oude tijden herlevenquote:
3x radenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:20 schreef borisz het volgende:
Ja hoi
Weekend
Wat is de megahit? Te lui om terug te lezen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef CarolineVanZijl het volgende:Leuk hoor, het bowlingtournooi van #ekstraweekend. Ondertussen staat het huis hier vol hitsige negers. #feesjuh
2quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
1. DEUTSCH?
2. KOL?
3. Nederlandse artiest?
Hel's taking over pinkpopquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
KOL is trouwens 1 van de 3 hoofdacts volgend jaar op Pinkpop ging er vanmiddag rond op twitter
quote:Japan is 230.000 bejaarden kwijt
In Japan zijn ruim 230.000 inwoners van boven de 100 administratief zoek. Volgens de dossiers zijn er nog zeker 77.000 mensen van boven de 120 jaar en 884 van boven de 150.Justitie denkt dat de meesten al in WOII zijn overleden, maar dat hun dood nooit is gemeld.
Japan begon een onderzoek naar de dossiers naar aanleiding van een geval in augustus, toen bleek dat de zogenaamd oudste inwoner van Tokio eigenlijk al 30 jaar dood was. Zijn familie had al die tijd zijn pensioen opgestreken.
In de gevonden dossiers komt vanaf nu een mededeling dat de persoon naar alle waarschijnlijkheid is overleden.
Ik vond ze eerst ook niks totdat ik ze vorig jaar live zag gewoon fantastisch!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
KOL is trouwens 1 van de 3 hoofdacts volgend jaar op Pinkpop ging er vanmiddag rond op twitter
nou.... Met ramstein waren ze er ook vroeg bij...quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]wie schreef dat dan? dat gaan ze echt nu nog niet bekend maken
muziekjournalist Jochem Geerdinkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]wie schreef dat dan? dat gaan ze echt nu nog niet bekend maken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:48 schreef jochemgeerdink het volgende:BREKEND @henkkanning @Domien: Kings of Leon één van de drie headliners op Pinkpop. #nietdoorvertellen
True, maar niet half septemberquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou.... Met ramstein waren ze er ook vroeg bij...
Dan noem je ook iemandquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
muziekjournalist Jochem Geerdink
[..]
Rick Brandsteder, Martin Gaus, Ruben van de Meer, Antonie Kamerling etc. etc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef alors het volgende:Er is toch bijna altijd een vrouw te gast?
Ik kan me van de mannen alleen maar Frits en die Andre herinneren...
Frits Sissing niet te vergetenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rick Brandsteder, Martin Gaus, Ruben van de Meer, Antonie Kamerling etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |