Snap hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jawel.
Maar de komende tijd doe ik uitsluitend nog dingen die mijn zoon leuk vindt, want ik ben een slechte moeder.
(Nee, hij vindt winkelen in het stadje niet leuk!)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zien er beide anders uit dan ik in mijn hoofd had.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Staat je goed, zo'n Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat is vet veul!quote:
Waar is dat?quote:
Tielquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is vet veul!
[..]
Waar is dat?
Bij deze ben je uitgenodigd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In Rotjeknor? dat duurt vast nog wel lang. Al lange tijd niet meer geweest.
[..]Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Tielquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is vet veul!
[..]
Waar is dat?
Samequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Geeft niet, op je oude dag wordt je al wat slomer enzoquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Cute!
Haha, ja in mijn fobo heb ik alleen ongeschoren z/w foto's en Duim heeft haar haar hier opgestoken.quote:
nee jij schat.quote:
Gaat mijn spelling dan ook achteruit?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, op je oude dag wordt je al wat slomer enzo![]()
![]()
Vrouwen met opgestoken haar is bijna altijd goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Techno het volgende:
Haha, ja in mijn fobo heb ik alleen ongeschoren z/w foto's en Duim heeft haar haar hier opgestoken.
Kwartiertje vliegen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef Lily-Ella het volgende:
235 km is maar 2,5 uur rijden. Dat is niet veel, laat ik het nooit meer horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |