Spelling, grammatica, rekenvaardigheid.. Gaat er allemaal aan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat mijn spelling dan ook achteruit?
Schat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef kitao het volgende:
[..]
nee jij schat.
floor moet ik eerst toestemming vragen.
(ook al heb ik nog geen aanleiding haar te vragen)
Ja, veel vrouwen hebben het idee dat ze leuk en sexy zijn met los haar, in veel gevallen is opgestoken mooier. Voor los haar moet je echt mooi haar hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met opgestoken haar is bijna altijd goed.
Jep, dan kun je de nekjes goed zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon bovenaan dat vinkje zetten en de berichten die je wilt bewaren weer wegvinken werkt snellerquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, veel vrouwen hebben het idee dat ze leuk en sexy zijn met los haar, in veel gevallen is opgestoken mooier. Voor los haar moet je echt mooi haar hebben.
Okeequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spelling, grammatica, rekenvaardigheid.. Gaat er allemaal aan!
Ik ga dit voor de verandering niet opvatten als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op de DT in Wordt? Of op de Spuit 81, die geheel gepland was..quote:
Dat weet ik. Speciaal voor jou heb ik de 'bijna' in die bewering opgenomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef Godtje het volgende:
Ik ga dit voor de verandering niet opvatten als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.
Wel weet ik zeker dat ik dat binnen enkele minuten zou kunnen bewijzen.
Op de wordt je jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij doelt op de DT in Wordt? Of op de Spuit 81, die geheel gepland was..
je denkt ook aan alles. Dat vind ik fijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet ik. Speciaal voor jou heb ik de 'bijna' in die bewering opgenomen.
Er is ruimtequote:
Ik steek het vaak op, maar kreeg laatst het verzoek om het los te dragenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, veel vrouwen hebben het idee dat ze leuk en sexy zijn met los haar, in veel gevallen is opgestoken mooier. Voor los haar moet je echt mooi haar hebben.
Ik neem het direct van je aan. (x2)quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind dat ik best mooi haar heb... maar los is gewoon niet altijd even handig
Dat kanquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zag ik wel, maar te lui om te veranderen
Wanneer ga je weer langs bij S.?quote:
Ik kan het alleen los dragen als ik er moeite voor heb gedaan, met de stijltang enzo. Na het douchen steek ik het gewoon op, kan ik blindelings en zit gewoon áltijd goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is ruimte
[..]
Ik steek het vaak op, maar kreeg laatst het verzoek om het los te dragen
En de vraag: "waarom doe je je haar 's avonds pas los?" Klonk bijna teleurgesteld
Alfisten en hun vreemde fetishesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is ruimte
[..]
Ik steek het vaak op, maar kreeg laatst het verzoek om het los te dragen
En de vraag: "waarom doe je je haar 's avonds pas los?" Klonk bijna teleurgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |