ja is wel 60mbit internetquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heb je supersnel internet zeker?
Ik betaal 70 euro. Maar zit wel HDTV bij, ik moet ze ook maar eens even vergelijken. Die abbo's
Jij werkt toch bij C?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb echt een pre-historisch abonnement. Ik betaal ¤32 in de maand voor kabel(!) -tv en internet
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das netjes, ik heb het allemaal bij UPC. Vaste telefonie heb ik niet, maar m'n TV en internet daar. Wel redelijk aan de prijs eigenlijk... geloof 90 euri in de maand voor beide
Oh ja. nou daar is het toch ook al een paar keer aangepast ?quote:
Ik ook, van het fietsenquote:
hebbie gedaan danquote:
ja maar wij moeten die stomme kabeltelevisie nog betalen die ik niet gebruikquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef crv het volgende:
[..]
what
Ik heb internet, HD TV, telefoon voor 30 euro
En met de telefoon kan ik naar zo'n 180 landen fixnet voor noppes bellen![]()
Behalve naar France Telecom, want das de concurent
nou vooruitstrevendquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wij moeten die stomme kabeltelevisie nog betalen die ik niet gebruik
Ow en ik mag ook naar euro bellen gratis
en daar krijg je pijn in je billen vanquote:
Eh ja want je gebruikt je bilspieren tijdens het lopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
en daar krijg je pijn in je billen van
Mannenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh ja want je gebruikt je bilspieren tijdens het lopen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Toedelewoepsie
Ik zie opeens dat ik over 1,5 uur vakantie heb
15-09quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
fijnfijnfijn!
Wanneer vertrek je?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:37 schreef Koen66 het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn om een weekje alleen op vakantie te kunnen![]()
Ff geen lawaaierige koters en vooral geen zeurende vrouw om me heen
Ga je met mij meequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:37 schreef Koen66 het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn om een weekje alleen op vakantie te kunnen![]()
Ff geen lawaaierige koters en vooral geen zeurende vrouw om me heen
Oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15-09Verjaardag van mijn mannetje
Vertrek om 10;00 uur naar Schiphol.... en dan vlieg ik om 10 voor half 4 naar TenerifeO+
(ja we gaan vroeg, maar vind het daar altijd zo gezellig)
zou best willenquote:
Kuikentjequote:
Oh lekker zeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15-09Verjaardag van mijn mannetje
Vertrek om 10;00 uur naar Schiphol.... en dan vlieg ik om 10 voor half 4 naar TenerifeO+
(ja we gaan vroeg, maar vind het daar altijd zo gezellig)
Hahaha, ja dat is wel een beetje raar uitleggen thuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou best willen
Maar volgens mij heb ik dan wat onoverkomelijke hindernissen te nemen eerst
Ik heb ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje
Je reactie doet me er aan denken koffie te gaan halen
Doe maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje
Je reactie doet me er aan denken koffie te gaan halen
Nee, hij moet er in!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
nu ben ik gelukkig niet meer ongesteld op de vakantie
Dus we gaan er tegen aan.....
quote:
Ik vind 4,5 uur al te langquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat heerlijkEn Tenerife is zo lekker kort vliegen en toch ver weg
KoffiedameKoenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Koen66 het volgende:
Koffie halen kan soms zo lang duren......
Te veel mensen gezien die iets hadden.... "Hey, nu ik je hier toch zie''
Tenerife is toch heul geen 4,5 uur? Laatste keer dat ik daarheen vloog was het 3,5 uur. Dacht ik, nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik
[..]
Ik vind 4,5 uur al te lang
(maar ik ben bang om te vliegen)
Naar Londen vond ik wel lekker.... 1 uurtje maar
Meestal 4 uurtjes inderdaadquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tenerife is toch heul geen 4,5 uur? Laatste keer dat ik daarheen vloog was het 3,5 uur. Dacht ik, nu ga ik twijfelen
Helloquote:
Dan had ik wind mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Gran Canaria was volgens mij 4,5 uur. Dus daar zal geen uur verschil in zitten met Tenerife
Je zat met je kont richting de piloot?quote:
Ik zat op de neusquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zat met je kont richting de piloot?
quote:
Valt het je op dat de wind harder waait, als je hem tegen hebt in plaats van meequote:
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Valt het je op dat de wind harder waait, als je hem tegen hebt in plaats van mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Kots in een ballenbak ruimen, ik geef het je te doen
Ik zie als eerste die 3 kerels rechtsboven grijnzendquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
Oh bah,
http://www.at5.nl/artikelen/47897/ballenbak-vol-poep-plas-en-kots
hahaha ja inderdaad!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie als eerste die 3 kerels rechtsboven grijnzend![]()
Zere hunnebillenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Maiuw, hoest wandelen gister gegaan?
Dat dat kan in Nederlandquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar dat je een keer niest 's avonds en daarna ineens snotverkouden bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder andersomquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar dat je een keer niest 's avonds en daarna ineens snotverkouden bent.
Whehehehehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie als eerste die 3 kerels rechtsboven grijnzend![]()
Ik zie meer een alledaags "straatmoment" voor me, waar de bouwvakkers net een broodje wegwerken zo rond lunchtijd en ze jou net voorbij zien lopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg 'bouwvakker zoekt vrouw' associaties bij die kerels.
Nicequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga pc uitzetten....
En nog even wat in het archief brengen....
En dan..... naar huisVAKANTIE
Tot vanmiddag
Dat de een de ander een dikke por geeft en de ander het ook doorkrijgt en ordinair gaat fluiten. Oeh bah.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie meer een alledaags "straatmoment" voor me, waar de bouwvakkers net een broodje wegwerken zo rond lunchtijd en ze jou net voorbij zien lopen![]()
Genant
Oh dat doen die veertigers (zoals op de foto) dan weer niet, die zijn ook meestal wel stil maar je voelt de ogen prikkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat de een de ander een dikke por geeft en de ander het ook doorkrijgt en ordinair gaat fluiten. Oeh bah.
Ja dat is dan wel weer leuk en als iemand mij groet groet ik ook altijd wel terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen groeten elkaar te weinig tegenwoordig, daar probeer ik wat aan te doen.
Leuk Pgrquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
Aan de slag gegaan met nieuwe software en kaarten en ik heb nou (bijna) alles werkend.
Heb er TomTom opgezet terwijl het helemaal geen TomTom device isquote:
Hihi, grappigquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Prg; wat vind je van deze om te ontvangen?
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk weer zo fout dat het wel leuk isquote:
http://starwars.tomtom.co(...)d=5&voice=darthvaderquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dart Vader.Dan krijg je echt het idee dat je in een ruimteschip zit.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weer zo fout dat het wel leuk is
Ohja, en natuurlijk nog de flitspalen erop zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb er TomTom opgezet terwijl het helemaal geen TomTom device is![]()
Alleen nog de taal in het Nederlands krijgen![]()
En Dart Vader als stem installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |