SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moest net poepen.jonkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:Dat had ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nog steeds dwars![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Too much info.quote:
Oehquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga US Open kijken.
Halve finale vrouwen.
Wozniackitegen Zvonareva.
Jij en Rihanna? Shocking.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Coz I'm zero to sixty in three point five
Rihanne is dope.quote:
Weet je al wie anoniem5 is?quote:
Eurosportquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh![]()
Waar wordt het uitgezonden?
DeZwabberquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je al wie anoniem5 is?
Ali Salamiquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je al wie anoniem5 is?
Tquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf?!
Ben nou ook niet echt lekker.
Eerst slappe poep, en nu erg dizzy
Net op de trap ging niet echt lekker.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
T
M
I
Dude.
Alleen C_A mag over haar poep en sliertjes en bonkjes uit dr muts praten
St. Babylon is toch al bezet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. Of die vervelende StBabylon ofzo
Wait, whut? Bonkjes uit d'r muts? Vertel daar eens wat meer over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Alleen C_A mag over haar poep en sliertjes en bonkjes uit dr muts praten
Maandstonden noemden ze dat in jouw tijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? Bonkjes uit d'r muts? Vertel daar eens wat meer over?
Blijkbaar niet, hij liep vandaag te brullen dat hij mee had willen doenquote:
Ik ben bang dat Tombo dan binnen het kwartier buiten staat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. Of die vervelende StBabylon ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |