Uhuquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
Oh ja, laatste audities vanavond toch? Denk ik, dacht ik.
Goddank!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
Oh ja, laatste audities vanavond toch? Denk ik, dacht ik.
quote:
Ja, hoop ook dat het allemaal goed gaatquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje rare buik hoor, door het verhaal van Benny gister
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje rare buik hoor, door het verhaal van Benny gister
Ja, of gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
He bah, weer kinderen, laat die toch lekker met HgT meedoen.
Nou idd, pak een jojoquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
He bah, weer kinderen, laat die toch lekker met HgT meedoen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, wat is dit nou voor wereldverbeteraar
ja kansloos, misschien zijn die kids wel goe dhoor maar kom op, alsof ze een schijn van kans makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat papa en mama ze niet tegenhouden en wellicht zelfs pushen
Ja, te veel pop, te veel r&b, ja duh, hoe heet dit programma? Sukkel!quote:
Daarom. Ze hebben daar niets te zoeken, zelfs als ze wel kunnen zingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja kansloos, misschien zijn die kids wel goe dhoor maar kom op, alsof ze een schijn van kans maken
Het rockte gewoon Karina. Het rocktequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Niet raar dat ik er nooit van heb gehoord, want dit is wel een heel slecht nummer en is dit Rock?
Het is 'alternatief'quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Niet raar dat ik er nooit van heb gehoord, want dit is wel een heel slecht nummer en is dit Rock?
deed alsofquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Valt me wel mee dat hij weet wie Neil Young is!
Weet ie dat dan? Dat bleek niet echtquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Valt me wel mee dat hij weet wie Neil Young is!
Ik ben ouderwets denk ik, bij rock denk ik nog altijd aan Status Quo of Queen, dit is zo saai.quote:
Hallotjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Stickertje het volgende:
oei alweer te laat bij de tv... hallo![]()
eindelijk een rocker [ afbeelding ]
ik hoop op DOOR
because he isquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
Waarom maakte ie het wanker-sign met z'n rechterhand?
Ik dacht het te zien op de manier waarop hij reageerde, zo van, oh ja? Niet van "uh wie is dat".quote:
Heb je haar niet als wallpaper?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb dat hoofd van Simone gemist.
quote:
Nee die is er nietquote:
Da's acterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht het te zien op de manier waarop hij reageerde, zo van, oh ja? Niet van "uh wie is dat".
ik las een 'l' en wilde meteen happenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, ben je ongesteld geworden eigenlijk?
Kutscheetjes.quote:
kinderhoertjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
2 Shaniqua's voor de prijs van een.
jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, ben je ongesteld geworden eigenlijk?
Zijn broertje ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat was er nou met iBenny, had hij een ongeluk gehad of zo?
Ik proef sarcasmequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Shit zeg, die Simone is écht een bijdrage hoor, boh
Ciao?quote:
goddank niet!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
fuck.....was even met wat anders bezig...
zijn ze door?
Och wat sneu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zijn broertje ligt in het ziekenhuis
Ze waren nog iets te jong geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
fuck.....was even met wat anders bezig...
zijn ze door?
Mijn NOD is nu 11 oktober.... dus als het dan weer niet raak is...... Maar ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kut, stom..
Maar, dat betekend dat je op de meet kan drinken, of niet?
Ok, nou hoop dat je volgende neukpartij wel lukt danquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn NOD is nu 11 oktober.... dus als het dan weer niet raak is...... Maar ik hoop het wel
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, nou hoop dat je volgende neukpartij wel lukt dan
Tis verder ook een beetje een wijfjequote:
Zijn vriending was nogal mannelijk begreep ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit kan toch niet hetero zijn...???
Precies, zijn vriendin is een beetje een jongetje. Met die provinciale oogschaduw en dat houthakkersbloesje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis verder ook een beetje een wijfje
hahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn vriending was nogal mannelijk begreep ik
Moet ik je ff bellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Simone, maak me gek met je gebrabbel.
Denk jij dat heter klinkt dan Simoon hier in 8 afleveringen bij elkaarquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Echt zo´n hippiemeisje met een bos shag down under.
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Echt zo´n hippiemeisje met een bos shag down under.
Jajajaja..... graagquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Oooh dat is een NOD (even gegoogeld), je wilt mama wordenc_a
Geeft niet Bella het eindjequote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat heter klinkt dan Simoon hier in 8 afleveringen bij elkaar
Ohquote:
Eindje.quote:
Nou je het zegt, inderdaad helemaal niets maar daarover, ik weet al niet meer wat de MP waren eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef Stickertje het volgende:
ik heb het begin gemist, hebben ze niks over een mystery popstar gezegd?
beetje vreemd dat de eerste afleveringen je er bijna dood mee werd gegooid en ineens zijn ze er stil over...
Denk dat alle andere MP's zich teruggetrokken hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef Stickertje het volgende:
ik heb het begin gemist, hebben ze niks over een mystery popstar gezegd?
beetje vreemd dat de eerste afleveringen je er bijna dood mee werd gegooid en ineens zijn ze er stil over...
Shandy-ish, wel zurig maar best okquote:
Ik weet alleen kleine Jeroen van TMF nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zegt, inderdaad helemaal niets maar daarover, ik weet al niet meer wat de MP waren eigenlijk.
Ik vind het niet zo lekker, Jilz trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shandy-ish, wel zurig maar best okhad het zuurder verwacht. Waterig naasmaakje 7-
Jillz rot spontaan mijn glazuur van weg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker, Jilz trouwens ook niet.
Oh ja die en volgens mij nog maar 1 andere, ik weet het echt niet meer, die audities duren ook zo lang.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet alleen kleine Jeroen van TMF nog
Was dat dit jaar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet alleen kleine Jeroen van TMF nog
Dit is de laatstequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die en volgens mij nog maar 1 andere, ik weet het echt niet meer, die audities duren ook zo lang.
Mojito mix is wel lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jillz rot spontaan mijn glazuur van weg.Drink het altijd wel.
Inmiddels zo'n 2 maanden geleden jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was dat dit jaar?Lijkt alweer een eeuwigheid geleden
Oh, maakt me niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shandy-ish, wel zurig maar best okhad het zuurder verwacht. Waterig naasmaakje 7-
Ruud vind ik ook wel tof.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud de wild, nog steeds mijn fav vj die ik tot nu toe gezien heb
Oh ja! Maar die niet Engels waren, Duits of zo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
Waren er niet 2 jongens die engels praatte?
Nee, ik vind Jilz nog flauwer eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker, Jilz trouwens ook niet.
Nooit gezien gelukkigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud de wild, nog steeds mijn fav vj die ik tot nu toe gezien heb
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik vind Jilz nog flauwer eigenlijkzitten wel meer bubbels in.
Off, ik heb lang niets gedronken, ik voel het wel al een beetje
Kleuter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet toch de hele tijd gniffelen als ik het woord vibrato hoor.
Dat maakt haar zo geniaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zo lachen om Simone, echt.... hoe hebben ze het gevonden
Ja kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kleuter.
(ik weet nog dat ik in groep 8 geen adem meer kon halen van het lachen toen ik hoorde dat de 'sectie-voorzitter van het middelbaar onderwijs zou komen. Ik dacht dat ze 'sexy voorzitter' bedoelden.)
In groep 7 dacht ik dat je zwanger kon worden van vibratorsquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kleuter.
(ik weet nog dat ik in groep 8 geen adem meer kon halen van het lachen toen ik hoorde dat de 'sectie-voorzitter van het middelbaar onderwijs zou komen. Ik dacht dat ze 'sexy voorzitter' bedoelden.)
Niets tegen ons.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Een bloemenjurkje net als "ons mam" uit de provincie. Dolletjes.
SMquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf ze slaat zichzelf op d'r kont.
Aan de styling valt vast nog wat te doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze klinkt lekkerder dan die muts van net uit het zuiden.
Maar ja. Dit permanentje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Nee niet dit. Want dan krijg je dadelijk weer net zoiets als van Maaike met Enschede alleen nu dan met TWENTE! TWENTE!
Oh godquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* spreekt zuid gelderlands, dat is limburgs maar dan net iets anders *
helemaal nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
Volgens mij klopt de melodie niet helemaal
Origineel wel jaquote:
Als je al die jaren ziet wat er auditie doet, dan denk je thuis "noh, ik sluit er bij aan"quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
HOE kun je in godsnaam denken dat je een popster bent als je zo zingt en er zo uitziet?
God only knows...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
HOE kun je in godsnaam denken dat je een popster bent als je zo zingt en er zo uitziet?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
''Ja As the world turns is gecancelled dus ik dacht ik doe dit, lekker gek zo met Henkjan en Marie!''
Wie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef raptorix het volgende:
Misschien een carriere bij Ad & Don!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |