Even zonder bijgelezen te hebben, heb je Telizen al geprobeerd? Een van mijn katten had ook erg veel stress door de komst van Xeentje en likte haar buikje helemaal kaal. Door twee keer een half pilletje per dag is het nu helemaal over. En ze vindt de pilletjes heerlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Och lieve Sorbo, dat lijkt me zó vreselijk heftig.. Mijn keel knijpt al dicht bij het ideeWij hebben bij Max al wel in ons achterhoofd dat als de verhuizing niet de oplossing is zoals wij nu denken, we hem misschien ook niet meer bij ons kunnen houden. Ik heb altijd gedacht dat ik mijn katten bij me zou houden tot ze oud en versleten en op zijn, maar als Max écht niet meer gelukkig kan worden bij ons, zelfs zoveel stress heeft dat hij er fysiek doodziek van wordt, dan kan ik hem onmogelijk bij me houden. Hoe vreselijk ik het ook vind. Ik hoop dan alleen dat we nog een goed huis voor hem kunnen vinden, want dat is niet zo makkelijk met een zieke kat. Het alternatief wil ik al helemáál niet aan denken
Ik ken me goed voorstellen dat je deze keuze maakt hoor, zij het met een knoop in je maag.. Je lief dwingen tot dingen waar hij ongelukkig van wordt doe je ook niet he?
Ja dat! Ik wilde het ook nog zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar Huup, wat zie je er prachtig uit in die jurk.![]()
Zo graag wil in nou ook weer niet, hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef mefke79 het volgende:
Lente, wauw!
Mijn man merkt net op: ach, als die van ons maar op zijn 16de loopt...echt, die is zo snel met kruipen, ik zie 't em voorlopig niet doen.
Ssserpente, dan vraag je em toch zelf? Of je gaat hinten, dat JA best een leuk woord is ofzo. Die zwarte jurk is ook van dit merk trouwens. En ze hebben dus ook feestkleding. Tis dat ik geen gelegenheid heb (en nog 5 kilo te zwaar ben) maar oehoeoh...
Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, gefeliciteerd met je verloving!![]()
![]()
![]()
sorbo, wat sneu dat er katten weggaanhopelijk krijgen ze lieve nwe baasjes!
free, ik snap de persvraag ook niet![]()
wel jammer van jullie vakantie trouwens
woei, Lente!![]()
keischattig!
![]()
ik vrees dat we hier een kontschuivertje hebbennu dus maar goed op de buik gaan leggen, hopen dat ze toch gaat kruipen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |