ja is wel 60mbit internetquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heb je supersnel internet zeker?
Ik betaal 70 euro. Maar zit wel HDTV bij, ik moet ze ook maar eens even vergelijken. Die abbo's
Jij werkt toch bij C?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb echt een pre-historisch abonnement. Ik betaal ¤32 in de maand voor kabel(!) -tv en internet
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das netjes, ik heb het allemaal bij UPC. Vaste telefonie heb ik niet, maar m'n TV en internet daar. Wel redelijk aan de prijs eigenlijk... geloof 90 euri in de maand voor beide
Oh ja. nou daar is het toch ook al een paar keer aangepast ?quote:
Ik ook, van het fietsenquote:
hebbie gedaan danquote:
ja maar wij moeten die stomme kabeltelevisie nog betalen die ik niet gebruikquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef crv het volgende:
[..]
what
Ik heb internet, HD TV, telefoon voor 30 euro
En met de telefoon kan ik naar zo'n 180 landen fixnet voor noppes bellen![]()
Behalve naar France Telecom, want das de concurent
nou vooruitstrevendquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wij moeten die stomme kabeltelevisie nog betalen die ik niet gebruik
Ow en ik mag ook naar euro bellen gratis
en daar krijg je pijn in je billen vanquote:
Eh ja want je gebruikt je bilspieren tijdens het lopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
en daar krijg je pijn in je billen van
Mannenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh ja want je gebruikt je bilspieren tijdens het lopen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Toedelewoepsie
Ik zie opeens dat ik over 1,5 uur vakantie heb
15-09quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
fijnfijnfijn!
Wanneer vertrek je?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:37 schreef Koen66 het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn om een weekje alleen op vakantie te kunnen![]()
Ff geen lawaaierige koters en vooral geen zeurende vrouw om me heen
Ga je met mij meequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:37 schreef Koen66 het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn om een weekje alleen op vakantie te kunnen![]()
Ff geen lawaaierige koters en vooral geen zeurende vrouw om me heen
Oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15-09Verjaardag van mijn mannetje
Vertrek om 10;00 uur naar Schiphol.... en dan vlieg ik om 10 voor half 4 naar TenerifeO+
(ja we gaan vroeg, maar vind het daar altijd zo gezellig)
zou best willenquote:
Kuikentjequote:
Oh lekker zeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15-09Verjaardag van mijn mannetje
Vertrek om 10;00 uur naar Schiphol.... en dan vlieg ik om 10 voor half 4 naar TenerifeO+
(ja we gaan vroeg, maar vind het daar altijd zo gezellig)
Hahaha, ja dat is wel een beetje raar uitleggen thuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou best willen
Maar volgens mij heb ik dan wat onoverkomelijke hindernissen te nemen eerst
Ik heb ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje
Je reactie doet me er aan denken koffie te gaan halen
Doe maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje
Je reactie doet me er aan denken koffie te gaan halen
Nee, hij moet er in!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
nu ben ik gelukkig niet meer ongesteld op de vakantie
Dus we gaan er tegen aan.....
quote:
Ik vind 4,5 uur al te langquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat heerlijkEn Tenerife is zo lekker kort vliegen en toch ver weg
KoffiedameKoenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Koen66 het volgende:
Koffie halen kan soms zo lang duren......
Te veel mensen gezien die iets hadden.... "Hey, nu ik je hier toch zie''
Tenerife is toch heul geen 4,5 uur? Laatste keer dat ik daarheen vloog was het 3,5 uur. Dacht ik, nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik
[..]
Ik vind 4,5 uur al te lang
(maar ik ben bang om te vliegen)
Naar Londen vond ik wel lekker.... 1 uurtje maar
Meestal 4 uurtjes inderdaadquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tenerife is toch heul geen 4,5 uur? Laatste keer dat ik daarheen vloog was het 3,5 uur. Dacht ik, nu ga ik twijfelen
Helloquote:
Dan had ik wind mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Gran Canaria was volgens mij 4,5 uur. Dus daar zal geen uur verschil in zitten met Tenerife
Je zat met je kont richting de piloot?quote:
Ik zat op de neusquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zat met je kont richting de piloot?
quote:
Valt het je op dat de wind harder waait, als je hem tegen hebt in plaats van meequote:
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Valt het je op dat de wind harder waait, als je hem tegen hebt in plaats van mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Kots in een ballenbak ruimen, ik geef het je te doen
Ik zie als eerste die 3 kerels rechtsboven grijnzendquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
Oh bah,
http://www.at5.nl/artikelen/47897/ballenbak-vol-poep-plas-en-kots
hahaha ja inderdaad!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie als eerste die 3 kerels rechtsboven grijnzend![]()
Zere hunnebillenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Maiuw, hoest wandelen gister gegaan?
Dat dat kan in Nederlandquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar dat je een keer niest 's avonds en daarna ineens snotverkouden bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder andersomquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar dat je een keer niest 's avonds en daarna ineens snotverkouden bent.
Whehehehehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie als eerste die 3 kerels rechtsboven grijnzend![]()
Ik zie meer een alledaags "straatmoment" voor me, waar de bouwvakkers net een broodje wegwerken zo rond lunchtijd en ze jou net voorbij zien lopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg 'bouwvakker zoekt vrouw' associaties bij die kerels.
Nicequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga pc uitzetten....
En nog even wat in het archief brengen....
En dan..... naar huisVAKANTIE
Tot vanmiddag
Dat de een de ander een dikke por geeft en de ander het ook doorkrijgt en ordinair gaat fluiten. Oeh bah.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie meer een alledaags "straatmoment" voor me, waar de bouwvakkers net een broodje wegwerken zo rond lunchtijd en ze jou net voorbij zien lopen![]()
Genant
Oh dat doen die veertigers (zoals op de foto) dan weer niet, die zijn ook meestal wel stil maar je voelt de ogen prikkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat de een de ander een dikke por geeft en de ander het ook doorkrijgt en ordinair gaat fluiten. Oeh bah.
Ja dat is dan wel weer leuk en als iemand mij groet groet ik ook altijd wel terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen groeten elkaar te weinig tegenwoordig, daar probeer ik wat aan te doen.
Leuk Pgrquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
Aan de slag gegaan met nieuwe software en kaarten en ik heb nou (bijna) alles werkend.
Heb er TomTom opgezet terwijl het helemaal geen TomTom device isquote:
Hihi, grappigquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Prg; wat vind je van deze om te ontvangen?
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk weer zo fout dat het wel leuk isquote:
http://starwars.tomtom.co(...)d=5&voice=darthvaderquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dart Vader.Dan krijg je echt het idee dat je in een ruimteschip zit.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weer zo fout dat het wel leuk is
Ohja, en natuurlijk nog de flitspalen erop zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb er TomTom opgezet terwijl het helemaal geen TomTom device is![]()
Alleen nog de taal in het Nederlands krijgen![]()
En Dart Vader als stem installeren
En toch ben je niet buiten ondanks dat je klaar bentquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Aarghhh ik heb ook net zo'n collega als Miauw, die niets snapt of door blijft vragen als je al direct gesloten antwoord. Zo hatelijk
Hij; Zullen we even naar buiten gaan?
Ik; Ja
Hij; Of ben je nog niet klaar?
Ik; Jawel hoor
Hij; We kunnen ook nog even wachten hoor!?
Ik;
[ afbeelding ]
Ging goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Maiuw, hoest wandelen gister gegaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Aarghhh ik heb ook net zo'n collega als Miauw, die niets snapt of door blijft vragen als je al direct gesloten antwoord. Zo hatelijk
Hij; Zullen we even naar buiten gaan?
Ik; Ja
Hij; Of ben je nog niet klaar?
Ik; Jawel hoor
Hij; We kunnen ook nog even wachten hoor!?
Ik;
[ afbeelding ]
Ik ga waarschijnlijk op date!quote:
Wie wat waar wanneer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk op date!
Check die tussenstand voor daten in het donkerquote:
Ja tof he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk op date!
Tofquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Check die tussenstand voor daten in het donker
Jaquote:
Ja, gelukkig zijn er veel meer die op mij en anoniem stemmenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zag een paar keer tombola-schenkstroop voorbij komen. Toen zat ik echt van " awwwwww "
Wat is anders het hele nut van die verkiezing als dat niet zo zou zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dus je moet echt uitgaan met degene waar het meest op gestemd is?
Uiteindelijk tellen er maar 4, er werd nog een keer of 2 op ze gestemd, maar die zijn ongeldig want stemmen niet op 3 koppelsquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zag een paar keer tombola-schenkstroop voorbij komen. Toen zat ik echt van " awwwwww "
Nou, als het zo iemand als Schenkstroop is zou ik er toch ff over nadenken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is anders het hele nut van die verkiezing als dat niet zo zou zijn?
Tja, dat risico loop je, en dat weet je van tevorenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, als het zo iemand als Schenkstroop is zou ik er toch ff over nadenken.
Oké dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, dat risico loop je, en dat weet je van tevoren
Er was ook iemand die zich niet inschreef omdat hij meedeedquote:
Ik heb altijd gedacht dat het een kloon was, misschien zegt dat iets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik ken Schenkstroop niet, is dat zo'n drama
Ik denk niet dat ze Juicyhil echt serieus nemen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Het loopt wel los volgens mij hoor. Cat en Tombola zitten sowieso gebakken volgens mij, en het gaat nu nog vooral om de 3e plek. Waar Patrique dus nog kans op maakt (met Juicy) en JJH (met Cue_ )
Disco jeu de boelen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
Zin om iets leuks te doen hmmmm...wat
Hoe bedoel je? Hij heeft zich toch gewoon opgegeven en riep ook dat als hij gekoppeld word aan Patrique hij gewoon gaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Juicyhil echt serieus nemen...
iemand hem wel eens IRL ontmoet ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het een kloon was, misschien zegt dat iets.
ja, vond ik wel tof trouwensquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij heeft zich toch gewoon opgegeven en riep ook dat als hij gekoppeld word aan Patrique hij gewoon gaat.
Kom op je woont in Amsterdam, daar is altijd wel iets te doen.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand hem wel eens IRL ontmoet ?
*must.... not.....make......stupid.....jokes*quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
Zin om iets leuks te doen hmmmm...wat
*must resistquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*must.... not.....make......stupid.....jokes*
BOS!quote:
Ja dat wel maar ik weet niet wat ík wil. En eigenlijk weet ik dat wel, ik wil gewoon een caféetje in en al om 3 uur aangeschoten zijn maar al mijn vrienden moeten werken. Ik heb het zwaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom op je woont in Amsterdam, daar is altijd wel iets te doen.
Laser midgetgolvenquote:
Dat is wel kut ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik weet niet wat ík wil. En eigenlijk weet ik dat wel, ik wil gewoon een caféetje in en al om 3 uur aangeschoten zijn maar al mijn vrienden moeten werken. Ik heb het zwaar
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*must.... not.....make......stupid.....jokes*
Saufenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik weet niet wat ík wil. En eigenlijk weet ik dat wel, ik wil gewoon een caféetje in en al om 3 uur aangeschoten zijn maar al mijn vrienden moeten werken. Ik heb het zwaar
Nope, zit nu voor het weekend bij pa. Hij gaat een weekend weg met zijn broers en zussen. Dus moet/mag ik op het hondje passenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Bossie
Al aangesloten op het wereldwijde web?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Saufen
Kom naar 010 dan, 16u ben ik klaar, gaan we kapottttttttttttttttt jeweettog, lekker gek.
Ga vrienden voor de vrijdag zoeken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik moet gewoon weer o vrijdag gaan werken en dan met de leukste collega's de kroeg in. Zoals we vroegah deden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik moet gewoon weer o vrijdag gaan werken en dan met de leukste collega's de kroeg in. Zoals we vroegah deden.
vrijdagvriendenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga vrienden voor de vrijdag zoeken.Gewoon een yogaclub binnen lopen.
19.00 uur pas? Oja, de ambtenarij is op vrijdag om 16.00 uur al vrijquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker om 19u al helemaal stuk zijn
Hier ben ik iedere dag om 16u vrij. Maar het is dan ook quasi-semi-overheid. Maar hier borrelen ze niet op vrijdagquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
19.00 uur pas? Oja, de ambtenarij is op vrijdag om 16.00 uur al vrij
Pas maar op dat je niet aangehouden wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:39 schreef Symphonic het volgende:
Lekker op tijd naar huis vandaag.
Nog even een PC-tje repareren onderweg
Wij doen het ook op eigen initiatief hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ben ik iedere dag om 16u vrij. Maar het is dan ook quasi-semi-overheid. Maar hier borrelen ze niet op vrijdag
mag ik mee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog naar de slijterij, maar ik heb geen zin.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet aangehouden wordt
Hihi, katten zijn maffe beestenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij doen het ook op eigen initiatief hoorik werk vlakbij allerlei kroegjes
![]()
Een van mijn katten is echt motorisch gestoordze moest een stap van 15 cm nemen van de bank naar de vensterbank en ze valt er gewoon tussen, wéér
. Ik zag die andere kat kijken en zuchten
Die van mij is wel een beetje weird ja. Ze is nogal lompquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, katten zijn maffe beesten![]()
Ik wil er ook 1, maar mag er geen
Moeten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik had een logeerkat, die ZO aandachtsgeil was, dat ie iemand een kopje wilde geven maar daardoor bijna voorover van de koelkast lazerdequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van mij is wel een beetje weird ja. Ze is nogal lomp
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet aangehouden wordt
Hahahaha heerlijk dat soort dingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hier vloog er eentje gister de krabpaal op, maar ze onderschatte haar eigen vaart, dus het was hup de bureaustoel op, sprong naar het plateau, teveel vaart hebben en head-first aan de andere kant er weer af
het meisje van de slijterijquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een logeerkat, die ZO aandachtsgeil was, dat ie iemand een kopje wilde geven maar daardoor bijna voorover van de koelkast lazerde
wehehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Symphonic het volgende:
Een van onze katten valt steeds de hond aan...
Ligt ze lekker te slapen i haar mandje, dan gaat die kat in de aanval.
terwijl de hond eigenlijk de bitch (teef ijn het engels) isquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Is echt zielig. Het is niet speels aanvallen, maar gewoon echt bitchen.
Nee. Tenzij je iets met max 15% uit alcohol (MUV Port, Sherry en Vermouth) 'sterke drank' noemtquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Heeft de jumbo sterke drank? Want het regent en ik heb geen zin om door de regen te fietsen.
Oh god ja, het is weekend van de ONZ-meetquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik moet goldstrike hebben.
Godverdomme, dan moet het wel droog zijn.
paraplu en ov een optie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik moet goldstrike hebben.
Godverdomme, dan moet het wel droog zijn.
Stoerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ging goedwel 3 uur over 15 km gedaan maar goed en nu bilpijn ja
lekker
Waar koop je die Goldstrike dan van hequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet fietsen met een paraplu en ik ben te blut voor het OV
Van het geld dat ik eigenlijk niet mag uitgeven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar koop je die Goldstrike dan van he
quote:
Wandelen, niet hardlopen hèquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Props iddik doe het je niet na, Miauw
Ja dat zeg; ik doe het je niet na.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wandelen, niet hardlopen hè![]()
En ik loop met een vriendin die benen van anderhalve meter heeft geloof ikze sleept me echt de stad door...
Ciaotjesquote:
neuhh, dat houd ik niet volquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het liever hardlopen, anders duurt het me veel te lang.
Wacht, ze heeft nog wel een foto op Hyvesquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zeg; ik doe het je niet na.
En pics van de lange benen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef -Miauw- het volgende:![]()
http://www.nu.nl/algemeen/2330749/haan-lift-480-kilometer.html
Post ff een andere foto, dan vind ik 'm welquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wacht, ze heeft nog wel een foto op Hyves![]()
Daarom gebruik ik Marktplaats zelden, er is daar gewoon bijna niet eerlijk zaken te doen. Of je word op een dubieuze manier overboden, of mensen reageren gewoon niet. Zelfs al verkoop je er iets en iemand biedt kan je er soms zelf nog tevergeefs achteraan gaan mailenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Toch apart dat je dagen niks hoort over je bod op een advertentie op Marktplaats en zodra je het bod gaat verwijderen heb je na 1 minuut een mailtje
Wat raar iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Toch apart dat je dagen niks hoort over je bod op een advertentie op Marktplaats en zodra je het bod gaat verwijderen heb je na 1 minuut een mailtje
Huh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ze krijgen een mail dat Mevr. X haar bod verwijdert heeft, dus dan pakken ze je mail weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Huh?![]()
Hoe kan dat nou, als je je bod verwijdert hebt kan de verkoper toch geen contact meer opnemen???
Tja, ze reageren gewoon niet in de hoop nog hogere biedingen te krijgen en zodra de hoogste "vertrekt" gaan ze snel reageren.quote:
Ik heb 1 keer gehad dat het vanwege verzendkosten duurder werd dan in de winkel en dus niet wilde kopen en kreeg een reactie met "zoveel mensen die bieden en dan toch niet kopen".quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfs al verkoop je er iets en iemand biedt kan je er soms zelf nog tevergeefs achteraan gaan mailen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta geen Broabants muppeke.quote:
Hehehe laat ze maar zwetenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, ze reageren gewoon niet in de hoop nog hogere biedingen te krijgen en zodra de hoogste "vertrekt" gaan ze snel reageren.
Het kán ook dat iemand gewoon nog geen tijd heeft gehad om te reageren en nu die mail krijgt dat mijn bod opgeheven is, maar toch...
Ik denk er nog even over na
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, ik heb toch een foto van Miauw gevonden met m'n l33t h4ck0rz skillsik ben al op dieetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb vorige week een kaartje voor een festival te koop gezet a ¤53. 'Ja voor ¤20 kom ik 'm bij je ophalen'
![]()
right....
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, ik heb toch een foto van Miauw gevonden met m'n l33t h4ck0rz skillsWelke van de 2 is het danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Ja dat is wel zo verstandig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Als er bieden staat en ik echt geen benul heb of iets een A- of C-merk is dan mail ik gewoon met de vraag wat ongeveer de vraagprijs is, voor ik anders met een onzinbod aan kom zetten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef crv het volgende:
[..]
Welke van de 2 is het danKing SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Wat ist?quote:
Awquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo verstandig.
Al ben ik er een keer mee weggekomenik moest een kachel hebben en ik heb toen op een nieuw en mooi model ¤15 geboden en en ik kreeg 'm! Bleek dus dat het van hun (schoon-)vader was, die was overleden en het huis moest leeg. Ik voelde me rot
Zo hebben wij een keer zo'n cycloon stofzuiger verkocht die voor geen meter werkte. geen benul meer wat het ding had gekost, dus 6 tientjes gevraagd ofzo. Uiteindelijk verkocht aan iemand. Paar weken later bon gevonden, in de aanbieding voor 45 euro gekocht, en eerst anderhalf jaar gebruiktquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo verstandig.
Al ben ik er een keer mee weggekomenik moest een kachel hebben en ik heb toen op een nieuw en mooi model ¤15 geboden en en ik kreeg 'm! Bleek dus dat het van hun (schoon-)vader was, die was overleden en het huis moest leeg. Ik voelde me rot
Heb je dat ook in de advertentie gezet?quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat ook in de advertentie gezet?
Vieslapquote:
Hehe ik dump het dan altijd op straat, grofvuil. Die kachel heb ik dus bijvoorbeeld buiten gezet. 's Avonds reed er een turk door de straat die alles weer in zijn busje laaddequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw![]()
Ja soms doen mensen wel iets weg, dan zijn ze blij als ze er maar vanaf zijn, omdat ze teveel spul hebben.
Ik gooi ook wel eens wat op MP voor idiote prijzen, als het maar opruimt
Nee gewoon weer eentje met zakquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Later zelf DE Dyson aangeschaft of dat dan weer niet?
Meestal is het weg als je een uur later langs een container looptquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik dump het dan altijd op straat, grofvuil. Die kachel heb ik dus bijvoorbeeld buiten gezet. 's Avonds reed er een turk door de straat die alles weer in zijn busje laadde
Een Henry?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon weer eentje met zak
Ik heb dat een keer met een defecte TV gedaan. Gewoon beneden naast de flat gezet, had geen zin hem naar het grofvuil te brengen. En dacht idd dat er vast wel een of andere schooier komt die het ding inlaad en er dan pas thuis achterkomt dat het defect is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik dump het dan altijd op straat, grofvuil. Die kachel heb ik dus bijvoorbeeld buiten gezet. 's Avonds reed er een turk door de straat die alles weer in zijn busje laadde
Ojáááá ik moest gisteravond nog aan jou denkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schijnen wel ultiem te zuigen, misschien een tipje voor crv
Ik hoorde ooit een buurjongen "joh een oude tv bij de container opgeraapt en even gerepareerd en het ding is echt als nieuw, mankeerde amper iets"quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met een defecte TV gedaan. Gewoon beneden naast de flat gezet, had geen zin hem naar het grofvuil te brengen. En dacht idd dat er vast wel een of andere schooier komt die het ding inlaad en er dan pas thuis achterkomt dat het defect is.
Half uur later wassie al weg
Die zijn liev.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáááá ik moest gisteravond nog aan jou denken![]()
We liepen voorbij een winkel en toen zagen we dit:
[ afbeelding ]
Ken je die?Er is ook een Charles
Jaaaaa de Charles vind ik ook geweldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáááá ik moest gisteravond nog aan jou denken![]()
We liepen voorbij een winkel en toen zagen we dit:
[ afbeelding ]
Ken je die?Er is ook een Charles
Ze schijnen ook ultiem te zuigen en zijn niet eens goedkoop, wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zijn liev.Alleen niet goed in de omgang.
Nouja Charles is gewoon veel vriendelijker, Hetty is een hoer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze schijnen ook ultiem te zuigen en zijn niet eens goedkoop, wat zeg je nou?
Charles is homoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja Charles is gewoon veel vriendelijker, Hetty is een hoer.
Lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze schijnen ook ultiem te zuigen en zijn niet eens goedkoop, wat zeg je nou?
Dat zou ook prima zijn hoor, ik vond het ook niet meer waard het te maken, maar hij ging gewoon niet meer aan, dus wie weet was alleen een nieuwe stekker ofzo genoeg. Maar het was gewoon nog zo'n ouwetje met beeldbuis, dus wilde mezelf wel op een hendig sjieke LCD trakteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een buurjongen "joh een oude tv bij de container opgeraapt en even gerepareerd en het ding is echt als nieuw, mankeerde amper iets"
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
En serieus is laatst echt binnen een dag tijd m'n fiets gejatdie stond altijd in de berging maar had ik nu in het fietsenrek voor de flat gezet. Gewoon op slot uiteraard. En het is echt een fiets met lekke achterband en verrotte bagagedrager, en ook het achterspatbord ontbreekt geheel. Binnen een dag weg
!
Mijn fiets is ook een keer gejat uit de portiek van de ouders van een vriendin. Ook zo'n oud barrel, en de mountainbike van mn vriendin stond ernaast (alletwee met evenveel sloten), en die oude jatten zequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou ook prima zijn hoor, ik vond het ook niet meer waard het te maken, maar hij ging gewoon niet meer aan, dus wie weet was alleen een nieuwe stekker ofzo genoeg. Maar het was gewoon nog zo'n ouwetje met beeldbuis, dus wilde mezelf wel op een hendig sjieke LCD trakteren.
En serieus is laatst echt binnen een dag tijd m'n fiets gejatdie stond altijd in de berging maar had ik nu in het fietsenrek voor de flat gezet. Gewoon op slot uiteraard. En het is echt een fiets met lekke achterband en verrotte bagagedrager, en ook het achterspatbord ontbreekt geheel. Binnen een dag weg
!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met een defecte TV gedaan. Gewoon beneden naast de flat gezet, had geen zin hem naar het grofvuil te brengen. En dacht idd dat er vast wel een of andere schooier komt die het ding inlaad en er dan pas thuis achterkomt dat het defect is.
Half uur later wassie al weg
Je kreeg geen rode wangen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
Die kop van hem toen hij zag dat die stoel binnen een paar minuten weg wasZijn mond viel echt open
quote:
Ik vind het ook wel cool eigenlijk. Okay van die fiets minder, maar ik gebruikte hem toch nooit (quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja dat kan zo snel gaan ja
![]()
Ik heb het zelf ook een keer gedaan![]()
Buurman kwam naar buiten met een oude stoel, zo'n barokdingetje en ik vond 'm leeeuk! De stoel dan hè![]()
Hij zette 'm bij de vuilcontainers en ging naar binnen. Ik met mijn moeder er langs en mijn moeder heeft 'm zo voor me mee naar huis gesleeptEen minuut later moesten moeders en ik weer de deur uit en op dat moment kwam ook de buurman naar buiten en we kruisten elkaar ter hoogte van de vuilniscontainer. Die kop van hem toen hij zag dat die stoel binnen een paar minuten weg was
Zijn mond viel echt open
Ja, ehm wat zou de theorie izjn achter het jatten van een brikquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel cool eigenlijk. Okay van die fiets minder, maar ik gebruikte hem toch nooit () dus kon er wel om lachen
ik lees wel af en toe mee hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schijnen wel ultiem te zuigen, misschien een tipje voor crv
vraag en aanbodquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ehm wat zou de theorie izjn achter het jatten van een brik
Het landDe stad waar je een junkie om een fiets kan vragenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik woon in een dorp!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel leuk als je iets buiten zet en iemand heeft plezier van dat "ding"quote:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel leuk als je iets buiten zet en iemand heeft plezier van dat "ding"
Soms loop je echt langs een container met een "quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijn ouders hebben zo'n slaande klok, en een schommelstoel bij het grofvuil vandaan
Hahaha wat schattigquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mijn moeder ging toen ik klein was niet met mij naar buiten op grofvuil-dag, omdat ik dan ging huilen om al die spullen die naar de vuilnisbelt moesten![]()
Dat maakt niets meer uit tegenwoordigquote:
Ja, best vervelend als er iemand bij je langskomt, vind ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms loop je echt langs een container met een "" dat mensen iets buiten zetten, aan de andere kant zet ik ook soms goeie dingen buiten, echt geen zin om mensen (van MP) over de vloer te krijgen voor die paar euro
Dan koopt een vrouw online iets van je over, en dan komt de partner mee en dan krijg je zo'n typische eikel van een vent die nog even wat af wil dingen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, best vervelend als er iemand bij je langskomt, vind ik
Genietze!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:59 schreef crv het volgende:
Het zonnetje schijnt dus het wordt Terras![]()
Laters
Dat vind ik zo asociaal als de prijs al is vastgesteld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan koopt een vrouw online iets van je over, en dan komt de partner mee en dan krijg je zo'n typische eikel van een vent die nog even wat af wil dingen.![]()
("Nee hoor moppie, ik regel wel nog korting, anders gaat het niet mee")
Die van Laundry day daarintegen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef D. het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die Castle Fest foto op de FP
Dat is het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik zo asociaal als de prijs al is vastgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |