SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moest net poepen.jonkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:Dat had ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nog steeds dwars![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Too much info.quote:
Oehquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga US Open kijken.
Halve finale vrouwen.
Wozniackitegen Zvonareva.
Jij en Rihanna? Shocking.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Coz I'm zero to sixty in three point five
Rihanne is dope.quote:
Weet je al wie anoniem5 is?quote:
Eurosportquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh![]()
Waar wordt het uitgezonden?
DeZwabberquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je al wie anoniem5 is?
Ali Salamiquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je al wie anoniem5 is?
Tquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf?!
Ben nou ook niet echt lekker.
Eerst slappe poep, en nu erg dizzy
Net op de trap ging niet echt lekker.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
T
M
I
Dude.
Alleen C_A mag over haar poep en sliertjes en bonkjes uit dr muts praten
St. Babylon is toch al bezet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. Of die vervelende StBabylon ofzo
Wait, whut? Bonkjes uit d'r muts? Vertel daar eens wat meer over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Alleen C_A mag over haar poep en sliertjes en bonkjes uit dr muts praten
Maandstonden noemden ze dat in jouw tijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? Bonkjes uit d'r muts? Vertel daar eens wat meer over?
Blijkbaar niet, hij liep vandaag te brullen dat hij mee had willen doenquote:
Ik ben bang dat Tombo dan binnen het kwartier buiten staat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou ik best grappig vinden! Maar ja ik ben ook zo iemand die gaat kijken als er iemand geplet wordt door een bus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Tombo dan binnen het kwartier buiten staat.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier.quote:
Dan heb ik mn eten nog niet op johquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Tombo dan binnen het kwartier buiten staat.
Als het echt Ali is wil je dat ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan heb ik mn eten nog niet op joh
Woop dat ass.quote:
call.quote:
0900-oudlangenhardquote:
Ik voel me niet zo lekker....quote:
Achter de schermen? Eh... Geen idee, ik heb wel hier en in FF een beetje geronseldquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
En tombo ben jij jezelf ook een beetje promoten achter de schermen? Sommige deelnemers hebben er een heuse marketingstunt van gemaakt!
quote:
Is het dan zo hard nodig dat je een keertje op date moet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Achter de schermen? Eh... Geen idee, ik heb wel hier en in FF een beetje geronseld
Maar er waren erg veel stemmen een verrassing voor me
En er hebben mensen op me gestemd om mn katten
Hier ook, alleen vanmiddag paar uur geslapen dus wel wakker nuquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo lekker....
Moe... heel erg moe.
Mijn handen willen niet veel typen
Ik ga na Popstars ook direct naar bed
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo lekker....
Moe... heel erg moe.
Mijn handen willen niet veel typen
Ik ga na Popstars ook direct naar bed
ik ben als de dood dat ik woensdag ziek ben, dus ik doe het de komende dagen rustig aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook, alleen vanmiddag paar uur geslapen dus wel wakker nu
Eh, nee, het ronselen was vooral om te voorkomen dat ik met Schenkstroop zou moetenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het dan zo hard nodig dat je een keertje op date moet?
Dus toch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee, het ronselen was vooral om te voorkomen dat ik met Schenkstroop zou moeten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee, het ronselen was vooral om te voorkomen dat ik met Schenkstroop zou moeten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het dan zo hard nodig dat je een keertje op date moet?
Ja, het was niet mn favo date-partnerquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Meet je penis met dit condoom
[ afbeelding ]
Was wel te verwachten, wel jammer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
Zvonareva heeft gewonnen van Wozniacki.
Volgens mij is het een banaanmeter?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Meet je penis met dit condoom
[ afbeelding ]
Met die grote tieten zeker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Clijsters gaat toch iedereen ommaaien.
Hoe ze deze wedstrijd speelde wel ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, wel jammer.
Strongbowquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Ll, Strongbow is best te drinkenbeetje waterige nasmaak maar wel ok
Nee, ik bedoelde ook naarmate de wedstrijd vorderdequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe ze deze wedstrijd speelde wel ja.
Maar van te voren vond ik niet dat het te verw8en was
Ik las dat ze iedereen gaat omnaaienquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Clijsters gaat toch iedereen ommaaien.
'sup?quote:
Kut Belg?quote:
Beterschap Miranquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga de laptop uitzetten
En Popstars verder opnemen... te moe
Weltrusten allemaal
WerkzeJJHquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
Trusten c_a
Ik ga zo ook maar eens richting de auto. Nog ff een nachtdienstje en dan fertig voor deze week.
Meneer is weer dronken.quote:
Werkzequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
Trusten c_a
Ik ga zo ook maar eens richting de auto. Nog ff een nachtdienstje en dan fertig voor deze week.
Hij gaat telkens door het slotje heen, jewaits. Dus ik denk dat het een FA is ofzo, zo eentje met nog meer macht. Maar ik weet het niet he, want hij is niet echt donkerblauw ofzo. Misschien moet ik het tegen Yvonne zeggen, want een FA die zo werkt is niet een goed voorbeeld he.quote:
LEUGENSCHquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je weet dat er een leven buiten FOK! bestaat?
Oh kijk, nu begrijp ik het. Gewoon permbannenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
Hij gaat telkens door het slotje heen, jewaits. Dus ik denk dat het een FA is ofzo, zo eentje met nog meer macht. Maar ik weet het niet he, want hij is niet echt donkerblauw ofzo. Misschien moet ik het tegen Yvonne zeggen, want een FA die zo werkt is niet een goed voorbeeld he.
Want dat kan een mod hier ook?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kijk, nu begrijp ik het. Gewoon permbannen
tegen yvonne zeggen dat ze hem moet etc ~quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meneer is weer dronken.En hij loopt te schelden omdat mijn moeder volgens hem teveel spullen inpakt. En dit begon allemaal over een borsteltje voor honden/katten-haren.
Oh bah...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meneer is weer dronken.En hij loopt te schelden omdat mijn moeder volgens hem teveel spullen inpakt. En dit begon allemaal over een borsteltje voor honden/katten-haren.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je verhuizenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef Myraela het volgende:
Nog maar 2 weekjes.
Het huis staat nu vol met verhuisdozen en met "nieuwe" meubels die mijn exstiefvader heeft gekocht.
Dat is wel of niet die dronken kerel waar je het net over hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan bij mijn moeders vriend wonen.
Van welk geld dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef Myraela het volgende:
"nieuwe" meubels die mijn exstiefvader heeft gekocht.
Niet. daar wonen we al. Der nieuwe.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is wel of niet die dronken kerel waar je het net over had?
Oh, da's mooi nieuwsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet. daar wonen we al. Der nieuwe.
Geen idee, hij staat in de schulden, maar hij werkt wel nog. Maar het zijn wel flutmeubels. Wij hebben een best groot huis, en hij probeert nu meubels te kopen die lijken op wat er nu staat, maar het is allemaal net een stuk kleiner.quote:
Oh, beter hèquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet. daar wonen we al. Der nieuwe.
quote:
Ik heb Hot en Spicy maar ik durf hem niet open te makenquote:
Bang dat ie bijt ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb Hot en Spicy maar ik durf hem niet open te maken
AND THEN I TOOK MY MOMS KITCHEN KNIFE AND SLID MY WRIST BECAUSE I CAN.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
I LOOKED 'ROUND, AND I KNEW THERE WAS NO TURNING BACK
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb Hot en Spicy maar ik durf hem niet open te maken
om 4 uur gingen we even op de zaak weg om een biertje te drinken. en om 10 uur zijn we toch maar huiswaarts gegaan.quote:
My mind racedquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AND THEN I TOOK MY MOMS KITCHEN KNIFE AND SLID MY WRIST BECAUSE I CAN.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
I LOOKED 'ROUND, AND I KNEW THERE WAS NO TURNING BACK
schreeuw is niet zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AND THEN I TOOK MY MOMS KITCHEN KNIFE AND SLID MY WRIST BECAUSE I CAN.
Nou, taxi naar werk dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
om 4 uur gingen we even op de zaak weg om een biertje te drinken. en om 10 uur zijn we toch maar huiswaarts gegaan.
Moest alleen een taxi nemen want het is niet echt bij 1 biertje gebleven![]()
En morgen heb ik mijn auto nodig
Ja nou, hij lijkt me zo heet en daar hou ik niet van, maar mij kennende eet ik hem toch helemaal leegquote:
of fietsquote:
probeer esquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, hij lijkt me zo heet en daar hou ik niet van, maar mij kennende eet ik hem toch helemaal leeg
quote:
Hoi.quote:
Taxi naar je auto nemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
om 4 uur gingen we even op de zaak weg om een biertje te drinken. en om 10 uur zijn we toch maar huiswaarts gegaan.
Moest alleen een taxi nemen want het is niet echt bij 1 biertje gebleven![]()
En morgen heb ik mijn auto nodig
? Was istquote:
weet je wat dat kostquote:
Mijn zus komt er net achter dat haar vriend (al twee jaar relatie en ingeschreven voor een huis etc.) op een datingsite staat.quote:
Ik neem aan net zoveel als de taxi nu heeft gekostquote:
Wasup man?quote:
Ja dat was wel weer genoegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik neem aan net zoveel als de taxi nu heeft gekost
Oei, kan ze zien wanneer hij zich ingeschreven heeft?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn zus komt er net achter dat haar vriend (al twee jaar relatie en ingeschreven voor een huis etc.) op een datingsite staat.
Wtf. Actief ook?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn zus komt er net achter dat haar vriend (al twee jaar relatie en ingeschreven voor een huis etc.) op een datingsite staat.
hopenlijk heeft mijn zwager tijd, maar ben bang van niet dus idd fietsen met kater waarschijnlijkquote:
Ja.quote:
Naja, hij is laatst ingetrokken in een andere woning en dat staat er al bij. Dus, maarja hij ontkent in alle toonaarden. Aan de ene kant vind ik het wel tof, ik mag heel die dikzak niet, maar aan de andere kant is het ook zwaar kut voor m'n zus die zo'n beetje alles voor hem heeft opgegevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oei, kan ze zien wanneer hij zich ingeschreven heeft?
hoe kwam ze daarachter dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Je zou zeggen dumpen die hap, maar als het al best serieus is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Naja, hij is laatst ingetrokken in een andere woning en dat staat er al bij. Dus, maarja hij ontkent in alle toonaarden. Aan de ene kant vind ik het wel tof, ik mag heel die dikzak niet, maar aan de andere kant is het ook zwaar kut voor m'n zus die zo'n beetje alles voor hem heeft opgegeven.
das idd kutquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Naja, hij is laatst ingetrokken in een andere woning en dat staat er al bij. Dus, maarja hij ontkent in alle toonaarden. Aan de ene kant vind ik het wel tof, ik mag heel die dikzak niet, maar aan de andere kant is het ook zwaar kut voor m'n zus die zo'n beetje alles voor hem heeft opgegeven.
Ja heel verhaal, er waren opeens kaartjes gekocht via gezamelijk mailadres en ze wilde kijken of hij er nog meer had besteld, toen stond er een mailtje van nieuwe contacten etc.quote:
Ik heb al aardig duidelijk gemaakt hoe ik erover denk en ik hoop voor d'r dat ze ernaar luistert.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Je zou zeggen dumpen die hap, maar als het al best serieus is.
Mja, heb een beetje dubbel gevoel erover...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
Aah jeetje ja Zeroku. Wat rot voor haar
Jep terwijl iedereen d'r gewaarschuwd had.quote:
Dat is niet aan mij hé, ze is zelf oud genoeg dat zelf te beslissen denk ik. Ons mam zegt net trouwens dat als het echt zo is, hij hier hard buitengeflikkerd wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een klootzak zeg. Laat hem lekker ophoepelen
Ja, ik had het uiteraard ook over haarquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij hé, ze is zelf oud genoeg dat zelf te beslissen denk ik. Ons mam zegt net trouwens dat als het echt zo is, hij hier hard buitengeflikkerd wordt.
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij hé, ze is zelf oud genoeg dat zelf te beslissen denk ik. Ons mam zegt net trouwens dat als het echt zo is, hij hier hard buitengeflikkerd wordt.
Ah zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik had het uiteraard ook over haar
Weet ik, maar tot op zeker hoogte denk ik dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ja zo werkt het niet, liefde maakt blind
Ja, ik ook maar zelf lijkt ze het toch op de een of andere manier te bagatelliseren.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Kut, de katten hebben ingebroken in de koelkast
ja, zo werkt het somsquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar zelf lijkt ze het toch op de een of andere manier te bagatelliseren.
Mijn zus in Amerika had ook een douchebag als vriendje, ik mocht hem al niet bij de eerste ontmoeting, echt een lullo. Hij behandelde haar als vuil enzo. Nog een jaar lang uitgehouden, maar sommige mensen willen het gewoon niet snappen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar zelf lijkt ze het toch op de een of andere manier te bagatelliseren.
quote:
Tja, soms houd je gewoon van iemand, ookal verdient diegene dat niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn zus in Amerika had ook een douchebag als vriendje, ik mocht hem al niet bij de eerste ontmoeting, echt een lullo. Hij behandelde haar als vuil enzo. Nog een jaar lang uitgehouden, maar sommige mensen willen het gewoon niet snappen.
Dan was die niet goed meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
alleen het bakje van de gerookte kipfilet is er nog
Mja, maar ze hebben om de kleinste dingen ruzie en ik denk dat m'n zus gewoon bang is in een zwart gat te vallen, want buiten hem om heeft ze in principe geen vrienden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn zus in Amerika had ook een douchebag als vriendje, ik mocht hem al niet bij de eerste ontmoeting, echt een lullo. Hij behandelde haar als vuil enzo. Nog een jaar lang uitgehouden, maar sommige mensen willen het gewoon niet snappen.
Het is denk ik geen houden van meer, ze hebben echt om de anderste dag ruzie als ze samen zijn en altijd gezeik over alles om niks etc. het is gewoon het niet kunnen terugvallen op iets/iemand DENK ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, soms houd je gewoon van iemand, ookal verdient diegene dat niet.
Ok, dat is ook een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, maar ze hebben om de kleinste dingen ruzie en ik denk dat m'n zus gewoon bang is in een zwart gat te vallen, want buiten hem om heeft ze in principe geen vrienden.
[..]
Het is denk ik geen houden van meer, ze hebben echt om de anderste dag ruzie als ze samen zijn en altijd gezeik over alles om niks etc. het is gewoon het niet kunnen terugvallen op iets/iemand DENK ik.
quote:
Nu wel. Oh wow.quote:
Pardonquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
S1 naar Frick en een stukkie lopen
quote:
Ik moet me volwassener gedragen, ik word standaard jonger geschatquote:
Dat gezicht.quote:
Nee gek is toch mooiquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet me volwassener gedragen, ik word standaard jonger geschat
Dat kan hij ja. Als hij dat niet kan moet je Shiznuts ff PM'en.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Zero, weet jij of Patjen ook icons van youtube stukjes kan maken?
Okay thxquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan hij ja. Als hij dat niet kan moet je Shiznuts ff PM'en.
quote:
Ik lees fucking lekkerquote:
quote:
op de s1 stappen is verderweg dan kantoorquote:
Ik ook. Wel zo prettigquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet me volwassener gedragen, ik word standaard jonger geschat
Nou, dan kan het nooit heel spannend zijn qua taxikosten ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
op de s1 stappen is verderweg dan kantoor
RL of op internet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iemand dacht laatst dat ik 25 was, das best een groot verschil
quote:
cijfers verwisseldquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iemand dacht laatst dat ik 25 was, das best een groot verschil
Tiny Tokyo op het station in Eindhovenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week sushi gegeten van niveau, moet zeggen dat het me meeviel
Jij hebt Ph gemeet? Ph meet niet, dus dat zijn leugenschquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Moet wel de grens over hequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan kan het nooit heel spannend zijn qua taxikosten ook niet
hadden ze het hoog weggezet ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zwaar compliment.quote:
Ik wist dat er nog een gevatte opmerking ging komenquote:
Ik had het voorheen alleen nog maar bij een wokrestaurant gehad en dat viel tegen, maar afgelopen zaterdag van Jonnie Boer gehad, en dat smaakte bestquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tiny Tokyo op het station in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
Hallon. Heeft iemand een drumtoestel voor de belg. Want ik denk dat zijn bureau dit niet meer lang volhoud. Greotjens.
quote:
lekker, maar doe maar nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nja, niet op je werk I guess?
Nou ja
Iemand nog een wijntje
Ja, ik ben ook best benieuwd inderdaadquote:
Vroeg het ook al maar kreeg geen reactie,quote:
Ja, hopelijk is zijn madchen gewoon hier waardoor hij geen tijd heeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook best benieuwd inderdaad.
Hallon. probeer het eens op de skaips ipv de foks. greotjensquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
Hallon. Heeft iemand een drumtoestel voor de belg. Want ik denk dat zijn bureau dit niet meer lang volhoud. Greotjens.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
Vroeg het ook al maar kreeg geen reactie,
was niet zo erg live vandaag. Is die uberhaupt wel langsgeweest ?
Tis ook stil op z'n Feesboekquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hopelijk is zijn madchen gewoon hier waardoor hij geen tijd heeft
Ik hem hem niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeemnquote:
Dan vrees ik het ergstequote:
Klinkt een beetje als I can haz cheezburgerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallon. probeer het eens op de skaips ipv de foks. greotjens
Doe niet zo raar.quote:
Heb 'm niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
Alleen dan niet zo liev bedoeltquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als I can haz cheezburger
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen dan niet zo liev bedoelt
Ik heb hem niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
Die kunnen me toch niet verstaan joh. Teveel herrie hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallon. probeer het eens op de skaips ipv de foks. greotjens
Preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou ookweer niet overdrijven he. Dit klinkt wel heel eng.
Ik hoop het ook nietquote:
Nou zo goed ging het niet met zijn broertje. Ik hoop het ook van niet, maar ik heb er gewoon geen goed gevoel overquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[TAL SC #388]Hou je vast, want Phineas & Ferb zijn ge-ni-aal
Dit was z'n laatste post.
Hij is vast gewoon druk of bij z'n broertje joh. Tis maar FOK! hé, vergeet dat ff niet. T heeft zeker in dit soort situaties geen prioriteit
Nee joh ook echt niet gaan smsen of ellende. Laat hem maar ff lekker joh. Wat er ook is; als hij het kwijt wil vind hij ons wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog niets gehoord? De hele dag?
Ik heb zijn nummer wel, maar ik ga nu niet meer SMS'en.
Ja, nou ja dan houd je dat nog maar even voor je. We zijn allemaal niet helderziend hier dus we moeten maar even wachten tot hij terug komt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nou zo goed ging het niet met zijn broertje. Ik hoop het ook van niet, maar ik heb er gewoon geen goed gevoel over
Is ook wel weer zo jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh ook echt niet gaan smsen of ellende. Laat hem maar ff lekker joh. Wat er ook is; als hij het kwijt wil vind hij ons wel.
ik vind het niks voor Benny om niet te reageren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou ookweer niet overdrijven he. Dit klinkt wel heel eng.
Benny heeft ook een leven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het niks voor Benny om niet te reageren.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny heeft ook wel een leven.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, nou ja dan houd je dat nog maar even voor je. We zijn allemaal niet helderziend hier dus we moeten maar even wachten tot hij terug komt.
Ja, dan kunnen we toch nog wel bezorgd zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[TAL SC #388]Hou je vast, want Phineas & Ferb zijn ge-ni-aal
Dit was z'n laatste post.
Hij is vast gewoon druk of bij z'n broertje joh. Tis maar FOK! hé, vergeet dat ff niet. T heeft zeker in dit soort situaties geen prioriteit
Misschien is hij juist wel blij als er mensen belangstelling tonen of dat hij z'n ei kwijt kan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh ook echt niet gaan smsen of ellende. Laat hem maar ff lekker joh. Wat er ook is; als hij het kwijt wil vind hij ons wel.
Er zijn, ook/zelfs in Benny's leven, belangrijkere dingen dan FOK!.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat zo aan mijn oog te voelen, en ik dacht van wat heb ik ineens lange wimpers gekregen.Is het een hoofdhaar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Oja die clip met die grote KipJust a lie, ofzo
Dan is ie vast niet in de gelegenheidquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
Zeg ik dan van niet? Maar nogmaals, ga jezelf nou geen belangrijke rol toedichten op dit moment en laat die knul ff lekker. Als hij contact wil zoekt hij dat zelf wel. En als er echt iets is heeft hij vast geen trek in smsjes, PM'tjes, Tweets, facebook/Hyves berichtjes van een hele SC waar hij vrijwel niemand persoonlijk van kent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we toch nog wel bezorgd zijn.
Als hij zijn ei kwijt wil dan weet hij dat hij behalve bij zijn naasten, ook hier terecht kan en dan zal hij zelf wel komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Misschien is hij juist wel blij als er mensen belangstelling tonen of dat hij z'n ei kwijt kan.
Belangrijke rolquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg ik dan van niet? Maar nogmaals, ga jezelf nou geen belangrijke rol toedichten op dit moment en laat die knul ff lekker. Als hij contact wil zoekt hij dat zelf wel. En als er echt iets is heeft hij vast geen trek in smsjes, PM'tjes, Tweets, facebook/Hyves berichtjes van een hele SC waar hij vrijwel niemand persoonlijk van kent.
Ja tuurlijk, maar je kan wel gaan speculeren, maar straks gaan er verhalen over het forum die niet waar zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar dat weet hij wel, dat dat hier of via de pm kan. En om dit tijdstip smsen/bellen is misschien niet zo'n goed idee, daar schrikt hij vast vanquote:Misschien is hij juist wel blij als er mensen belangstelling tonen of dat hij z'n ei kwijt kan.
Ah, en dan moet Benny dus maar ff snel wat laten weten of gesmst worden. Want JIJ bent tenslotte benieuwd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Belangrijke rol? Ik zeg alleen dat ik benieuwd ben hoe het met hem is. Ik weet wel dat toen het hele verhaal met ons oma speelde ik blij was als er iemand belde om te vragen hoe het was etc.
Maargoed het zal wel.
Weet ik, ik zal ook de laatste zijn die zulke verhalen de wereld in helpt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je kan wel gaan speculeren, maar straks gaan er verhalen over het forum die niet waar zijn![]()
Om half 12 niet meer inderdaad, maar als iemand echt z'n nummer heeft kun je overdags toch wel vragen hoe het is ofzo. Het is toch niet zo gek dat je benieuwd daarnaar bent en als je in het ziekenhuis o.i.d. bent kun je echt niet laten weten hoe het is ondanks dat je dat misschien wel zou willen.quote:Maar dat weet hij wel, dat dat hier of via de pm kan. En om dit tijdstip smsen/bellen is misschien niet zo'n goed idee, daar schrikt hij vast van
Als hij echt zou willen dan zou hij dat nu wel gedaan hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik, ik zal ook de laatste zijn die zulke verhalen de wereld in helpt.
[..]
Om half 12 niet meer inderdaad, maar als iemand echt z'n nummer heeft kun je overdags toch wel vragen hoe het is ofzo. Het is toch niet zo gek dat je benieuwd daarnaar bent en als je in het ziekenhuis o.i.d. bent kun je echt niet laten weten hoe het is ondanks dat je dat misschien wel zou willen.
Dat 'het is maar FOK!' is een argument uit het jaar 2005. Maargoed, je snapt heel mijn punt schijnbaar niet dus het zal wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, en dan moet Benny dus maar ff snel wat laten weten of gesmst worden. Want JIJ bent tenslotte benieuwd.
En nogmaals; ALS er echt iets is (wat niemand dus weet), dan heeft hij vast genoeg geliefden om hem heen, en anders heeft hij deze SC zo gevonden.
Tis maar FOK! mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |