SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHarregarre op 10-09-2010 22:19:21 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Zo doe ik ´t ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Als het goed is kan Firefox bij SIN-online wel je inloggegevens bewaren. En als je via SIN naar alle andere websites gaat blijf je ingelogd, dus dat scheelt een hoop moeite.
Ik krijg de vraag of ik het bestand wil openen als ik op de blackboardlink drukquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:06 schreef Mandal het volgende:
Ligt blackboard er ook uit bij jullie?
Dito. Wat een kneuzen. Eergisteren lag BB er ook al uit in de ochtend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik krijg de vraag of ik het bestand wil openen als ik op de blackboardlink druk.
Goed nieuws. Volg je toevallig ook industrial organization en game theory? Indien ja, voel je vrij er iets over te vertellen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Veiliger schmeiliger...
Econometrie valt me tot nu toe wel mee. Eigenlijk wel een leuk vak...ben tot nu toe sowieso best positief over m'n keuze voor deze master. Allemaal interessante colleges.
Blij dat we daar dan tenminste wél vanaf zijn inmiddels. (sociologie / bestuurskunde)quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:06 schreef Mandal het volgende:
Ligt blackboard er ook uit bij jullie?
Idd. Meestal koop ik de boeken niet meer tegenwoordig, met een paar verslagen lukt het over het algemeen prima!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, vorig jaar was ik ook wel een euro of 800 kwijt aan alle boeken voor dat jaar. En maar "custom editions" uitbrengen om elk jaar opnieuw de volle mep er voor te kunnen vragen.
Ik koop ze toch maar voor de zekerheid - de meeste kan ik toch wel weer doorverkopen, en sommigen, zoals de wiskunde- en statistiekboeken e.d., zijn handig om te bewaren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:45 schreef Finitio het volgende:
[..]
Idd. Meestal koop ik de boeken niet meer tegenwoordig, met een paar verslagen lukt het over het algemeen prima!
Volg ze allebei inderdaad maar die zitten pas in het volgende blok. Vond Game Theory wel te doen tijdens de bachelor, weet niet hoeveel hoger het niveau ligt bij de mastervariant. Als ik kijk naar de course guide van Industrial lijkt het een beetje een mix van supply chain management, micro-economie en game theory. Ze zeggen ook dat het aangeraden wordt om beide electives te nemen maar dat hoeft dus niet. Ik vond alleen de andere electives niet zo interessant. (Heb niet zoveel met al dat poverty/inequality gedoe als op zichzelf staande elective. Is toch al onderdeel van advanced modern macroeconomics dat je sowieso al hebt.)quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed nieuws. Volg je toevallig ook industrial organization en game theory? Indien ja, voel je vrij er iets over te vertellen.
Ik vraag mij sowieso af of die hoorcolleges nog belangrijk worden, want van die laatste (ik heb de eerste trouwens niet gezien) heb ik niet zo veel opgestokenquote:Op zondag 12 september 2010 13:55 schreef Conversatie het volgende:
Weet iemand hoe cruciaal dat theorieboek van Fiscale Economie is?![]()
Ik doe meer aan de kwalitatieve vorm. In andere woorden; nee, ken 't niet.quote:Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemand bekend met het vak "quantitative decision making"?
Volg nu enkel het vak Geschiedenis van de Wijsbegeerte: Inleiding 1 naast mijn economiestudie. Dat is wel tof, wel heel anders dan economie (enige onderwijsvorm = hoorcolleges, zijn ook echt noodzakelijk om het te halen). Alleen klote dat het enige college per week voor dit vak precies tegelijk valt met het hoorcollege internationale economie op dinsdag. Moet wel keuzes maken dus, helemaal als ik straks meer vakken tegelijk ga volgen (heb bewust voor eentje gekozen nu om het rustig op te bouwen).quote:Op zondag 12 september 2010 18:07 schreef Conversatie het volgende:
@Kaas-
Hoe bevalt Filosofie eigenlijk tot nu toe (studielast, interessant etc)? Of is het te kort om daar al wat over te zeggen?
Niet zo erg toch? Ik vergeet 80% van wat ik leer binnen enkele weken, maar als je het opnieuw even doorleest snap je het wel direct weer.quote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik doe meer aan de kwalitatieve vorm. In andere woorden; nee, ken 't niet.
Morgen weer lekker ochtendcollege, hoera. En daarna nog met eviews kloten in de middag. Heb er zin in.
Edit: Zo...tering m'n wiskunde is wel echt weggezakt.Bij macro-huiswerk echt aan het kutten met die logaritme-regels enzo.
Wiskundeboek er maar even bijgepakt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er iets mis met het vak trouwens ww?quote:Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemand bekend met het vak "quantitative decision making"?
Da's waar...en het is altijd fijn om een paar "Eureka"-momentjes te hebben tijdens het uitwerken van de opdrachten.quote:Op zondag 12 september 2010 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo erg toch? Ik vergeet 80% van wat ik leer binnen enkele weken, maar als je het opnieuw even doorleest snap je het wel direct weer.
Ah, ja geschiedenis is natuurlijk bij uitstek een feitjes vak.quote:Op zondag 12 september 2010 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volg nu enkel het vak Geschiedenis van de Wijsbegeerte: Inleiding 1 naast mijn economiestudie. Dat is wel tof, wel heel anders dan economie (enige onderwijsvorm = hoorcolleges, zijn ook echt noodzakelijk om het te halen). Alleen klote dat het enige college per week voor dit vak precies tegelijk valt met het hoorcollege internationale economie op dinsdag. Moet wel keuzes maken dus, helemaal als ik straks meer vakken tegelijk ga volgen (heb bewust voor eentje gekozen nu om het rustig op te bouwen).
Weet alleen nog niet zeker of ik hiermee door wil tot het bitterende einde (lees: de bachelor afronden). Af en toe is het wel erg zweverig en vaak kan ik de argumentatie echt niet aannemen aangezien die niet wiskundig te bewijzen valt zoals bij economie meestal het geval is. Terwijl om me heen dan iedereen denkt 'ja, dat klinkt wel logisch' heb ik zoiets van maar heey, er valt nog van alles tegenin te brengen?
Ook is het tot nu toe meer het onthouden van feiten dan echt bepaalde concepten leren te begrijpen, wat me totaal niet ligt. Maar dat zal nog wel veranderen, het is immers een geschiedenisvak en wat ik heb gelezen aan ethiek, logica, politieke filosofie etc. (vakken die nog komen) zag er wel tof uit. Niet moeilijk maar interessant.
Tot nu toe lijkt het op een vervelende combinatie van statistiek, wiskunde en operations management.quote:Op zondag 12 september 2010 23:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is er iets mis met het vak trouwens ww?
Ik dacht dat je de wat technischere vakken juist tof vond?quote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het op een vervelende combinatie van statistiek, wiskunde en operations management.
Operations Management was erg tof. Ik vond het college gewoon erg monotoon en het ging allemaal in een tergend langzaam tempo, hopelijk wordt het dus wat beterquote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de wat technischere vakken juist tof vond?
Was het een wettenbundel van loyens&loeff? In dat geval misschien even een mailtje sturen naar de christiaanse taxateur omdat het dan geen rechtenstudent is maar fiscale economie of fiscaal recht.quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de wat technischere vakken juist tof vond?
Ik vond vandaag rond 5 uur 's middags in tramlijn 7 (halte groene wetering) overigens een tasje met boeken van een rechtenstudent die het waarschijnlijk vergeten is. Er zat een veel gebruikt uitziende blauwe wettenbundel in (met op de eerste pagina de naam Daan, waarschijnlijk de eigenaar) en een paar collegeblokken. Heb het afgedragen aan de chauffeur wie beloofde ervoor te zorgen dat het @ gevonden voorwerpen van de RET zou komen.
Heb het ook al even naar de JFR gemaild, maar wellicht weet iemand hier om welke persoon het gaat en kan hij/zij hem even inlichten. Immers altijd klote als je aantekeningen etc. kwijt bent.
Volgens mij krijg je gewoon een 0 of een 10. Ik ga nu maar gauw beginnen en hoop dat het te doen is als ik alles gewoon gericht opzoek, want heb de boeken van fiscaal nog nooit opengeslagen op het moment van typen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:49 schreef Conversatie het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die opdracht van Fiscale Economie? Hij wordt beoordeeld met voldoende of onvoldoende ofzo, maar heb je dan standaard volle punten als het 'voldoende' is.Voldoende is een ruim begrip natuurlijk.
En is er tijdens het college uitgelegd hoe die wetbundel werkt?Of ben ik gewoon de enige die dat kennelijk niet uit zichzelf snapt.
Oh pff, geen idee jammer genoeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Was het een wettenbundel van loyens&loeff? In dat geval misschien even een mailtje sturen naar de christiaanse taxateur omdat het dan geen rechtenstudent is maar fiscale economie of fiscaal recht.
Ik vond de opdracht vrij prut, maar de meeste dingen zijn wel redelijk op te zoeken. Zeker nu de relevante hoofdstukken bij de opdracht staan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een 0 of een 10. Ik ga nu maar gauw beginnen en hoop dat het te doen is als ik alles gewoon gericht opzoek, want heb de boeken van fiscaal nog nooit opengeslagen op het moment van typen.
[..]
Oh pff, geen idee jammer genoeg.
Daar gaan je goede studievoornemens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een 0 of een 10. Ik ga nu maar gauw beginnen en hoop dat het te doen is als ik alles gewoon gericht opzoek, want heb de boeken van fiscaal nog nooit opengeslagen op het moment van typen.
Hehe busted.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar gaan je goede studievoornemens.
Het kan nu ook niet meer zo goed. Nu heb ik voor elk van bijna wel meerdere mid-terms. Dit jaar overigens 8 (quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe busted.Nee, maar ik heb er sowieso een handje in pas de tweede helft van elke periode echt wat te gaan doen. Werkt beter voor me; zit de kennis nog vers in je hoofd en kan je de eerste paar week fulltime chillen. Ik raad het je trouwens wel af aangezien jullie trimesters hebben en wij periodes van 8 week ofzo.
Haha.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, boek openslaan...is best leuk in de trein.Vooral als het druk is, gewoon iets moeilijks met veel formules zitten lezen. En degene naast je echt zo van:
[ afbeelding ]
Maar goed, voor 't eerst trouwens dat ik wel blij ben met een boek (Econometric Models and Economic Forecasts van P&R) waarin alles netjes wordt behandeld. Had niet verwacht dat ik 't veel zou lezen maar niets is minder waar.
Hmm toch eens naar kijken dan, het ziet er zo saai uit dat ik het nog nooit geopend heb..quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, voor 't eerst trouwens dat ik wel blij ben met een boek (Econometric Models and Economic Forecasts van P&R) waarin alles netjes wordt behandeld. Had niet verwacht dat ik 't veel zou lezen maar niets is minder waar.
Ik heb ook daadwerkelijk geen flauw idee wat ik er mee wil. Maar goed met Economie als achtergrond zit je al snel goed denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:24 schreef Kaas- het volgende:
Wees blij dat je geen liberal arts and sciences studeert, hoe the fuck moet je dát uitleggen aan de kapper?
Laatst op een bbq kon een wat oudere man al niet eens accepteren dat ik economie studeer maar nog niet precies weet wat voor werk ik straks wil gaan doen. "Huh maar je gaat die opleiding toch doen omdat je daarmee iets worden wil" Kon hem er ook niet van overtuigen dat dat niet zo erg is en ik dat straks allemaal wel zie.
Maar goed, maar even verder met fiscaal.... heb opgave 1 vd 3 nu bijna af.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:54 schreef Finitio het volgende:
Verder goed nieuws, de bachelor is eindelijk officieel 'cum laude' afgerond
Econometrie lijkt me wel redelijk essentieel omdat je leert met die modellen te werken. Beetje voortzetting van het hele statistiek-methoden&technieken gebeuren, dus de kans dat je het nodig hebt bij onderzoek lijkt me toch wel binnen het 95% confidence interval liggen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha.Vaak zijn formules niet eens nodig trouwens, maar is het feit dat het in het Engels is geschreven al afdoende. ,,OMG nigga whut kan je een boek in het Engels lezen o.O?''
Is econometrie ook inderdaad erg praktisch voor economisch onderzoek btw?
haha jemig econometrie 17% cumlaudequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef Kaas- het volgende:
Zeker goed nieuws, gefeliciteerd man!
Edit: Mocht je het leuke informatie vinden, volgens de onderwijsstatistieken* rondt jaarlijks slechts 2 a 3% de bachelor economie & bedrijfseconomie cum laude af.
*http://folders.sin-online(...)statistieken2009.pdf , pagina 22
Die data over instroom bij verschillende mastersquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef Kaas- het volgende:
Edit: Mocht je het leuke informatie vinden, volgens de onderwijsstatistieken* rondt jaarlijks slechts 2 a 3% de bachelor economie & bedrijfseconomie cum laude af.
Thxquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef Kaas- het volgende:
Denk ik ook, economie is een ideale achtergrond voor heel veel banen, en economie aan de EUR is nog beter!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Ik heb ook daadwerkelijk geen flauw idee wat ik er mee wil. Maar goed met Economie als achtergrond zit je al snel goed denk ik.
[..]
Gefeliciteerd!Volg je nu de EMOP master?
Waarom? Meestal is het toch gewoon een 8,00? Ik dacht altijd dat die 8,25 al aan de hoge kant zat.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Finitio het volgende:
[..]
Thx
Leuk om te zien idd, het zal in de toekomst overigens wel wat minder worden, want ik hoorde dat ze de drempel vanaf volgend jaar gaan ophogen naar een 8.5.
Ja denk ook dat het een van de moeilijkere masters is.. het is gewoon niet veel anders dan de bachelor terwijl ik verwacht had dat je echt een niveau overgang zou merken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Conversatie het volgende:
Ah, denk juist dat het 1 van de moeilijkere masters is (van economie dan). Althans, als ik af ga op de slagingspercentages micro-economie in het eerste jaar.
[..]
Waarom? Meestal is het toch gewoon een 8,00? Ik dacht altijd dat die 8,25 al aan de hoge kant zat.
Hebben jullie bij EMOP ook Advanced Modern Macro-Economics? Vergeleken met dat is Intro to Econometrics echt een eitje. Goed, die de Boer is echt kansloos met z'n Engels maar tijdens de werkcolleges loopt hij zelf ook rond, dus kun je 'm gewoon dingen vragen. Moet alleen morgen wel even naar z'n spreekuur want een deel van de opdracht is echt wazig.quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ja denk ook dat het een van de moeilijkere masters is.. het is gewoon niet veel anders dan de bachelor terwijl ik verwacht had dat je echt een niveau overgang zou merken.
En de docenten zijn niet best tot zover, vooral de colleges van de heer De Boer van Introduction to Econometrics zijn echt niet vol te houden, die gast kan echt totaal geen Engels en maakt continu slechte grappen
Maarja, nog een jaartje volhouden en dan zit het er weer op
Je kunt printen in de ub dmv van je chipknip op jepinpas. Anders in het H-gebouw kan je ook printen met tegoed. Tegoed kan je verhogen bij de helfdesk op de 4e verdieping dacht ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Kan iemand even snel vertellen hoe het printen werkt op de uni, heb het vandaag nodig
Naast wat najir al zegt is er ook een goede copyshop in de straat onder de C-hal.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Kan iemand even snel vertellen hoe het printen werkt op de uni, heb het vandaag nodig
Denk niet dat dat leuk is voor de TU'er onder jullie. Na verloop van tijd krijgt hij waarschijnlijk steeds meer verplichtingen in Delft (vrienden, feestjes etc.) en op een gegeven moment ben je het wel zat dat eind te moeten voor een college of na het stappen. Hoewel Rotterdam CS - Delft CS overigens slechts een dikke tien minuten is geloof ik. Maar dan ben je waarschijnlijk nog niet op de TU.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Sokz het volgende:
Ik ga maybe met een maat in Rotterdam studeren. En een andere vriend wil graag aan de TU delft.
Is het voor die TU'er een optie om in Rotterdam te wonen en heen & weer te gaan? Qua reistijd e.d.? Zodat we met zn 3en in een huis/studentenflat/whatever kunnen.
Een vriend van mij studeert aan de EUR en de TUDelft, en hij fietst elke keer dat hele eindquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Sokz het volgende:
Ik ga maybe met een maat in Rotterdam studeren. En een andere vriend wil graag aan de TU delft.
Is het voor die TU'er een optie om in Rotterdam te wonen en heen & weer te gaan? Qua reistijd e.d.? Zodat we met zn 3en in een huis/studentenflat/whatever kunnen.
Gezond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een vriend van mij studeert aan de EUR en de TUDelft, en hij fietst elke keer dat hele eind.
Kan prima mits je niet te ver van het centrum woont. Van Rotterdam CS naar de TU is minder dan een half uur (fiets op station Delft zetten).quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Sokz het volgende:
Stufi wel erbij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef Mandal het volgende:
Collegegeld is vreemd genoeg nog niet afgeschreven.
Ja, maar als het idd op vrijdagmiddag is elke week dan ga ik er niet aan beginnen, dus het is wel handig om dat vooraf te weten. Eén of twee keer is geen probleem, maar elke week is niet handig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb wel ervaring met TTC maar dat was voor een talencursus, dus ik denk dat je daar veel aan hebt. Vraag het anders gewoon bij die eerste sessie.
Mijn eerste loon van de uni ontvangen, wat een aangename verrassing was dat vandaagquote:
Ben je zo'n studentassistent-tjappie?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn eerste loon van de uni ontvangen, wat een aangename verrassing was dat vandaag.
Ja. Ik ben zelfs twee studentassistent-tjappies.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben je zo'n studentassistent-tjappie?
Leer je superveel van, ongeveer de beste werkervaring die je als student op kunt doen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben je zo'n studentassistent-tjappie?
Ik ben mentor en studentassistent voor het eerstejaarsvak Informatics (lees: hoe gebruik ik microsoft office). Alleen bij die eerste moet ik echt mensen iets proberen bij te brengen, bij dat tweede is het meer mensen helpen met vragen en hun werk nakijken. Als mentor ligt de focus meer op de eerstejaars zo goed mogelijk te laten integreren in NL/IBA/Rotterdam en mogelijke vragen beantwoorden. Echt lesgeven doe ik dus sowieso niet.quote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben persoonlijk niet onverdeeld positief over dat hele gebeuren. Af en toe zit er echt een snuiter die 't alleen doet om even snel knaken te verdienen terwijl 'ie er toch al studeert. "Lekker makkelijk." En dan rammelt de uitleg van de stof echt aan alle kanten.
Helaas zijn ze verplicht. (Tijdens de master.quote:Op zondag 26 september 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh ja, die mensen ben ik ook wel tegengekomen, hoor. Mijn oplossing was dan om gewoon niet naar de werkgroep in kwestie te gaan. Beter zou natuurlijk zijn als ze studenten aannemen die ook echt weten waar ze het over hebben.
Ok coolquote:Op zondag 26 september 2010 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben mentor en studentassistent voor het eerstejaarsvak Informatics (lees: hoe gebruik ik microsoft office). Alleen bij die eerste moet ik echt mensen iets proberen bij te brengen, bij dat tweede is het meer mensen helpen met vragen en hun werk nakijken. Als mentor ligt de focus meer op de eerstejaars zo goed mogelijk te laten integreren in NL/IBA/Rotterdam en mogelijke vragen beantwoorden. Echt lesgeven doe ik dus sowieso niet.
Ik heb de banen meer genomen om mijzelf een beetje te ontwikkelen. Het geld is een leuke bijkomstigheid, dat is waar, maar belangrijker is om mijn CV op te vullen.
Heb je helaas absoluut gelijk in. Ik was ook vrij verbaasd dat ik in mijn tweede jaar les mocht geven aan andere tweedejaars (bij economie en informatica kregen ze macro-economie pas in het 2de jaar), je krijgt toch wel erg veel vertrouwen. Voor de studenten is het in principe niet altijd goed natuurlijk maar voor jou als student-assistent is het een geweldige ervaring, bovendien is het altijd leuk om weer een nieuwe groep mensen te leren kennen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben persoonlijk niet onverdeeld positief over dat hele gebeuren. Af en toe zit er echt een snuiter die 't alleen doet om even snel knaken te verdienen terwijl 'ie er toch al studeert. "Lekker makkelijk." En dan rammelt de uitleg van de stof echt aan alle kanten.
Al helemaal als je kijkt hoe weinig mensen ook maar de simpelste dingen van MS Office snappenquote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ok cool
Aan die office vaardigheden heb je waarschijnlijk meer in het dagelijks leven en in je werk later dan aan vrijwel elk ander vak
Je moest eens weten wat voor een drama dat vak isquote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nouja, geven, het is meer nakijken geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |