Dank jequote:
Volgende week begint uni maar ben er nog helemaal niet klaar voor en nu schiet ik in de stress en heb ik flinke dip enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had een hele lieve knuffelsmiley, maar ik ben hem kwijt![]()
*knuffel
What's up?
Jammer dat het nog niet zover is dan.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wil je fobo undisclosen , mag dat ?
quote:
* littledrummergirlgeeft n hele dikke knuffelquote:
Oh blegh, dat is wel irritant!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgende week begint uni maar ben er nog helemaal niet klaar voor en nu schiet ik in de stress en heb ik flinke dip enzo.
Natuurlijk hou je wel van me. Ik voel het toch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je haalt liefde en waardering door elkaar. Ik hou niet van je, ik waardeer je absoluut.
Dank je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlgeeft n hele dikke knuffelalles komt goed
![]()
Nee, nog steeds die depressie enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh blegh, dat is wel irritant!
Hoe komt het dat je er nog niet klaar voor bent dan? Moet je veel voorbereiden ofzo?
Kijk dat is een uitlegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Tja, ik vind social networking sites dus overbodig voor dat soort zaken. Had je gezegd als CV oid (denk even aan linked-in), dan was het wat anders geweest. Maar feit is gewoon dat het voor de meeste mensen niets anders is dan een suf wedstrijdje om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben. "LOL, user N heeft maar 50 vrienden! "
Echt, tè kansloos gewoon.
Oke... Sorry, dat wist ik niet. Dan is het wel logisch dat je in de stress schietquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, nog steeds die depressie enzo.
Hoe laat is u trouwens bij Appelpop?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlgeeft n hele dikke knuffelalles komt goed
![]()
yep , zelfs ik verlang ernaar.... als ik jou weer tegenkom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer dat het nog niet zover is dan.
mag ik je fotoboek bekijken ?quote:
eigk wilde ik jurk zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoe laat is u trouwens bij Appelpop?
Je schat mij te hoog in. Lustgevoelens, wellicht. Liefde, onmogelijk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Natuurlijk hou je wel van me. Ik voel het toch.
Dat je er eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eigk wilde ik jurk zienmaar die komen al om 13:00 ... das wel erg vroeg opstaan
![]()
wat doe jij?
Nee hoor, ik ben je niet vergeten. Jou onthoud ik altijd. Nietszeggende posts en bij voorkeur sfeerverziekend bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.
jij , zeus en nog een zooitje anderen zijn me glad vergeten..
![]()
snik
Mensen die beweren zoveel 'vrienden' te hebben zijn niet bekend met de woorden 'kennissen' of 'bekenden'.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb voor het eerst even gekeken. Ik heb 30 vrienden. Dat is op internet heel weinig, in het echte leven lijkt het me onmogelijk om 30 'vrienden' te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |