Dat mag alleen als je met je andere hand net een joint aan het rollen bent.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:
Ik wissel vaak met 200 km/u een cdtje. Mag dat niet?
Dat zou ik in Duitsland maar niet doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je met je andere hand net een joint aan het rollen bent.
In Nederland kan ik het ook afraden om tijdens het rijden een joint te rollen, zeker wanneer je 200 km/h rijdt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou ik in Duitsland maar niet doen.
Ongeveer 50.000 - 55.000 (dit betreft de regiokorpsen).quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:02 schreef mstx het volgende:
Hoeveel agenten zijn er eigenlijk in Nederland? 60.000?
Soms gaat dat toch echt per ongeluk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
En ja, ook ik krijg vaak zat bekeuringen van te hard rijden. Maar ik klaag er niet over, weet zelf dat ik fout zat dan
Want als je per ongeluk 200km/u rijdt is het minder gevaarlijk dan als je met opzet 200km/u rijdt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms gaat dat toch echt per ongeluk.
Pas als het expres is vind ik zo'n hoge boete op z'n plaats, maar het gebeurt vaak genoeg per ongeluk.
En dat gaan ze meten via de expressometer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms gaat dat toch echt per ongeluk.
Pas als het expres is vind ik zo'n hoge boete op z'n plaats, maar het gebeurt vaak genoeg per ongeluk.
Nee, ze vragen het gewoon netjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat gaan ze meten via de expressometer?
Nieuw fenomeen voor mij. Politie die iets netjes vraagt. Ik zou om mij heen kijken waar de camera's staan en waar de zombieversie van Ralph Inbar staat.quote:
Ja mag wel, het gaat er waarschijnlijk meer om dat ze mensen beboeten als ze verkeersregels overtreden (doordat ze afgeleid zijn door bijv. het eten van een broodje).quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef Catbert het volgende:
WTF? Sinds wanneer mag een broodje eten niet?
Ah, nou, dat staat er dan niet erg duidelijk. Ik eet regelmatig een broodje of drink wat in de auto, en dat lijdt dus echt niet af. Minder dan een ander radiostation opzetten ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja mag wel, het gaat er waarschijnlijk meer om dat ze mensen beboeten als ze verkeersregels overtreden (doordat ze afgeleid zijn door bijv. het eten van een broodje).
Mensen die kinderen voorrang geven op plaatsen waar ze dat niet hebben. zo dom vind ik dat het gewoon wachten tot een kind in zo'n siuatie eens voorang neemt en platgereden wordt. Dat soort boetes moet je gewoon laten voorkoen dan kost het meer dan het oplevertquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef Co_OL het volgende:
[..]
En:
Mensen die geen richting aan geven op rotondes, inhalen, afslaan etc.
Mensen die eerst hard gaan remmen en dan pas richting aangeven dat de afslaan![]()
Irritant met hun licht seinen omdat je overdag je lichten niet aan hebt![]()
Mensen die standaard 10km/h te langzaam rijden waardoor andere gevaarlijke inhaal pogingen doen
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef Nickolast het volgende:
Ik vind zowieso dat er geen broodjes mogen worden gegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |