Ik val er niet op... maar bij sommige staat het best goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk over het algemeen van mannen met lang haar?
20 jaar geleden ofzo.. had ik nog lang haar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Ah:quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Sowieso Talking Heads!quote:
Hoe draag jij je haar?quote:
Toen je nick nog HeavyMetal was?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef Techno het volgende:
20 jaar geleden ofzo.. had ik nog lang haar.
Psycho Killerquote:
als in m'n fobo, maar dan ietsje korterquote:
wel , als je je bedenkt , de deur staat open , vrijblijvend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar op dit moment staat het niet hoog op m'n verlanglijstje om rotterdam te zien
Ik zou maar uitkijken,dat spul heb ik ook een tijdje gebruiktquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef MissMSX het volgende:
Sinds ik de antipluisenkrullenversterker van de Body Shop gebruik kan mijn haar best los
De 'Stop making sense' versie.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als in m'n fobo, maar dan ietsje korter
En?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken,dat spul heb ik ook een tijdje gebruikt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg jij graag tegen je date, gooi je haar los, maak me gek?
quote:
Maak me gek!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf wel.... * -Engel-gooit haar haar los
Hubba, hubba.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je geen pruik hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef kitao het volgende:
[..]
wel , als je je bedenkt , de deur staat open , vrijblijvend.
Thais of japans ?
quote:
Pattexquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je geen pruik hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je geen pruik hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken,dat spul heb ik ook een tijdje gebruikt
Dat wordt lastig gooien dan.quote:
talking heads..quote:
Nee, erger nog... toen had ik zelfs nog dreads en zulks.quote:
Da's niet pluis neequote:
das mn ringtonequote:
Dat idee had ik dus ook, maar was de persoon in kwestie het niet mee eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan het alleen los dragen als ik er moeite voor heb gedaan, met de stijltang enzo. Na het douchen steek ik het gewoon op, kan ik blindelings en zit gewoon áltijd goed.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alfisten en hun vreemde fetishes
Los is toch open op z'n Limbo's?quote:
Ik ben slecht met namenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
And She was behoort ook tot mijn favorieten
Oh my... Doe daar es een foto van!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
Nee, erger nog... toen had ik zelfs nog dreads en zulks.
Toepasselijkquote:
Ninja-editquote:
ja dat ook. Maar als je iets lager had gekeken,zie je een foto van mn haar... Het pluist niet,en kan altijd los gedragen wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's niet pluis nee
[ afbeelding ]
Oh ja, das waar ook.. *trekt de stekker eruit*quote:
Dreads? Heh bahquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, erger nog... toen had ik zelfs nog dreads en zulks.
Owh, dat had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja dat ook. Maar als je iets lager had gekeken,zie je een foto van mn haar... Het pluist niet,en kan altijd los gedragen worden
Dat is dan weer jammer.. beetje aannames doen.. zonder echt kennisquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef STING het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben je best een schatje, koetsjiekoetsjie
Ideaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja dat ook. Maar als je iets lager had gekeken,zie je een foto van mn haar... Het pluist niet,en kan altijd los gedragen worden
M'n eerste baco is nog geeneens op, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Leuk dat je aan de taalfouten in een smsje kan zien hoeveel iemand gedronken heeft.
Ik zweer al jaren bij het intro van "sweet child o'mine" als ringtonequote:
M'n mensenkennis is onevenaardquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.. beetje aannames doen.. zonder kennis
Kom maar langs,ik gooi de tondeuse er wel ff overheenquote:
Try me.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Leuk dat je aan de taalfouten in een smsje kan zien hoeveel iemand gedronken heeft.
Ik begrijp nu inderdaad dat niemand aan die slechte mensenkennis kan tippenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef STING het volgende:
[..]
M'n mensenkennis is onevenaard
*ff verhuizen*
Nou mijn amaretto valt best zwaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M'n eerste baco is nog geeneens op, kun je nagaan.
De kennis dat je ooit dreads had is voor mij voldoende om je te betitelen als voormalig stinkdeken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Foto's? Die heb ik (gelukkig?) niet.
You just said the magic words. Nuecken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zweer al jaren bij het intro van "sweet child o'mine" als ringtone
Dacht ik een keer een leuk grapje te maken...zien ze het nietquote:
Zelfkennisquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Foto's? Die heb ik (gelukkig?) niet.
Tondeuse is voor watjes: Brazilian waxquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom maar langs,ik gooi de tondeuse er wel ff overheen
Na al die jaren werkt het dan eindelijk een keerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You just said the magic words. Nuecken?
Keep on tryingquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dacht ik een keer een leuk grapje te maken...zien ze het niet
ja maar die is dan ook epicquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
L-E merkt het aan je smsjes.quote:
Tsja... hoeveel vrouwen zijn er nou wild van de old skool GnR?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Na al die jaren werkt het dan eindelijk een keer
Daarvoor heb ik ze te kort gehad. Want het stond me niet echt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef AirwiN het volgende:
De kennis dat je ooit dreads had is voor mij voldoende om je te betitelen als voormalig stinkdeken.
Een epic failquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar die is dan ook epic
Het is de bedoeling dat je nog goed kunt zien dat kaal voor mij een keuze isquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tondeuse is voor watjes: Brazilian wax
Epic? Nee da's een ander nummerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar die is dan ook epic
Sorry L-Equote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
kan ook , maar die gevluchte fascisten gaven me eens een biefstuk op een zwart zo te zien houten bordje.quote:
Maar, maar, ben je dan helemaal geen schatje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begrijp nu inderdaad dat niemand aan die slechte mensenkennis kan tippen
Doe dat..
Ik ook van jou. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Lieve mensen en Air, ik ga naar bed. Slaap lekker enzo!
(Reactie op PM komt morgen!)
Kaal een keuze? Omdat je inhammen anders groter zijn dan een gemiddeld Noors fjord?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je nog goed kunt zien dat kaal voor mij een keuze is
Best nog veel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... hoeveel vrouwen zijn er nou wild van de old skool GnR?
Dan ga je naar een ander restaurant.. Er is meer dan enkel die tentquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef kitao het volgende:
[..]
kan ook , maar die gevluchte fascisten gaven me eens een biefstuk op een zwart zo te zien houten bordje.
toen ik dat aanpakte verbrandde ik mn klauwen want het bleek van metaal te zijn , de hufters.
Truste buuf!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Lieve mensen en Air, ik ga naar bed. Slaap lekker enzo!
(Reactie op PM komt morgen!)
Die inhammen waren er altijd alquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kaal een keuze? Omdat je inhammen anders groter zijn dan een gemiddeld Noors fjord?
een vriend van mij heeft dat op n t shirt staan "kaal is n keuze"quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je nog goed kunt zien dat kaal voor mij een keuze is
Niet op fokquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, maar, ben je dan helemaal geen schatje?
Dezequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... hoeveel vrouwen zijn er nou wild van de old skool GnR?
Omdat je onder de Duim zit?quote:
Owh... Daar gaat m'n enige USPquote:
ah, je kent jezelf dus toch wel een beetje. begon me al zorgen te makenquote:
Ze is zelfs bekend met faith no morequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Epic? Nee da's een ander nummer
Het zou leuker zijn als een vriendin van je zo'n shirt zou dragen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriend van mij heeft dat op n t shirt staan "kaal is n keuze"ik vind het sad
hoewel kaal af en toe best n beetje boelkan zijn
Je probeert te hardquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom heb ik haar nummer nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |