abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86466306
Ymme, gewoon proberen inderdaad, hebben wij met Minke ook gedaan en na een paar keer water via haar mond over haar kleren laten lopen heeft ze het nu helemaal door.
Wij hebben deze:

van de hema, werkt hier prima.... En die gaat sinds deze week ook mee naar het kdv.
pi_86466635
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Och lieve Sorbo, dat lijkt me zó vreselijk heftig.. Mijn keel knijpt al dicht bij het idee :'( Wij hebben bij Max al wel in ons achterhoofd dat als de verhuizing niet de oplossing is zoals wij nu denken, we hem misschien ook niet meer bij ons kunnen houden. Ik heb altijd gedacht dat ik mijn katten bij me zou houden tot ze oud en versleten en op zijn, maar als Max écht niet meer gelukkig kan worden bij ons, zelfs zoveel stress heeft dat hij er fysiek doodziek van wordt, dan kan ik hem onmogelijk bij me houden. Hoe vreselijk ik het ook vind. Ik hoop dan alleen dat we nog een goed huis voor hem kunnen vinden, want dat is niet zo makkelijk met een zieke kat. Het alternatief wil ik al helemáál niet aan denken :'( Ik ken me goed voorstellen dat je deze keuze maakt hoor, zij het met een knoop in je maag.. Je lief dwingen tot dingen waar hij ongelukkig van wordt doe je ook niet he?
Even zonder bijgelezen te hebben, heb je Telizen al geprobeerd? Een van mijn katten had ook erg veel stress door de komst van Xeentje en likte haar buikje helemaal kaal. Door twee keer een half pilletje per dag is het nu helemaal over. En ze vindt de pilletjes heerlijk. :*
pi_86469338
Gefelicteerd m et je voorgenomen huwelijk Vlindur, wat een bijzondere datum om te trouwen. En wat lief dat je ouders er geen problemen mee hebben . Blijft toch een beetje beladen.
Ik wist trouwens niet dat de P&C nog bestond :)
Hier in Eindhoven zitten 2 winkels waar je goedkope trouwkleren kan kopen. Een outlet van eenbruidszaak en een soort stoffenzaak die ook trouwjurken en avondkleding doet. Verder zit er in Geldrop ook een outlet.
Maar dat is allemaal te ver.

Fabian, drinkt nog helemaal nergens. Soms melk uit een fles maar verder krijgt hij nog geen andere vloeistoffen
pi_86469883
Hier gaan we voor de 'gewone' bekers ipv tuit en rietjes. So far so good :)

Ik vroeg net aan TARA (serieus bedoeld) of we er een pers bj konden gebruiken. TARA: voor sinaasappels? :?
Whehe :')
Maar onze toffe huisloederpoes is iets te territoriaal aangelegd vrezen wij :X
pi_86470409
Nouja, ik zou die vraag ook 123 niet zomaar begrijpen hoor Free. Ik snap tara wel.
Lekker letterlijk net zoals ik.
pi_86470658
Ik snapte hem ook prima! Ik vond het alleen lollig ;)
pi_86471738
Onze kat had eerst stress van de hond, en nu van Ivan. Hij laat haar geen moment met rust en zij is te dom om gewoon een hoger plekje te zoeken. Als mijn moeder klaar is met de verbouwing van haar huis gaat de kat naar haar toe verhuizen. Dat was een tijdje geleden al afgesproken en ik vind het een steeds prettiger idee.

Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar Huup, wat zie je er prachtig uit in die jurk. :o O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86471879
Vind ik ook Huup ^O^

Isabeau en ik hebben ladiesnight! B. is een nachtje weg voor z'n werk. We hebben samen pannenkoeken gegeten (Isabeau gebunkerd :o ) en as the world turns gekeken. Nu ligt Isabeau te pitten...afhaakster!
pi_86472333
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar Huup, wat zie je er prachtig uit in die jurk. :o O+
Ja dat! Ik wilde het ook nog zeggen.
pi_86473789
Ja huup, die jurk is echt gaaf! Staat je inderdaad heel mooi! :Y O+

Rienk ligt er in. Hoop dat ie nu een keer doorslaapt. Dat is al tijden geleden dat dat voor het laatst was :O

Trusten! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86474266
Ik duim voor een goede nacht, Vlindur!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86474391
Vlindur, ik had deze . Het is geen jurk, maar een losse top en rok. En dan zou je dus ook een andere kleur rok kunnen kopen. Om die reden heb ik em ook bewaard, wie weet kan ik ooit nog mijn top aan. Collega van mij heeft ook zoiets en zij heeft em laatst naar een bruiloft aangehad, met een broek eronder.
Maar goed, ik dwaal af. Huup, die jurk is geweldig!

Ik bedacht me vandaag dat Driekus nog nooit soep gehad heeft. En aangezien ik van de soep ben en dan vooral in de winter, heb ik maar gewoon gekeken of ie het lust. Het was een beetje knoeien met zijn eigen lepel, dus ik heb de dessertlepel gepakt, maar toen ging er een heerlijk bakkie tomatensoep in. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet meer zo let op wat ie wel en niet zou mogen. Hij krijgt geen kiwi en geen aardbei maar dat is het dan ook wel.

En die rietjesbekers: wij hebben em van difrax en van de hema, werkt beide perfect. En we zijn aan het oefenen met gewone bekers, gaat nog iets minder, maar het begin is er. Het voordeel van de rietjesbeker vind ik, is dat ie dan zittend wat kan drinken. Of staand, als het em uitkomt. Driekus krijgt namelijk zijn fles nog steeds niet hoog genoeg opgetild en drinkt daaruit alleen liggend.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86474880
Oooh, wauw, wat mooi, Mef. Nog een reden om niet te trouwen idd, ik vind trouwjurken vreselijk. Maar zo'n jurk is wel erg mooi! Ik zou er bijna voor overstag gaan. :P Maar ik heb Nils al verteld dat ie 'nee' te horen krijgt bij een aanzoek, die waagt zich er nooit meer aan natuurlijk. En om 'm zelf te vragen ben ik dan net weer iets te conervatief... Stom he?

*O* Maar jij gefelciteerd, Vlindur! *O*

Sorbo, hoe is het met Isabeau d'r billetjes? En met die van Rienk.

Stapjesfilmpje!

pi_86475102
Ssserpente wat geniaaaaal :D O+ Wat goed zeg! Geweldig filmpje O+

En thanks allemaal hahaha :D wat lief!
Die jurk heb k niet gekocht hoor, ik had heul geen jurk nodig haha en ik kreeg het benauwd van dat prijskaartje. Ik zag mezelf er al een scheur in maken ofzo :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86475172
Oh Lente loopt trouwens goed op haar maillot zeg! Ik kan merken dat Amélie echt erg gewend is om op blote voeten te zijn want met sokken/maillot aan dondert ze gelijk om :')
Krijg je ervan, zo'n zomer als ze nooit sokken aanheeft :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86475296
jeeej Lente wat doe je dat super joh!!! *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86475385
Haha, het heeft ook niet lang geduurd voordat ze dr slofjes aanhad, hoor. Het leek wel een schaatsbaan... :')
  woensdag 15 september 2010 @ 21:08:24 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86475388
vlindur, gefeliciteerd met je verloving! *O* *O* ^)

sorbo, wat sneu dat er katten weggaan ;( hopelijk krijgen ze lieve nwe baasjes! :*

free, ik snap de persvraag ook niet :? :@ wel jammer van jullie vakantie trouwens -O-

woei, Lente! *O* *O* keischattig! O+ O+

ik vrees dat we hier een kontschuivertje hebben -O- nu dus maar goed op de buik gaan leggen, hopen dat ze toch gaat kruipen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:10:39 #194
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86475527
Goesso Lente!! *O* ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86475780
Lente, wauw!
Mijn man merkt net op: ach, als die van ons maar op zijn 16de loopt...echt, die is zo snel met kruipen, ik zie 't em voorlopig niet doen.

Ssserpente, dan vraag je em toch zelf? Of je gaat hinten, dat JA best een leuk woord is ofzo. Die zwarte jurk is ook van dit merk trouwens. En ze hebben dus ook feestkleding. Tis dat ik geen gelegenheid heb (en nog 5 kilo te zwaar ben) maar oehoeoh...
pi_86475863
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef mefke79 het volgende:
Lente, wauw!
Mijn man merkt net op: ach, als die van ons maar op zijn 16de loopt...echt, die is zo snel met kruipen, ik zie 't em voorlopig niet doen.

Ssserpente, dan vraag je em toch zelf? Of je gaat hinten, dat JA best een leuk woord is ofzo. Die zwarte jurk is ook van dit merk trouwens. En ze hebben dus ook feestkleding. Tis dat ik geen gelegenheid heb (en nog 5 kilo te zwaar ben) maar oehoeoh...
Zo graag wil in nou ook weer niet, hoor. :P
pi_86475906
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, gefeliciteerd met je verloving! *O* *O* ^)

sorbo, wat sneu dat er katten weggaan ;( hopelijk krijgen ze lieve nwe baasjes! :*

free, ik snap de persvraag ook niet :? :@ wel jammer van jullie vakantie trouwens -O-

woei, Lente! *O* *O* keischattig! O+ O+

ik vrees dat we hier een kontschuivertje hebben -O- nu dus maar goed op de buik gaan leggen, hopen dat ze toch gaat kruipen...
Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?
pi_86476017
Oja, ik heb een 'echte' trouwjurk aan gehad destijds, maar ik voelde me een slagroomtaart. Mijn zusje was mee, zag me uit het pashok komen en zei: je lijkt net een slagroomtaart. Verkoopster vond het ook niets, ons mam vond er niets aan en toen is besloten alle geheel witte jurken weg te hangen. Ik heb die avond werkelijk alle kleuren aangehad.
pi_86476176
Sserpente, je kan natuurlijk ook gewoon een afspraak bij een bruidsjurkenwinkel maken en dan een middagje passen doen onder het mom van 'ik trouw op datum x in 2011'. Gewoon voor de leuk :Y
pi_86476460
Goede nachtrust iedereen, ik duik onder de wol! Morgen weer vroeg op :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')