De zangeres van Re-Vamp.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
En over welke Floor heb je het eigenlijk?
ik gok van after foreverquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
En over welke Floor heb je het eigenlijk?
Floor!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zangeres van Re-Vamp.
Floor Jansen, zong eerst in de band After Forever die ik erg goed vond. Ook heeft ze samengewerkt met symphometal grootheid, Arjan Lucassan (Ayreon). Maar ik vind Floor een erg mooie stem hebben
Floor is geloof ik meer dan alleen mooi van stemquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zangeres van Re-Vamp.
Floor Jansen, zong eerst in de band After Forever die ik erg goed vond. Ook heeft ze samengewerkt met symphometal grootheid, Arjan Lucassan (Ayreon). Maar ik vind Floor een erg mooie stem hebben
Jawel.quote:
techno zonder plaatje , ben je van slag ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja fel, misschien wel een beetje... maar hij heeft wel een punt.
het is een newbie, natuurlijk heeft hij geen gelijk! geen lid van de kliek en zulks!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
In Rotjeknor? dat duurt vast nog wel lang. Al lange tijd niet meer geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef kitao het volgende:
[..]
het is je vergeven , was ook allang geleden.
maar wanneer ben je in de buurt ?
ps : de vaart zit er weer in zie ik , zijn de kroegen dicht ?
Hmm, registratie ergens in 2007. Zo nieuw is hij niet. Maar dat laatste, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
het is een newbie, natuurlijk heeft hij geen gelijk! geen lid van de kliek en zulks!![]()
Floor ziet er inderdaad zeker niet slecht uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Floor is geloof ik meer dan alleen mooi van stemKan het zelf niet horen/zien,maar zal zeker even informeren hoe het was.
Wat is zijn punt dan precies? Dat networking-sites overbodig zijn? Dat is niemand met hem oneens, volgens mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is een newbie, natuurlijk heeft hij geen gelijk! geen lid van de kliek en zulks!![]()
alleen aanwezigheid in dit topic telt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, registratie ergens in 2007. Zo nieuw is hij niet. Maar dat laatste, dat dan weer wel.
Ik, laat maar zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
Oh ja, wie had er ook alweer om een foto van Duim en mij gevraagd?
Ik ben er blijkbaar te lang uit, maar Floor is uit After Forever=quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zangeres van Re-Vamp.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog After Forever is uit elkaar. Band is gestoptquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er blijkbaar te lang uit, maar Floor is uit After Forever=
Punt of niet,iedereen heeft een andere voorkeur lijkt mij. En om dan gelijk te roepen dat iets onzin is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeker welquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Floor is geloof ik meer dan alleen mooi van stemKan het zelf niet horen/zien,maar zal zeker even informeren hoe het was.
Snap hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jawel.
Maar de komende tijd doe ik uitsluitend nog dingen die mijn zoon leuk vindt, want ik ben een slechte moeder.
(Nee, hij vindt winkelen in het stadje niet leuk!)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zien er beide anders uit dan ik in mijn hoofd had.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Staat je goed, zo'n Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat is vet veul!quote:
Waar is dat?quote:
Tielquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is vet veul!
[..]
Waar is dat?
Bij deze ben je uitgenodigd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In Rotjeknor? dat duurt vast nog wel lang. Al lange tijd niet meer geweest.
[..]Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Tielquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is vet veul!
[..]
Waar is dat?
Samequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Geeft niet, op je oude dag wordt je al wat slomer enzoquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Cute!
Haha, ja in mijn fobo heb ik alleen ongeschoren z/w foto's en Duim heeft haar haar hier opgestoken.quote:
nee jij schat.quote:
Gaat mijn spelling dan ook achteruit?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, op je oude dag wordt je al wat slomer enzo![]()
![]()
Vrouwen met opgestoken haar is bijna altijd goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Techno het volgende:
Haha, ja in mijn fobo heb ik alleen ongeschoren z/w foto's en Duim heeft haar haar hier opgestoken.
Kwartiertje vliegen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef Lily-Ella het volgende:
235 km is maar 2,5 uur rijden. Dat is niet veel, laat ik het nooit meer horen.
Spelling, grammatica, rekenvaardigheid.. Gaat er allemaal aan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat mijn spelling dan ook achteruit?
Schat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef kitao het volgende:
[..]
nee jij schat.
floor moet ik eerst toestemming vragen.
(ook al heb ik nog geen aanleiding haar te vragen)
Ja, veel vrouwen hebben het idee dat ze leuk en sexy zijn met los haar, in veel gevallen is opgestoken mooier. Voor los haar moet je echt mooi haar hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met opgestoken haar is bijna altijd goed.
Jep, dan kun je de nekjes goed zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon bovenaan dat vinkje zetten en de berichten die je wilt bewaren weer wegvinken werkt snellerquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, veel vrouwen hebben het idee dat ze leuk en sexy zijn met los haar, in veel gevallen is opgestoken mooier. Voor los haar moet je echt mooi haar hebben.
Okeequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spelling, grammatica, rekenvaardigheid.. Gaat er allemaal aan!
Ik ga dit voor de verandering niet opvatten als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op de DT in Wordt? Of op de Spuit 81, die geheel gepland was..quote:
Dat weet ik. Speciaal voor jou heb ik de 'bijna' in die bewering opgenomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef Godtje het volgende:
Ik ga dit voor de verandering niet opvatten als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.
Wel weet ik zeker dat ik dat binnen enkele minuten zou kunnen bewijzen.
Op de wordt je jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij doelt op de DT in Wordt? Of op de Spuit 81, die geheel gepland was..
je denkt ook aan alles. Dat vind ik fijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet ik. Speciaal voor jou heb ik de 'bijna' in die bewering opgenomen.
Er is ruimtequote:
Ik steek het vaak op, maar kreeg laatst het verzoek om het los te dragenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, veel vrouwen hebben het idee dat ze leuk en sexy zijn met los haar, in veel gevallen is opgestoken mooier. Voor los haar moet je echt mooi haar hebben.
Ik neem het direct van je aan. (x2)quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind dat ik best mooi haar heb... maar los is gewoon niet altijd even handig
Dat kanquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zag ik wel, maar te lui om te veranderen
Wanneer ga je weer langs bij S.?quote:
Ik kan het alleen los dragen als ik er moeite voor heb gedaan, met de stijltang enzo. Na het douchen steek ik het gewoon op, kan ik blindelings en zit gewoon áltijd goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is ruimte
[..]
Ik steek het vaak op, maar kreeg laatst het verzoek om het los te dragen
En de vraag: "waarom doe je je haar 's avonds pas los?" Klonk bijna teleurgesteld
Alfisten en hun vreemde fetishesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is ruimte
[..]
Ik steek het vaak op, maar kreeg laatst het verzoek om het los te dragen
En de vraag: "waarom doe je je haar 's avonds pas los?" Klonk bijna teleurgesteld
Tnx, maar op dit moment staat het niet hoog op m'n verlanglijstje om rotterdam te zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd.
wat wil je zien ?
Klopt ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best mooi haar heb... maar los is gewoon niet altijd even handig
Daar ben ik pas geweestquote:
Aww, doe 't dan niet voor Kitao, maar voor mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar op dit moment staat het niet hoog op m'n verlanglijstje om rotterdam te zien
Filmpje!!!!quote:
Volgens mij is je haar daar ook te kort voor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is mijn kop niet geschikt voor opgestoken haar
Ik draag mn haar altijd los,is wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan het alleen los dragen als ik er moeite voor heb gedaan, met de stijltang enzo. Na het douchen steek ik het gewoon op, kan ik blindelings en zit gewoon áltijd goed.
Waarom wil jij dat ik Rotterdam ga bezichtigen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, doe 't dan niet voor Kitao, maar voor mij?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik draag mn haar altijd los,is wel zo makkelijk
Zeus! Weer heel terug uit la France?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is je haar daar ook te kort voor.
[..]
[..]
Dat was een verkapt date-verzoek, denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat ik Rotterdam ga bezichtigen?
[..]
Oui.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeus! Weer heel terug uit la France?
Omdat ik er zelf ook woon!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat ik Rotterdam ga bezichtigen?
Ik vind daar niets van. Je zou kunnen zeggen dat ik er neutraal tegenover sta.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk over het algemeen van mannen met lang haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |