Hou je het nog vol Kally, met de thee en zakdoeken?quote:
Ik hou het op jus en zakdoeken, maar het gaat paracetamol FTWquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou je het nog vol Kally, met de thee en zakdoeken?
Ach, wat is rock. En wat is pop.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Stickertje het volgende:
geen zelf respecterende rocker doet hier aan mee als je verplicht word pop te gaan zingen in de volgende rondes
Nee, we komen er niet goed mee wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk best wel een sympathieke gozer dit, geen lekker ding, helaas.
Het is schandaligquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, we komen er niet goed mee weg
Mwoah niet altijd maar kan wel, je weet misschien dat je toch niet wint, maar je krijgt wel weken publiciteitquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Stickertje het volgende:
geen zelf respecterende rocker doet hier aan mee als je verplicht word pop te gaan zingen in de volgende rondes
Geeft niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
Sorry mensen was na mijn post weggelopen bij terugkomst zag ik dat ik de lapo was, dus duurde wat langer
Maakt niet uit lekkere slet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
Sorry mensen was na mijn post weggelopen bij terugkomst zag ik dat ik de lapo was, dus duurde wat langer
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah niet altijd maar kan wel, je weet misschien dat je toch niet wint, maar je krijgt wel weken publiciteit
Hoe heet die knakker van Idols (?) Entwain?
wie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah niet altijd maar kan wel, je weet misschien dat je toch niet wint, maar je krijgt wel weken publiciteit
Hoe heet die knakker van Idols (?) Entwain?
Simoon, gotta love herquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
''Wat je nu hebt gedaan is verwarrend, net zoals je kleding''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |