Haai!

Hoe is het hier? Sorry, totáál niet bijgelezen nog, zijn net terug van de helmpjesdokter (alles a-ok en helmpje zit weer minder strak enzo) en heb ff een onwijze internet-pauze genomen deze week, want ik was zo moe en had veel aan mijn hoofd en druk enzo

Dikke

voor iedereen, ik heb jullie gemist hoor!
Ik zag vooral ook trouw-perikelen langskomen, zó leuk dat jullie ervoor gaan, Vlindur! Een klein tipje: de Peek & Cloppenburg heeft hele mooie avondjurken en daar ben je echt niet veel geld voor kwijt. Van mijn jurk dacht iedereen dat 'ie uit een bruidswinkel kwam, maar ik was er minder voor kwijt als aan de kapper

Het eten maakt het inderdaad duur, wij zijn met 10 mensen gaan eten en hebben de rest van de gasten alleen overdag gehad. kopje koffie, taart, paar broodjes en huur voor een zwembad waren we kwijt. De totale bruiloft heeft, incl. een bruidssuite, taart, auto, ringen, uitnodigingen en alles iets van ¤ 5500,= gekost. Wij hadden een stuk of 100 gasten. Wel heel

dat jullie zoon de bruiloft mee zal maken trouwens

Euhm, nouja, hiero gaat het ook goed, dus

Stef staat steeds vaker los, volgens de leidsters van het KDV zal het niet lang duren eer hij dan echt zal gaan lopen

Aan de ene kant ben ik vreselijk trots op mijn kleine vent, hij doet het zo goed, leert zo veel en ontdekt de wereld met veel plezier, maar mán, wat gaat het hard zo.. Ik mis het wel eens een beetje om gewoon even met hem te zitten en te knuffelen ofzo, dat is echt schier onmogelijk. Hij is HEEL beweeglijk en druk, zit of ligt geen moment stil, vind alles mooi en interessant. Soms vraag ik me zelfs wel eens af of hij de AD(H)D van mijn lief heeft geërfd, zelfs op het KDV en bij de orthopeed hebben ze er moeite mee, en je zou toch zeggen dat die wel weten hoe ze een kind een schone luier geven danwel een helmpje opzetten

Ah well, dat is allemaal iets van de verre toekomst hoor, maar het zou me ergens niet verbazen als we over een paar jaar een bepaald traject in zullen gaan, als hij zo zou blijven

En verders.. Hebben we gisteren gehoord dat dat ene huis waarmee we bezig waren daadwerkelijk ons nieuwe huis zal worden!

Zo gaaf, zo spannend, zo enorm WHAAAAA!! Nu dus maar eens een beetje rondlezen over verhuizen met een
kleine baby kind, want ik wil de overgang graag zo soepel mogelijk laten verlopen. En voor de katten ook, want katlief heeft weer eens een blaasontsteking