Geweldig nummerquote:
Ligt eraan wat je onder 'opsteken'verstaat.. het effect is hetzelfde.. je haar zit vooral naar achteren en dus niet los langs je gezicht. En voor dat eerste is mijn hoofd niet geschikt.. hoe lang mijn haar ook zou zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is je haar daar ook te kort voor.
Ik val er niet op... maar bij sommige staat het best goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk over het algemeen van mannen met lang haar?
20 jaar geleden ofzo.. had ik nog lang haar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Ah:quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Sowieso Talking Heads!quote:
Hoe draag jij je haar?quote:
Toen je nick nog HeavyMetal was?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef Techno het volgende:
20 jaar geleden ofzo.. had ik nog lang haar.
Psycho Killerquote:
als in m'n fobo, maar dan ietsje korterquote:
wel , als je je bedenkt , de deur staat open , vrijblijvend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar op dit moment staat het niet hoog op m'n verlanglijstje om rotterdam te zien
Ik zou maar uitkijken,dat spul heb ik ook een tijdje gebruiktquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef MissMSX het volgende:
Sinds ik de antipluisenkrullenversterker van de Body Shop gebruik kan mijn haar best los
De 'Stop making sense' versie.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als in m'n fobo, maar dan ietsje korter
En?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken,dat spul heb ik ook een tijdje gebruikt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg jij graag tegen je date, gooi je haar los, maak me gek?
quote:
Maak me gek!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf wel.... * -Engel-gooit haar haar los
Hubba, hubba.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je geen pruik hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef kitao het volgende:
[..]
wel , als je je bedenkt , de deur staat open , vrijblijvend.
Thais of japans ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |