Uhuquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
Oh ja, laatste audities vanavond toch? Denk ik, dacht ik.
Goddank!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
Oh ja, laatste audities vanavond toch? Denk ik, dacht ik.
quote:
Ja, hoop ook dat het allemaal goed gaatquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje rare buik hoor, door het verhaal van Benny gister
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje rare buik hoor, door het verhaal van Benny gister
Ja, of gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
He bah, weer kinderen, laat die toch lekker met HgT meedoen.
Nou idd, pak een jojoquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
He bah, weer kinderen, laat die toch lekker met HgT meedoen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, wat is dit nou voor wereldverbeteraar
ja kansloos, misschien zijn die kids wel goe dhoor maar kom op, alsof ze een schijn van kans makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat papa en mama ze niet tegenhouden en wellicht zelfs pushen
Ja, te veel pop, te veel r&b, ja duh, hoe heet dit programma? Sukkel!quote:
Daarom. Ze hebben daar niets te zoeken, zelfs als ze wel kunnen zingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja kansloos, misschien zijn die kids wel goe dhoor maar kom op, alsof ze een schijn van kans maken
Het rockte gewoon Karina. Het rocktequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Niet raar dat ik er nooit van heb gehoord, want dit is wel een heel slecht nummer en is dit Rock?
Het is 'alternatief'quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Niet raar dat ik er nooit van heb gehoord, want dit is wel een heel slecht nummer en is dit Rock?
deed alsofquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Valt me wel mee dat hij weet wie Neil Young is!
Weet ie dat dan? Dat bleek niet echtquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Valt me wel mee dat hij weet wie Neil Young is!
Ik ben ouderwets denk ik, bij rock denk ik nog altijd aan Status Quo of Queen, dit is zo saai.quote:
Hallotjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Stickertje het volgende:
oei alweer te laat bij de tv... hallo![]()
eindelijk een rocker [ afbeelding ]
ik hoop op DOOR
because he isquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
Waarom maakte ie het wanker-sign met z'n rechterhand?
Ik dacht het te zien op de manier waarop hij reageerde, zo van, oh ja? Niet van "uh wie is dat".quote:
Heb je haar niet als wallpaper?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb dat hoofd van Simone gemist.
quote:
Nee die is er nietquote:
Da's acterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht het te zien op de manier waarop hij reageerde, zo van, oh ja? Niet van "uh wie is dat".
ik las een 'l' en wilde meteen happenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, ben je ongesteld geworden eigenlijk?
Kutscheetjes.quote:
kinderhoertjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
2 Shaniqua's voor de prijs van een.
jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, ben je ongesteld geworden eigenlijk?
Zijn broertje ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat was er nou met iBenny, had hij een ongeluk gehad of zo?
Ik proef sarcasmequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Shit zeg, die Simone is écht een bijdrage hoor, boh
Ciao?quote:
goddank niet!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
fuck.....was even met wat anders bezig...
zijn ze door?
Och wat sneu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zijn broertje ligt in het ziekenhuis
Ze waren nog iets te jong geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
fuck.....was even met wat anders bezig...
zijn ze door?
Mijn NOD is nu 11 oktober.... dus als het dan weer niet raak is...... Maar ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kut, stom..
Maar, dat betekend dat je op de meet kan drinken, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |