jwz, hij iz die dikke player allezquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Evertjan het volgende:
check die geile sletjes is waar hij mee op foto staat
Wist niet dat god in een ziekenhuis werkt. Kan iemand voor mij een afspraak regelen zodat hij Abraham Lincoln weer tot leven kan wekken? Topgozer die god.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Arnol kreeg op zijn zestiende een ernstig autoongeluk waardoor hij negen maanden in het ziekenhuis belandde. ‘Door de genade van God heb ik Jezus leren kennen en ben ik wonderbaarlijk opnieuw tot leven gekomen’
is dat een beroep, "schoffelaar"?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft ie gejat van een schoffelaar terwijl diegene op zijn schoffel sliep
full-timequote:
Plantsoendienst medewerker is te langquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is dat een beroep, "schoffelaar"?
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef RitseB het volgende:
Wat een grafvent is dat, zit je gewoon overal een beetje kip te eten, gaat hij over jezus blaten.
Je moet eens zeggen dat je moslim bent, ook grappig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef aight1 het volgende:
Zijn repertoire bestaat wel maar uit een stuk of 5 verhaaltjes
Wat zegt ie danquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moet eens zeggen dat je moslim bent, ook grappig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
ECHTE MOSLIMS GELOVEN OOK IN JEZUS.
tvp voor reactie arnolquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moet eens zeggen dat je moslim bent, ook grappig.
Toen zei ik, "oh dan ben ik geen goede moslim". Toen reed hij al luid schreeuwend weg.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Toen zei ik, "oh dan ben ik geen goede moslim". Toen reed hij al luid schreeuwend weg.
geniale dude iksdeequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Toen zei ik, "oh dan ben ik geen goede moslim". Toen reed hij al luid schreeuwend weg.
Had ik al gezegd dat ik hem kip had aangeboden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij ging mij en m'n matties stalken. Vanaf de kerk tot aan die Zien bioscoop, als je weet waar dat is. Dat was eng.
Ja, maar dat mocht niet van jezus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hem kip had aangeboden?
Ik snap je niet. Er staat Knox in de TT.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, nee.
http://arnol-kox.hyves.nl/
anders faalt die hyves voor het leven![]()
ja maar het is omgekeerd-dagquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef waffles het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Er staat Knox in de TT.
organiseer meetingsquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb 'm zelf nog nooit gezienMaar ik heb wel al vaak van 'm gehoord, iig hij is inderdaad bekender dan de burgemeester
Wil 'm ooit nog eens zien
Ah, vergeten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja maar het is omgekeerd-dag
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Orbeatle het volgende:
BEKEER U TOT JEZUS!!
Eindhoven zou niet meer hetzelfde zijn als "ons Arnol" er niet meer is...
en dan gaat iehj boeken uitbrengen, een serie op RTL of SBS over 'm, en dan is heel nederland in de ban!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
JAAAH
Zouden d'r ook al ringtones zijn van 'm? Een grote commerciële attractie van maken!
iehj?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan gaat iehj boeken uitbrengen, een serie op RTL of SBS over 'm, en dan is heel nederland in de ban!
En dan heeft die nog meer kijkcijfers dan Oh Oh Cherso!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan gaat iehj boeken uitbrengen, een serie op RTL of SBS over 'm, en dan is heel nederland in de ban!
Arnol, de held van Eindhoven, samen op de foto met het centrum van Eindhoven dat op een aap lijkt. Wordt het nog beter jongens?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef FebruaryAir het volgende:
Ik zie hem bijna elke keer dat ik in Eindhoven ben
De rechter wel, hij mag niet langer ergens blijven staan en moet dus constant rond rijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb een arnol kox ringtone
Arnol is vet cool.
je mag van hem vinden wat je wil maar tot nu toe hebben klappen, emmers water, bekeuringen, ziekte en scheldpartijen hem niet kunnen tegenhouden om te prediken.
respect.
geef toe, als jij zo'n karretje had wilde je ook rondrijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De rechter wel, hij mag niet langer ergens blijven staan en moet dus constant rond rijden
Ik wil ons laten huwen door Arnol. <3quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef FebruaryAir het volgende:
Ik zie hem bijna elke keer dat ik in Eindhoven ben
tof wanneer ga je trouwewn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil ons laten huwen door Arnol. <3
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil ons laten huwen door Arnol. <3
Overspelige kuthoer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Zolang het niet door Arnol is
Neen, door fatsoenlijke mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Zolang het niet door Arnol is
quote:
je moet es wat meer met autochtonen omgaan ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef FreakyStyley het volgende:
Hij is echt hosselaar baas allez, hij fixt die chicks alsof et warme broodjes sijn jwz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |