Arnol, de held van Eindhoven, samen op de foto met het centrum van Eindhoven dat op een aap lijkt. Wordt het nog beter jongens?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef FebruaryAir het volgende:
Ik zie hem bijna elke keer dat ik in Eindhoven ben
De rechter wel, hij mag niet langer ergens blijven staan en moet dus constant rond rijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb een arnol kox ringtone
Arnol is vet cool.
je mag van hem vinden wat je wil maar tot nu toe hebben klappen, emmers water, bekeuringen, ziekte en scheldpartijen hem niet kunnen tegenhouden om te prediken.
respect.
geef toe, als jij zo'n karretje had wilde je ook rondrijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De rechter wel, hij mag niet langer ergens blijven staan en moet dus constant rond rijden
Ik wil ons laten huwen door Arnol. <3quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef FebruaryAir het volgende:
Ik zie hem bijna elke keer dat ik in Eindhoven ben
tof wanneer ga je trouwewn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil ons laten huwen door Arnol. <3
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil ons laten huwen door Arnol. <3
Overspelige kuthoer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Zolang het niet door Arnol is
Neen, door fatsoenlijke mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Zolang het niet door Arnol is
quote:
je moet es wat meer met autochtonen omgaan ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef FreakyStyley het volgende:
Hij is echt hosselaar baas allez, hij fixt die chicks alsof et warme broodjes sijn jwz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |