaapt. Dat is al tijden geleden dat dat voor het laatst was :O

Trusten! :W
pi_86474266
Ik duim voor een goede nacht, Vlindur!
pi_86474391
Vlindur, ik had deze . Het is geen jurk, maar een losse top en rok. En dan zou je dus ook een andere kleur rok kunnen kopen. Om die reden heb ik em ook bewaard, wie weet kan ik ooit nog mijn top aan. Collega van mij heeft ook zoiets en zij heeft em laatst naar een bruiloft aangehad, met een broek eronder.
Maar goed, ik dwaal af. Huup, die jurk is geweldig!

Ik bedacht me vandaag dat Driekus nog nooit soep gehad heeft. En aangezien ik van de soep ben en dan vooral in de winter, heb ik maar gewoon gekeken of ie het lust. Het was een beetje knoeien met zijn eigen lepel, dus ik heb de dessertlepel gepakt, maar toen ging er een heerlijk bakkie tomatensoep in. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet meer zo let op wat ie wel en niet zou mogen. Hij krijgt geen kiwi en geen aardbei maar dat is het dan ook wel.

En die rietjesbekers: wij hebben em van difrax en van de hema, werkt beide perfect. En we zijn aan het oefenen met gewone bekers, gaat nog iets minder, maar het begin is er. Het voordeel van de rietjesbeker vind ik, is dat ie dan zittend wat kan drinken. Of staand, als het em uitkomt. Driekus krijgt namelijk zijn fles nog steeds niet hoog genoeg opgetild en drinkt daaruit alleen liggend.
pi_86474880
Oooh, wauw, wat mooi, Mef. Nog een reden om niet te trouwen idd, ik vind trouwjurken vreselijk. Maar zo'n jurk is wel erg mooi! Ik zou er bijna voor overstag gaan. :P Maar ik heb Nils al verteld dat ie 'nee' te horen krijgt bij een aanzoek, die waagt zich er nooit meer aan natuurlijk. En om 'm zelf te vragen ben ik dan net weer iets te conervatief... Stom he?

*O* Maar jij gefelciteerd, Vlindur! *O*

Sorbo, hoe is het met Isabeau d'r billetjes? En met die van Rienk.

Stapjesfilmpje!

pi_86475102
Ssserpente wat geniaaaaal :D O+ Wat goed zeg! Geweldig filmpje O+

En thanks allemaal hahaha :D wat lief!
Die jurk heb k niet gekocht hoor, ik had heul geen jurk nodig haha en ik kreeg het benauwd van dat prijskaartje. Ik zag mezelf er al een scheur in maken ofzo :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86475172
Oh Lente loopt trouwens goed op haar maillot zeg! Ik kan merken dat Amélie echt erg gewend is om op blote voeten te zijn want met sokken/maillot aan dondert ze gelijk om :')
Krijg je ervan, zo'n zomer als ze nooit sokken aanheeft :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86475296
jeeej Lente wat doe je dat super joh!!! *O* *O* *O*
pi_86475385
Haha, het heeft ook niet lang geduurd voordat ze dr slofjes aanhad, hoor. Het leek wel een schaatsbaan... :')
  woensdag 15 september 2010 @ 21:08:24 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86475388
vlindur, gefeliciteerd met je verloving! *O* *O* ^)

sorbo, wat sneu dat er katten weggaan ;( hopelijk krijgen ze lieve nwe baasjes! :*

free, ik snap de persvraag ook niet :? :@ wel jammer van jullie vakantie trouwens -O-

woei, Lente! *O* *O* keischattig! O+ O+

ik vrees dat we hier een kontschuivertje hebben -O- nu dus maar goed op de buik gaan leggen, hopen dat ze toch gaat kruipen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:10:39 #194
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86475527
Goesso Lente!! *O* ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86475780
Lente, wauw!
Mijn man merkt net op: ach, als die van ons maar op zijn 16de loopt...echt, die is zo snel met kruipen, ik zie 't em voorlopig niet doen.

Ssserpente, dan vraag je em toch zelf? Of je gaat hinten, dat JA best een leuk woord is ofzo. Die zwarte jurk is ook van dit merk trouwens. En ze hebben dus ook feestkleding. Tis dat ik geen gelegenheid heb (en nog 5 kilo te zwaar ben) maar oehoeoh...
pi_86475863
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef mefke79 het volgende:
Lente, wauw!
Mijn man merkt net op: ach, als die van ons maar op zijn 16de loopt...echt, die is zo snel met kruipen, ik zie 't em voorlopig niet doen.

Ssserpente, dan vraag je em toch zelf? Of je gaat hinten, dat JA best een leuk woord is ofzo. Die zwarte jurk is ook van dit merk trouwens. En ze hebben dus ook feestkleding. Tis dat ik geen gelegenheid heb (en nog 5 kilo te zwaar ben) maar oehoeoh...
Zo graag wil in nou ook weer niet, hoor. :P
pi_86475906
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, gefeliciteerd met je verloving! *O* *O* ^)

sorbo, wat sneu dat er katten weggaan ;( hopelijk krijgen ze lieve nwe baasjes! :*

free, ik snap de persvraag ook niet :? :@ wel jammer van jullie vakantie trouwens -O-

woei, Lente! *O* *O* keischattig! O+ O+

ik vrees dat we hier een kontschuivertje hebben -O- nu dus maar goed op de buik gaan leggen, hopen dat ze toch gaat kruipen...
Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?
pi_86476017
Oja, ik heb een 'echte' trouwjurk aan gehad destijds, maar ik voelde me een slagroomtaart. Mijn zusje was mee, zag me uit het pashok komen en zei: je lijkt net een slagroomtaart. Verkoopster vond het ook niets, ons mam vond er niets aan en toen is besloten alle geheel witte jurken weg te hangen. Ik heb die avond werkelijk alle kleuren aangehad.
pi_86476176
Sserpente, je kan natuurlijk ook gewoon een afspraak bij een bruidsjurkenwinkel maken en dan een middagje passen doen onder het mom van 'ik trouw op datum x in 2011'. Gewoon voor de leuk :Y
pi_86476460
Goede nachtrust iedereen, ik duik onder de wol! Morgen weer vroeg op :O
pi_86476602
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef mefke79 het volgende:
Sserpente, je kan natuurlijk ook gewoon een afspraak bij een bruidsjurkenwinkel maken en dan een middagje passen doen onder het mom van 'ik trouw op datum x in 2011'. Gewoon voor de leuk :Y
Haha, da's wel erg leuk idd! Arme verkoper...
pi_86477130
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?
Leah vindt het inderdaad vreselijk op haar buik maar Davinia heeft een Aviva ;)

en kontschuivertjes heb ik er ook twee van gehad dus ik kijk er niet van op als hun zus ook het kruipen voor gezien houdt
pi_86477279
Kijk Lente eens gaan, haha, zo wijdbeens. Goed man
  woensdag 15 september 2010 @ 21:45:44 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86477475
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef lily het volgende:

[..]

Leah vindt het inderdaad vreselijk op haar buik maar Davinia heeft een Aviva ;)

en kontschuivertjes heb ik er ook twee van gehad dus ik kijk er niet van op als hun zus ook het kruipen voor gezien houdt
hoe bedoel je dat?
en aviva vindt op dr buik ook niet altijd even leuk. hangt een beetje af van dr humeur ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')