Ik ook, ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
En dan Patje en ik na afloop homopron kijken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
En dan Patje en ik na afloop homopron kijken
Bij jou in de stad woont zequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Leuk! Als je een slaapplek hebt tenminstWaar woon je? Mijn huiskamer is te klein helaas, anders mocht het hier ook wel.
quote:
Hahaha, elders vindt Silenus het wel fantastischquote:
Ja, mijn huiskamer is ook niet zo grootquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Leuk! Als je een slaapplek hebt tenminstWaar woon je? Mijn huiskamer is te klein helaas, anders mocht het hier ook wel.
Oh ja, ze zei wel dat ze Amsterdams was, maar dan hoef je hier niet te wonen, de meesten wonen in Almerequote:
Wat heeft Almere met Amsterdam te maken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, ze zei wel dat ze Amsterdams was, maar dan hoef je hier niet te wonen, de meesten wonen in Almere
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hahaha, elders vindt Silenus het wel fantastisch
In de Indische buurt, vlakbij het Javapleinquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Oh dan neem ik de tram, ik woon in Zuid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de Indische buurt, vlakbij het Javaplein
LOVEEEEEEE BOAT ISAAC?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Captain Stubing? Nee die neger, hoe heette die ook weer? Die barman.
Veel Amsterdammers wonen nu daarquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft Almere met Amsterdam te maken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, ze zei wel dat ze Amsterdams was, maar dan hoef je hier niet te wonen, de meesten wonen in Almere
Gezellig!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan neem ik de tram, ik woon in Zuid.
Ik noem mezelf toch ook geen Bosschenaar. Noujaquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel Amsterdammers wonen nu daar
wij zijn niet party-hardy?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Silenus het volgende:
[..]Nee serieus, ik ben erbij! Slaapplek is niet nodig, ik ga met de party-hardy's stappen. (
)
Van ons, nou tot hoe laat hou je het vol dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Silenus het volgende:
[..]Nee serieus, ik ben erbij! Slaapplek is niet nodig, ik ga met de party-hardy's stappen. (
)
29 denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat een geil wijif, hoe oud zou ze zijn?
19.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn jullie dan geen oude huisvrouwen?![]()
Ik wel maar ik stap tot de volgende morgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn jullie dan geen oude huisvrouwen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |