Wazzup?quote:
Mens, dacht ff dat er van alles aan de hand wasquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ja sorryWaren groeicurves...maar 't lukte niet helemaal en ik moet eigenlijk ook werken dus ik dacht ik doe dat vanavond wel even
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ja sorryWaren groeicurves...maar 't lukte niet helemaal en ik moet eigenlijk ook werken dus ik dacht ik doe dat vanavond wel even
Wat leuk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:11 schreef Stiemie het volgende:
Boekjes zijn hier ook helemaal hot bij Esmee. Mijn tijdschriften helaas ook![]()
Esmee zegt "oewa" als je hoera zegt. En dan strekt ze die armpjes helemaal ver tot boven haar hoofd. Dusseh wij zijn er klaar voor! Nog maar 3 nachtjes slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isa arm meisje, helemaal ziekjes![]()
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:03 schreef Vlindur het volgende:
24 september om 10:30 gaan we in ondertrouw![]()
Claudia, we wilden het eerst ook groots en met iedereen en allemaal en alles er op en dr an enzo, maar dat is ook een onwijs geregel! Dat willen we ook helemaal niet. En een ceremoniemeester had gekund, maar ik hou zelf graag de regie in handenDus daarom doen we het lekker klein, alleen trouwen en daarna lekker uit eten met de club. We zitten met alleen onze familie al op 27 personen, dus dat is toch wel veel
![]()
Ik ben ook benieuwd of en wat voor jurk ik scoren zal, want als ik een jurk koop wil ik hem wel vaker aan kunnen. Dus ik denk dat ik een galajurk koop ofzo
Nou, precies. Wat een geregel! En ik word er gewoon een beetje naar van als iemand zegt 15.000 euro uitgegeven te hebben aan een bruiloft. Dat is 15.000 euro voor één dag! Je zou het ook in je hypotheek kunnen stoppen en je maandlasten er structureel mee kunnen verlagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt niet gierig, maar ik vind dat gewoon een te hoog bedrag.
Je plannen klinken in ieder geval in mijn oren geweldig. Als ik ooit ga trouwen dan is het zonder poespas en met een leuk feestje achteraf in ons tuintje of zo. Het is wel heel bijzonder dat je Rienk er nu bij hebt!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Eten is gemiddeld 30 euro pp, dat is dan x 30, want zoveel mensen komen er maximaal en dat is dus al 900 euro. Trouwen is hier (maar) 180 euro dus dan zitten we al over 1000 euro. Dat is dus nog exclusief drinkenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Achossie, arme Isa. Diarree hebben we hier nog niet meegemaakt, lijkt me ook zo zielig.
[..]
Nou, precies. Wat een geregel! En ik word er gewoon een beetje naar van als iemand zegt 15.000 euro uitgegeven te hebben aan een bruiloft. Dat is 15.000 euro voor één dag! Je zou het ook in je hypotheek kunnen stoppen en je maandlasten er structureel mee kunnen verlagen.Ik ben echt niet gierig, maar ik vind dat gewoon een te hoog bedrag.
Je plannen klinken in ieder geval in mijn oren geweldig. Als ik ooit ga trouwen dan is het zonder poespas en met een leuk feestje achteraf in ons tuintje of zo. Het is wel heel bijzonder dat je Rienk er nu bij hebt!
wat kut zeg.. maar zeker gaat je huwelijk voor jaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef Sorbootje het volgende:
Man wat kan ik er verdrietig van worden. Maar mijn huwelijk gaat gewoon voor.
Ja ik vind het ook sneu. Niet zozeer voor Herman, want die kan niet met de rest opschieten, maar ik zal hem vreselijk missen. Voor Fleurtje vind ik het echt heel erg, want da's zo'n lieverd en ze is dol op mij. Bah mijn maag draait zich nu alweer om, maar ik móet gewoon wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:01 schreef innepin het volgende:
<offtopic> Sorbo wat sneu voor je kattenEen Pers! oh! Hebben?
</offtopic>
Rienk drinkt ook alleen nog maar uit de fles hoor, ik heb wel tuitbekers en Rietjes dingen, maar nu had hij ENORME dorst (Vroeg me al af waarom hij zo mopperdequote:Op woensdag 15 september 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Vanaf wanneer gaan ze ongeveer uit een rietjesbeker drinken?
Mart wilt echt alleen nog maar fles met speen.
Nee, er zit wel een P&C in Amsterdam. Maar ik doe het gewoon niet. Mocht ik nou nergens slagen hier dan trouw ik wel in een jurk van de C&A ofzo hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, zit er niet toevallig een P&C in de buurt van een zekere Ballorig?(Ennuhm.. Foto's hiero
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind nachtblauw heel mooiIk ga gewoon es kijken wat bij mn haar past
[ Bericht 20% gewijzigd door Vlinder op 15-09-2010 17:13:06 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Even zonder bijgelezen te hebben, heb je Telizen al geprobeerd? Een van mijn katten had ook erg veel stress door de komst van Xeentje en likte haar buikje helemaal kaal. Door twee keer een half pilletje per dag is het nu helemaal over. En ze vindt de pilletjes heerlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Och lieve Sorbo, dat lijkt me zó vreselijk heftig.. Mijn keel knijpt al dicht bij het ideeWij hebben bij Max al wel in ons achterhoofd dat als de verhuizing niet de oplossing is zoals wij nu denken, we hem misschien ook niet meer bij ons kunnen houden. Ik heb altijd gedacht dat ik mijn katten bij me zou houden tot ze oud en versleten en op zijn, maar als Max écht niet meer gelukkig kan worden bij ons, zelfs zoveel stress heeft dat hij er fysiek doodziek van wordt, dan kan ik hem onmogelijk bij me houden. Hoe vreselijk ik het ook vind. Ik hoop dan alleen dat we nog een goed huis voor hem kunnen vinden, want dat is niet zo makkelijk met een zieke kat. Het alternatief wil ik al helemáál niet aan denken
Ik ken me goed voorstellen dat je deze keuze maakt hoor, zij het met een knoop in je maag.. Je lief dwingen tot dingen waar hij ongelukkig van wordt doe je ook niet he?
Ja dat! Ik wilde het ook nog zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar Huup, wat zie je er prachtig uit in die jurk.![]()
Zo graag wil in nou ook weer niet, hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef mefke79 het volgende:
Lente, wauw!
Mijn man merkt net op: ach, als die van ons maar op zijn 16de loopt...echt, die is zo snel met kruipen, ik zie 't em voorlopig niet doen.
Ssserpente, dan vraag je em toch zelf? Of je gaat hinten, dat JA best een leuk woord is ofzo. Die zwarte jurk is ook van dit merk trouwens. En ze hebben dus ook feestkleding. Tis dat ik geen gelegenheid heb (en nog 5 kilo te zwaar ben) maar oehoeoh...
Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, gefeliciteerd met je verloving!![]()
![]()
![]()
sorbo, wat sneu dat er katten weggaanhopelijk krijgen ze lieve nwe baasjes!
free, ik snap de persvraag ook niet![]()
wel jammer van jullie vakantie trouwens
woei, Lente!![]()
keischattig!
![]()
ik vrees dat we hier een kontschuivertje hebbennu dus maar goed op de buik gaan leggen, hopen dat ze toch gaat kruipen...
Haha, da's wel erg leuk idd! Arme verkoper...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef mefke79 het volgende:
Sserpente, je kan natuurlijk ook gewoon een afspraak bij een bruidsjurkenwinkel maken en dan een middagje passen doen onder het mom van 'ik trouw op datum x in 2011'. Gewoon voor de leuk
Leah vindt het inderdaad vreselijk op haar buik maar Davinia heeft een Avivaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef lily het volgende:
[..]
Leah vindt het inderdaad vreselijk op haar buik maar Davinia heeft een Aviva
en kontschuivertjes heb ik er ook twee van gehad dus ik kijk er niet van op als hun zus ook het kruipen voor gezien houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |