Ik heb het ook niet specifiek over jou.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Ik voeg hier geen mensen toe, hoezo? En dat is het doel ook niet van het gemiddelde forum in tegenstelling tot social networking stites, lijkt me.
Ik was niet serieus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Anonimiteit gaat niet samen met internet. Je kunt de boel redelijk afschermen,maar als iemand het echt wil blijft er weinig geheim hoor.
Alleen twitter wel regelmatig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon bijna alles, Hyves/Facebook/twitter, maar echt veel doe ik er niet mee ofzo
juist om contact te houden met mensen die je niet zoveel belt/mailt/etc zijn hyves/facebook heel handigquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Onzin, daar is dat niet voor nodig. Daar heb je ICQ, MSN, Skype en/of email al voor.
ja idd, ik gebruik eigk alleen fb echt... Snel en simpel dus primaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon bijna alles, Hyves/Facebook/twitter, maar echt veel doe ik er niet mee ofzo
Onzin, daar is dat niet voor nodig. Daar heb je ICQ, MSN, Skype en/of email (etc) al voor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef YipYip het volgende:
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.
Maar ieder z'n ding
Men zal altijd overal over zeuren.. Iets met gras en de overkant.. En omdat ze dat gewoon willen/kunnen en zin in hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef Graseter het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren over werken. Het is toch veel beter dan school?
Geen huiswerk, geen toetsen, geen gezeur van leraren.
Ja, dat zei je alquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Onzin, daar is dat niet voor nodig. Daar heb je ICQ, MSN, Skype en/of email (etc) al voor.
Haha, herkenbaar. Al heb ik zo mijn periodesquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Daar ben je zelf bij. Ik zie niet in waarom Hyves/FB/etc daar handiger voor zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
juist om contact te houden met mensen die je niet zoveel belt/mailt/etc zijn hyves/facebook heel handig
daar kan idd geen medium mee bijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Onzin, daar is dat niet voor nodig. Daar heb je ICQ, MSN, Skype en/of email (etc) al voor.
Oké oké,ik geef het toe...we houden het gewoon bij de oude vertrouwde postduifquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Onzin, daar is dat niet voor nodig. Daar heb je ICQ, MSN, Skype en/of email al voor.
het is je vergeven , was ook allang geleden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ben je niet glad vergeten. Weet dat we wel eens gesproken hebben.. maar hoe wat en waarover geeeen idee meer
Prima dat jij dat niet ziet, maar genoeg mensen wel. Laat ze.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij. Ik zie niet in waarom Hyves/FB/etc daar handiger voor zijn.
omdat ik niet de behoefte heb om bv iedere neef/nicht/oom/tante regelmatig te bellen om te vragen wat er allemaal speelt. En via hyves krijg ik dat nog wel een beetje mee. Maar ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij. Ik zie niet in waarom Hyves/FB/etc daar handiger voor zijn.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
daar kan idd geen medium mee bij
Sorry hoor, maar dat is gewoon een onzinnig argument. Als je per se met iemand wilt communiceren of op de hoogte wilt blijven, dan heb je daar echt geen social networking site voor nodig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef YipYip het volgende:
Oké oké,ik geef het toe...we houden het gewoon bij de oude vertrouwde postduif
MSN, Skype, ICQ etc ook niet. je kan ook gewoon op bezoek gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar dat is gewoon een onzinnig argument. Als je per se met iemand wilt communiceren of op de hoogte wilt blijven, dan heb je daar echt geen social networking site voor nodig.
Dan zijn ze gewoon dom of laks.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
Prima dat jij dat niet ziet, maar genoeg mensen wel. Laat ze.
Niemand heeft het over bellen gehad... wel bij de les blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
omdat ik niet de behoefte heb om bv iedere neef/nicht/oom/tante regelmatig te bellen om te vragen wat er allemaal speelt. En via hyves krijg ik dat nog wel een beetje mee. Maar ieder z'n ding.
Ah, we hebben een nieuwe relnicht in town?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon dom of laks.
[..]
Niemand heeft het over bellen gehad... wel bij de les blijven.
Ja, inderdaad. Dus al helemaal geen 'vervanger' voor de prima online alternatieven die er al jaren waren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
MSN, Skype, ICQ etc ook niet. je kan ook gewoon op bezoek gaan
skype staat zo goed als gelijk aan bellen imho.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
[..]
Wij willen het wel, jij niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
[..]
Niemand heeft het over "problemen" gehad hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
Wij willen het wel, jij niet.
Probleem? Ik zie het niet...
Dat is het in mijn ogen niet. Waarom mag ik geen social networkservice gebruiken als ik met wie dan ook contact wil houden? Omdat jij het niet goed vind? Laat mij het lekker op mijn manier doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar dat is gewoon een onzinnig argument. Als je per se met iemand wilt communiceren of op de hoogte wilt blijven, dan heb je daar echt geen social networking site voor nodig.
Skype is exact hetzelfde als elke andere IM èn heeft daarnaast de mogelijkheid tot bellen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
skype staat zo goed als gelijk aan bellen imho.
Achja..ieder zijn ding hèquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuwe relnicht in town?
Ik zeg nergens dat het niet mag hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
Dat is het in mijn ogen niet. Waarom mag ik geen social networkservice gebruiken als ik met wie dan ook contact wil houden? Omdat jij het niet goed vind? Laat mij het lekker op mijn manier doen.
Je doelt op de mensen die irrationeel reageren als je hun favoriete speeltje "aanvalt".quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Zonder te weten wie het is, vind ik jou nog steeds leuker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Daar beschuldig ik jou ook niet van,ik vraag het alleen. En leg netjes uit dat ik het wel leuk/handig vindquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag hoor.
Mijn speeltje is stuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Je doelt op de mensen die irrationeel reageren als je hun favoriete speeltje "aanvalt".
De wekelijke liefdesverklaring van Air.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder te weten wie het is, vind ik jou nog steeds leuker.
Tja, ik vind social networking sites dus overbodig voor dat soort zaken. Had je gezegd als CV oid (denk even aan linked-in), dan was het wat anders geweest. Maar feit is gewoon dat het voor de meeste mensen niets anders is dan een suf wedstrijdje om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben. "LOL, user N heeft maar 50 vrienden! "quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
Daar beschuldig ik jou ook niet van,ik vraag het alleen. En leg netjes uit dat ik het wel leuk/handig vind
Je reageert altijd zo fel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Niemand heeft het over "problemen" gehad hoor.
Je haalt liefde en waardering door elkaar. Ik hou niet van je, ik waardeer je absoluut.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Lily-Ella het volgende:
De wekelijke liefdesverklaring van Air.
quote:
Ik had een hele lieve knuffelsmiley, maar ik ben hem kwijtquote:
Dank jequote:
Volgende week begint uni maar ben er nog helemaal niet klaar voor en nu schiet ik in de stress en heb ik flinke dip enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had een hele lieve knuffelsmiley, maar ik ben hem kwijt![]()
*knuffel
What's up?
Jammer dat het nog niet zover is dan.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wil je fobo undisclosen , mag dat ?
quote:
* littledrummergirlgeeft n hele dikke knuffelquote:
Oh blegh, dat is wel irritant!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgende week begint uni maar ben er nog helemaal niet klaar voor en nu schiet ik in de stress en heb ik flinke dip enzo.
Natuurlijk hou je wel van me. Ik voel het toch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je haalt liefde en waardering door elkaar. Ik hou niet van je, ik waardeer je absoluut.
Dank je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlgeeft n hele dikke knuffelalles komt goed
![]()
Nee, nog steeds die depressie enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh blegh, dat is wel irritant!
Hoe komt het dat je er nog niet klaar voor bent dan? Moet je veel voorbereiden ofzo?
Kijk dat is een uitlegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Tja, ik vind social networking sites dus overbodig voor dat soort zaken. Had je gezegd als CV oid (denk even aan linked-in), dan was het wat anders geweest. Maar feit is gewoon dat het voor de meeste mensen niets anders is dan een suf wedstrijdje om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben. "LOL, user N heeft maar 50 vrienden! "
Echt, tè kansloos gewoon.
Oke... Sorry, dat wist ik niet. Dan is het wel logisch dat je in de stress schietquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, nog steeds die depressie enzo.
Hoe laat is u trouwens bij Appelpop?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlgeeft n hele dikke knuffelalles komt goed
![]()
yep , zelfs ik verlang ernaar.... als ik jou weer tegenkom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer dat het nog niet zover is dan.
mag ik je fotoboek bekijken ?quote:
eigk wilde ik jurk zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoe laat is u trouwens bij Appelpop?
Je schat mij te hoog in. Lustgevoelens, wellicht. Liefde, onmogelijk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Natuurlijk hou je wel van me. Ik voel het toch.
Dat je er eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eigk wilde ik jurk zienmaar die komen al om 13:00 ... das wel erg vroeg opstaan
![]()
wat doe jij?
Nee hoor, ik ben je niet vergeten. Jou onthoud ik altijd. Nietszeggende posts en bij voorkeur sfeerverziekend bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.
jij , zeus en nog een zooitje anderen zijn me glad vergeten..
![]()
snik
Mensen die beweren zoveel 'vrienden' te hebben zijn niet bekend met de woorden 'kennissen' of 'bekenden'.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb voor het eerst even gekeken. Ik heb 30 vrienden. Dat is op internet heel weinig, in het echte leven lijkt het me onmogelijk om 30 'vrienden' te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |