Tnx, maar op dit moment staat het niet hoog op m'n verlanglijstje om rotterdam te zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd.
wat wil je zien ?
Klopt ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best mooi haar heb... maar los is gewoon niet altijd even handig
Daar ben ik pas geweestquote:
Aww, doe 't dan niet voor Kitao, maar voor mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar op dit moment staat het niet hoog op m'n verlanglijstje om rotterdam te zien
Filmpje!!!!quote:
Volgens mij is je haar daar ook te kort voor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is mijn kop niet geschikt voor opgestoken haar
Ik draag mn haar altijd los,is wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan het alleen los dragen als ik er moeite voor heb gedaan, met de stijltang enzo. Na het douchen steek ik het gewoon op, kan ik blindelings en zit gewoon áltijd goed.
Waarom wil jij dat ik Rotterdam ga bezichtigen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, doe 't dan niet voor Kitao, maar voor mij?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik draag mn haar altijd los,is wel zo makkelijk
Zeus! Weer heel terug uit la France?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is je haar daar ook te kort voor.
[..]
[..]
Dat was een verkapt date-verzoek, denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat ik Rotterdam ga bezichtigen?
[..]
Oui.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeus! Weer heel terug uit la France?
Omdat ik er zelf ook woon!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat ik Rotterdam ga bezichtigen?
Ik vind daar niets van. Je zou kunnen zeggen dat ik er neutraal tegenover sta.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk over het algemeen van mannen met lang haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |